Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידה שלי הכניסה את הרכב יונדאי אקסנט 2004 עקב זה שהרכב לא יוצא מפרקינג למוסך.

הרכב נכנס למוסך שבו מטופל בקביעות ולאחר בדיקה במוסך נאמר שהלך הרדיאטור {מה הקשר?}

שהגיעו לקחת את הרכב שאלה היכן בודקים שמן ומיים ובזמן הבדיקה לא היה מיים ברכב ואז המכונאי נהיה אדום ואמר שהלך מנוע !

מוזר מאוד שרכב לאחר בדיקת דיאגנוזה במוסך + תיקון יקר + בדיקת מוסך שהכול תקין עדיין מקבלים רכב ללא מיים במנוע במיוחד אחרי שהוחלף רדיאטור ובוצעה נסיעת מבחןונאמר שהכול תקין ואפשר לקחת את הרכב !

כרגע המוסך רוצה תשלום מלא על מנוע ולא מכיר בשום אחריות או הגיון בריא שניכנס רכב ללא התחממות וללא בעיית מנוע הוחלף רדיאטור וניבדק הרכב ע"י המוסך ונמצא תקין ורק בזמן המסירה גילינו שהרכב לא כשיר לנסיעה !

 

1 האים עוד מישהו נתקל בבעייה דומה עם המוסך הנל

2 מה לדעתכם צריך לעשות במצב מסוג זה

3 לידע כללי המוסך הנל החליף מנוע ברכב לפני פחות משנה וחצי

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני די מתפלא לשמוע על הסיפור שלך שכן בהילוך שישי ראשלצ אני יכול להגיד בודאות שמדובר באנשים ומכונאים אמינים מעל הכל.

 

אני גם מטפל שם קבוע וגם הרכב טופל אצלהם בטרם רכשתי אותו, היו איתי כנים ואמינים לאורך כל הדרך.

 

האם פנית למוסך בעניין?

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

גם אני לא הבנתי, איך המוסך מסביר בעצם את השתלשלות העניינים המוזרה הזו ?

(לדעתי - אולי הרדיאטור נזל איכשהו, ותוקן. אח"כ - נתנו לגברת את הרכב אבל שכחו להשלים / למלא נוזל קירור. יכול לקרות, ונכון שזו רשלנות, אבל צריך להסביר ולקחת אחריות במידה וקרה באשמתם).

alfa 156 2.5.

פורסם

כמו שאמרתי , מהכרות ארוכה עם המוסך הזה, הרבה פרטים חסרים לי פה, זה נראה יותר כמו דעה של בעלת הרכב ולא מעבר.

 

למיטב הכרותי וידיעתי, כאשר רכב נכנס למוסך הזה (הילוך שישי ראשלצ) , הרכב נבדק באופן כללי גם אם לא למטרה אליה נכנס, סביר להניח שהתקלה היתה קיימת והיא אובחנה במהלך האבחון.

 

האם שנאמר שיש צורך להחליף רדיאטור, הוחלף כזה?

 

בקשר להילוך שנתקע, לא רואה קשר בין העניינים, האם הגיר טופל? תוקן? התקלה נעלמה?

 

השלם את הפרטיםה הנדרשים, יש בסיפור הזה יותר מדי נעלמים.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

קודם תגובת המוסך כרגע אנחנו נתבע אותכם על הוצאת דיבה !

ולדעתי שמוסך מאבחן מתקן ומזמין אותך לשלם ולקחת את הרכב ואתה מקבל רכב בלי מיים במנוע והרכב עדיין לא יצא מהחנייה במוסך ואז אומרים לך שהלך מנוע מי אשם ועל מה ולמה !

בקיצור בריחה רגילה מאחריות של מוסך

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם
קודם תגובת המוסך כרגע אנחנו נתבע אותכם על הוצאת דיבה !

ולדעתי שמוסך מאבחן מתקן ומזמין אותך לשלם ולקחת את הרכב ואתה מקבל רכב בלי מיים במנוע והרכב עדיין לא יצא מהחנייה במוסך ואז אומרים לך שהלך מנוע מי אשם ועל מה ולמה !

בקיצור בריחה רגילה מאחריות של מוסך

 

אני עדיין תומך בכך שתביא את הסיפור המלא והפרטים הנעלמים,

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

הרכב הגיע למוסך עקב זה שהיה תקוע בפרקינג !

האבחנה הייתה רדיאטור

תוקן טופל והבעלים הוזמן לשלם ולקחת את הרכב בדרך לרכב איש השרות אמר לבעלת הרכב שצריך לבדוק מיים ושמן ברכב במיוחד אחרי החלפה ואז הגברת ביקשה תדריך לבדיקה נכונה !

ששם גילו שאיין מים ברכב ! אחרי אבחון של המוסך תיקון + נסיעת מבחן והחלטה שהרכב תקין !

בקיצור לאחר הממצעים החדשים נאמר שהלך מנוע !

וכרגע הלקוח לא רק אשם וצריך לשלם אלה גם מאוים שעקב זה שפרסם את הסיפור לחברים ואני העליתי את זה בפורום יקבל תביע על הוצאת דיבה :evil:

עצוב מאוד .

לצורך הבהרה אני לא האשמתי אותם בכלום רק סיפרתי את המצב הידוע לי מתוך רצון לגבש דעה לגבי התמודדות מול המוסך ולדעת עם עוד מישהו חווה את זה !

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

הגרסה המלאה של בעלת הרכב :shock:

 

ברצוני לשתף אתכם במקרה שקרה לי : לפני מספר ימים הכנסתי את רכבי מסוג יונדאי אקסנט 2004 למוסך הילוך שישי בראשון לציון בעקבות תקלה ברכב ( נתקע ב- PARKING ) .

אבחנת המסך: שהתפוצץ לי הרדיאטור..... ( זאת למרות שהרכב לא הראה שום סימני התחממות – שעון חום, נזילת מים, משהו? ). החלפנו רדיאטור, למרות שהדבר היה נראה לי הזוי - מה הקשר בין אי יכולת לשלב להילוך להתפוצצות רדיאטור?

כשהודיעו לי שהרכב מתוקן והגעתי לאסוף אותו, הופניתי ישירות למנהל השירות במוסך... הוא הסביר לי במילים יפות שהרכב עבר טראומה, שהוחלף הרדיאטור, שביצעו נסיעת מבחן והרכב תקין. אבל, יש אבל... מעתה ,למשך חודש עלי לבדוק שמן ומים מידי בוקר כי כנראה נגרם נזק למנוע כתוצאה מ"ההתחממות" (כזכור, זו שלמיטב ידיעתי לא היתה) .

הלכנו לקחת את הרכב, לא לפני שיראו לי איך בודקים שמן ומים. כשפתחנו את מכסה מיכל העיבוי , המיכל היה יבש ! פתחנו את הרדיאטור ולא היו מים. מכונאי רכב שהיה שותף לחגיגה אמר מיד: "הרדיאטור ריק בטוח הלך ראש מנוע".

אציין שלפני כשנה וחצי באותו המוסך,באותו הרכב ,בעקבות תקלה של אי יכולת לשלב להילוך אחורי ,שופץ הגיר ולאחר מכן בעוד הרכב במוסך עודכנו שהלך המנוע.... גם אז טען המוסך שרק לאחר תיקון הגיר יכול היה לדעת שהמנוע הלך....

בפעם השניה חוזר על עצמו אותו סיפור של אבחנה חלקית, של רכב שמגיע למוסך עם תקלה אחת ויוצא באופן מפתיע עם נזק למנוע.... בפעם השניה המוסך מסרב לקחת אחריות על נזק שיתכן ונגרם בחצרו (נסיעת מבחן ללא מים ברדיאטור?) אגב כשביקשתי לראות את הרדיאטור המפוצץ נאמר לי שהוא כבר לא במוסך.....

לא נראה לי הגיוני שמוסך שמכבד את עצמו כמו הילוך שישי, מוסך מורשה, מוסך שמשלמים לו כסף טוב עבור טיפולים שוטפים, מתנהל כך מול לקוחות מתחמק מאחריות פעם אחר פעם וטוען שהכל זה צרוף מקרים מצער.

אז זהו, הפעם לא נסתפק בללכת כמו צאן לטבח, מילים יפות והנחה על הוצאה מיותרת בשווי חצי ממחיר הרכב לא תספק אותנו ולא ניכנע לאיומים בתביעה על הוצאת דיבה. תהיו אתם אלו שבוחרים אם לשים את הבייבי שלכם בידיים הנכונות?!

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם
באמת מוזר. יותר מדי דברים לא מתחברים כאן.

מציע לך להתייעץ עם גורמים משפטיים (אפילו כאן בפורום).

 

 

אתה צודק כבר בפעם שעברה לפני שנה וחצי שהתקשרה להתיעץ אחרי שהחליפו \ שיפצו גיר ואמרו שהלך גם המנוע אמרתי לה

או לתקן במקום אחר או לקחת חוות דעת נוספת בכל מצב לברוח מהמקום כי זה היה נשמע ממש לא אמין !

אבל ישראלים כמו ישראלים שהם משלמים למישהו ומחזיקים ממנו בעל מקצוע באמונה עיוורת נאמנים ומתגוננים בשבילו {בקיצור עצוב שכל מה שנאמר לידידה לפני שנה וחצי חוזר שוב ומתפוצץ לגברת בפנים}.

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

בוא נעשה סדר בדברים.

 

* הרכב הגיע למוסך על תקלה בגיר ? תקוע על PARKING , ? אני משער שאם הוא תקוע על מצב כזה - הוא לא הגיע במצב נסיעה למוסך , האם אני צודק?

 

* כאשר הרכב הגיע למוסך , והורד לכאורה מהגרר , האם הבעיה אובחנה בגיר? האם המשיכה להופיע התקלה? האם היה חיווי כלשהו של מנוע , תקלת גיר ?

 

* האם הרכב המדובר , נבדק באופן סדיר כנדרש לגבי מי קירור ושמן מנוע ? או שהיה רכב שממלאים בו רק מטיפול לטיפול?

 

* כמה שידוע לי , בלא מעט מכוניות הרדיאטור מקרר גם את הגיר, האם לקחת בחשבון שהדליפה או הפיצוץ ברדיאטור גרמה לגיר להתקע על מצב חירום עוד בטרם זה השפיע שאר המערכת קירור של המנוע ? האם לקחת בחשבון שהפיצוץ ברדיאטור גם להתרוקנות איטית של המיכל? (ופה אנחנו שוב חוזרים לשאלה , האם הרכב נבדק מפעם לפעם שקיימים מי קירור ושמן מנוע כנדרש?)

 

(כל הסוגיות שהעלאתי כאן , הן מתוך נסיון אישי עם רכב שהיה לי בעבר הלא רחוק והציג ספטומים דומים,)

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
בוא נעשה סדר בדברים.

 

* הרכב הגיע למוסך על תקלה בגיר ? תקוע על PARKING , ? אני משער שאם הוא תקוע על מצב כזה - הוא לא הגיע במצב נסיעה למוסך , האם אני צודק?

 

* כאשר הרכב הגיע למוסך , והורד לכאורה מהגרר , האם הבעיה אובחנה בגיר? האם המשיכה להופיע התקלה? האם היה חיווי כלשהו של מנוע , תקלת גיר ?

 

* האם הרכב המדובר , נבדק באופן סדיר כנדרש לגבי מי קירור ושמן מנוע ? או שהיה רכב שממלאים בו רק מטיפול לטיפול?

 

* כמה שידוע לי , בלא מעט מכוניות הרדיאטור מקרר גם את הגיר, האם לקחת בחשבון שהדליפה או הפיצוץ ברדיאטור גרמה לגיר להתקע על מצב חירום עוד בטרם זה השפיע שאר המערכת קירור של המנוע ? האם לקחת בחשבון שהפיצוץ ברדיאטור גם להתרוקנות איטית של המיכל? (ופה אנחנו שוב חוזרים לשאלה , האם הרכב נבדק מפעם לפעם שקיימים מי קירור ושמן מנוע כנדרש?)

 

(כל הסוגיות שהעלאתי כאן , הן מתוך נסיון אישי עם רכב שהיה לי בעבר הלא רחוק והציג ספטומים דומים,)

זה לא משנה מה היה לפני בעלת הרכב לא מבינה כלום ומביאה רכב לא תקין למוסך !

המוסך מבצעה בדיקה מקבל אישור לתקן מתקן ומאשר שהרכב תקין לאחר שבדק את טיב עבודתו !

בזמן לקיחת הרכב בבדיקה של בעלת הרכב עם מכונאי שמלמד אותה היכן בודקים שמן ומים מגלים שאיין מים והרכב שוב לא תקין כי הלך מנוע וזה אחרי שעבר מכונאי ובוחן על הרכב וקבעו שהרכב תקין !

כל זה פעם שנייה בשנה וחצי !

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

לא שאני נגדך או בעדך, אבל אם תכתוב עם פחות סימני קריאה, הקוראים יבינו באותה מידה, רק שזה יהיה קצת יותר נעים בעיניים.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

לכאורה יש כאן עילה לתביעה על רשלנות מקצועית.

גם אם נתעלם מהבדלי גרסאות לגבי האירועים שקדמו לכניסת הרכב למוסך ומפעולות שביצע כביכול המוסך לתיקון הרכב, הרי שעצם מסירת הרכב ללקוח כאשר אין בו נוזל קירור מהווה רשלנות.

נראה לי שזה הזמן לעזוב את ה"עצעס גיבער" כמוני ולפנות לעורך דין שינסח מכתב מתאים.

 

ולבעלת הרכב הייתי ממליץ לקנות חיפושית ישנה - לפחות לא יקרה למנוע כלום אם לא תבדוק מים פעם בחצי שנה.

פורסם
זה לא משנה מה היה לפני בעלת הרכב לא מבינה כלום ומביאה רכב לא תקין למוסך !

המוסך מבצעה בדיקה מקבל אישור לתקן מתקן ומאשר שהרכב תקין לאחר שבדק את טיב עבודתו !

בזמן לקיחת הרכב בבדיקה של בעלת הרכב עם מכונאי שמלמד אותה היכן בודקים שמן ומים מגלים שאיין מים והרכב שוב לא תקין כי הלך מנוע וזה אחרי שעבר מכונאי ובוחן על הרכב וקבעו שהרכב תקין !

כל זה פעם שנייה בשנה וחצי !

 

טוב אם הגישה שלך זה לחשוב שאתה צודק בהכל , המוסך שגה בהכל ובעלת הרכב נקייה מכל אשמה, כנראה שאין טעם להמשיך את הדיון בכך.

 

ברגע שאתה אומר שבעלת הרכב לא מבינה כלום, אישרת את הסבירות שהרכב לא תמיד נבדק (אם בכלל) לקיום חומרים מתכלים (שמן , מים וכו') , כך אי אפשר לבטל את הסבירות להיות שהרכב נכנס למוסך עם תקלות (מהסיבות שציינתי מעלה) , וביציאה הן התגלו.

 

תעלה את הסריקה של הטופס , מה הוחלף ומה תוקן,

 

הסיפור הזה נשמע יותר מדי הזוי מרגע לרגע

.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט


×
×
  • תוכן חדש...