רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
הסתכלתי ברישיון הרכב של הטויוטה 2007 ראנקס החדשה שברשותי ולהפתעתי ראיתי כי רשום מקום היצור /הרכבה אנגליה. היתכן?
הודעה אחרונה מאת nburrack, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בוקר טוב, אני לא יודע עם זה אשכול הנכון לזה מצטער מנהלים, אשמח עם תעבירו למקום הנכון. אז לנושא אני חובב סימולטורים בעיקר של נהיגה ואני לא יודע מאיפה אפשרי להוריד משחקים לxbox כאין לי מחשב כרגע, רק אייפון המשחק המבוקש הוא euro truck simulator 2 למי שמכיר או משחקי סימולטור אחרים שאתם ממליצים עליהם, (של נהיגה בעיר חופשית) iv כבר נמאס, תודה ומצטער על האשכול מנהלים
הודעה אחרונה מאת bari850, -
- 3 תגובות
- 765 צפיות
ראשית תודה לכל נותני העצות לגבי נהיגה בתנאי חורף באירופה. הנהיגה ברחבי פולין המושלגת עברה בבטחה. המכונית שהושכרה בסופו של דבר היתה פורד מונדאו (הדגם היוצא) 5 דלתות, מנוע דיזל (לא ברור ההספק) וגיר ידני (6 הילוכים א-ר-ו-כ-י-ם). אבזור - חישמול סטנדרטי. בקרת אלים מעולה עם מערכת מהירה להפשרת חלונות, ללא חימום למושבים או להגה, ללא פתח מיזוג אחורי. מערכת סטריאו טובה עם כניסת AUX ושליטה מההגה. כסא מתכוונן ידנית, קצת לא נוח לטעמי. תאורה פנימית משובחת. מרחב - מספיק מקום ל-3 עד 5 מבוגרים. תא מטען מרווח, נוח להטענה ויותר ממספיק לציוד של 3 אנשים לשבוע. דוושות עשויות להיות מעט צפופות לאנשים גדולי מידות. העברת ההילוכים קצת נוקשה ולא מאוד מדויקת. תנאי הנהיגה - 750 ק"מ וורשה-…
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
רציתי לקבל קצת חוות דעת של עוד אנשים על הרכב הזה?? יש מישהו שנהג או יכול לתת הערות טובות ושליליות אם יש??!?
הודעה אחרונה מאת TamirK, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני מחפש מכון טסטים הוגן ושלא יכניסו לי שם כל מיני שטויות כמו לחליף לוחית רישוי כי סתם הם מרוויחים מזה.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בדקות האחרונות, בזמן שאני מחכה לאוטובוס, שמתי לב שמצלמת הרמזור בצומת קסטינה פשוט מצלמת ומצלמת ללא הפסקה כל חצי דקה. חלק מהצילומים היו כשהרמזור בכיוון הנסיעה אותו היא מצלמת בכלל ירוק. ולא, הרכבים לא עברו שם במהירות גבוה. השאלה שלי היא מה עושה אדם ששבוע הבא מקבל דוח על כך שעבר בעצם באור ירוק? איך ניתן לסתור את הצילומים? האם זןוית הצילום מתוכננת כך שרואים את הרמזור?
הודעה אחרונה מאת pedelt, -
מי שעקב יודע....המגאן נמכרה השבוע לזוכה המאושר וזה הזמן לסיכום תקופה מרגשת ומהנה... המגאן שלי היתה האחרונה שנמכרה בישראל לפני מתיחת הפנים ושידרוג המנוע,הרכב נמסר לאחר 10 ימי מריטת עצבים בהם התניידתי באוטו מושכר אבל הציפייה היתה שווה כל שקל. מה כבר לא נאמר על המגאן -שהיא מהירה ,שהיא אוחזת עד אין סוף,שהיא חדה,שהיא מבטלת כל הנעה קידמית אחרת ולא משנה איזה אותיות באנגלית ישימו אחרי השם-ST,R,RS,GTI, וכו ועוד. אז הנה סיכום קצר שלי- תמורה לכסף-טובה מאד,יש כל מה שצריך באוטו,תא המטען לקח בקלות 2 סנובורדים וציוד לחרמון או 2 מיזוודות לירח הדבש. המושב האחורי שימושי מספיק אם כי קצת קודר וקלסטרופובי אבל כמעט ולא היה בשימוש,יתרה מכך רוב הזמן נסעתי עם מושב אחורי מקופל ר…
הודעה אחרונה מאת שאולייי, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
תשמעו קטע ביום שישי קניתי אופל OPC וביום ראשון נסעתי לי בכבישי חיפה שלפתע ראיתי בור "ברחתי" ממנו ונכנסתי לבור השני שהיה ישר אחריו אז יאללה עיריית חיפה זבלים... נסעתי לפנצ'רייה אחרי בדיקות מעמיקות של כל החברות צמיגים אין כאלו בארץ continental sportcontact 2 225/35/18 אז פניתי לחברה אומרים לי תבוא יש צמיג תבוא נרכיב שאלתי את המחיר והם לא מוכנים להגיד בטלפון צריך להגיע הגעתי היתעניינתי ואמרו לי שהצמיג עולה 3000 שקל!! אחרי שוק של 4 שעות ועיקול המחיר היתקשרי ואמרתי שאני בא לכחת . הגעתי למקום התחילו לבדוק אומרים שאין תצמיג בארץ !! נסעתי חזרה הביתה . אחרי 3 ימים של טלפונים לחברה טלפונים ליבואן וטלפונים לאמא של המהנדס של אופל שלא הביא צמיגים לארץ עדיין והרכב כבר שנה שני…
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
http://cars.walla.co.il/?w=/4701/2606159 קצת מאכזב הייתי אומר.
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
פתחתי את השרשור הזה על מנת שכל מי שבשוק להוט האץ' יביא בחשבון את הדגמים החדשים שכבר הוצגו אך טרם הוחל בשיווקם או שיוצגו במרץ בז'נבה. בנוסף, דגמים שיצאו ב-2012 צפויים לעשות עליה ולהגיע פיזית השנה. ואלו הדגמים; - ב.מ.וו M135i (המכירה כבר החלה בשלהי 2012, מכוניות ראשונות מגיעות בימים אלו לארץ) - אודי S3 - אופל אסטרה OPC - פיז'ו 208GTI - רנוספורט קליאו - פורד פיאסטה ST - סיאט לאון 1.8FR(במרכב 3/5 דלתות, גרסה חמימה, גרסת קופרה צפויה בהמשך) - גולף GTI סימן 7 - קיה פרו-סיד GT (למרות שאני בספק. טלקאר מעולם לא חיבבה דגמים ספורטיביים). - סקודה אוקטביה VRS כשמוסיפים את הנ"ל להיצע שכבר קיים בארץ, אין ספק שהשנה-שנתיים הקרובות יהיו מאד מעניינות לחובבי הז'אנר…
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האתר יד2 של אירופה mobile.de זה המחיר או אני טועה? כי זה לא ניראה לי הגיוני כזה זול או שבאמת זה כזה זול? ? http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-200-t-classic-aalen/169916273.html?lang=en&pageNumber=3&__lp=6829&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&export=ALSO_EXPORT
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2607200 עיצוב מושלם. חסרון:תבוא מטורקיה, אמינות מופחתת לדעתי.
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
-
- 3 תגובות
- 809 צפיות
חבר'ה שלום רב, הצטרפתי לפורום כדי להתייעץ עם מביני עניין. אנחנו מחפשים מרצה לכנס בנושא נהיגה. מבדיקה שעשיתי ברשת, מצאתי רק את ראם סמואל, שראוי לכל הכבוד כמובן, אבל תהיתי אם אולי אתם מכירים אושיות נוספות בתחום שאנחנו יכולים לעניין בנושא. אודה לכם על כל המלצה שתינתן. אולי אפילו נפרגן עם הזמנה אם יתאפשר.
הודעה אחרונה מאת alfa_draco, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחר קריאת ההודעות בפורום על גניבת רכבים (בעיקר גולף) החלטתי להתעניין ברכישת פוינטר מקס - מערכת שאמורה לדווח בזמן אמת על ניתוק מחשב או מתח וכך לסכל את גניבת הרכב והעברתו לשטחים ואמורה לשלוח צוותים בשיתוף עם כוחות הבטחון לאתר את הרכב הצבת מחסומים וכו'. המחיר שדרשו ממני הוא 620 ש"ח (כולל מע"מ) עבור ההתקנה ו28 ש"ח כל חודש ללא התחייבות. אחלק את הדיון למספר שאלות: 1. יש לי איביזה 2003 TDI, האם הייתם מתקינים את המערכת במקומי? (המחירון הרשמי נע סביב 25- בפועל נסחרת ביותר) 2. האם מישהו יכול לספר על יעילות המערכת מניסיון אישי לאחר/בזמן גנבה? 3. הבנתי שגנבו למישהו כאן גולף עם סנדל, ככה שאם מישהו ממש רוצה לגנוב את הרכב הוא יצליח, ומכאן עולה השאלה האם יש ט…
הודעה אחרונה מאת דרור ע, -
-
- 1 תגובות
- 772 צפיות
http://www.anagog.com/otoheb.html אמורה להתריע על מכמונות, תהיתי אם מישהו יודע להעיד על טיבו ועדכניותו של בסיס הנתונים שלהם. ובאופן כללי על האפליקציה הזו או משהו דומה. אני נוסע אולי פעם בחודש מחוץ לכבישים המוכרים לי ולא מוצא כדאיות בקניית גלאי, ולכן מתאימה לי "סתם" אפליקציה כזו שתרוץ ברקע על הטלפון בלי צורך לפתוח GPS.
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 3 תגובות
- 790 צפיות
אתמול נזדמן לי לנהוג הלוך וחזור בין חיפה לת"א. על אף שהמהירות המותרת בקטע שבין עתלית לקיסריה עלתה ל-110 קמ"ש(למעט באזור מחלף זכרון), אין לאורך הכביש כל סימון על כך, למעט תמרור כחול של דרך מהירה(ללא ציון מהירות) בתחילת הדרך. כן ישנם תמרורים מגבילי מהירות בקטעים בהם הדרך מוגבלת ל-90 או 100 קמ"ש. כנראה שלא מעט נהגים לא מודעים לעניין, מאחר ובשיוט על 110 קמ"ש אמיתיים(כ-120 על השעון), רובם נעקפו. מה שמוביל אותי למסקנה שמעבר לעניין השילוט, ישנם לא מעט נהגים(מבוגרים, בעיקר), שמהירות נסיעה סביב ה-90/100 קמ"ש מספקת אותם ואת סגנון נהיגתם המנומנם והמתנהל. אשמח לשמוע את דעותיכם בנושא.
הודעה אחרונה מאת Kazing, -
ידידה שלי הכניסה את הרכב יונדאי אקסנט 2004 עקב זה שהרכב לא יוצא מפרקינג למוסך. הרכב נכנס למוסך שבו מטופל בקביעות ולאחר בדיקה במוסך נאמר שהלך הרדיאטור {מה הקשר?} שהגיעו לקחת את הרכב שאלה היכן בודקים שמן ומיים ובזמן הבדיקה לא היה מיים ברכב ואז המכונאי נהיה אדום ואמר שהלך מנוע ! מוזר מאוד שרכב לאחר בדיקת דיאגנוזה במוסך + תיקון יקר + בדיקת מוסך שהכול תקין עדיין מקבלים רכב ללא מיים במנוע במיוחד אחרי שהוחלף רדיאטור ובוצעה נסיעת מבחןונאמר שהכול תקין ואפשר לקחת את הרכב ! כרגע המוסך רוצה תשלום מלא על מנוע ולא מכיר בשום אחריות או הגיון בריא שניכנס רכב ללא התחממות וללא בעיית מנוע הוחלף רדיאטור וניבדק הרכב ע"י המוסך ונמצא תקין ורק בזמן המסירה גילינו שהרכב לא כשיר לנסיעה…
הודעה אחרונה מאת syaron24, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 718 צפיות
שלום, מישהו יודע אם יש אתר כלשהו שמוכר את המתקן הזה שנראה כמו כרית שמתקינים עליו טלפונים קבועים ברכב ללא חורים?
הודעה אחרונה מאת ROEI-A, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 33 תגובות
- 13.8 אלף צפיות
כותרת.....
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
שלום , האם ג׳אנטים שחלקם הפנימי צבוע שחור והצד החיצוני בצבע כסף מרמז שאלו גא׳נטים סיניים כי אולי אינם מסגסוגת קלה ? תודה
הודעה אחרונה מאת barakcohen7, -
- 4 תגובות
- 742 צפיות
אף פעם לא השכרתי רכב לפני. הרכב בשבילי - נהג יחסית חדש אני בן 22 יש לי רישיון מעל שנתיים. אני רוצה להשכיר רק לכמה ימים בשביל ככה להתלהב כי לא נהגתי כבר הרבה זמן. יש לכם המלצות לחברה מסויימת? (רק מאיזור קריות - חיפה ) מקבלים כסף מזומן או שחובה כרטיס אשראי? תודה
הודעה אחרונה מאת armagedon, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
במסגרת האחריות של הרכב (סיאט לאון 2011) תמיד הקפדתי לטפל בצ'מפיון, נניח רגע לשאלה האם בחרתי נכון או לא. היום לאחר טיפול קילומטראז' (קטן) סטנדרטי, חוייבתי בחשבונית בין יתר הסעיפים על "חומרי עזר". כששאלתי מה הם אותם חומרי עזר, נעניתי כי חומרי העזר הם כל אותם התרסיסים בהם משתמשים המכונאים לצורך השלמת העבודה. אמרתי לה שלדעתי החיוב לא מוצדק מאחר וחיוב האדם על אותם חומרי עזר, כהגדרתם, מגולם כבר במחיר העבודה. כדרכם של צ'מפיון הם טענו שזה חלק מעלויות הטיפול. מבחינתי, על אותו משקל יכולים גם אינסטלטורים לחייב לקוחות על "שימוש במפתח צינורות". הדבר שצורם לי ביותר הוא לא המחיר שחוייבתי (כמה עשרות שקלים כמדומני) אלא החוצפה לחייב את הלקוח על הכלים בהם המכונאים משתמשים …
הודעה אחרונה מאת Big_White, -
-
שלום חברים, חשבתי לפתוח דיון שכנראה מדבר אל רובנו, עניין הרגש שאנחנו מפתחים כלפי הרכב האישי שלנו. נקודת ההנחה שלי היא שרוב גולשי הפורום הם חובבי רכב, ולפיכך רכבם האישי אינו עוד כלי תחבורה שאמור להביא אותה מנקודה א' ל-ב'. למרות שלא החזקתי מעולם ברכבים נדירים או רכבי אספנות, תמיד נקשרתי אליהם מאוד מבחינה רגשית. ותמיד כשהגיע הרגע להיפרד מהם (גם אם זה למען מטרה טובה של התקדמות לרכב מודרני יותר או גדול יותר), חשתי עצב לא קטן שמילא אותי. אצלי בכל אופן, ההרגשה הייתה לפעמים כמו איבוד אדם שאתה מאוד אוהב (להבדיל אלף אלפי הבדלות, אבל זה כמובן כדי לחדד את הנקודה). קשה לי להבין איך למרות שאנחנו מבינים שיום אחד נצטרך להיפרד מהרכב (וגם אלו שאומרים "לעולם לא ניפרד מהרכב", רק או…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קיבלתי היום דואר רשום מבני ברק שנשלח ממגדלי ויטה בבני ברק, אני לא מצפה לדואר רשום, מישהו יודע מהיכן נשלחים בדרכ דוחות? כמו שאני מכיר את עצמי אני לא אשן עד מחר בבוקר כאשר סניף הדואר יהיה פתוח..
הודעה אחרונה מאת zolshop, -
- 12 תגובות
- 9.8 אלף צפיות
יש פרסומים ברחבי האינטרנט לגבי דרושים נהגים לרכב משוריין ( העברת כספים וכו' ). אולי יש פה אנשים שמכירים את התפקיד הזה ויכולים לענות לי : זה תפקיד טוב ? משלמים בזה טוב ? יתרונות \ חסרונות ? תודה רבה על העזרה
הודעה אחרונה מאת rsm130d, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4331682,00.html שאלה למבינים: אם וכאשר מאבדים שליטה על כלי כזה, איך אפשר להחזיר שליטה עליו ולא להגיע למצב של החייל?
הודעה אחרונה מאת The-Prophet, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 511 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_296.html
הודעה אחרונה מאת igaadmin, -
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בימים האחרונים הופיעו פסים שחורים על רכבים ברחוב מתחת לבית. כל רכב שנצבע חוטף זאת במיקום אחר ברכב. נראה כי הרכבים שנצבעים חונים בקצה מסוים של הרחוב, כאשר מעליו כבל חשמל שמזין את כל הרחוב. כשניסתי להסיר את הצבע מהרכב שלי הצלחתי להוריד חלק קטן ממנו בעזרת מטלית מיקרופיבר, אך את הרוב אנסה להוריד בפלסטלינה - לא יורד בקלות. צילמתי רכב לבן שנצבע לכל אורכו, מצטער מראש על האיכות הזוועתית, האם לדעתכם מדובר בוונדליזם כלשהו? או שמדובר במפגע סביבתי כלשהו שיוצר את הצביעה? תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 26.1 אלף צפיות
אנחנו לקראת הזמנת I35 חדשה, ואנחנו בהתלבטות קשה לגבי הצבע. בהתחלה לקחנו כסף כהה אבל אמא שלי (שהאוטו יהיה שלה) טענה שזה צבע לא בטיחותי ולא ממש משתלב עם ריפוד בז', שאר הצבעים משעממים והיחיד שתפס את העין שלי הוא ברונזה מטאלי. מצאתי כמה תמונות של הרכב בצבע הזה ביד 2 ובכל תמונה הצבע נראה שונה. זה משגע אותי.. פעם אחת הוא ממש חום, פעם אחת דומה מאוד לצבע זהב.. רציתי לדעת האם מישהו כאן ראה I35 בצבע הזה, מה דעתו ומה רמת הכהות שלו. תודה אגב, אם תוכלו לצרף תמונה אני ממש אשמח.
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
-
http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-05569c0ad233c31004.htm?fb_action_ids=10200488182632703%2C10200488182592702&fb_action_types=mako_social%3Aread&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210200488182632703%22%3A318896171555250%2C%2210200488182592702%22%3A318896171555250%7D&action_type_map=%7B%2210200488182632703%22%3A%22mako_social%3Aread%22%2C%2210200488182592702%22%3A%22mako_social%3Aread%22%7D&action_ref_map=%5B%5D&code=AQCa68l572uaoZwMyc_nZ2lfg1L-XrpKknah5yaj2wjmkM9XlS9-8gJruTpcJ-zrSY7wuSpcvzvC3Y1NHZMX2RMM86f7vXBHE0aWVemjE2qVxgLOOMl3Xivjb3K_WhXQNSu2wU8YP7E8JiGga5fgiDm28r4wG3VQ1yN5llizMTY2ZWKGVrDEcRYkQEmwyMGq98PWWOMTkCn-W8KsnwAu…
הודעה אחרונה מאת papikian,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 232 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פינדר
- אהרן ג
- אלעדית
- נעם101
- axSupreme
- BRAVO_SX
- gpm11
- parnuk
- ברווז
- יובל .מ.
- דובצע
- David32
- שחר 1
- mcshmupi
- ELI001
- אלרואי ט
- Golf_91
- wee~man acuna
- Camaro 92
- Or1999l
- מלטבשי
- om2
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- nechmya
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- Fraysa
- NAPOLEON
- Tom78
