Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אכן, כפי שטען פותח השרשור, הרכב נמצא ללא נוזל קירור בעיצומו של הליך המסירה, בטרם הלקוחה עזבה את המוסך ועוד לאחר החלפת רדיאטור - אני לא רואה איך יכול להיות שזו לא אשמת המוסך. על כן, הייתי מאד שמח לראות את תגובת המוסך כאן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
טוב אם הגישה שלך זה לחשוב שאתה צודק בהכל , המוסך שגה בהכל ובעלת הרכב נקייה מכל אשמה, כנראה שאין טעם להמשיך את הדיון בכך.

 

ברגע שאתה אומר שבעלת הרכב לא מבינה כלום, אישרת את הסבירות שהרכב לא תמיד נבדק (אם בכלל) לקיום חומרים מתכלים (שמן , מים וכו') , כך אי אפשר לבטל את הסבירות להיות שהרכב נכנס למוסך עם תקלות (מהסיבות שציינתי מעלה) , וביציאה הן התגלו.

 

תעלה את הסריקה של הטופס , מה הוחלף ומה תוקן,

 

הסיפור הזה נשמע יותר מדי הזוי מרגע לרגע

.

 

אני חושב שאתה מפספס את הפואטנה של פותח השרשור. הטענה שלו כלפי המוסך היא על כך שהם בדקו את הרכב ואישרו לאחר הטיפול כי הוא תקין וגם עבר נסיעת מבחן ולאחר מכן ללא נהיגה של בעלת הרכב על האוטו הסתבר שהלך המנוע. אם היו אומרים זאת מההתחלה לפני התיקון ( שעוד טענו שהוא עבר נסיעת מבחן ), לא ניראה לי שהיינו שומעים על הסיפור כאן. אבל לאור השתלשלות העניינים ( כמובן שזה מצד פותח השרשור ) בהחלט נשמע שיש כאן רשלנות של המוסך.

וגם אם היא לא בדקה שמן ומים אני לא רואה איך אפשר להאשים אותה בכך שהמנוע הלך אחרי שבמוסך ביצעו לו נסיעת מבחן ודיווחו שהוא תקין.

פורסם

כמו שרומן אמר, זה אכן לא סביר (לשון המעטה) שרכב יעבור החלפת רדיאטור ואז יימסר ללא מים במערכת.

אני מתקשה לראות איך מוסך יכול לטעון שרדיאטור תקול הוחלף ובוצעה נסיעת מבחן, בלי שאיש ירגיש שאין מים במערכת, לפני ההחלפה ובטח שלא לאחריה.

 

מכיוון שזה באמת נראה תלוש, מאוד מעניין יהיה לקרוא את תגובת המוסך, כי משהו בעובדות כפי שהובאו לא עושה שכל (אלא אם מדובר בסנדלריה...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני חושב שאתה מפספס את הפואטנה של פותח השרשור. הטענה שלו כלפי המוסך היא על כך שהם בדקו את הרכב ואישרו לאחר הטיפול כי הוא תקין וגם עבר נסיעת מבחן ולאחר מכן ללא נהיגה של בעלת הרכב על האוטו הסתבר שהלך המנוע. אם היו אומרים זאת מההתחלה לפני התיקון ( שעוד טענו שהוא עבר נסיעת מבחן ), לא ניראה לי שהיינו שומעים על הסיפור כאן. אבל לאור השתלשלות העניינים ( כמובן שזה מצד פותח השרשור ) בהחלט נשמע שיש כאן רשלנות של המוסך.

וגם אם היא לא בדקה שמן ומים אני לא רואה איך אפשר להאשים אותה בכך שהמנוע הלך אחרי שבמוסך ביצעו לו נסיעת מבחן ודיווחו שהוא תקין.

 

אסביר מה מפריע לי בכל השרשור הזה, הבחור לא מספק את הפרטים, מה הוחלף , מה לא הוחלף, האם באמת הוחלף רדיאטור או לא, מה קרה לאותה תקלה מסתורית בגיר, וכמובן לא העלה פרטים או סריקה של התעודת טיפול.

 

זה נותן לי תחושה, שהיתה בעיה קיימת ברכב, אולי אחת מכאלו שציינתי למעלה (תהליך נזקים מתגלגל בעקבות חוסר במי רדיאטור שגרם להתחממות גיר, פקיעת ראש מנוע וכו') ולמעשה טופלו תקלות אחרות לפי הלקוחה.

 

זה מרגיש כמו שאכנס למוסך על נגיד תקלה במערכת ההיגוי , וביציאה מהמוסך אגלה שהבלמים שלי הלכו או משהו אחר ואבוא למוסך בטענות שהרכב לא תקין בגלל רשלנות שלהם. מבין את ההגיון?

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

לא, לא מבין את ההגיון. לא של פותח השרשור, וגם לא שלך.

 

לא הגיוני שרכב נתקע בפארקינג עקב תקלת רדיאטור. לא הגיוני שרכב שעבר החלפת רדיאטור נמצא בלא נוזל במערכת, גם אם אטם הראש דפוק.

 

כך שאין פה שום הגיון שצריך להבין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

טוב אם הגישה שלך זה לחשוב שאתה צודק בהכל , המוסך שגה בהכל ובעלת הרכב נקייה מכל אשמה, כנראה שאין טעם להמשיך את הדיון בכך.

 

ברגע שאתה אומר שבעלת הרכב לא מבינה כלום, אישרת את הסבירות שהרכב לא תמיד נבדק (אם בכלל) לקיום חומרים מתכלים (שמן , מים וכו') , כך אי אפשר לבטל את הסבירות להיות שהרכב נכנס למוסך עם תקלות (מהסיבות שציינתי מעלה) , וביציאה הן התגלו.

 

תעלה את הסריקה של הטופס , מה הוחלף ומה תוקן,

 

הסיפור הזה נשמע יותר מדי הזוי מרגע לרגע

 

צודק, רק מהכיוון הלא נכון. המוסך התרשל פה בצורה חד משמעית. לא משחררים רכב, אם יש חשד לבעיה בראש המנוע, עד שמאמתים אותה/ מסירים את החשד. זאת לא התנהגות מקצועית. נ-ק-ו-ד-ה.

אני לא רוצה "להעיר את המתים", אבל גם התיקון של לפני שנה וחצי נשמע חובבני ולא מקצועי (זאת ע"ס המידע שהעביר פותח השרשור).

פורסם

הדרך הטובה ביותר לפתור את הדילמות של כולנו.

 

פותח את השרשור , תעלה בבקשה את הסריקה של החשבונית עימה יצא הרכב. תוריד פרטים מזהים כמובן, השאר מה הוחלף, מה בוצע ברכב והאם יש הערות המשך טיפול.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

החליפו רדיאטור = מילאו את החדש במים, חדשים.

 

המים נכנסו למנוע? התאיידו? נזלו? או לא מולאו מלכתילה?

 

לדעתי, או 1 או 4. אך מכיוון שמדובר על נסיעת מבחן קצרה, וכמות מים עצומה. נוטה לכיוון 4.

 

משמע, רשלנות של המוסך שהחליף רדיאטור אך לא מילא נוזל קירור מחדש.

משכנתא זה קל

פורסם
החליפו רדיאטור = מילאו את החדש במים, חדשים.

 

המים נכנסו למנוע? התאיידו? נזלו? או לא מולאו מלכתילה?

 

לדעתי, או 1 או 4. אך מכיוון שמדובר על נסיעת מבחן קצרה, וכמות מים עצומה. נוטה לכיוון 4.

 

משמע, רשלנות של המוסך שהחליף רדיאטור אך לא מילא נוזל קירור מחדש.

 

אוקי , ואם ישנה דליפה כלשהי , אחרי הרדיאטור , והמים ירדו לאחר הנסיעת מבחן , בה הכל היה תקין, קח את זה בחשבון.

 

בכל אופו , כמו שאמרתי , שיעלה לפה את הטופס עימו שוחרר הרכב מהמוסך והכל יהיה פתוח וגלוי יותר.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

החליפו רדיאטור ואישרו שהרכב תקין מה היה לפני בדיוק מה שרשמתי לי לא ידוע חוץ מזה שהרכב נתקע בפארקינג ולא רצה לצאת

1 שוב זה לא רכב שלי

2 זה רכב של ידידה רחוקה שלי פשוט הסיפור החוזר מקומם במיוחד שהתקשרה לשאול איך יכול להיות שעל פארקינג תקוע מחליפים רדיאטור כאשר לא ידוע על בעיה

3 גם כך הבחורה מפחדת מבולבלת ולא יודעת מה היה כי מפחידים אותה בתביעות עקב שרשור זה והרכב שלה עדיין במוסך המדובר

 

 

אז תחשוב שכל מה שאתה חושב נכון ואיין לך ידע מכני הכנסתה את הרכב נתת אישור תיקון ותיקנו ואמרו לך להגיע לקחת את הרכב ואז הרכב ללא מנוע !

נו ומה עכשו ?

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם
החליפו רדיאטור ואישרו שהרכב תקין מה היה לפני בדיוק מה שרשמתי לי לא ידוע חוץ מזה שהרכב נתקע בפארקינג ולא רצה לצאת

1 שוב זה לא רכב שלי

2 זה רכב של ידידה רחוקה שלי פשוט הסיפור החוזר מקומם במיוחד שהתקשרה לשאול איך יכול להיות שעל פארקינג תקוע מחליפים רדיאטור כאשר לא ידוע על בעיה

3 גם כך הבחורה מפחדת מבולבלת ולא יודעת מה היה כי מפחידים אותה בתביעות עקב שרשור זה והרכב שלה עדיין במוסך המדובר

 

 

אז תחשוב שכל מה שאתה חושב נכון ואיין לך ידע מכני הכנסתה את הרכב נתת אישור תיקון ותיקנו ואמרו לך להגיע לקחת את הרכב ואז הרכב ללא מנוע !

נו ומה עכשו ?

 

מר סופר ג'יפ, בוא נפתור את כל הדילמות והשאלות הרבות, בקש מידידתך לשלוח אליך את הטופס שקבלה מהמוסך, תאמין לי , כולנו רוצים לדעת מה קרה שם.

 

בוא לא נסמוך על מה שנאמר באויר או מפה לאוזן, יש מצב שאתה מביא את הטופס של המוסך?

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
גם כך הבחורה מפחדת מבולבלת ולא יודעת מה היה כי מפחידים אותה בתביעות עקב שרשור זה והרכב שלה עדיין במוסך המדובר.

 

שלא תפחד משום דבר ומאף אחד! היא לא ביצעה איזה פשע, להיפך- היא נשמעת כתמימה לא קטנה (שוב, ע"פ מה שתיארת).

אני רוצה לראות את המוסך תובע אותה.

פורסם
הגרסה המלאה של בעלת הרכב :shock:

 

אציין שלפני כשנה וחצי באותו המוסך,באותו הרכב ,בעקבות תקלה של אי יכולת לשלב להילוך אחורי ,שופץ הגיר ולאחר מכן בעוד הרכב במוסך עודכנו שהלך המנוע.... גם אז טען המוסך שרק לאחר תיקון הגיר יכול היה לדעת שהמנוע הלך....

 

לא הבנתי, המנוע הוחלף לפני שנה וחצי או שהיא המשיכה לנהוג ככה?

פורסם

שלום לכולם

לפותח השירשור חשבת אולי על זה שבעקבות זה שהרכב הגיע ללא מים למוסך זאת אומרת עם רדיאטור מפוצץ נגרם נזק למנוע?

אולי המנוע עבר רתיחה ובלוק המנוע או ראש המנוע מעוות כתוצאה מחוסר מים במנוע?אני בטוח שאם זה המצב אז גם הוסבר לה

שיכול להיגרם נזק למנוע בעתיד כי המנוע לאחר רתיחה ואני יסביר לך למה אני אומר לך את מה שאני רושם גם לי לפניי שנתיים היתה חוויה דומה אני הגעתי עם נורת בדוק מנוע דולקת למוסך ולאחר כשעה ניגש אליי נציג המוסך והראה לי מה שקרה מה שקרה שהרדיאטור היה מפוצץ בחלקו התחתון והרכב התחמם נציג המוסך אמר לי ששלב ראשון צריך להחליף רדיאטור ורק לאחר מכן אפשר

להמשיך לבדוק את המנוע כי יכול להיות שנגרם נזק למנוע ואני כמובן הסכמתי לאחר החלפת הרדיאטור מילאו מים ובדקו את הרכב שוב פעם הפעם בבדיקה מאומצת של נסיעה של בערך 20 דקות כאשר חזר המכונאי הרכב זייף מאוד ובבדיקת מפלס המים כחצי מכמות המים נעלמה מפה הוסבר לי שצריך לפרק ראש מנוע כדי לראות לאן המים נעלמים לאחר הפירוק הודיעו לי שיש סדק במנוע ויש עיוותים בבלוק המנוע כתוצאה מזה שהמנוע רתח ניגשתי למוסך כדי לראות בעיניים שלי מה קרה והראו לי והסבירו לי ובשורה תחתונה החלפתי מנוע ולמה?כי במקום לבדוק שמן ומים שזה הדבר הבסיסי ביותר ניגשתי למוסך כדי שיבדקו לי את המנורה ולא בדקתי מים

בשורה תחתונה אני לא יודע אם זה מה שקרה לידידה שלך או משהו דומה אבל אולי היאי יכלה למנוע את כל המצב הזה ולבדוק מים

ופה היה נפתר כל הסיפור

פורסם

שלום לכולם

לפותח השירשור חשבת אולי על זה שבעקבות זה שהרכב הגיע ללא מים למוסך זאת אומרת עם רדיאטור מפוצץ נגרם נזק למנוע?

אולי המנוע עבר רתיחה ובלוק המנוע או ראש המנוע מעוות כתוצאה מחוסר מים במנוע?אני בטוח שאם זה המצב אז גם הוסבר לה

שיכול להיגרם נזק למנוע בעתיד כי המנוע לאחר רתיחה ואני יסביר לך למה אני אומר לך את מה שאני רושם גם לי לפניי שנתיים היתה חוויה דומה אני הגעתי עם נורת בדוק מנוע דולקת למוסך ולאחר כשעה ניגש אליי נציג המוסך והראה לי מה שקרה מה שקרה שהרדיאטור היה מפוצץ בחלקו התחתון והרכב התחמם נציג המוסך אמר לי ששלב ראשון צריך להחליף רדיאטור ורק לאחר מכן אפשר

להמשיך לבדוק את המנוע כי יכול להיות שנגרם נזק למנוע ואני כמובן הסכמתי לאחר החלפת הרדיאטור מילאו מים ובדקו את הרכב שוב פעם הפעם בבדיקה מאומצת של נסיעה של בערך 20 דקות כאשר חזר המכונאי הרכב זייף מאוד ובבדיקת מפלס המים כחצי מכמות המים נעלמה מפה הוסבר לי שצריך לפרק ראש מנוע כדי לראות לאן המים נעלמים לאחר הפירוק הודיעו לי שיש סדק במנוע ויש עיוותים בבלוק המנוע כתוצאה מזה שהמנוע רתח ניגשתי למוסך כדי לראות בעיניים שלי מה קרה והראו לי והסבירו לי ובשורה תחתונה החלפתי מנוע ולמה?כי במקום לבדוק שמן ומים שזה הדבר הבסיסי ביותר ניגשתי למוסך כדי שיבדקו לי את המנורה ולא בדקתי מים

בשורה תחתונה אני לא יודע אם זה מה שקרה לידידה שלך או משהו דומה אבל אולי היאי יכלה למנוע את כל המצב הזה ולבדוק מים

ופה היה נפתר כל הסיפור

 

 

הכל טוב ויפה, חוץ מהעובדה שבהילוך שישי לא ביצעו את מה שביצעו אצלך ולא עידכנו את הלקוחה לפני תחילת הבדיקה.


×
×
  • תוכן חדש...