Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גני ילדים


laviil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבתי את מה שכתבתי לגבי המגיבים שיש או אין להם ילדים רק מסיבה אחת.

 

להראות שבאמת במדינת ישראל 2012 - מי שה"בעיה" לא שלו - זה לא מעניין אותו.

 

לא ראיתי אפילו תגובה של נסיון להבין את הבעיה מצד אלו שאין להם, לנסות לייעץ, לתת פתרון. לא.

 

התגובות של אלו שלא נתקלו (עדיין) בבעיה שנקראת ילדים , כללו בעיקר את התגובות"לא אכפת לי" , "זה לא משנה מי ומה חוסם ", שוטר", "בהמות" ,ושאר פנינים.

 

עכשיו, אם מישהו מסיק מזה שלזרוק את האוטו באמצע הרחוב כדי לקנות שווארמה שקול להורדת ילד - משהו דפוק אצלו.

אם מישהו חושב שהורה כזה פירושו גם עבריין שמשתולל על הכביש - שוב, משהו דפוק אצלו.

אם מישהו חושב שאני מצדיק לזרוק את האוטו "על הדלת" של הגן, שיש במרחק 20-30 מטר משם חניה (ולא, 200 מ' לרוץ עם תינוק בגשם זה לא אופציה מבחינתי!) - אז אני ממש לא.

 

ואני לא מדבר על כאלו שהכל מותר להם - גם אלו לא. יש גם זבלים כאלו.

ומי שכותב פה הוא חובב רכב- אדם שאכפת לו, כי אחרת על הפפו שלו מה אתם חושבים או לא בפורום, ומאחר שגם אני כזה, וגם אני מת מפחד על כל שריטה על הרכב, תבינו שאלו מקרים של "אין ברירה".

 

ובנוסף, מודיע לכולם חד משמעית שזה שאין תשתיות מספקות ונורמלית איפה שצריך להיות, זה לא בעיה רק שלי אלא של כולכם.

גם אני משלם ארנונה וגם אני משלם מיסים וגם לי מגיע מקום מסודר ונגיש ובמרחק סביר להוריד את הילד, ועד שזה לא יקרה, הכבישים ימשיכו בנקודות מסויימות להחסם בבוקר. גם אם תקראו לי בשם צדקנותכם - בהמה.

 

אגב, אותן משאיות ורכבי חלוקה שדואגים שיהיו לכם לחמניות טריות וחלב בבוקר שאתם יורדים למכולת, גם הן חוסמות נתיבים - אבל שם אני לא שומע הערות בסגנון "מצידי שיחנו 200 מטר או במקום חניה מוסדר או שיביאו שוטר", למה כי פה זה כן נוגע בכם?

 

סופר במבה ושלייקס, מובילי לפיד המחאה נגד "הבהמות" אינני מכיר את התיק התחבורתי שלכם ולכן לא אקפוץ למסקנות, רק אאחל לכם כי יהיה נקי ללא רבב כמו שלי לאחר מעל 20 שנות נהיגה.

 

ואני מאחל לכולנו שרק נגיע למצב שהורדת ילדים בבית ספר תהיה בראש בעיות התנועה שיש לנו במדינה - אז נדע לבטח שהגענו לנחלה ונגמרו הצרות.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצר על כך אבל ממש לא מסכים איתך.

לי יש ילד בגן הזה שהרכב חונה על המעבר חצייה בפוסט הראשון פה.

אני ואשתי הרגלנו את עצמנו שתמיד נחצה במעבר חצייה גם כשאנו בלי הילד וזאת באמת על מנת שתמיד נחצה במעבר חצייה

ואז בא הדרעק הזה מדיפלומט וחונה על המעבר חצייה. אז נכון הילד שלי רק בן שנה והוא לא מבין.

אז למה אני צריך לסכן אותי ואת הילד בגלל דרעקים כאלו?

בצד השני של הרחוב יש שני נתיבים (אחד פניה שמאלה השני ישר וימינה).

ביום שישי האחרון אספתי את הילד ועמד רכב (ג'יפ) על המעבר חצייה (לא רק חוסם מעבר חצייה, גם אדום לבן וגם חוסם נתיב)

כשחציתי את הכביש הגיע רכב שבקושי ראה אותי.

אני יכול להעלות לך עוד תמונות אם תרצה, יום חמישי בצהריים אספתי את הילד וחנתה שם מכונית באותו מקום למרות שהכלבה יכלה לחנות עוד 10-15 מטר קדימה ולא לעמוד על מעבר חצייה.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

הי אושרי, אתה ציינת "זו דוגמא מצויינת למצב בו תשתית ואחריות של ההורים והרשויות יכולים לפתור דיי בקלות

בעיה רצינית מאוד לכולם. חבל מאוד שהרשויות לא מקדמות את הנושא ביתר מרץ"

 

אני די מסכים אתך אבל אני מבקש להעיר שמנסיוני, מתוך 100% הבעיה שנדונה כאן כ 90% ממנה היא תוצר של התנהגות ההורים.

הנטייה (הטבעית) להשליך את האחריות על הרשויות די מנציחה את המצב.

יש לקחת מנהיגות, אחריות ולפעול.


×
×
  • תוכן חדש...