Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפיכת רכב מרכב אוטמטי לידני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה פה מישהו בפורום שהסב מאזדה לאנטיס מאוטומט לידני, והשקיע ברכב את נשמתו.

לא משנה כמה הרכב היה שמור באמצע נסיעה רגועה לחלוטין הגיר נשבר או משהו בסגנון, לא זוכר כל כך.

 

לא חושב שרכב שהוסב יהיה אמין כמו המקורי מהמפעל.

תמיר.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השינוי המהותי והמסובך לביצוע הוא שינוי אורך גל הינע (במיוחד אם מדובר על רכב עם הנעה אחורית)

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

שינוי אורך גל הינע?

 

מחליפים גל הינע (או את הציריות) לאלו של הגיר הידני.

 

 

פורסם

הכי מעניין זה מאזדה 3 1.6 ידנית!

תאמין לי, יש רכבים יותר שווים עם גיר ידני.למשל גולף, לאון ועוד. יש אפילו מקוריים עם גיר ידני. מיילא הייתה אומר להפוך את המזדה לMPS או לפחות מנוע 2000. בשביל 1.6 - חבל על הכסף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם קיים סט כזה. פותח השרשור אמר שאין דגם כזה ידני.

לדוגמה: דגמי SCLASS של מרצדס, לא יוצרו עם גיר ידני (פרט למנועים הקטנים של הסדרה)

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
תאמין לי, יש רכבים יותר שווים עם גיר ידני.למשל גולף, לאון ועוד. יש אפילו מקוריים עם גיר ידני. מיילא הייתה אומר להפוך את המזדה לMPS או לפחות מנוע 2000. בשביל 1.6 - חבל על הכסף.

 

אמרתי בכוונה מאזדה כי האוטו הזה שנוי במחלוקת בגלל שיש שטוענים שהאוטו עגלה יותר מסוסיתא ויש האומרים שהאוטו זריז עד מאוד. אז לכל מה שאני אומר יש סיבה, אכן יהיה מעניין איך המנוע הזה בידני.

פורסם

זריז מאוד? אולי בסטנדרטים ישראלים ובהשוואה למשפחטומטית הישראלית הממוצעת.

זריז אפשר אולי להגיד על גרסת ה-2 ליטר, וגם זה בקושי עם 0-100 של יותר מ-10 שניות.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

יש רכבים שפשוט משוועים לגיר ידני, ומה לעשות שהיבואן לא הסכים לייבא אותם בגרסה הזו. היה לאשתי אחד כזה; סוזוקי סוויפט "החדשה", דור ראשון, כזה:

 

c13825fc42f9597266018b987266b18f.jpg

 

זה לא כוס התה שלי, אבל אשתי רצתה, והאמת שלצרכיה זה התאים לחלוטין (גם העובדה שהיה אוטומטי). אלא מה? כל פעם שנהגתי בו, לא יכולתי להשתחרר מההרגשה שהרכב (לסגמנט שלו) פשוט היה יכול להיות מושלם אם היה לו גיר ידני- האוטומט סירס אותו לחלוטין. למיטב ידיעתי, אין אחד בישראל שהוא לא אוטומטי.

 

באיזשהו שלב כל כך נהניתי ממנו, שחשבתי לנסות ולייבא את הסוויפט-ספורט (שכמובן, ידני):

 

suzuki-swift-1-6-vvt-sport-3dr-petrol-hatchback-5095028-1.jpg

 

אבל הטרחה היתה גדולה מדי בשביל התמורה, מבחינתי, ו-וויתרתי...

פורסם

למי שלא שם לב, נמכרת בארץ סוויפט ידנית מהדגם הנכחי.

 

וגם כל הדורות הישנים הגיעו תמיד בגירסה ידנית וגם אוטומטית.

 

רק הדור הלפני אחרון (2007-2011) לא הגיע עם גיר ידני.

 

 

פורסם
למי שלא שם לב, נמכרת בארץ סוויפט ידנית מהדגם הנכחי.

 

וגם כל הדורות הישנים הגיעו תמיד בגירסה ידנית וגם אוטומטית.

 

רק הדור הלפני אחרון (2007-2011) לא הגיע עם גיר ידני.

נכון.

 

מה שכן, הדור הנ"ל (2007-2011) נמכר כידני אאל"ט רק עם מנוע 1.3 ולא 1.5 שהאוטומטי ה"ישראלי" יובא עימו. כך לפחות ראיתי באתרי סוזוקי הארופאים בזמנו.

 

לגבי החדש, זה נכון שהיום ניתן לרכוש אותו בגיר ידני, אלא שהוא איבד מחדוות הנהיגה של הדור הקודם...

פורסם

הרפתקה מיותרת. הרבה יותר חכם וכלכלי למכור את הרכב האוטומטי ולקנות אחר ידני. פעם היה אפשרי - היום כל הצמות שונות, הלוח שעונים, לפעמים השלדה, הברקסים באוטומט גדולים יותר וכו'

We are the Human Race

פורסם

בקיצור, הכל תלוי באיזה רכב אתה רוצה להסב...

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

האסטרה דור קודם אאל״ט לא שווקה פה בגירסא ידנית. אני מניח שהשילוב של גיר ידני היה עושה טוב לרכב הזה.

אבל נו, הרי היה מדובר ביו אמ אי (או ג׳י אם, לא בטוח) שלקחו את מותג אופל וכבר הכינו עבורו את הגרדום...

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.


×
×
  • תוכן חדש...