Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע למה חושדים פה ב-elians, במיוחד שיש משתמש אחר שכל תגובותיו הן בשרשור הזה בלבד, אבל ניחא.

 

מוסך שהיה חרד לשמו, היה מגיב בשמו.

אני מבין שהכוונה אליי?באמת תודה על הפירגון אבל יש לך טעות את הבחירות שלי מתיי להירשם לאתר ולאיזה נושאים להגיב תשאיר לי בבקשה אם היה לי אינטרס כלפיי המוסך הייתי מציין מראש אבל זה לא הנושא

מה שאני למד מכל הנושא הזה שמי שחושב שהמוסך יצא בסדר גמור אז הוא אוטומטית נהפך ל"שתול" של המוסך אז אם זה ככה בואו כולם נסכים שבעלת הרכב היא צודקת ודרך אגב אם ב"שתולים " בחרת להתענייין אז תסתכל בהודעות של המגיב לפני זה ממש לא נראה כאילו שלחו אותו לרשום דברים כנגד המוסך הוא ממש "נייטרלי" חחחחחח בסדר

בכל אופן נחזור לנושא אם שוחרר הרכב ללא מים אז כן אני חושב שזו רשלנות המוסך במיליון אחוז אבל צריכים להבין שעל פי מה שסופר לנו הרכב עבר התחממות ובשחרור הרכב נאמר ללקוחה שעליה לבדוק מים ושמן ולמה נאמר לה דבר כזה?כי הרכב עבר התחממות אז אני באמת לא מבין מה כל הוויכוח פה כל אחד יודע שרכב שעבר התחממות ובמידה ולא עצרת בצד והמשכת לנסוע אתה תגרום נזק למנוע ותאמינו לי בתור אחד שעבר את זה על בשרו אני מכיר את זה מקרוב מאוד!!!

לבעלת הרכב רשמת שלפני שהרכב נכנס למוסך שירות דרך היה אצלך מה האבחנה שלו היתה?הרי הוא נפגש עם הרכב שלך לפני המוסך כשהוא פתח מכסה מנוע הוא ראה שיש נזילת מים או רדיאטור תקול?

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
או יותר פשוט לא זזים סנטימטר מהרכב כאשר מטפלים בו במוסך. נכון - לקחת יום חופש לא נוח, אבל פחות נוח להתקע בלי רכב כאשר הלך בו משהו שנוי במחלוקת.

 

 

אין מה להתווכח על זה, הרי התשובה ברורה עוד לפני שנשאלה השאלה. :lol: והתשובה כמובן: הכל יחסי.

אם הבעלים מרוצה - זה העיקר, בשבילו הרכב טוב.

 

בקשר לנושא הדיון, קצת מוזר לי הסיפור שרכב נמסר ללקוח ללא נוזל קירור וזה מה שהבנתי ממה שכתוב כאן. אם זה אכן מה שקרה בפועל, הרי יש חשד לכל הפחות לרשלנות מצד המוסך. ועוד דבר מוזר שהרדיאטור המפוצץ כביכול כבר לא היה במוסך. ללקוח בדרך כלל מראים את התקלה במיוחד אם מדובר עם הוצאה כספית מוחשית.

 

הרדיאטור שהתקינו במקום במקרה רדיאטור משומש מפירוק או חדש?

 

לגבי זה שרכב נכנס למוסך עם תקלה אחת ויצא עם אבחון לתקלה אחרת - זה לפעמים קורה כי בעלים לא שמים לב לתקלות וכאשר במוסך באים לטפל ברכב לעתים מבחינים בתקלות אחרות - זה דווקא מאוד חיובי ומקצועי. מה קרה שם באמת אי אפשר לדעת וכמובן הגרסה של המוסך מאוד חסרה.

 

רדיאטור חדש התקינו ברכב בעלות 2000 זוזים וכן אני יודע שזה יקר ולא הגיוני אבל זה מה שהגברת שילמה {אפילו שהסכמתי בתור ידיד טוב לרכוש חדש מיבואן רדיאטורים ולהרכיב עם בעלה ועוד חבר ברכב לבד בעלות של 600 ש"ח +- רדיאטור ועבודה 0 כמובן .

כמובן שגם האיבחון היה לי מוזר בין מה שניכנס למוסך ומה שהוחלף וההמשך היה נראה לי כמו סרט בדיוני או מתיחה לא מצחיקה:shock:

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

קינגדריפט, איך העובדה שהרכב עבר התחממות, מה שאגב לא קרה לדעתי כי אין שום דבר שמוכיח זאת חוץ מהעובדה שהחליטו להחליף רדיאטור, שזה עוד יותר הזוי כי הרכב נכנס למוסך עם תקלת גיר (שלפי הלקוחה היא לסירוגין, שכן הגיעה למוסך בנסיעה - ויותר מזה הגיר כבר שופץ, כלומר יתכן ורמת השיפוץ הייתה לא מספקת!).

יותר מזה - איך המוסך יודע להאשים את הלקוחה בחימום המנוע כאשר הם עצמם לא מילאו נוזל קירור ברדיאטור לאחר החלפתו ואז נסעו עם הרכב?!

 

אני חושב שהגיע הזמן שתאיימי על המוסך חזרה כי תקשורת+בית משפט כנראה תגרום להם לאבדן גדול יותר מאשר לקיחת אחריות על תקלה שהם גרמו!

 

אני חושב שהדבר הכי דפוק בסיפור הזה הוא שאדם ששם את חייו ואת חיי משפחתו בידי מכונה לא יודע עליה שום דבר!

ולelins, אתה מתיימר להיות אחד ש"מבין" מצד שני נכנסת למוסך בשביל מגבים ופנס, סלח לי אבל אני לא חושב שאתה "מבין" מספיק.

 

ודבר אחרון - מה עם הגיר? מה עשו ברכב חוץ מלהחליף רדיאטור?!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני לא מבין איך אנשים שעובדים במוסך לא בודקים שמן ומים ברדיאטור ברגע שהרכב נכנס אליהם...

 

 

עוד לא היה מוסך שנתקלתי בו שלא בדקו את זה לפני טיפול\דבר כלשהוא שעושים...

 

 

במיוחד אני לא מבין מה הקטע פה...

הם פאקינג החליפו ראדיאטור ועשו נסיעת מבחן בלי נוזל קירור והאשימו את בעלת הרכב שלא היה נוזל קירור?

פורסם

הם פאקינג החליפו ראדיאטור ועשו נסיעת מבחן בלי נוזל קירור והאשימו את בעלת הרכב שלא היה נוזל קירור?

 

משפט ממצה!

מציע שבעלך ינסה לדבר ראשית כל עם המוסך לתגובה. כבר עברו כמה ימים וטרם קיבלת את תגובת המוסך או שלא ציינתם פה.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

טרם קילנו תגובת המוסך.

התגובה היחידה שקיבלנו היתה איום על בעלי שנתבע בהוצאת דיבה בגלל הפרסום של ידידי (שאפילו לא היינו שותפים לו בתחילה)

 

ולשאלתך shellcase: "מה עם הגיר? מה עשו ברכב חוץ מלהחליף רדיאטור?!"



החליפו רק רדיאטור, אז אמרנו לעצור סוסים. לצערי, מסניוננו עם המוסך הוחלף גיר ואז טענו שבעצם הלך גם המנוע, בטח התכוונו שנאשר לתקן את המנוע ואחרי תיקון המנוע היו "מגלים" שנגרם גם נזק לגיר..... מבחינתי, יש כאן דפוס התנהגות נצלני של המוסך, שחשב שתפס פראיירית....



וזה עוד לפני שדיברנו על שאלת החלפת הרדיאטור (שכאמור לטענתם התפוצץ ואני לא ראיתי שום סימן לכך וגם לא את הרדיאטור שהוחלף...) ועוד לפני שקיבלתי הסבר לכך שלא אמרו שיתכן שיש נזק למנוע יחד עם האבחנה לגבי הרדיאטור אלא רק שבאתי לאסוף אותו מהמוסך (אולי הוא באמת ניזוק רק לאחר החלפת הרדיאטור?) ועוד לפני שקיבלתי תשובות לעניין מציאת הרכב ללא מים בעת מסירתו במוסך לאחר תיקון..... (מה שמחזק אולי את הטענה הקודמת...?) מה זה אם לא רשלנות של מוסך?

פורסם

בקיצור למה שהמוסך יגלה אחריות לנזק עם יש מי שישלם ?

 

 

מזלזלים בגברת נקודה .

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

העובדה שהמוסך לא השאיר את הרדיאטור שהוחלף היא עבירה על החוק. זכותך שלא לשלם על כך ולא שקל אחד.

במקום לפחד מתביעת דיבה (המוסך מוסיף חטא על פשע), תגשי לעו"ד שינסח מכתב מטעמך עם השתלשלות המקרים ואיום בתביעה משפטית ואז תראי איך היחס של המוסך אלייך ישתנה.

פורסם

doras,

 

אתה בטוח שזו עבירה על החוק? איפה זה כתוב? אני באמת אשמח לראות גיבוי ליידע כללי שלי.

לא הייתי ממהר לא לשלם לפני שאני רואה איפה זה כתוב ומעוגן.

 

על פניו, לפי איך שהדברים שהוצגו בצורה חד-צדדית, נראה שהמוסך אשם! אם הוחלף רדיאטור הדבר הראשון שעושים זה למלא נוזל קירור.

כשהחלפנו רדיאטור בסובארו הראו לנו איפה הדליפות (היו 2. מהצינור שמוביל את המים מהמנוע לרדיאטור היה חור קטן קטן ומהראש רדיאטור היה סדק קטנטן באורך של פחות מחצי ס"מ. אבל הראו לנו והסמנו להחלפה).

 

אני ממליץ לפנות לעו"ד ואחר כך לעיתונות. בלי קשר אשמח למצוא את תגובת המוסך.

פורסם

אתה בטוח שזו עבירה על החוק? איפה זה כתוב? אני באמת אשמח לראות גיבוי ליידע כללי שלי.

לא הייתי ממהר לא לשלם לפני שאני רואה איפה זה כתוב ומעוגן.

 

ע"פ תקנה של משרד התחבורה, על כל מוסך להשאיר את החלקים שהוחלפו בתוך הרכב, למעט מנועים גירים וכו' וגם אז נינתנת הזכות ללקוח לראות את שהוחלף, לפני שמפנים אותו.

פורסם

אני יודע שמעורב כבר עורך דין נמתין לראות מה היה .

לדעתי האישית עד רגע זה המצב ממש הזוי ונראה רשלני מאוד מכיוון המוסך

נקווה לסוף טוב

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם
אני יודע שמעורב כבר עורך דין נמתין לראות מה היה .

לדעתי האישית עד רגע זה המצב ממש הזוי ונראה רשלני מאוד מכיוון המוסך

נקווה לסוף טוב

 

בשביל הגברת הנחמדה הסוף יהיה טוב.

 

לא יודע מה עם המוסך...

סה"כ אני רואה מישהוא מפוטר או מואשם בזה מצד המוסך, אבל ימשיכו לעשות את אותו הדבר...

פורסם
וואו! יש לך את הרכב שנה שלמה?! זהו. עכשיו שיכנעת אותי.

 

איזה מין ח*א של רכב קנית שבתוך פחות משנה המוסך לדבריך: "פתרו לי לא מעט דילמות, שאלות, התייעצויות ותיקונים".

כמה פעמים כבר ביקרת אצלו?!

 

ואת המחמאות של הבעלים הקודמים - תן לבעלים הקודמים לספר.

 

מצטער חביבי, אני לא קונה את התגובות שלך. אתה אולי לא שייך למוסך, אבל כנראה שלא למציאות גם.

אם בתוך פחות משנה הצלחת לקיים מערכת יחסים כל כך משמעותית עם המוסך ונהיית למליץ יושר בכזאת רמה, אני חושב שכל אדם מן היישוב ששכלו בראשו יבין שלא מדובר כאן במשהו הגיוני.

 

בן כמה אתה אם אפשר לשאול?

 

 

אתה כל כך צודק בגישה שלך, איך יתכן לפתח כזאת מערכת יחסים עם מוסך תוך שנה אחת?! כמה תקלות היו ברכב? גם מכוניות לימון לא מגיעות כל כך הרבה פעמים בשנה למוסך והנה אחד שמרוצה גם מהרכב וגם מהמוסך אבל מבלה שם כל הזמן. בהחלט לא נשמע אמין. והשפה שלך טובה, מנומסת ותקנית והשאלות במקום. מסכים עם כל מה שכתבת. לגבי השאלה האחרונה שלך, אליינס הצטרף לפורום ב-2005 אז הוא לפחות בן 7...

פורסם
אתה כל כך צודק בגישה שלך' date=' איך יתכן לפתח כזאת מערכת יחסים עם מוסך תוך שנה אחת?! כמה תקלות היו ברכב? גם מכוניות לימון לא מגיעות כל כך הרבה פעמים בשנה למוסך והנה אחד שמרוצה גם מהרכב וגם מהמוסך אבל מבלה שם כל הזמן. בהחלט לא נשמע אמין. והשפה שלך טובה, מנומסת ותקנית והשאלות במקום. מסכים עם כל מה שכתבת. לגבי השאלה האחרונה שלך, אליינס הצטרף לפורום ב-2005 אז הוא לפחות בן 7...[/quote']

 

ומדברים על התגובות שלי כבעלות אינטרס.

 

גם פה טוקבקים בתשלום?

 

בחיאתתתתתת :lol: :lol: :lol: :lol:

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט


×
×
  • תוכן חדש...