תתחדש.
שלי גם בדרך, 75 כ"ס רובוטית אלגנס... (הייתי חייב את הפנים הבהיר, זה יפה!)
לקחתי צבע ירוק כי רק ירוק, כחול כהה (אין כבר במלאי) ואדום (לא אוהב) מגיעים עם ריפודים ודש בצבע קרם.
אחרי שוויתרתי על רכב יד שנייה והרבה התלבטויות נשארתי עם שאלה אחת: האם ללכת על קיה או סקודה. אבל אחרי נסיעת מבחן בשניהם, הסקודה פשוט הרגישה לי יותר טוב. (אפילו עם התיבה הרובוטית שקצת מציקה בהחלפה של ראשון לשני, אחרי זה לא כל כך מורגש)
הקיה יותר מאובזרת אין ויכוח, וגם התיבה אוטומטית (אבל אין טיפטרוניק! משעמם! i love it איך אפשר בלי?!). אבל פנים הרכב הרגיש לי מעפן (חומרים לא טובים כמו בסקודה), צריכת הדלק נוראית ואני שונא את המראה החיצוני! (איזה מוזר זה? היופי בעיני המתבונן, אה?).
nirhend, אני לא יכול לשלוח לך את המספר שלי כי אין לי אפשרות לשלוח ה"פ עדיין, אבל כן הייתי מעוניין לשוחח עימך.