Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בטח יש סטיה קטנה (בדר"כ 5%-10%) + לא לגמרי מישור וזה מסתדר.

העובדה שיש פתח מיזוג באמצע שאי אפשר לכוון אותו היא יותר גרועה מחוסר של פתח כזה בכלל.

אם זה מכוון כל הזמן לפנים שלי? או בין המושבים ישר על הילדים מאחור? פשוט רעיון סופר דבילי לחסוך על זה כמה שקלים.

 

דווקא הפתחים מכוונים בדיוק לחלל הרכב ובמיוחד ליושבים מאחור

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תתחדש, למרות שהפוסט שלך נשמע קצת כמו פרסומת מרוב פרגון.

 

כבעלים של סיטיגו ידנית 75 כ"ס (מהמשלוח הראשון בלי הסיטי סייף) כבר כמעט חודש אני יכול להעיד באופן אישי שאני נהנה מהרכב הזה כמעט כל נסיעה מחדש.

למרות שללא ספק קשה להתרגל לנסיעה ברכב ידני אחרי כמעט 20 שנים של נהיגה ברכב אוטומטי בלבד. להתנהל בתוך הפקקים והרמזורים של גוש דן עם גיר ידני ללא ספק פחות נוח מאשר גיר אוטומטי אבל לפחות יש הרבה יותר שליטה על הרכב והמחוג של הדלק בקושי זז לו.

בכביש המהיר מישורי הסיטיגו לא מביישת בכלל, משייטת ב-110 קמ"ש בקלות בסל"ד של 3000 ומרגישה שקטה ובטוחה כמו ברכב גדול וחזק בהרבה.

 

נשארה רק השאלה מה יהיה בקיץ הישראלי עם המזגן של הרכב הזה. למרות שבנסיעת מבחן שעשיתי בתחילת נובמבר שהיה חמסין של 30 מעלות והיינו ארבעה מבוגרים באוטו המזגן היה יותר מבסדר גמור, אז אני מאמין שיהיה בסדר.

 

אם רק היו חלונות אחוריים אמיתיים ברכב הזה ופתחים רגילים באמצע למזגן האוטו היה ממש מושלם מבחינתי.

 

אני מפרגן מאוד ורק בגלל שאני מהאנשים שכשאני לוקח החלטה אני עושה את זה בלב שלם! ולא אין לי שום קשר בשום צורה לחברה/יבואן/מותג וכו..

פורסם
אתה גר באילת והזמנת רכב בלי פתחי מיזוג במרכז?!

וואלה.. מקווה בשבילך שלא תיצלה בחום, כי בנסיעת המבחן שאני עשיתי המזגן לא היה להיט, למרות שהיא לא הייתה בשיא החום.

 

גם אני.. במקרה הכי גרוע נתקין מאוורר על הדש בורד.. :)

פורסם
מה ההבדל במחיר בין 75 כ"ס ל 60 כ"ס? לא שווה להוסיף כמה שקלים ולקבל סחיבה יותר טובה ואולי אף צריכת דלק משופרת?

 

סחיבה לא ממש אם כבר ההבדל יהיה ביכולת להחזיק נסיעה ארוכה וכן ככל שהמנוע חזק יותר כך הצריכה מוגברת....

פורסם
תתחדש, אכן רכב נהדר! אני עם ה75 רובוטית כבר חודש וכן כן... 5000 ק"מ! הייתי כבר במטולה, הייתי באילת, חרשתי את הארץ הלוך חזור ושוב הלוך ושוב חזור. לבד או עם עוד שלושה פשוט פתרון מעולה לרכב זול, צריכת דלק מעולה ונוחות סבירה לכל הנוסעים.

צריכת הדלק שלי עומדת על 1:22 לערך ממוצע וכשאני טיפה "מרביץ" או נוסע בעיקר בעיר אני מגיע ל1:19 שזה מעולה כמובן.

תהנה ותשמור עליה כמובן:)

 

אני זוכר שקראתי את השרשור שפתחת פה.. אני מקווה שאתה די מדייק כי אם כן אז מחכה לי הפתעה:) אני ציפיתי לצריכת דלק מוגברת שעומדת על 1:15 בנסיעה עירונית

פורסם
השאלה שנשאלת בסיפור שלך זה איך זה שאתה 1.67 והבת זוג 1.75?

 

אני שם עקבים ;)

האמת היא שרק אלוהים יודע איך זה עובד לנו.. במיוחד שהיא שמה עקבים...

פורסם
עוד מקק על הכביש......

 

 

 

סתם. מברוק! תתחדש,

אני הייתי חושש מהקטע של המיזוג, אבל אם הרכב טוב לך לבחירת לבך, אתה תהנה ממנו! - מזל"ט

 

 

מה צריכת הדלק הממוצעת שלו?

 

תודה תודה!! :)

פורסם
אני תמיד אומר,

במצב מאוזן כולן אותו גובה :hihi:

 

ולנושא השרשור,

קודם כל תתחדש על הרכב.

יצא לי לנהוג על הסיטיגו (הצטרפתי לאוראל RS) ואני זוכר שהיו פתחי איוורור באמצע.

פשוט חשבתי שאי אפשר לכוון גובה וכיוון של המזגן באמצע שאפילו בחלק מהריקשות בהודו אפשר...

בדקתי עכשיו בתמונות ואכן יש, או שאלו לא פתחי איוורור של המזגן?

 

בצדדים יש פתחי אוורור שניתן לכוון אבל במרכז יש פתחי אוורור שזורקים אוויר למרכז הרכב ואין אפשרות לכוון אותם לצערי..

פורסם
אני חייב לציין שאני מאוד מופתע מהבחירה שלך

ויתרת על רכב עם 7 שנים אחריות בשביל רכב עם שנתיים אחריות.

אתה גר באילת ולקחת רכב עם בלי פתחי מזגן מתכוונים במרכז הקונסולה המרכזית.

לא יודע לגבי כמה אנשים אתם כשאתם נוסעים אבל הסקודה מיועדת ל 4 אנשים בלבד.

גם מבחינת בטחות הפיקנטו עולה על הסיטיגו.

אני באמת מאחל לך שתהנה מהרכב אבל אני פשוט מופתע מהבחירה

 

תראה אני גם הייתי די סגור אל הפיקנטי עד ששמעתי על הסיטיגו... נסעתי על שניהם ובחנתי את שניהם מכל כיוון שרק אפשר (נראה לי לפחות..)

המסקנות:

אחריות מותנית בטיפול עפי תקנות היבואן (בזמן רק אצל המורשים וכו) ובמקרה עליתי על מקרה של מישהו עם פיקנטו שאכן עשה כל מה שהיבואן הגדיר לו לעשות וכשהייתה בעיה במנוע נאמר לו שזה לא במסגרת האחריות (בגדול הם לא אמרו ממה בדיוק נבעה הבעיה אבל נאמר לו שזה בלאי. רכב חדש אחרי שנה וחצי ו 12000 קמ....) אז ככה שאני לא ממש קופץ על נושא האחריות זה מאוד תלוי במוסך ובמזל שלך..

מיועדת ל4- אני לא צריך יותר מזה.. בחור צעיר עם חברה שאולי בעוד שנתיים שלוש יהיו לי ילדים אני כבר יהיה בכיוון של החלפת הרכב...

מבחינת בטיחות הסיטיגו קיבלה 5 כוכבים ככה שההבדלים יהיו אשר יהיו הם מינורים...

לגבי המזגן אני רק יכול להגיד שהמזגן בפיקנטי לא ענה על הצרכים שלי מבחינת חוזק לעומתו בסיווגו יש לי בעיה של כיוונון הפתחים ועם זאת המזגן הרגיש הרבה יותר חזק... ככה שהכל יחסי ואני יכול רק לקוות שלפחות הקיץ יהיה קצת פחות חם משנה שעברה :)

פורסם
קראתי, ואת רוב החסרונות, בפאביה הם הופכים ליתרונות.

 

למה לא חשבתם לקנות פאביה בתוספת של קצת יותר מ10% על הסיטיגו?

 

וגם לקבל מנוע יותר חזק (אם נוהגים עדין אפשר להגיע ל16\1), מרווח, מזגן טוב, תא מטען גדול יותר ועוד.

לזה שגר באילת, חובה מנוע חזק יותר (אם אתה יוצא הרבה מאילת).

 

מיושנת יקרה יותר והדגם שעולה 75k פלוס הוא הדגם שנאמר לי להתרחק מהמנוע שלו (1.4)

פורסם
כי קיה זה לא איכות של סקודה, ולא יהיה.

 

שבע שנים אחריות לא עוזר הרבה, זה בסך הכל קושר אותך למוסך מורשה יבואן, ועוד דבר, זה טריק שיווקי, בשביל למשוך לקוחות כמוך.

חשבון פשוט יראה לך, שאם תטפל במוסך מורשה או לא יודע איפה, במשך 7 שנים אתה תחסוך הרבה מאשר מבמוסך מורשה יבואן.

תאורתית שווה לכל חברה לעשות את זה, כי אתה נקשר אליהם ל7 שנים.

 

סקודה, במידה והיא ידנית, אני נותן להם אמינות טובה מאוד!

 

אה וכן גם זה... תוסיפו את נושא האמינות והשם שיש לסקודה בשוק וקיבלתם חבילה שווה :)

פורסם
היי חברי סיטיגו~! :) גם שלי בדרך

עוד שבוע-שבועיים אינשאללה היא אצלי!!...

 

שאלה קטנה- זכור לי שהיה דיון על עלות הביטוח, לא מצאתי אותו.

איזו הצעה הכי משתלמת קיבלתם? ככה לחסוך לי את השיחות...

בינתיים הכי משתלם שקיבלתי היה 2600 מקיף ועוד 1800 חובה

 

הכל ב 3600 אם אני זוכר נכון.. מחרתיים אני עושה סבב בדיקה סופי


×
×
  • תוכן חדש...