רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מישהו מוכן לנחש מה קרה?
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2416-2013-לקסוס-IS-החדשה-נחשפת-רשמית.html המכונית שבתמונה היא בגרסת F ספורט מהירה ועצבנית - ואינה משדרת מסר יוקרתי כלשהו. ממש לא אהבתי. בכלל, משהו רע עובר על מעצבי לקסוס, עם הגריל הזוועתי הזה, הפנסים האחוריים ועוד כמה קשקושים. עיצוב תא הנוסעים של IS החדשה מפצה, לפחות חלקית, על החוץ. ניתן לקוות שהגרסה הרגילה תיתן פיצוי נוסף גם היא.
הודעה אחרונה מאת dvirk11, -
-
- 6 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי לכולם, ראיתי שזה פורום הכי פעיל בנושא רכבים לכן נרשמתי. אני חדש בפורום וניסיתי לראות אם יש כאן חוקי כדי לא לעבור עליהם. בכל אופן אני לא כזה אלוף בהבנת רכבים לכן אל תהיו קשים איתי. אני חושב על לקנות עכשיו רכב חדש פולקסווגן פאסאט. עכשיו אני מחפש גם שהיה דיזל. יצא לי לקרוא מלא באינטרנט ויש כל כך הרבה חומר שאני כבר מסובך פה עם עצמי. קודם כל אני רוצה לקנות PASSAT הדגם הקודם ולא החדש (משום מה אני לא מתחבר עליו). כמובן שהיה דיזל - כי אני כל הזמן בנסיעות בין עירוניות ולא שווה לי בנזין. ראיתי מספר רב של דגמים של אותו פאסאט. יש טורבו דיזל יש דיזל רגיל (לפי מה שהבנתי) יש R36 V6 ויש עוד כמה שאני לא כזה זוכר. אז קודם כל השאלה שלי האם קיים דגם בארץ של R36 V6 וא…
הודעה אחרונה מאת exma, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, בעקבות מקרה של חבר, שנקלע אתמול לתאונת שרשרת של 8 רכבים בעליה לצפת, רציתי לשאול: מה הכללים לנהיגה נכונה בשלג, ובמיוחד בעליות, כשהכביש חלק מאוד מקרח?
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
-
אין לי מושג מה מצבה, למעט שמבחוץ יש קילופי צבע, אבל עיריית ת"א תיכף מפנה אותה. אני חושב שמדובר ברכב נדיר ויפייפה, ואשמח אם מישהו כאן יציל אותו. פרטים נוספים בה"פ. finder's fee של סיבוב על הרכב לאחר שיפוץ
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
אני מחפש רכב חדש, פוקוס ST סטיישן נראית לי אפשרות מצויינת בשבילי. עוד מישהו כאן חושב שדלק מפספסים את כל בוגרי ה- I30CW והפוקוס סטיישן שהסטנדרטים שלהם עלו ולא מוכנים לוותר על הסטיישן? נראה לי פשוט רכב ללא תחרות אצל שאר היבואנים, גם במחיר המופקע של ה-ST הרגילה. ד"א - יש דרך להביא ביבוא אישי?
הודעה אחרונה מאת E-man, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום חברים ושבת שלום . אז אפשר להבין מהכותרת מה השאלה שלי ותודה .
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש הבדל חוץ מהשמות?, והאם זה יצרנים שונים ? תודה
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
המחיר הזול ביותר שראיתי (מאז עליית המחירים)
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
.....
הודעה אחרונה מאת niro123, -
כיסוי לרכב 1 2
מאת themichman-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם, תמיד בימים סוערים כמו אלה, הרוח אינה עושה חשבון לכיסוי הרכב שלי. תמיד חיפשתי את הכיסוים הכבדים העשויים מבד עבה, אבל אף פעם לא מצאתי אחד כזה בשום מקום ונאלצתי להתפאשר על הכיסוי מניילון (או כל חומר סינטטי שיש שם שהוא דק מאוד). האם מישהו מכיר מקום בו ניתן לקנות כיסוי מבד זה, או לחילופין בד למטרות האלה שאפשר לרכוש לפי גודל ? תודה.
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- 9 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם , ראיתי שיש מצלמה בלב המפרץ חיפה . הwaze גם מתריע עליה , האם זו מצלמת מהירות , מצלמת רמזור או מצלמת נת"צ ? למישהו יש מושג ?.. תודה רבה .
הודעה אחרונה מאת eyals05, -
- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
נתקלתי במודעה בעיתון לרכב שבכותרת. מכונית חדשה עם טיפולים חינם ל3 שנים ו5 שנות אחריות ללא הגבלת קילומטרג'. $13,990 זכור לי לפני כמה חודשים שמישהו קנה כזאת פה בפורום במעל מאה אלף ש"ח. והמחיר הוא במודעה לפני בקשות להנחה רק תראו כמה עובדים עלינו בארץ! אני יעלה את המודעה לפה בזמן הקרוב
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
נתקעתי בעיר בפקק שקרוב לבית שלי יותר מחצי שעה, כשהבנו שאם נמשיך לחכות נמשיך להיתקע בפקק וצריך למצוא פתרון אחר. תוך כדי, נהגים מתחילים להסתובב לכיוון השני על המעברי חצייה, רוורסים, צפצופים. עשיתי את זה גם ויצאנו מהר, אבל כל כיוון היה פשוט פקוק לעד! אני לא מבין איפה המשטרות שיתחילו לכוון או משהו, לא היה כלום והפקק הזה יכול להימשך שעות, שלא נדבר על הכיוונים האחרים בעיר. התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
הודעה אחרונה מאת LiK, -
אתר רכב מעניין
מאת coavi- 1 תגובות
- 685 צפיות
שלום חברים, בחיפושיי אחרי נתוני רכבים להשוואה, נתקלתי באתר די מקיף ומעניין המספק נתוני רכבים לפי סגמנטים, יצרנים וכו', לכל יצרן מוצגים דגמים 20 ואף 30 שמנ לאחור. לשימושכם, http://www.cars-data.com/en/mitsubishi
הודעה אחרונה מאת locomotive, -
אהלן, סליחה על השאלה המוזרה - ביום שישי ניגשתי לרכב (קיה פיקנטו XL בת חצי שנה) וראיתי שארבעת הטאסות נגנבו. באסה, חשבתי לעצמי. ואז ראיתי שהחלק שחסר הוא לא רק הטאסות, אלא גם החלק הפנימי יותר (אני לא יודע מה שמו, ואין לי מושג איך הוציאו אותו) - ועכשיו דיסקיות הבלמים חשופות. האם יש בעייה בטיחותית, או חשש לנזק מכני, כאשר נוסעים כשדיסקיות הבלמים חשופות? הם באמת גנבו לי משהו יותר מהטאסות, או שאני מפספס משהו? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
השארתי פרטים אתמול בפירסומות שלהם שקופצות בכל אתר. היום בבוקר חזרה אלי בחורה ששאלה מה אני רוצה (לא היתה נחמדה בלשון המעטה) אמרתי לה שאני מתעניין בסידרה 3, לקחה את הטלפון ואני עדיין מחכה... אם זה השרות לפני קנייה אז כנראה שמקומי לא שם...בקיצור עוד אפשרות ירדה מהמועמדות לקנייה במקום האינפיניטי.
הודעה אחרונה מאת niv, -
אחד הדברים שהכי מעצבן אותי זה הורים ליד גני ילדים ובתי ספר. כל אחד חונה צמוד ולא מעניין אותו אם הוא חוסם נתיב, מעבר חצייה, אדום לבן. בתמונה הבאה אני מפרסם את חברת Diplomat שהחליט על חנייה שבה את הכביש הוא לא חוסם. כמובן שפנייה למשטרת נס ציונה (אם בכלל יש, פעם אמרו לי שיש בסיס מתנדבים אבל שייכים לרחובות) לא תעזור כי הם ידועים באנמיותם לדברים כאלו.
הודעה אחרונה מאת עיניים בדרכים, -
בפסאט 2002TDI
מאת shadee- 0 תגובות
- 434 צפיות
איך אדע שהמדחס עובד או לא כלומר עכשיו בחורף אם אני רוצה להפעיל את החימום בלי המדחס איזה סימן יתן לי על הלוח האילוקטרוני לדוגמה בשאר הרכבים יש נקודה ירוקה כך נדע שהמדחס עובד גם אם אני לוחץ ECOLE אני יודיע שהמדחס לא פעיל אבל כך הוא מכניס אביר חיצוני אני איך לא מפעיל מדחיס ולא מכהיס אביר חיצוני אלו היו השתי שאלות שלי תודה
הודעה אחרונה מאת shadee, -
יש ברשותי פג'ו 205 שנת 1998 עם 85000 ק"מ בלבד ( יד ראשונה) שמשרת אותי אוטוטו 15 שנה עם כמעט אפס תקלות . אני עומד לקבל רכב "מודרני"בן 6 שנים לערך עוד כחודשיים שלושה ואני מתלבט מאוד מה לעשות עם הרכב הנאמן שלי. הטסט והביטוחים נגמרים עוד כחודש כנ"ל גם יש צורך בטיפול שנתי שגם הוא לא חינמי. כלומר אם אני מעביר אותו טסט, עושה טיפול שנתי וביטוחים אגיע בערך לשווי הרכב. זאת בהנחה שלא תהה שום צרה משמעותית ראיתי שהמחירון במקרה הטוב 6800 שקל. במחיר הזה נראה לי ששווה להחזיק את הרכב אפילו סתם ( אולי רק להעביר טסט)ובהזדמנות לתת למישהו אפילו מתנה. כיצד אתם הייתם נוהגים?
הודעה אחרונה מאת ophir555, -
- 0 תגובות
- 481 צפיות
מישהו יודע האם המצלמה בצומת עלית(ר"ג) נכנסה לפעולה כבר?
הודעה אחרונה מאת pronella, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
סיכום של 4 חודשים (ליתר דיוק 3 וחצי חודשים) עם הרכב: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=438273 לאלו שתוהים מביניכם כיצד הרכב העלה את הקילומטראז' תוך חודשיים ב-3000 ק"מ - התשובה נעוצה בהתחלת הסדיר שלי, ושירות של כ-40 ק"מ מביתי. (מה שמצריך ממני נסועה יומית של 80 ק"מ). בגזרת הביצועים אין יותר מדי מה לחדש, לאחר הסיכום הנ"ל, לטעמי המנוע סיים את ההרצה, ויש שיפור קל בביצועים, מניסיון לא קטן של עשרות נסיעות בינעירוניות, אין בעיה לנסוע במהירויות החוקיות (גם מעבר לכך), אין בעיות לצאת לעקיפות וכו'. צריך לקחת בחשבון שההילוך החמישי מאווווד ארוך. יחסי ההעברה הקצרים מאפשרים לשייט בנעימות בהילוך רביעי במהירות של 40-50 קמ"ש ללא רעידות או טלטולים למיניהם מצד ה…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
כמו בכותרת. הבחירות בפתח וכדאי שנדון בשאלה איזו מפלגה לדעתכם תבוא הכי לקראת חובבי הרכב וציבור הנהגים, אם זה בהורדת מחיר הדלק, פיתוח הספורט המוטורי וכו'.
הודעה אחרונה מאת TheHunter88, -
-
תאונה שקרתה לי 1 2
מאת MoshE86-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
היי לכולם, רציתי לשתף בתאונה שאירעה לי ביום שישי האחרון. אני נוסע לתומי עם אח שלי אישתי לטפל ברכב שקיבל (פונטו 95') והדבר הבא שאני זוכר - כרית אוויר נפתחת למולי. מה שקרה הוא, בעל הרכב הפוגע (מאזדה 323 לא יודע מאיזו שנה) יצא מחניה לתוך נתיב הנסיעה שלי ונגח בי בצד שמאל שלי עם צד שמאל שלו (כן, הזוי). הוא התכוון לפנות ימינה ואני הגעתי מכיוון ימין גם כן. למה לא ניסתי להתחמק מהפגיעה?!? אין לי מושג.. לא זוכר (לא אופייני לי לא לנסות להתחמק..). מה שכן אני יודע וזוכר.. בכביש הזה אני תמיד נוהג לנסוע בזהירות, בגלל שיש באיזור גני ילדים ובתי ספר ואני אפילו נוטה להצמד למרכז הכביש (לא בהגזמה כמובן) כדי להגדיל את שדה הראיה שלי. ברחוב חונים רכבים משני צידי הכביש. עכשי…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אמנם האתר הוא בסרבו-קרואטית(רציני), אך הפעם נראית הקליאו החמה בחוץ ולא בסדרת צילומי סטודיו/תערוכה. - באירופה, הזמנות תתקבלנה החל מהחודש הבא. - בצילומי הסטודיו ובתערוכת פאריז, המכונית היתה נעולה בחישוקים שחורים מרשימים. שימו לב כיצד אותם חישוקים נראים פתאום סתמיים בצבע כסוף(המכונית הצהובה למעלה). - המכונית תהיה זמינה בלבן, אפור, שחור אדום והצהוב היחודי של רנוספורט. http://auto.blog.rs/blog/auto/noviteti/2013/01/07/2013-renault-clio-rs-nove-slike
הודעה אחרונה מאת Aino, -
-
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3 אלף צפיות
*כותרת* תודה לעוזרים..
הודעה אחרונה מאת TheChaosWay, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברים, רציתי לדעת מה צריכת דלק של מרצדס C200 2000 סמק C CLASS ו/או 2000 סמק קומפרסור שנת 2002 אם זה משנה... נסיעה יחסית רגועה, משולבת עירוני/בינעירוני. כמובן שהרכב אוטומט והכל סטנדרטי (צמיגים וכו'..) תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
- 3 תגובות
- 907 צפיות
שלום, אני מחפשת טנדר עבודה ישן לצילומים שיתקיימו בשבוע הבא. עדיפות לטנדר מדגם ישן - ענתיקה, מלוכלך ועם אופי, הצילומים תמורת תשלום. לפרטים: [email protected] 054-5777483 תודה, מיכל
הודעה אחרונה מאת michalov, -
"קוים" קוסמים ?
מאת haimy- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 832 צפיות
בכתבה היום על חברת האוטובוסים קוים שהולכת להיות גדולה מ"דן", נאמר שהם שיפרו את צריכת הדלק הממוצעת באוטובוסים שלהם מ 1: 1.6 ל2 ק"מ לליטר. מישהו מעלה בדעתו איך עושים קסם כזה ? גם אני הייתי רוצה לשפר ב- 25%.
הודעה אחרונה מאת ariel_nir, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יצא לי לראות סרטון על T-72, בדקה ה 2:15 ניתן לראות את המנוע, דומה לבוקסר, רק שבמקום גל ארכובה אחד יש לו 2, אחד בכל קצה של הבלוק (איפה שבדר"כ ממוקמים גלי הזיזים), והבוכנות נעות כלפי מרכז המנוע, בתוך אותו הצלינדר. ההספק דיי מרשים לתקופתו - בין 1000-1200 כ"ס, ויכולת לעבוד בתנאי סביבה של 55 מעלות טמפ' חיצונית. הנה קישור לסרטון:http://www.youtube.com/watch?v=Hr4qBnQhyEQ וקישור לויקיפדיה עם תמונה טובה שממחישה את ההסבר שלי:http://en.wikipedia.org/wiki/Opposed-piston_engine האם יש מישהו שיכול לשפוך אור על תצורת המנוע המעניינת הזו, והלא שגרתית?
הודעה אחרונה מאת yuraskor,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 232 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פינדר
- אהרן ג
- אלעדית
- נעם101
- axSupreme
- BRAVO_SX
- gpm11
- parnuk
- ברווז
- יובל .מ.
- דובצע
- David32
- שחר 1
- mcshmupi
- ELI001
- אלרואי ט
- Golf_91
- wee~man acuna
- Camaro 92
- Or1999l
- מלטבשי
- om2
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- nechmya
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- Fraysa
- NAPOLEON
- Tom78
