Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קצת באיחור אבל תתחדש!

אם זה מעודד אני גם גר באילת ונוסע בלי מזגן בכלל.

פותחים קצת חלון והכל מעולה.

 

יכול להיות שהכל קישקוש והמזגן של האוטו תותח ויכול להיות שטוב עשה היבואן שהביא אותו דווקא עכשיו. העתיד יגיד את שלו. בכל מקרה הרעיון של לפתוח חלון מצוין, עדיף במהלך היום, בלילה קצת קריר.

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
1000 ש"ח בשנה זה 85 ש"ח בחודש, אז כדאי לקחת את כל העניין בפרופורציה.

גם אם חשבון שלכם שגוי (ואני חושב כך) גם אם ההפרש 200-300 ש"ח לחודש, אני באופן אישי חושב שזה לא שווה את ההתפשרות של נהיגה בויברטור רוטט מול סופר מיני מודרנית.

 

אבל זו רק דעתי האישית.

 

מחזק את דבריך.

 

בתקופה שקניתי את הפיקנטו לא היו מכוניות סופר מיני אמיתיות בטווח 70-80 אלף. היום אין הצדק לכל מנועי 3 צילנדרים האלה.

פורסם
גם אני גר באילת ואני לא זוכר מתי בחודש האחרון אני הדלקתי מזגן

 

בחודש האחרון בטוח לא.

נראה לי שיוצא לי לראות את הרכבים שלך די הרבה, הג'ולייטה שלך בצבע האדום כהה המרהיב?

פורסם
בחודש האחרון בטוח לא.

נראה לי שיוצא לי לראות את הרכבים שלך די הרבה, הג'ולייטה שלך בצבע האדום כהה המרהיב?

כן,......

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
המזגן בפיקנטו לא פחות ממעולה - חזק מאוד, כך שלפי מה שאתה כותב המזגן בסטיגו חדר קרור...

 

את האמת אני חייב לומר ואני אדם שחם לו תמיד (סוודר טבעי...) אבל להגיד לך שהמזגן בפיקנטו ריצה אותי... ממש לא! לעומת זאת לא בחנתי את המזגן בסיטיגו בקיץ האילתי ככה שאין לי השאווה מדוייקת.. ההתרשמות שלי הייתה מהיכולת של המזגן לחמם רכב עם שלושה אנשים באמצע אחת הסערות של החורףבפחות משלוש דק... ככה שיש לי ציפיות מה גם שאני לא ממש אתאכזב במידה והן לא יתממשו, בכל זאת 60k לרכב מהיבואן 2013 :)

פורסם
מחזק את דבריך.

 

בתקופה שקניתי את הפיקנטו לא היו מכוניות סופר מיני אמיתיות בטווח 70-80 אלף. היום אין הצדק לכל מנועי 3 צילנדרים האלה.

 

אין לי מושג על איזה ויברטור אתה נהגת אבל מה שאני קניתי לא מזכיר אפילו התפשרות.. יכול להיות שאתה מצפה לנסוע בפרארי אבל אני קצת יותר ריאלי ובמצב הכלכלי של היום 100 שח בחודש חיסכון (וזה רק ההתחלה.. רכב יקר יותר יעלה לך יותר לאחר תאונה ובביטוח ובפרמיות שתשלם ובחלפים וכו...) וגם אם לא תקח את זה בחשבון אתה עדיין חוסך המון בתקופה של 3-4 שנים.. לפחות ככה אני רואה את זה בתור זוג צעיר שרק מתחיל את חייו...

פורסם
אין לי מושג על איזה ויברטור אתה נהגת אבל מה שאני קניתי לא מזכיר אפילו התפשרות.. יכול להיות שאתה מצפה לנסוע בפרארי אבל אני קצת יותר ריאלי ובמצב הכלכלי של היום 100 שח בחודש חיסכון (וזה רק ההתחלה.. רכב יקר יותר יעלה לך יותר לאחר תאונה ובביטוח ובפרמיות שתשלם ובחלפים וכו...) וגם אם לא תקח את זה בחשבון אתה עדיין חוסך המון בתקופה של 3-4 שנים.. לפחות ככה אני רואה את זה בתור זוג צעיר שרק מתחיל את חייו...

 

אתה לא מרגיש חסרונות כי אתה מתלהב מהרכב. אתה תבין כמו שרבים מאיתנו הבינו שעדיף לשלם עוד 10-15 אלף בשביל סופר מיני אמיתית.

פורסם
גם אחרי שתראה בכמה הן נמכרות כעבור X זמן, תבין שהחסכון שלך נשרף בירידת ערך הריאלית.

 

על סמך מה אתה קובע ירידת ערך גבוהה?

קודם כל זה דגם חדש שלא אני ולא אתה יכולים לדעת איך הוא ישמור על הערך (שוק מוצף, חבלי לידה וכו)

דבר שני סקודה ידועה כחברה ששומרתעל הערך של רכביהם

דבר שלישי בקטגוריה הסיטיגו נחשבת לחדשנית ביותר כיום עם עיצוב רטרו מודרני ומערכות תמיכה חכמות (citysafe+holdhill)

ככה שאני בספק שירידת הערך תהיה גבוהה כמו שאתה מתאר....

פורסם

אני בן 21, רווק, יש לי מספיק תקציב לרכישת אוטו חדש כמו למשל מכונית מיני.

אני מאוד רוצה לקנות סקודה סיטיגו מנוע 1.0 75 כ"ס, עדיין מתלבט אם לרכוש, פשוט אני מפחד שלא יעמוד בדרישותיי.

קודם כל אני גר במגדל העמק, עיר קטנה והררית שיש בו הרבה עליות וירידות רוב הזמן אני נוסע בכבישים בינעירוניות וחושש שאוטו לא יסחוב מספיק לאורך הזמן. אני רוב הזמן נוסע כל היום ממגדל העמק לחיפה לעבודה, בילויים, חברים שלי לפעמים לתל אביב בסופ"ש, פעם ב.. לב"ש ובמיוחד עליות קסטל לירושלים ביקור אצל אחים שלי.. אני יודע שאוטו מאוד חסכוני בטירוף אבל לא יודע אם יהיה בכלל חסכוני בנסיעות ארוכות או רק חסכוני בנסיעות בתוך העיר כמו למשל תל אביב בפרט, חשבתי במקום זה עדיף לרכוש כבר פולו בשנתונים 2006-2008 מנוע 1.4, ידני, 85 כ"ס עדיף על סקודה סיטיגו גם בפחות כסף, ללכת על סיטיגו או לאוטו אחר עם מנוע יותר חזק? מה אתם אומרים?

בקשר למזגן למי שכבר ניסה בסיטרואן C1 ופיג'ו 107.. איך נסיעה בקיץ בשיא חום בחודשי יולי-אוגוסט כשאין פתחי מזגן במרכז בדשבורד?

פורסם

אתה גר סה"כ במגדל העמק ונוסע לחיפה - אין שום בעיה לנסוע עם רכב כזה על כביש 75, והוא יעלה יפה מאוד את העליות של רמת ישי או קרית טבעון. אני עשיתי את זה בזמנו עם אונו 70 כ"ס, וגם את העליות לירושלים היא עלתה יופי על 120.

 

לגבי המזגן נצטרך לחכות ולראות, באזור מגדל העמק חם ויבש, בקיץ הטמפ' נעות סביב 33-38 מעלות. בכל מקרה בדוק את הקיה פקיניטו לפני שאתה קונה את הסקודה הזאת.

פורסם
אתה גר סה"כ במגדל העמק ונוסע לחיפה - אין שום בעיה לנסוע עם רכב כזה על כביש 75, והוא יעלה יפה מאוד את העליות של רמת ישי או קרית טבעון. אני עשיתי את זה בזמנו עם אונו 70 כ"ס, וגם את העליות לירושלים היא עלתה יופי על 120.

 

לגבי המזגן נצטרך לחכות ולראות, באזור מגדל העמק חם ויבש, בקיץ הטמפ' נעות סביב 33-38 מעלות. בכל מקרה בדוק את הקיה פקיניטו לפני שאתה קונה את הסקודה הזאת.

 

תמיד העדפתי את רכבים של צ'מפיון לאבא שלי יש ג'טה 2009 ואני מאוד אוהב רכבים גרמניים ולא איזה יפני או קוריאני כמו פיקנטו בשנת 2011 כמעט הזמנתי את פיקנטו בסוף סוכן אמר לי שהייתי צריך לחכות עד תחילת ינואר 2012 כדי לקבל את רכב ואז שבועיים אחרי הזמנה ביטלתי את הזמנה, תמיד חלמתי שיהיה לי סקודה כזאת פעם חלמתי על פאביה ועכשיו את סיטיגו :-)

פורסם

טאחי אני גר בנופית בזמנו הייתה בבעלותינו אלטו

עם 4 נפשות כבדות ( כל אחד במשקל של לפחות 75-80 קילוגרם) אפשר לנסוע בכל האזור בכיף, העליות של קריית טבעון, ררמת ישי אלרואי

קנה תאוטו תהנה מרכב חדש!


×
×
  • תוכן חדש...