רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 12.6 אלף צפיות
ביקשתי הצעות מחיר מכמה סוכנים לביטוח רכב חדש עבור 2 נהגים נקובים. סוכנת אחת ביקשה שאביא לה אישור העדר תביעות מקצין הרכב של החברה לגבי הרכב השני שנמצא ברשותנו מליסינג. מה הקשר ? פעם ראשונה שאני שומע על דרישה כזאת. בכלל עד כמה שידוע לי חברות הליסינג לא מכוסות בביטוח מקיף אז אם אני דופק את הרכב בעץ לא תובעים את הנזק מהביטוח.
הודעה אחרונה מאת ravitlevin101, -
בדיקת שיעבוד
מאת BUPR- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן, אשמח אם תעזרו לי אני רוצה לעשות בדיקת שיעבוד לרכב כדי לדעת מי הבעלים.. הבנתי שלפעמים זה רושם את השם של הבעלים. השאלה שלי אם אני עושה את הבדיקה הזאת, הבעלים של הרכב יודע שמישהו עשה עליו בדיקה?
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 791 צפיות
מה שבטוח זה הצחיק אותי שראיתי את זה
הודעה אחרונה מאת Amirst1, -
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=jszA5MQATVI דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. איזה יופי
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
חיישני רברס בקופון 1 2
מאת biggie- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מה דעתכם על המוצר הבא? http://www.groupon.co.il/deals/sharon-iw/Liransystems/471551 יש לי כבר חיישני רברס ברכב אך הם מזייפים ומצפצפים המון. האם כדאי להחליף לחיישנים האלה?
הודעה אחרונה מאת elians, -
- 1 תגובות
- 529 צפיות
ערב טוב. יש בבעלותי פיג'ו 307 שנת 2002.האם כדאי לעשות ביטוח מקיף או רק צד ג'. תודה וערב טוב.
הודעה אחרונה מאת sluzon, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, שמתי לב שבחלק מהפעמים בתאונה חזיתית משום מה הווישרים של הרכב נכנסו למצב פעולה ונעצרו באמצע השמשה. מישהו יודע האם זה איזה פ'יצר בטיחותי כלשהו ? הטענה שלי על ביסוס זה שראיתי מספר רב של רכבים במצב כזה . תודה .
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- 0 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
ערב טוב, אני צריך את עזרתכם אני צריך למצוא 4 הבדלים בין כביש חד סיטרי שנוצר מחלוקת הדרך ע"י שטח הפרדה לבין כביש חד סיטרי המסומן בכניסה אליו ע"י תמרור אודה מאוד על עזרתכם אני חשבתי על זה שכביש אשר מחולק על ידי שטח הפרדה בנוי נמצא בדרך מהירה המסומנת על ידי תמרור
הודעה אחרונה מאת shahar, -
ובכן - Google Street View לישראל עלה לאויר. מתוך כמה דוגמאות שבדקתי - איכות מצויינת. יעזור למנווטים שבינינו.
הודעה אחרונה מאת TheHunter88, -
- 1 תגובות
- 597 צפיות
שלום רב האם יש למשהו לשלוח לי מפרט אבזור ומפרט טכני של מאזדה 6 2002-2008
הודעה אחרונה מאת VitaliGal, -
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
איך מנוע של פורשה ששווה כמה מיליוני שקלים יכול פשוט להתפוצץ? הזוי.. http://blogs.nana10.co.il/wtf/2013/01/22/%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%90%D7%99-%D7%A9%D7%94%D7%A8%D7%A1-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%94-%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%9E%D7%93-%D7%91%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%A4%D7%A9%D7%99%D7%98/
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מעשה שהיה כך היה. ראיתי מודעה נחמדה פונטו ספייס 02 ידנית דגם SX עם ק"מ מפתה . פחות מ-100,000. אבל מה אין תמונה של הרכב.חושב לעצמי אוקי אולי לא היה למוכר זמן. אוקיי מרים טלפון למוכר - שואל יש לרכב פגיעות ,דפיקות,שפשופים? עונה המוכר ישנה מכה מתחת לדלת כתוצאה מירידה של מדרכה כנראה. אוקיי לוקח את עצמי בשיא הפקקים מגיע אליו. מבט מסביב לרכב מגלה שפשופים בצבע שחור על כל פינה אפשרית ברכב,פגוש בצבע לבן ששונה משאר הרכב (הרכב לבן גם כן אבל יש הבדל ברור בצבע)- שואל את המוכר יש סיבה? עונה המוכר לא ,ככה קניתי. ממשיך הלאה בסריקה - המון קילופי צבע מסביב לדלתות ,על המכסה מנוע וכמובן ה"מכה מהמדרכה" - מסתכל מתחת לרכב הכל שבור ומעוקם. אוקיי בולע תעלבון. פותח מכסה מנוע - המנוע מלא שמן כולו מס…
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לפני זמן רב אישתי רכשה רכב מאוויס. במהלך הבדיקה טענו שהפיקוד של המזגן (החלק פלסטיק החיצוני) איינו תקין ואוויס התחייבו להחליף ואף החליפו את החלק. כשהגיע החורף, גיליתי כי אין אוויר כלפי החלון העליון, דבר שגורם לבעיה בהפטרות מהאדים. לא עשיתי עם זה כלום במשך זמן רב מאוד עד שהיום הכנסתי את הרכב למוסך. כשהתלוננתי על הבעיה, בדקו את הרכב והודיעו לי שאוויס התקינו ברכב פיקוד של רכב משנת 2008 שאיינו מתאים לרכב המדובר. בגלל הפיקוד - המיזוג כלפי מעלה איינו עובד וחייבים להחליף את החלק. עלות חלק שכזה כחדש עולה הרבה מאוד כסף. השאלה היא מה אני יכול לעשות, האם אני יכול לפנות לאוויס זמן רב לאחר שהאחריות על הרכב התפוגגה בגלל התיקון הלקוי מאז? לחפש חלק משומש ול…
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב לכולם. המורה נהיגה שלי אמר לי פעם שבמדינות מסוימות (אני חושב שהוא דיבר על מדינות מתפתחות כדוגמת קניה, הודו וכו') אפשר לקנות רכבים חדשים (שיוצרו באותה השנה) אך מדגמים ישנים של העשור הקודם ואפילו זה שלפניו (שנות ה-90). ואני אסביר שוב, למען הסר ספק - אני מתכוון לדגמים שהושקו, נגיד, בשנת 1995, שמיוצרים ונמכרים בימינו אלה למדינות הללו. מיד עיקמתי את האף כשסיפר לי על כך. האם זה נכון? אם כן זה מדהים וחבל שאין אופציה כזאת בארצנו. הלוואי והייתי יכול לרכוש איזו מיצובישי לנסר 1993 חדשה מהמפעל, שאיש לא נהג בה מעולם, במחיר של 8K...
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
למה אין מכונית תוצרת ישראלית? לטעמי יש לנו פוטנציאל לייצר רכב ברמה גבוהה. אז מה מונע את זה?
הודעה אחרונה מאת 116_Veloce, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הרכב עומד בחניה מתחת לבית. היום אנחנו יוצאים בשביל לנסוע ומגלים שדלת קדמית ימנית פתוחה לגמרי ועקומה, דלת של נהג פתוחה רגיל, מיכל דלק פתוח. בפנים, הדבר היחיד ששמנו לב אליו עד עכשיו, זה שכל האזור מתחת להגה מפורק לגמרי. כל הפלסטיקה והחוטים מפורקים. כמו שזה נראה - ניסו לגנוב את הרכב ומאיזשהי סיבה לא הצליחו. השאלה המתבקשת עכשיו, זה מה עושים במקרה הזה? הרכב הוא מיצובישי כריזמה, יד רביעית, שנת 1999. האם לדווח למשטרה? לביטוח? מה ניתן לעשות מבחינה משפטית ומבחינת התיקונים?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכם זוהי פעם ראשונה שלי כאן אבל אני שומעת כבר הרבה זמן על הפורום הזה מחברה טובה. אני חלק מקהילת ברנינג מן בישראל וכחלק מהפעילות ישנו אירוע שנתי שבו כל האנרגיות והאומנות מתנקזות למקום אחד גדול ומטורף. ברנינג מן מעודד אומנות ולכן יש מלא אנשים מחופשים, לבושים שונה ובעצם מראים את עצמם ללא גבולות איך שהם רוצים. בנוסף, גם הרכבים!!! זה נקרא ART CAR- וזה בעצם רכב מחופש. הבנתי שבארץ ישנה בעייתיות לשנות דברים ברכב ורציתי לדעת אם תוכלו לעזור לי להכיר את צינורות הבירוקרטיה הנכונים כדי להשיג היתר לקשט את האוטו בצורה מוגזמת בשביל האירוע. מצורפות כמה תמונות שתראו על מה אני מדברת (: בנוסף, אם תרשמו בגוגל burning man art car זה ימצא לכם מלא מלא תמונות של מכונ…
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- 3 תגובות
- 861 צפיות
שלום לכולם!!! היום נגמר הטסט בחיפושית ומחר אני הולך להביא אותה מהרפד,השאלה האם מחר מכוני הטסטים פתוחים?,מה מה גובה הקנס שאני עלול לקבל? תודה
הודעה אחרונה מאת דניאל לוי, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, מציאת מצלמת אבטחה הוא נושא שאין לו קשר של ממש לעולם הרכב אך היות ואין לי גישה לאופ-טופיק והמצלמה מיועדת "לאבטח" רכב אני מקווה שהנושא רלוונטי והפורום מתאים אני מתגורר בבניין משותף ויש לי חניה פרטית. החניה צמודה לבית ספר,בעבר בית הספר הפעיל תאורה בשעות הלילה והרכב היה די מואר. בשנה האחרונה החליטו בבית הספר לכבות את הפנס בשעות הלילה (אחרי 10 בלילה) . בבית הספר מסתובבים טיפוסים שונים, לפני כמה שנים גנבו פנסי ערפל ברכב וגרמו נזק לפח. כל פעם שאני חונה ,אני חושש שיקרה משהו לרכב . החלטתי להתקין מצלמה ואני מקווה שהמצלמה תוסיף לי שקט נפשי . אני מתגורר בקומה 3 (מתוך 4) מה שאומר שהמצלמה תהיה בזווית. מרחק מהבניין לחניה כ 15 מטר . אני רוצה ש…
הודעה אחרונה מאת Morph00, -
שערוריית מצלמות המהירות החדשות: הממשלה, המשרד לביטחון פנים ומשטרת התנועה מסרבים ליידע את הציבור באיזו מהירות המצלמות יפעלו ויפיקו דוחות פרויקט המצלמות, שנולד בחטא ללא מחקר שיוכיח את יעילותו, יוצא לדרך ■ ואם המערכת לא תשיג מכסת הדוחות? בחדר הבקרה המרכזי יורידו את סף הלכידה מזה כשנתיים אנחנו מתריעים כאן שוב ושוב כי מתחת לאפינו צומחת מפלצת-מיסוי-טכנולוגית, שעתידה להפוך את כבישי ישראל למערכת משומנת ומלוטשת של חליבת מאות מיליוני שקלים בשנה, מכיסם של מאות אלפי אזרחים נורמטיביים. המערכת הזו נולדה בחטא. היא תוקצבה בעשרות מיליוני דולרים מכספי משלם המסים, שהועברו לקבלן חיצוני, מבלי שהוצגו כל נימוקים ברי-תוקף להוכחת יעילותה ואמינותה, ומבלי שקדם להצבתה כל דיון ציבורי…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
בקשה לעזרתכם הדחופה נגנבה גולף GENERATION ידנית 2.0 שנת 2001 צבע כחול מיטלי כהה משכונת רמת אלמוגי בחיפה בליל הסערה שבין רביעי לחמישי (10.1 ). הרכב הוא של בני ועם ערך סנטימנטלי מעבר להיותו מטופל ומושקע מכל בחינה. המוצא יבוא על שכרו.
הודעה אחרונה מאת m.l, -
שלום חברים אז יש משהו כזה ? והאם זה מוצלח ?
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
רישיון מעל 12
מאת rsm130d- 2 תגובות
- 605 צפיות
שלום , רישיון מעל 12 טון (לשעבר מעל 15 טון ), עד כמה טון אפשר לנהוג על משאית?
הודעה אחרונה מאת maier, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 772 צפיות
אני מנסה להיכנס עם השם משתמש והסיסמא לאתר ebay,. וזה רושם לי : Please update your browser settings to view this page Your web browser settings are blocking cookies. "Cookies" are small files that are placed on the hard drive of your computer when you visit various websites. eBay uses cookies to provide services to you, and to help ensure the security of your account. Your web browser must accept cookies in order to access all of the features that eBay has to offer. Here's how you can get your web browser to accept cookies: Sign in again. If your browser asks you to accept cookies, choose "accept" or "continue." Learn how to change your browser settings to acc…
הודעה אחרונה מאת The Coolest, -
להורים שלי הייתה תאונה לפני חצי שעה במחלף רעננה, נהג צעיר חתך אותם לפני הרמזור כריות הוילון נפתחו אבל הם בריאים ושלמים. 3 שאלות: האם התיקון הוא שונה בגלל שמדובר ברכב היברידי? וכמובן השוני בגלל שזה רכב חדש (3 שבועות) ואיך בוחרים שמאי? אנחנו מבוטחים בפניקס דרך סוכן איך מחליפים כריות אוויר והאם אפשר בכלל להחליף אותם? (וילון+כתף) תודה ולילה שקט לכל הנהגים!
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- 0 תגובות
- 545 צפיות
פתחתי דף פייסבוק לבעלי וחובבי רכבי פורד. אשתדל להביא שם מידע, קצת היסטורי ועדכונים בנוגע לרכבי פורד. אשמח אם תצטרפו. רישמו בפייסבוק "רק פורד just" קישור לדף: http://www.facebook.com/pages/%D7%A8%D7%A7-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-JUST-FORD/326824237428280
הודעה אחרונה מאת shuku999, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי שאלה בקשר לטויוטה קורולה 2008 רובוטי העם זה בסדר שהאוטו נוסע 120 ב4000 טורים?
הודעה אחרונה מאת Freak_Miky, -
-
היי חברים, רציתי לשתף אתכם כיצד נפרדתי מהקאמרי היבריד לטובת סיטרואן ברלינגו 1998. שמי אורי ובמקצועי אני מהנדס תעשייה וניהול , עובד כסמנכ"ל באחת מחברות ההיי-טק המובילות ואב ל – 3 ילדים מקסימים. אני חובב רכב מושבע מגיל מאוד קטן , וחולה הגה. לאחר שנים של נסיעה בכל מיני סוגי מכוניות (רובן מפוארות ובדגמים חדשים) החלטתי לייבא לי רכב טויוטה קאמרי הייבריד. את הייבוא עשיתי לבד , ללא עזרה של אף אחד , והפכתי לבעלים מאושרים של קאמרי הייבריד. הרכב כמובן אובזר בכל התוספות האפשריות וזה בהחלט הרכב הטוב ביותר שהיה לי עד כה מכל הבחינות: עלויות אחזקה וטיפולים,נוחות נסיעה,אמינות וכל השאר. והסיפור שלי מתחיל כך: לאבא שלי יש ברלינגו 98 יד ראשונה מהדגם המפואר. לפני כחצי שנה…
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
למה מה אנשים שמים לוחות רישוי של חו״ל בחלון ברכב
הודעה אחרונה מאת GUGY, -
-
- 5 תגובות
- 753 צפיות
מישהו מכיר אתר שיש בו סיכום של כמות כלי הרכב שמכרה כל חברה בעולם בשנת 2011 או 2012? עדיפות לאתרים שכוללים גם מספרים לגבי מכוניות יוקרה.
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד,
-
מי מחובר 60 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 489 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- VromVrom
- ntd
- natco
- Be roo
- NAPOLEON
- עדי-אל
- sperial
- פינדר
- dswissa
- hunter22
- נעם101
- amlh
- David32
- axSupreme
- TomerP
- zaf
- פיזיקאי שימושי
- ofralon
- סולל הדרך
- garicho
- Assafo2
- Aviady001
- לירון .ה.
- Night Driver
- פול-טנק
- yuvk
- pooh-bear
- Mr.Hybrid
- omerkot
- Coresh
- david3692
- NickName1
- matan_mil
- גור אדם
- nechmya
- shakedi
- פיטר גריפין
- epiphone
- yossiaviel
- 3n
- amosbmw
- asix
- meny5
- milser
- צוק
- גולדן191
- ברווז
- AUDIO KING
- nglancer
- Itaiosh
- פריג'י
- Shay Shd Dave
- Mike Lowrey
- Avia
- Delgado
- guy.a
- shaymolcho
- om2
- zvit
- Tal7
