Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שאת טועה כשאת כותבת "לשיפוטכם", אנחנו יכולים להגיד שלדעתנו את או המוסך צודקים- זה לא נותן לכך שום תוקף משפטי.

 

את צריכה לפנות לבית המשפט.

 

על פניו מקריאת הדברים, בהנחה וזה סדר ההשתלשלות ואין פרטים "מוחסרים", הצדק כנראה עימך והם ישלמו בבית משפט.

 

יתכן והם ניסו שיטת מצליח (שיכול להיות שהצליחה להם לפני שנה וחצי...) רק שהפעם זה לא ממש מצליח.

 

מצד שני, שוב, שמענו רק צד אחד לסיפור.

 

בית משפט, ומהר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
elians - נראה שאתה עומד על הרגליים האחוריות להגן על המוסך הזה.

מה הסיבה? האם אתה באמת רק לקוח מאוד מרוצה?

 

אני בהחלט לקוח מאוד מרוצה,

היתה לי תחושה שיקום משום מקום אחד שיגיד שבטח יש לי מניות במוסך או משהו בסגנון,

 

אז לא, אין לי מניות, פשוט לקוח מרוצה מאוד ! עם רזומה בעבר של לא מעט "מוסכים" ואנשי "מקצוע" שאיך לומר: אנסו לי את הכיס, הרסו לי רכבים והיו פעמים שהרכב לא תוקן באמת.

 

שהגעתי למוסך המדובר הגעתי במקרה, בעלת הרכב שלי היתה מטפלת שם והגעתי סה"כ לגשש במקום על מנת שאולי אמשיך איתם אחרי שקיבלתי המלצות חמות מאוד! ממנה,

 

אני מתנהל מול המוסך הזה כבר כמעט שנה, מרוצה מאוד , פתרו לי לא מעט דילמות, שאלות, התייעצויות ותיקונים כמובן של הרכב שלי בצורה נקייה ומושלמת. אפילו נתנו לי לראות את הרכב בהתקדמות העבודה שלו - מה שהרבה מוסכים מונעים בדרך כלל מהלקוחות.

 

לכן , חורה לי מאוד !!! :evil: שמגיע אדם כמו פותח השרשור, ומתבסס על דעה של מישהי שכנראה לא יודעת את הפעולות של תחזוקת רכב (סליחה מראש כמובן , חס וחלילה לא מעליב) , שרכב שנמצא אצלה מעל שנה וחצי והיא לא יודעת היכן בודקים מים? ומלכלך שם של מוסך שבאמת אבל באמת שם את רמת האמינות והאיכות שלו מעל הכל למען הלקוח.

 

בדרך כלל אני לא מגיב על מוסכים ועל תלונות כאלו או אחרות, אבל אני יודע שבמידה והשרשור הזה היה נותר כמו שהוא, היה מגיע לקוח עתידי אחר שיחפש המלצות או מידע על המוסך והיה מתרחק משום הטענות שהועלו פה כנגדם. אחרי הכל - אם אני בעצמי הייתי מחפש מידע על המוסך הזה ומגיע לשרשור כמו זה, הייתי עושה אחורה-פנה וממשיך לחפש אחרים.

 

שנה שלמה שלי ועוד כ7 שנים אחורה של הבעלים הקודמים של רכבי כנראה אומרים הכל. אני מרוצה , היא היתה מרוצה והבייבי שלי מרוצה אף היא.

 

לכן , חשוב לי מאוד לתת את עצמי כדוגמא כאחד שעבר לא מעט מוסכים, רמאים ושאר נוכלים, שניתן עדיין לסמוך על מוסכים ספציפיים ואנשי מקצוע שעוד אמינים ואמיתיים בתחום האפור הזה. בטח ובטח לא להרשות ללכלך שם של מוסך מבלי לבדוק את כל העובדות.

 

נ.ב , אני ועוד רבים פה מחכים בקוצר רוח לסריקת הטופס של בעלת הרכב.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

לא יודע למה חושדים פה ב-elians, במיוחד שיש משתמש אחר שכל תגובותיו הן בשרשור הזה בלבד, אבל ניחא.

 

מוסך שהיה חרד לשמו, היה מגיב בשמו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

סלח לי, אבל אם המוסך איים עליה בתביעה בגלל שהם כותבים על זה פה, כנראה שהמוסך יודע על קיום השרשור הזה.

 

למה דובר המוסך לא מתכבד ומציג את עמדתו? כי יש לו לקוח אחד מרוצה שמגן עליו והוא חושב שבאיומים מול הלקוחה המדוברת הוא יפתור את הבעיות שלו?

 

מי שטוען (כמו המוסך) שמעלילים עליו, מזמן היה מציג עמדה נגדית. חוץ מאיומים, אני לא רואה פה שום תגובה של המוסך בניסיון לפתור את הבעיה בצורה יפה.

 

מבחינתי הם כישלון חרוץ ואני אתרחק מהם בעתיד.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני בהחלט לקוח מאוד מרוצה,

היתה לי תחושה שיקום משום מקום אחד שיגיד שבטח יש לי מניות במוסך או משהו בסגנון,

 

אז לא, אין לי מניות, פשוט לקוח מרוצה מאוד ! עם רזומה בעבר של לא מעט "מוסכים" ואנשי "מקצוע" שאיך לומר: אנסו לי את הכיס, הרסו לי רכבים והיו פעמים שהרכב לא תוקן באמת.

 

שהגעתי למוסך המדובר הגעתי במקרה, בעלת הרכב שלי היתה מטפלת שם והגעתי סה"כ לגשש במקום על מנת שאולי אמשיך איתם אחרי שקיבלתי המלצות חמות מאוד! ממנה,

 

אני מתנהל מול המוסך הזה כבר כמעט שנה, מרוצה מאוד , פתרו לי לא מעט דילמות, שאלות, התייעצויות ותיקונים כמובן של הרכב שלי בצורה נקייה ומושלמת. אפילו נתנו לי לראות את הרכב בהתקדמות העבודה שלו - מה שהרבה מוסכים מונעים בדרך כלל מהלקוחות.

 

לכן , חורה לי מאוד !!! :evil: שמגיע אדם כמו פותח השרשור, ומתבסס על דעה של מישהי שכנראה לא יודעת את הפעולות של תחזוקת רכב (סליחה מראש כמובן , חס וחלילה לא מעליב) , שרכב שנמצא אצלה מעל שנה וחצי והיא לא יודעת היכן בודקים מים? ומלכלך שם של מוסך שבאמת אבל באמת שם את רמת האמינות והאיכות שלו מעל הכל למען הלקוח.

 

בדרך כלל אני לא מגיב על מוסכים ועל תלונות כאלו או אחרות, אבל אני יודע שבמידה והשרשור הזה היה נותר כמו שהוא, היה מגיע לקוח עתידי אחר שיחפש המלצות או מידע על המוסך והיה מתרחק משום הטענות שהועלו פה כנגדם. אחרי הכל - אם אני בעצמי הייתי מחפש מידע על המוסך הזה ומגיע לשרשור כמו זה, הייתי עושה אחורה-פנה וממשיך לחפש אחרים.

 

שנה שלמה שלי ועוד כ7 שנים אחורה של הבעלים הקודמים של רכבי כנראה אומרים הכל. אני מרוצה , היא היתה מרוצה והבייבי שלי מרוצה אף היא.

 

לכן , חשוב לי מאוד לתת את עצמי כדוגמא כאחד שעבר לא מעט מוסכים, רמאים ושאר נוכלים, שניתן עדיין לסמוך על מוסכים ספציפיים ואנשי מקצוע שעוד אמינים ואמיתיים בתחום האפור הזה. בטח ובטח לא להרשות ללכלך שם של מוסך מבלי לבדוק את כל העובדות.

 

נ.ב , אני ועוד רבים פה מחכים בקוצר רוח לסריקת הטופס של בעלת הרכב.

 

וואו! יש לך את הרכב שנה שלמה?! זהו. עכשיו שיכנעת אותי.

 

איזה מין ח*א של רכב קנית שבתוך פחות משנה המוסך לדבריך: "פתרו לי לא מעט דילמות, שאלות, התייעצויות ותיקונים".

כמה פעמים כבר ביקרת אצלו?!

 

ואת המחמאות של הבעלים הקודמים - תן לבעלים הקודמים לספר.

 

מצטער חביבי, אני לא קונה את התגובות שלך. אתה אולי לא שייך למוסך, אבל כנראה שלא למציאות גם.

אם בתוך פחות משנה הצלחת לקיים מערכת יחסים כל כך משמעותית עם המוסך ונהיית למליץ יושר בכזאת רמה, אני חושב שכל אדם מן היישוב ששכלו בראשו יבין שלא מדובר כאן במשהו הגיוני.

 

בן כמה אתה אם אפשר לשאול?

פורסם
וואו! יש לך את הרכב שנה שלמה?! זהו. עכשיו שיכנעת אותי.

 

איזה מין ח*א של רכב קנית שבתוך פחות משנה המוסך לדבריך: "פתרו לי לא מעט דילמות, שאלות, התייעצויות ותיקונים".

כמה פעמים כבר ביקרת אצלו?!

 

ואת המחמאות של הבעלים הקודמים - תן לבעלים הקודמים לספר.

 

מצטער חביבי, אני לא קונה את התגובות שלך. אתה אולי לא שייך למוסך, אבל כנראה שלא למציאות גם.

אם בתוך פחות משנה הצלחת לקיים מערכת יחסים כל כך משמעותית עם המוסך ונהיית למליץ יושר בכזאת רמה, אני חושב שכל אדם מן היישוב ששכלו בראשו יבין שלא מדובר כאן במשהו הגיוני.

 

בן כמה אתה אם אפשר לשאול?

 

שתלמד לדבר בצורה נורמלית יותר,תקבל גם תשובה. יש לך עוד כמה דקות לערוך את התגובה שלך.

אין סיבה לטרוח להגיב לצורת כתיבה נחותה שכזאת.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

תעשה לי טובה, אל תתחיל עכשיו לחפש סיבות ללמה אתה לא עונה על השאלות.

 

הנה אני מנסח מחדש*:

1. כמה פעמים הרכב שלך נכנס למוסך בתוך פחות משנה?

2. במידה ומדובר בפעמים ספורות (1-2) האם נראה לך הגיוני שעל ידי מספר הפעמים הספורות האלו אתה יכול להעיד בכזאת נחישות מה רמת המוסך?

3. במידה ומדובר בפעמים רבות יותר - מדוע לדעתך זה קרה? בייחוד שלטענתך ברכב טופל במסירות במוסך זה במשך 7 שנים על ידי בעלת הרכב הקודמת.

4. האם יש לך ידע או הכשרה במכונאות שמאפשרת לך לאמוד את הרמה המקצועית של המוסך?

5. כמה רכבים היו בבעלותך עד כה?

6. בן כמה אתה?

 

*האם זה עונה על דרישותך?

אני יכול לנסח מחדש שוב, מה שכבודו יבקש, העיקר שתענה לעניין.

פורסם

elians, את הגיל שלך מצאתי בפחות מהזמן שלוקח לניקולאס קייג' לגנוב רכב. תאמין לי, אתה מבוגר מדי בשביל התשובות שנתת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
תעשה לי טובה, אל תתחיל עכשיו לחפש סיבות ללמה אתה לא עונה על השאלות.

 

הנה אני מנסח מחדש*:

1. כמה פעמים הרכב שלך נכנס למוסך בתוך פחות משנה?

2. במידה ומדובר בפעמים ספורות (1-2) האם נראה לך הגיוני שעל ידי מספר הפעמים הספורות האלו אתה יכול להעיד בכזאת נחישות מה רמת המוסך?

3. במידה ומדובר בפעמים רבות יותר - מדוע לדעתך זה קרה? בייחוד שלטענתך ברכב טופל במסירות במוסך זה במשך 7 שנים על ידי בעלת הרכב הקודמת.

4. האם יש לך ידע או הכשרה במכונאות שמאפשרת לך לאמוד את הרמה המקצועית של המוסך?

5. כמה רכבים היו בבעלותך עד כה?

6. בן כמה אתה?

 

*האם זה עונה על דרישותך?

אני יכול לנסח מחדש שוב, מה שכבודו יבקש, העיקר שתענה לעניין.

 

שמדברים יפה בצורה נורמלית אני עונה,

 

1. הרכב שלי נכנס למוסך בגלל תקלות מוחשיות (החלפת חלקים) 3 פעמים

* פעם ראשונה על בלימה חלשה (יש שרשור על העניין חפש "הוצאת קיטור" בהודעות שלי (מספר על העליבות והרמאות של המוסכים המקומיים ליד הבית לעומת זה.

* בולם זעזועים קדמי שמאלי שמת,

* ערסל מנוע לפני כמה שבועות.

מעבר לכניסות הללו , הרכב טופל במוסך על דברים אחרים לא חריגים במיוחד (מגבים, בדיקת חורף, פנס קדמי שהוחלף בעקבות הצהבה כתוצאה מהשמש ואיזון גלגלים) , מעבר לכך היו התייעצויות בנוגע ללא מעט דברים, נסיון לרכישת רכיבים עבור פנסי הערפל מקוריים שהותקנו ברכב ועוד. עזרו לי בכל שאלה טכנית, חשמלית וכדומה.

 

2. היות שאני מתייעץ הרבה איתם, בשנה האחרונה בנוגע לכל מיני דברים ברכב שלי (אוהב לדעת על המכוניות שעוברות אצלי הכל מהכל), הגעתי למסקנה המדוברת.

 

3. לא היו יותר מפעמיים בשנה כניסה למוסך גם בעבר, טיפולים כנדרש, בדיקת חורף, ובמקרה של בעלת הרכב - הוכנס גם לשם החלפת צמיגים וכל מיני אביזרים מסביב שאני עצמי מייבא בעצמי כיום לרכב ולא עושה את זה בדרכה.

 

4. את הידע שלי על רכבים למדתי בשטח (כמו כל דבר בחיים שלי) , הפטיש שלי זה רכבים ישנים (לא יותר מדי ישנים כמובן), התעסקות איתם בעיקר בתחום המכני, דגש על מכוניות FIAT - אותן אני קורא באופן עיוור, יש לי ידע נרחב בתחום החשמל ואלקטרוניקה , לא רק של רכב,

 

5. עד כה היו ברשותי אצלי 3 רכבים פרטיים וכמות לא ספורה (אך סבירה) של רכבי חברים וחברות שבדרך כלל עוברות אצלי לפני הכניסה למוסך להתרשמות נוספת.

 

6. כמעט בן 30. :twisted:

 

לא כזה חרא של רכב נכון?

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

אם נחזיר את השרשור לגופו של עניין, השאלה היא, בעצם, אחת - האם העובדה שהלך המנוע ואין נוזל קירור נתגלתה לפני או אחרי מסירת הרכב. אם לפני - המסקנות ברורות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני בן 44 ומטפל במוסך האמור 14 שנה ברציפות, ותמיד לשביעות רצוני.

רק ב I20 נאלצתי לממש אחריות, אמנם על דברים פעוטים כמו חוט למדף האחורי וציפוי ידית הילוכים, אולם השירות שקיבלתי היה מצויין.

כמו בכל מחלוקת, על מנת להחליט מי צודק, חייבים לשמוע את שני הצדדים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אתה לא באמת שואל אותי אם הגטס זה חרא של רכב, נכון?! כי אז אנחנו בכלל נכנס כאן לויכוח רשת סוער :oops::lol:

 

בכל מקרה, אני לצערי עדיין לוקח את התגובות שלך להגנת המוסך בערבון מוגבל - לא בגלל שאני חושב שאתה הבן של הבעלים, אלא בגלל שלדעתי אין לך מספיק כלים לשפוט במקרה הזה.

 

גם אני הייתי פעם אחת במוסך הנ"ל, עם רכב צבאי ואין ספור פעמים במוסכים אחרים של רשת הילוך שישי.

אני לא מפרסם את ההתרשמות שלי (שלא הייתה שלילית דרך אגב), מכיוון ש:

א. זה היה לפני הרבה שנים.

ב. זה לא היה רכב שלי, אז לא ממש היה אכפת לי מה עושים לו.

 

אני נוטה להאמין לבעלת הרכב שהתלוננה. יש לי הרגשה שהמוסך עשה פאדיחה והוא מפיל את המקרה עליה.

 

אני ממליץ ל"הידידה" לקחת שמאי רכב. לבקש ממנו את דעתו ולאחר מכן לתקן במוסך אחר ולתבוע את הילוך 6 בבית המשפט.

לפנות לאיגוד המוסכים, ליבואן שכן המוסך הינו מוסך מורשה.

במקביל לנסות ליצור קשר עם כתבי הרכב של מספר אתרי אינטרנט מובילים כמו YNET ו-וואלה רכב.

פורסם
ומה אנחנו לומדים מכל הסיפור?

 

לפני שמכניסים רכב למוסך, לקחת מצלמת וידאו ולצלם מסביב לרכב ואת פנים הרכב ואת תא המנוע כולל בדיקה מול המצלמה שיש שמן מים ותאילנדי שפורק בהעברת הילוך.

או יותר פשוט לא זזים סנטימטר מהרכב כאשר מטפלים בו במוסך. נכון - לקחת יום חופש לא נוח, אבל פחות נוח להתקע בלי רכב כאשר הלך בו משהו שנוי במחלוקת.

 

אתה לא באמת שואל אותי אם הגטס זה חרא של רכב, נכון?! כי אז אנחנו בכלל נכנס כאן לויכוח רשת סוער :oops::lol:

אין מה להתווכח על זה, הרי התשובה ברורה עוד לפני שנשאלה השאלה. :lol: והתשובה כמובן: הכל יחסי.

אם הבעלים מרוצה - זה העיקר, בשבילו הרכב טוב.

 

בקשר לנושא הדיון, קצת מוזר לי הסיפור שרכב נמסר ללקוח ללא נוזל קירור וזה מה שהבנתי ממה שכתוב כאן. אם זה אכן מה שקרה בפועל, הרי יש חשד לכל הפחות לרשלנות מצד המוסך. ועוד דבר מוזר שהרדיאטור המפוצץ כביכול כבר לא היה במוסך. ללקוח בדרך כלל מראים את התקלה במיוחד אם מדובר עם הוצאה כספית מוחשית.

 

הרדיאטור שהתקינו במקום במקרה רדיאטור משומש מפירוק או חדש?

 

לגבי זה שרכב נכנס למוסך עם תקלה אחת ויצא עם אבחון לתקלה אחרת - זה לפעמים קורה כי בעלים לא שמים לב לתקלות וכאשר במוסך באים לטפל ברכב לעתים מבחינים בתקלות אחרות - זה דווקא מאוד חיובי ומקצועי. מה קרה שם באמת אי אפשר לדעת וכמובן הגרסה של המוסך מאוד חסרה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כמו שזה נראה אם אתה לא עובד שם תתכונן להוצאות נוספות ולמה באמת המוסך לא מגיב אם הוא מודע לשרשור זה לא חוכמה לאיים בטלפון . וחוץ מזה יש לגברת בעל שבודק לה שמן ומים ברכב אבל כנראה שאת זה לא טרחת לציין גם אישתי לא יודעת איפה בודקים מים ואיפה שמן אני עושה את זה בשבילה. ואמנם אני חדש כאן אבל אני יודע לזהות עבודה פנימית כשאני רואה אחת. מה גם שזו הפעם השניה שעוקצים את הבחורה הזאת לטענתה בוא נגיד שאם " יצאת צדיק " היו שולחים תחקירנית לשם בטוח צדיקים הם לא היו יוצאים . ואת גברת " ידידה " אם את לא רוצה שיעבדו עליך בעתיד תשלחי את בעלך למוסך במקומך. לצערנו שיטת מצליח עובדת חזק בישאל במיוחד על תמימות כמוך!


×
×
  • תוכן חדש...