אז זה הזמן לקבל את תגובת הידידה כי לא נראה לי הגיוני שמוסך כזה לא יעבוד בצורה מסודרת אני מכיר את הרשת הזו מחברים
שמטפלים אצלם וגם לי היה רכב שטופל במוסך רנו בבאר יעקב של הילוך שישי ובמקרה אחד לפחות נציג של המוסך עידכן את החבר שלי שבהצעת המחיר שהוא נתן לו זו הצעת מחיר ראשונית מכיוון שצריך להחליף חיישן שהיה תקול ורק לאחר שהוא יחליף אותו יהיה אפשר לקבל נתונים ממחשב הרכב בצורה מדויקת
בכל אופן מאוד פשוט שפותח השירשור יסרוק את חשבונית התיקון אני בטוח שרשום שם מה האבחנה שלהם לגביי התיקון
ואני לא מבין על מה כל הוויכוח אם המוסך עשה טעות ושיחרר את הרכב ללא מים אז שיתבע אותם הרי יש לו חשבונית שמראה שהוא החליף את הרדיאטור ,
וחוץ מזה אם שוחרר הרכב ללא מים למה "הידידה" השאירה את הרכב שם עדיין?שתיקח אותו למוסך אחר שתקבל חוות דעת
וחוץ מזה למה היא המשיכה לטפל שם אם כבר היא נכוותה מהם כבר פעם?