Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גני ילדים


laviil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם בגני ילדים זה עוד מובן, ליד הבית של ההורים שלי יש תיכונים וגם אליהם מסיעים את הפרימדונות. תיכונים!

אז כל בוקר סביב 8 יש שם פקקי תנועה ענקיים, העיקר שהפקאץ/ה לא יזיזו את הרגליים העדינות שלהם.

 

ואגב, ליד הבית שלי יש שלושה גנים ובית ספר יסודי אחד. מאז שבמשך תקופה כל בוקר היה שם שוטר באורח פלא ההורים גילו את מגרש החניה שנמצא 15 מטר מבית הספר ו-100 מטר מהגן המרוחק ביותר.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
במבה יקר,

 

אם כל כך חשוב לך מה שקורה בסביבת הגן במשך כחצי שעה ביום, אז אולי תתנדב בשעות הבוקר (במקום לשחק במכוניתך), ותעזור להורים להביא את בנם בביטחה (כמובן שברגל) מהמכונית אל תוך הגן ? כך תוכל (אולי) לחסוך קצת מעומס המכוניות וחוסר החנייה בשעות בו מגיעים ההורים לגן ?

 

ועוד דבר, חשוב לא פחות - אני הייתי מאוד שמח לראות סרטון (הרי זה היה מלפני 20 שנה - אז כבר היו צלמניות וידאו וכד') שלך הולך לגן ברגל בגיל 3 חודשים... :)

 

קודם כל התחלתי ללכת די מהר, אני מבקש לא לזלזל. דבר שני יש חניה, נעים להכיר, חנה רכבך וקח את הילד. יש לא מעט גנים באזור בו אני גר ובחלקם זה עובד כמו קסם, יש חניה קטנטנה ואיכשהו הילדים מצליחים להגיע לגן מבלי שכל התנועה תעצור.

דבר נוסף, אני לא יכול לעזור לכם לקחת את הילדים שלכם, כי אני עסוק בשירות אחר למדינה. צה״ל. אני חושב שאני הבנאדם האחרון שאתה יכול לפנות אליו בטון כזה, לפחות לא בשלב הזה של חיי.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אין ספק, מי שאין לו ילדים לא מבין!

 

הצעות של ללכת ברגל? אין סיכוי... אנשים עובדים, המרחקים גדולים, לפעמים גשום. ובכלל אין מה לדבר כשהילד שלך צריך לחצות כבישים שבהם נוהגים מטורפים. שלא לדבר על כך שהמלצת הרשויות לא לתת לילד לחצות כביש לבד לפני גיל 9 !

 

אפשר להמשיך ולהתקוטט, אבל פתרון זה לא יתן.

 

אני חוזר על הפתרון שהצעתי בתחילת השרשור - הקצאת שטח מדרכה שאסור לחניה בין שעות מסויימות (תחילה/סיום לימודים) וכן שילוב הורים ב"פריקה מהירה" של הילדים מהמכונית. מדובר בהתנדבות של אחת לכמה חודשים למשך מחצית השעה בלבד, בה הורה ממתין בקטע המדרכה המיוחד וברגע שמגיע רכב עם ילד, הוא מסייע בהוצאתו מהרכב ובשליחה מהירה של הרכב לדרכו בלי חניה וכד'.

זה עובד נפלא!

 

ואלו שאין להם ילדים - תפסיקו לתת עצות אם אתם באמת לא מקדישים מחשבה. מרביתכם אם לא כולכם תהיו שם...

 

אם אין תשתית מתאימה למשהו אלמנטרי - אל תחפשו את האשם בנהגים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אין לי ילדים, לא יהיו לי בטווח חמש השנים הקרובות. אני בן 21, מה שאומר שכשהייתי בגילאי גן ובי״ס יסודי התנועה הייתה דומה לזו של היום. אני כילד הלכתי ברגל (רגע, מה?!? ברגל?!?) לבית הספר היסודי החל מכיתה א׳ ועד כיתה י״ב. כן, ברגל. והיום אני פה כדי לספר על זה. הסיקו את מסקנותיכם.

 

מה שכן יש לי (תחליף ראוי לילדים כרגע :-P ) זה רכב ואני משתדל שלא לשחק בו במכוניות מתנגשות עם אחרים. ואתם הורים יקרים (שעבורכם יש חניה משני צידי הגן ברחוב סגל שעומד בדיוק בין 2 רחובות ו2 שכונות) ממש מקשים עליי לעשות כן ולכן אם יש פה שרשור שכזה, אני שמח להביע בו את מורת רוחי.

 

וזה שאדון הורה יקר עוצר באמצע הכביש, חונה רכבו ומעכב את התנועה, זה בדיוק להגיד לכל ציבור הנהגים בפנים ״אתם יכולים לשבת לי על ה*** אני וילדי חשובים יותר״ וכמו הרבה דעות פה בשלל נושאים, גם זו המראה לחברה הישראלית שלנו ולישראלי המצוי, שאכפת לו מכלום ושום דבר מלבד עצמו. בטח ובטח שלא מזולתו, וכמובן שלא, רחמנא ליצלן, ממשתמשי הכביש האחרים.

 

לאנשים כמוך (ולחיות אדם כמו שלייקס) שיש להם מה לאמר על ילדים ותינוקות, אני אומר רק דבר אחד. אין לי תענוג גדול יותר מלזרוק את הרכב ליסינג שלי , שעל הנקניק שלי, עוד שריטה פחות שריטה עליו, באמצע הכביש או אפילו טוב יותר, לחסום חצי נתיב, בשביל להוריד את הילד בגן. גם אתה וגם הוא שייכים לחבורת פוחזים דלילי דם וחסרי מוח, כאלו שהחלב עוד נוטף להם מהשפתיים,כאלו שיכורים מסרחון ואלכוהול, ללא שמץ של אחריות (אין לכם ילדים, גיבורים גדולים) שמשתוללים על הכבישים בסופי שבוע, מעורבים בתאונות קטלניות, עושים סמים ואלכוהול ביחד, אבל יש להם חוצפה לדבר ולהטיף על אחריות של הורים לילדים.

 

אבל אתה לא בוגר מספיק אפילו להבין מה אמרת. אתה כ"כ אטום ומלא טיפשות שאתה לא שם לב מה אתה אומר. בוא תסביר איך כתינוק בן שנה וחצי, שנתיים או ארבע "הלכת לבד ברגל לגן"? נו? אני רוצה לשמוע.

 

אהבתי את ההטפה ה"בוגרת" על החברה הישראלית. ממש הישראלי היפה אתה. לא אכפת לך לסכן ילדים ותינוקות, העיקר שלא יעכבו אותך דקה או שתאלץ לעבור מסביב או מרחוב אחר או השם יודע מה, אפרופו "ישראלי שלא אכפת לו מאף אחד זולתו"...

 

אתה רק מזכיר לי כמה רקוב דור הצעירים היום.

 

אגב, ברחוב שאני מוריד את הבייבי שלי יש ים חניה, אז אין לי באמת צורך לחסום אף אחד. אני מזמין אותך להגיע לכתובת אחרת בחולון

מול הבית שלי ברחוב פנחס לבון, יש שם 3 גנים צמודים + כניסה לבית ספר ביאליק (למי שמכיר את המקום), בכל יום בין 07:00 ל08:00 מהומת אלוהים שם אנשים זורקים את המכוניות איפה שרק אפשר, מגיעים לשם ברכבים+ ברכבי הסעות+ לא פעם ולא פעמיים 2-3 אוטובוסים חוסמים את כל הרחוב, וצפירות, ופקקים והשם יודע מה. ואין חניה במרחק של 100-200 מטר לפחות מהמקום.

ואי אפשר להשאיר ילד אחד בוכה באוטו , לנעול ולעזוב אותו לחמש או עשר דקות לבד באוטו

 

אז מה?

אז מההה?

אלו ילדים למען השם. מתי הפכנו להיות כאלו חיות?

 

תראה, ממש הרגזת אותי ממרומי גילי. אבל אתה סתם לא באמת מבין מה אתה אומר.

לגבי שלייקס, הייתי רוצה לאחל לו שישאר כמו שהוא ולא יהפוך אף פעם להיות בהמה כמונו (אם הבנת אותי..), אבל אני לא אעז לאחל זאת לעולם לאף אדם.

 

אז אני מאחל לך יום אחד כן להנות מאיזה תינוק קטן ומתוק, שאח"כ יגדל להיות ילד, שבגללו לא תדע מה לעשות קודם בבוקר מה לפני מה, ושבגללו תאלץ לפעמים לזרוק את האוטו בלב רועד על איזה פינה, כדי להספיק להכניס/ להוציא אותו מהגן.

 

אני בטוח שבסוף גם תבין שרכב חדש, נוצץ, הוא תוספת נחמדה מאד בחיים. אבל הוא ממש לא תחליף לדברים אחרים.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

נו אז אני הבהמה. איזה כיף.

אני אולי לא הורה, אבל אין זה אומר שאיני יכול להביע את דעתי. וכן - תרצו או לא, הורים לילדים קטנים מאבדים את כל התרבות שלהם (לא כולם, אבל מספיק בשביל לייצר "סטיגמה") כאשר הם מוציאים את הילדים שלהם מהכלוב הזה שנקרא בית. אני זוכר את עצמי שמגיל 4 בערך כמעט ולא הייתי בבית כל היום שיחקתי בחוץ, לגן אבא או אמא היו לוקחים אותי ברגל עד מעבר החציה האחרון ומשם לבד, ובאיזשהו שלב עברתי לגן אחר שהיו אליו הסעות, אז אמא הייתה מעלה אותי לאוטובוס וביי ביי, אה זה לא היה בארץ, זה היה בעיר בירה עם יותר מ2.5 מליון תושבים - לא נס ציונה הצעירה, ואני ילד יהודי עם אף גדול.

ליסודי בארץ לקחו אותי פעם אחת, ביום הראשון (זה היה באמצע כתה א') - בסוף היום כבר חזרתי לבד הבייתה, מרחק של כ10-15 דק' הליכה.

לעניינינו, נסו להתקרב לגלידריה במוצ"ש, או לפארק מים או לסופרלנד ותראו איך להידחף בתור, לזרוק זבל על הרצפה ולהשאיר לכלוך אחריך הופך שם בנורמה, איך החניות הופכות שדה קרב כי חלילה לא אלך עוד 10 מטרים ואיך הסבלנות נעלמת והטונים עולים.

עבדתי בפארקים כאלה בתור נער, זה היה לפני 8-9 שנים בערך, היום יותר גרוע.

 

אני אולי "פרא אדם" לדיבריכם, אבל ההתנהגות הזאת מגעילה אותי, אני לא חושב שלמישהו מותר לדרוס אחרים בגלל שהוא כרגע "עם הילדים".

שי בדבר אחד אתה צודק, הכבישים היום סואנים יותר מלפני 15 שנים. וכמובן שתינוק לא יכול להגיע לבדו לגן, אבל למיטב ידיעתי הגנים בד"כ לא רחוקים מהבית. וההליכה אליו בריאה לילדים (את זה לא אני אומר, אלא אנשים ש'מבינים' בילדים), לא מנסה לנהל בשבילך את היום, אבל אני חושב שזמן עם הילדים אסור שיהיה "בלחץ" כי כשאנחנו לחוצים אנחנו לפעמים לא מתנהגים בצורה שבה אנו מנסים לחנך את ילדינו.

בכל אופן - בדבר אחד אתם לא יכולים להתווכח איתי, הילדים של היום מפונקים הרבה יותר מהילדים של פעם, וזה נובע בעיקר בגלל שההורים לא יודעים להגיד לא, כן להסיע ילד לתיכון כמו שכבר נכתב פה נראה לי הזוי.

 

נ.ב.

ערן שאיחל לי מוות לבד במערה - מי יתן ותזכה רק באושר ושילדייך יגדלו להיות רופאים, מהנדסים ועורכי דין. מאחל לך את כל הטוב שבעולם וגם שיחה מאראלה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלייקס - איני יכול להתייחס להכללות.

אני יכול להעיד רק על עצמי - אין לך מושג כיצד אני מחנך את הילדים שלי. אתה פשוט לא בכיוון...

זה לא פורום הורות אלא רכב.

האם הפתרון שהצעתי נראה לך או לא. יש לך פתרון אחר?

תרבות על הכבישים לא תהיה כל עוד לא תהיה פה תרבות בכל מקום אחר. אז חבל לדמיין שניתן לפתור בענישה וכד' - תשתית משפרת מצב ונותנת פתרון מוחשי. כל השאר בבלת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מסכים איתך שכאשר ישנה בעיית תשתית דוחות הם לא הפתרון, ברחובות צובעים באדום חניות ליד בתי ספר יסודיים ויש הורים שמתנדבים ויחד עם מורים לוקחים את הילדים שההורים מורידים מהרחב עד לשער ביה"ס, זה פתרון פשוט ליישום, אני לא יודע כמה ילדים יש בגן שלכם, אבל אולי תתארגנו כוועד הורים ופנו לעירייה, שתסמן כמה חניות שיהיו ל"פריקה וטעינה" בשעות מסויימות ותעשו תורנות הורה מלווה, הזמן שזה יקח לכם יתקזז חזרה עם הזמן שתחסכו בשאר הבקרים. זה גם לא רע מבחינה חברתית.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אצלי אין בעיה...אני מדבר מניסיון. אצלנו פתרו את זה בצורה שתארתי. וזה פשוט עובד נפלא!

והילדים כבר הרבה שנים לא בגן...

(לא באמת קראת את השרשור לפני שהגבת כאן. אם כבר הזכרת בתגובה שלך תרבות... :-) )

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הכל אפשרי, השאלה כמה רצון לבצע.

יש מקומות בהם כל יום יש הורה הממתין בכניסה לגן ומקבל את הילדים.

בגן ילדים ממוצע יש 25 ילדים, אם כל פעם הורה תורן יקבל את הילדים עד לשעה 08:00 בבוקר פעם בחודש הבעיה נפתרה.

בשכונות וותיקות יש בעיה לשנות את התשתית הקיימת מכיוון שחסר מקום לבצע את השינוי.

 

 

 

 

ל'

הכול שטויות,

בבאר שבע אני חי באחת מהשכונות היותר מודרניות, והתשתיות פה דפוקות.

דודים שלי גרים באיזור מעט יותר חדש מזה שאני גר בו בשכונה, ואין שם חניה כמעט, והרחובות צרים מאוד.

בבית הספר היסודי שלמדתי בו תמיד הייתה בעיה עם רכב, הכול צפוף, אין איפה לחנות וכולם מורידים את הילדים באמצע הכביש. זה מוגזם וגם חוצפה. יש את המגזימים שגם מנשקים את הילדים, וגוררים מאחוריהם פקק תנועה, זה ממש מעצבן וסוציומטי.

 

יש גם גן (מי שראה את הסרטון שצילמתי בDVR027 שלי ביום, יראה את הגן הזה), הריטואל הוא קבוע - כל יום בשעה 3.30-4 יש שם פקק, אנשים חונים נגד כיוון התנועה, על המדרכה ואיפה לא, כי אין שם מספיק מקום חניה להורים שרוצים לבוא לאסוף את הילדים, מחנים על הסיבוב ואיפה לא.

 

אני לא מאשים רק את ההורים, אבל הם גם אשמים. אין איפה להחנות? תחנה רחוק ותלך ברגל או שתחכה שמקום יתפנה. זה לא עובד ככה, אי אפשר לחסום את הכביש ולחשוב רק על עצמך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שלייקס היקר,

מעולם לא איחלתי לך את מה שייחסת לי שאמרתי. להיפך.

 

אבל אני מאמין שגם אתה מבין שאמירה כוללנית בצורה עיוורת ,ופוגעת במאות אלפי הורים ובדבר היקר ביותר שלהם, לא יכולה לעבור בשתיקה.

 

שוב, זה לא פורום הורות, ואף אחד לא שם אותי או אותך בעמדה של חינוך. אפשר להביע דעה, זה בסדר.לקרוא בהמות להורים וילדים (כולל תינוקות), זאת כבר אמירה שלא הייתי מצפה לשמוע מאדם בוגר ומחשיב עצמו כבן תרבות.

 

מכאן תגובתי הבוטה. אני מודה שהדם רתח לי בורידים (וזה לא קורה אף פעם כמעט...).

 

זאת גם הסיבה שעניתי כמו שעניתי (ואני לא באמת חושב כך, כן?) לסופר במבה על כל הצעירים בני 21. זה לא במקום לאמר דברים כאלו על אף אחד. בטח שאתה לא במקומו.

 

לעניין הפתרון, אני מזמין שוב לכתובת הנ"ל שציינתי ותראו מה קורה בבוקר.

 

נכון שכולם מפונקים, ונכון שכולם אגואיסטים. הכל נכון.

 

אבל תבינו גם את זה שהתשתית והתנאים לא השתנו 30 שנה אבל כל היתר כן. אז להעניש עם שוטר? נו באמת.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
אצלי אין בעיה...אני מדבר מניסיון. אצלנו פתרו את זה בצורה שתארתי. וזה פשוט עובד נפלא!

והילדים כבר הרבה שנים לא בגן...

(לא באמת קראת את השרשור לפני שהגבת כאן. אם כבר הזכרת בתגובה שלך תרבות... :-) )

 

שי, :oops: :oops: אמנם קראתי הכל, אבל כנראה בלבלתי אותך עם אחד המשתמשים האחרים, אנא קבל את התנצלותי על כך!

(אבל היי! הפתרון תופס גם על בי"ס יסודיים =))

ערן, אכן שנינו התבטאנו בצורה מכלילה ולא נעימה, אבל כנראה ששנינו צודקים, (כן נערים רבים שותים הרבה יותר מדי ומעשנים שטויות שחיזבאללה ואל קעידה מייצאים לישראל) חלק ממה שאני אומר נובע כי לפני כמה ימים חבורה של נערים בני 14-15 החליטו שמשעמם להם מתחת לבית שלי, ואת ההמשך אני לא אפרט כי זה לא יתרום לכלום. אז כן אני קצת "רותח" על ההורים של היום שמרוב 'אגודות לשלום הילד' מפחדים להגיד לילדים שלהם לא ומרוב שהיה להם קשה בילדות (אולי זאת הסיבה שקיבלו חינוך סביר וערך לדברים) מרגישים צורך להקל על ילדיהם.

 

בונא - הדיון הזה נהיה OT לגמרי...

 

נ.ב.

דור אני מסכים מאד עם מה שכתבת בסוף!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלייקס - מקבל. קורה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הכול שטויות,

בבאר שבע אני חי באחת מהשכונות היותר מודרניות, והתשתיות פה דפוקות.

דודים שלי גרים באיזור מעט יותר חדש מזה שאני גר בו בשכונה, ואין שם חניה כמעט, והרחובות צרים מאוד.

בבית הספר היסודי שלמדתי בו תמיד הייתה בעיה עם רכב, הכול צפוף, אין איפה לחנות וכולם מורידים את הילדים באמצע הכביש. זה מוגזם וגם חוצפה. יש את המגזימים שגם מנשקים את הילדים, וגוררים מאחוריהם פקק תנועה, זה ממש מעצבן וסוציומטי.

 

יש גם גן (מי שראה את הסרטון שצילמתי בDVR027 שלי ביום, יראה את הגן הזה), הריטואל הוא קבוע - כל יום בשעה 3.30-4 יש שם פקק, אנשים חונים נגד כיוון התנועה, על המדרכה ואיפה לא, כי אין שם מספיק מקום חניה להורים שרוצים לבוא לאסוף את הילדים, מחנים על הסיבוב ואיפה לא.

 

אני לא מאשים רק את ההורים, אבל הם גם אשמים. אין איפה להחנות? תחנה רחוק ותלך ברגל או שתחכה שמקום יתפנה. זה לא עובד ככה, אי אפשר לחסום את הכביש ולחשוב רק על עצמך.

 

לא הבנתי את ההקשר של הכל שטויות לדברים שכתבת.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לא הבנתי את ההקשר של הכל שטויות לדברים שכתבת.

 

ל'

דיברת על זה שזה בשכונות ישנות, אז אני לא מצדיק את זה, ואז כתבתי שהכול שטויות מכיוון שזה לא באמת ככה,

זה קורה גם בשכונות החדשות.

 

למרות שיש אפשרות לבנות תשתיות מסודרות, כבישים רחבים והרבה מקומות חניה, מעדיפים לתת את השטח לנדל"ן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מה יקרה אם אבא/אמא יחנו את הרכב 100 מטר מהגן וילכו ברגל?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...