Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גני ילדים


laviil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא פתרון.

בגן יש 35 ילדים בממוצע.

בד"כ יש צמד גנים או יותר.

את מדברת על חניה שתספיק לעשרות מכוניות בעשרים דקות קריטיות.

זה בהרבה יותר מסובך מהקצאת 2-3 חניות שאסור לחנות בהן למשך חצי שעה בבוקר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מתי יחוקקו חוק שבמרתף של כל מוסד ציבורי צריך להיות חניון?! כן, גם גני ובתי ספר שבד"כ נמצאים באיזורים צפופים ואין שום מניעה לבנות מתחת חניון, אפילו כזה של 10 רכבים יספיק לגן, כי הוא יפנה 10 רכבים מהרחוב כך שניתן יהיה לבנות מפרץ "פריקה וטעינה".

בבתי"ס אני חושב שאין כמו מתחת למגרש הספורט, זה גם לא יקר כי זה לא אמור לשאת הרבה משקל.

לידה ביתה של סבתא שלי יש פארק שנבנה על גג של חניון תת קרקעי - עובד מעולה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בגן הזה שדיברתי עליו, שתמיד יש איתו בעיה - ממש מול הגן יש שטח מת שלא עושים איתו כלום, ערימות של חול על חול, לא משהו שיספיק לבניית מגרש חניה מטורף, אבל יספיק לאיזה 15-20 מקומות חניה לדעתי בכיף.

למה לא עושים כלום? כי זה עולה כסף? :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מה יקרה אם אבא/אמא יחנו את הרכב 100 מטר מהגן וילכו ברגל?

 

ל'

 

 

אני לא מאשים רק את ההורים, אבל הם גם אשמים. אין איפה להחנות? תחנה רחוק ותלך ברגל או שתחכה שמקום יתפנה. זה לא עובד ככה, אי אפשר לחסום את הכביש ולחשוב רק על עצמך.

 

נאמר כאן, ולא רק על ידי - מאוד מקומם שמי שאין לו ילדים מגיב כאן בשרשור.

כשתהיו הורים לילדים - לעניות דעתי תיפתח בפניכם הזכות להגיב כאן.

 

אתם מדברים על הפרעה לתנועה במסגרת מקסימום שעה ביום (חצי שעה בבוקר, וחצי שעה בשעות הצהריים). מה קרה ?? פקקי ענק ?? העיר נעצרה ?? אנחנו מדברים כאן על בעייה מינורית, ואתם כבר הרחקתם לכת, כאשר אחד מכם אף הציע לבנות חניונים תת קרקעיים (:) ) מתחת לגנים...

אני גר בחדרה, ועם הילדים שלי כבר עברתי מספר גנים, ועם האחיינים אף בתי ספר. אף גן או בית ספר לא נמצא במרחק של 15 דקות הליכה מהבית, ולעיתים אף לא 15 דקות נסיעה עם הרכב. ולאף גן/בית ספר אין מגרש חנייה במרחק 100 מטר ואפילו לא 1 ק"מ.

 

אני מציע לכולם כאן להפסיק להיות יפי נפש, במיוחד מי שאין לו ילדים.

אני מאחל לכולם כל טוב ושפע אור.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

לא מבקרת את ההורים.

אני באה בטענות אל אלו אשר מתלוננים על כך שההורים חונים על מעברי חציה מפריעים לתנועה וחוסמים ציר תנועה.

אם אין לכם בעיה עם כך שההורים חוסמים ומפריעים לכם אל תתלוננו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

סבבה, אני לא הורה עדיין,

אבל ההורים שלי בעצמם היו מורידים אותי ואת אחותי במקום בטוח ולא באמצע הכביש, תמיד היו מחפשים איזה מקום מסודר לעצור או מקום חניה, גם אם זה כרוך בהליכה של 2-3 דקות. העיקר לא להפריע לתנועה.

אם ההורים שלי יכולים, ואני בטוח שיש גם עוד הורים כאלו - אז כולם יכולים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לאנשים כמוך (ולחיות אדם כמו שלייקס) שיש להם מה לאמר על ילדים ותינוקות, אני אומר רק דבר אחד. אין לי תענוג גדול יותר מלזרוק את הרכב ליסינג שלי , שעל הנקניק שלי, עוד שריטה פחות שריטה עליו, באמצע הכביש או אפילו טוב יותר, לחסום חצי נתיב, בשביל להוריד את הילד בגן. גם אתה וגם הוא שייכים לחבורת פוחזים דלילי דם וחסרי מוח, כאלו שהחלב עוד נוטף להם מהשפתיים,כאלו שיכורים מסרחון ואלכוהול, ללא שמץ של אחריות (אין לכם ילדים, גיבורים גדולים) שמשתוללים על הכבישים בסופי שבוע, מעורבים בתאונות קטלניות, עושים סמים ואלכוהול ביחד, אבל יש להם חוצפה לדבר ולהטיף על אחריות של הורים לילדים.

 

אבל אתה לא בוגר מספיק אפילו להבין מה אמרת. אתה כ"כ אטום ומלא טיפשות שאתה לא שם לב מה אתה אומר. בוא תסביר איך כתינוק בן שנה וחצי, שנתיים או ארבע "הלכת לבד ברגל לגן"? נו? אני רוצה לשמוע.

 

אהבתי את ההטפה ה"בוגרת" על החברה הישראלית. ממש הישראלי היפה אתה. לא אכפת לך לסכן ילדים ותינוקות, העיקר שלא יעכבו אותך דקה או שתאלץ לעבור מסביב או מרחוב אחר או השם יודע מה, אפרופו "ישראלי שלא אכפת לו מאף אחד זולתו"...

 

אתה רק מזכיר לי כמה רקוב דור הצעירים היום.

 

אגב, ברחוב שאני מוריד את הבייבי שלי יש ים חניה, אז אין לי באמת צורך לחסום אף אחד. אני מזמין אותך להגיע לכתובת אחרת בחולון

מול הבית שלי ברחוב פנחס לבון, יש שם 3 גנים צמודים + כניסה לבית ספר ביאליק (למי שמכיר את המקום), בכל יום בין 07:00 ל08:00 מהומת אלוהים שם אנשים זורקים את המכוניות איפה שרק אפשר, מגיעים לשם ברכבים+ ברכבי הסעות+ לא פעם ולא פעמיים 2-3 אוטובוסים חוסמים את כל הרחוב, וצפירות, ופקקים והשם יודע מה. ואין חניה במרחק של 100-200 מטר לפחות מהמקום.

ואי אפשר להשאיר ילד אחד בוכה באוטו , לנעול ולעזוב אותו לחמש או עשר דקות לבד באוטו

 

אז מה?

אז מההה?

אלו ילדים למען השם. מתי הפכנו להיות כאלו חיות?

 

תראה, ממש הרגזת אותי ממרומי גילי. אבל אתה סתם לא באמת מבין מה אתה אומר.

לגבי שלייקס, הייתי רוצה לאחל לו שישאר כמו שהוא ולא יהפוך אף פעם להיות בהמה כמונו (אם הבנת אותי..), אבל אני לא אעז לאחל זאת לעולם לאף אדם.

 

אז אני מאחל לך יום אחד כן להנות מאיזה תינוק קטן ומתוק, שאח"כ יגדל להיות ילד, שבגללו לא תדע מה לעשות קודם בבוקר מה לפני מה, ושבגללו תאלץ לפעמים לזרוק את האוטו בלב רועד על איזה פינה, כדי להספיק להכניס/ להוציא אותו מהגן.

 

אני בטוח שבסוף גם תבין שרכב חדש, נוצץ, הוא תוספת נחמדה מאד בחיים. אבל הוא ממש לא תחליף לדברים אחרים.

 

1+ לערן, שבחים וכל הכבוד על התגובה החכמה והנכונה!

ונראה לי שעוד נצטט ממנה בעתיד.

כן, הילדים היום חיים אחרת, ככה גם הצעירים, המבוגרים והקשישים.

להעדיף חיים טובים יותר, נוחים יותר, לדאוג לילדים ולהיטיב איתם - זו נטיה טבעית של בני האדם משחר ימי האנושות. אני מתכוון לרובם הגדול, ולא לחיות "האצילות" שמחשיבים אותם לבהמות.

תוהה אם שלקייס ובמבה מכנים כך גם את ההורים שלהם. אבל אם לא היתה התנצלות על התבטאות אומללה ומקוממת כזו - אז אפשר להבין כמה דברים אודות טיפוסים כאלו.

 

אב אחד, שעל פי מישנת שלקייס ובמבה מוגדר "באופן כללי הורים עם ילדים קטנים זו חבורת הבהמות הכי מגעילה בארץ!"

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
נאמר כאן, ולא רק על ידי - מאוד מקומם שמי שאין לו ילדים מגיב כאן בשרשור.

כשתהיו הורים לילדים - לעניות דעתי תיפתח בפניכם הזכות להגיב כאן.

 

אתם מדברים על הפרעה לתנועה במסגרת מקסימום שעה ביום (חצי שעה בבוקר, וחצי שעה בשעות הצהריים). מה קרה ?? פקקי ענק ?? העיר נעצרה ?? אנחנו מדברים כאן על בעייה מינורית, ואתם כבר הרחקתם לכת, כאשר אחד מכם אף הציע לבנות חניונים תת קרקעיים (:) ) מתחת לגנים...

אני גר בחדרה, ועם הילדים שלי כבר עברתי מספר גנים, ועם האחיינים אף בתי ספר. אף גן או בית ספר לא נמצא במרחק של 15 דקות הליכה מהבית, ולעיתים אף לא 15 דקות נסיעה עם הרכב. ולאף גן/בית ספר אין מגרש חנייה במרחק 100 מטר ואפילו לא 1 ק"מ.

 

אני מציע לכולם כאן להפסיק להיות יפי נפש, במיוחד מי שאין לו ילדים.

אני מאחל לכולם כל טוב ושפע אור.

 

אני הורה צעיר, ובאזור שאני גר בו (הרצליה) יש המון גנים. במרחק של פחות מ-500 מ' ממני יש 3 גנים ובית ספר יסודי, וגם עכשיו כשרשמנו את ביתי לגן, אחד השיקולים היה הקרבה שלו אלינו. מרחק הליכה. ועובדה שאחרי ששוטר עמד ברחוב, ההורים גילו את נפלאות החניה המרוחקת כ-100 מ' לכל היותר מגן של הילדים שלהם והתנועה ברחוב זרמה.

ליד הבית של ההורים שלי כמו שאמרתי יש תיכונים, וגם לשם ההורים מסיעים את הילדים שלהם (למרות שיש הסעות מאורגנות מכל רחבי העיר לתיכונים).

הגישה הזאת שבגלל שאני הורה והילד שלי הכי חשוב בעולם כל השאר על הזין שלי - זאת אותה גישה של "אני אעקוף את הפקק דרך הנתיב פניה ואדחף בסוף כי כולם על הזין שלי", זאת אותה גישה של "אני אחסום נתיב בכביש ראשי בעיר ואלך לקנות סיגריות / עיתון / אוכל וכל השאר על הזין שלי". אני מצטער הורים יקרים, אבל לפחות איפה שאני גר אפשר גם אחרת.

 

*למען הסר ספק, אם במקום מגורך הגן הקרוב נמצא במרחק של מספר קילומטרים ואין ברירה אלא להסיע את הצאצא, ואין אפשרות להוריד את הצאצא בבטחה בלי להפריע לתנועה - זאת סוגיה אחרת לגמרי.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אני מצטער להגיד, אבל כל אלו שאומרים שהם הורים ולכן מותר להם לחנות ולחסום נתיב כי:"מאוד קשה ללכת עם ילדים." ו- "אוי, אוי, אוי אם יקרה להם משהו...", אתם לא שונים מכל נהג שחותך, מזגזג, לא משתין לכיוון של אף אחד אחר בכביש.

כן חינוך, לא חינוך. דבר בסיסי שצריך להתקיים בכל מקום, זה התחשבות באחרים, לא על חשבוני, אבל אם אפשר להמנע מבזבוז של כספם, זמנם או כל דבר אחר, של אנשים אחרים.

מה שאנשים אומרים פה, זה שאף אחד אחר על הכביש לא מעניין אותם. הם חוסמים נתיב, מסכנים נהגים אחרים וילדים אחרים, העיקר שהם והילד שלהם בסדר. לא יקרה כלום אם תלכו עם הילד 100 מטר. בימים שאני או אישתי חייבים את הרכב והצד השני לוקח את הילדה לגן, עושים את זה ברגל. כן, הולכים לגן. מרחק של כ- 2 ק"מ. עם צומת מרומזרת ועוד כמה צמתים. והילדה שלי רק בת שנתיים. אז או ששמים אותה על אופניים, או שמחזיקים ביד בחלק מהדרך, אבל עושים הכל כדי לא לפגוע בנהגים/עוברי דרך אחרים.

 

ציפיתי ליותר מאנשים כאן. ציפיתי מאותם אנשים שבוכים על זה שמישהו פתח להם על הרכב את הדלת, שיתחשבו בזמנם של אחרים.

מאנשים שרותחים שמישהו השתלב להם לנתיב, שיתחשבו בילדים אחרים שהולכים ברגל לבית הספר. כנראה שלא משנה כמה אתה מתהדר בנוצות של "אני בסדר וכולם לא", פחות אכפת לך מהסובבים אותך.

פורסם

הכל מתנקז, בסופו של דבר, לשתי בעיות שאנו מכירים ממאות שרשורים: בעית תשתיות ובעית התנהגות. בעית התשתיות נובעת בחלקה מקיומים של מסודות חנוך במקומות שבבר היו פריפריים והיום הם מרכזיים, אבל אין בהם מקומות חניה או אפילו עצירה סבירים. בעיה שניה היא בעית ההתחשבות באחרים - והפעם אני בא בטענות דוקא למי שאינם מתחשבים בהורים לילדים הצעירים. כאשר היו לי ילדים צעירים ציפיתי להתחשבות כזו מצד אחרים, כיום אני ממתין בסבלנות כאשר אני נקלע לפקק סמוך לבית ספר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הגישה הזאת שבגלל שאני הורה והילד שלי הכי חשוב בעולם כל השאר על הזין שלי - זאת אותה גישה של "אני אעקוף את הפקק דרך הנתיב פניה ואדחף בסוף כי כולם על הזין שלי", זאת אותה גישה של "אני אחסום נתיב בכביש ראשי בעיר ואלך לקנות סיגריות / עיתון / אוכל וכל השאר על הזין שלי". אני מצטער הורים יקרים, אבל לפחות איפה שאני גר אפשר גם אחרת.

 

*למען הסר ספק, אם במקום מגורך הגן הקרוב נמצא במרחק של מספר קילומטרים ואין ברירה אלא להסיע את הצאצא, ואין אפשרות להוריד את הצאצא בבטחה בלי להפריע לתנועה - זאת סוגיה אחרת לגמרי.

 

צודק לחלוטין. וזה עצוב כל פעם מחדש לראות איך כל אחד כאן (בארצנו הקטנטונת) חושב שמגיעות לו זכויות יתר, רק כי הוא משתייך לאיזה קבוצה "נבחרת", או סתם מרגיש מאוד מיוחד.

יוצא לי לא מעט פעמים לנסוע במקומות בהם הורים מורידים ילדים ליד בית ספר כזה או אחר. לא איכפת לי להאט לכמה שניות \ דקות בגלל זה, למרות שהטענה שזה "הכרחי" היא מגוחכת בעייני. כן מאוד איכפת לי מזה שכותבים כאן כאילו בנימה סרקסטית על זה שאפשר להשאיר את רכב הלסיניג גם באמצע הנתיב, העיקר שלאותו הכותב\נהג יהיה נח. הכתיבה אולי מתריסה כאיזה אנטי למה שנכתב קודם, אבל בפועל זה בדיוק מה שקורה. להגיד שזה קשור בהתחשבות בילדים זה קצת מגוחך. להגיד שזה חייב להיות ככה, זה עוד יותר מגוחך. רובנו הסתדרנו בתור ילדים בלי זה, אפילו במדינות שונות ומגוונות. גם ההורים \ ילדים של היום יכולים להסתדר אחרת. כל אחד פשוט התרגל לזה שהנוחות שלו היא הדבר הכי חשוב בעולם וזהו.

ככה בדיוק מגיעים לסיטואציות, כמו שאני רואה כל יום בשכונה שלי, עם איזה שכן צדיק שחונה על המדרכה, כי אין לו כח ללכת עוד כמה מטרים, וצועק על הילד שלו שלא יעז ללכת על הכביש (הוא לא רואה אתהקשר בין מדרכה שחונה עליה רכב לבין זה). זה בדיוק מה שקורה גם בשרשור הזה. מתלוננים על הסכנות בכבישים ו-"שוכחים" שהשרשור נפתח עם תמונה של איזה מישהו שחסם שני מעברי חציה עם הרכב שלו.

חבל שאגואיזם הפך לתכונת האופי הבולטת ביותר אצל כ"כ הרבה אנשים. ושוב, באופן אישי ממש לא איכפת לי לחכות גם רבע שעה, ולהתחשב באחרים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
אני מצטער להגיד, אבל כל אלו שאומרים שהם הורים ולכן מותר להם לחנות ולחסום נתיב כי:"מאוד קשה ללכת עם ילדים." ו- "אוי, אוי, אוי אם יקרה להם משהו...", אתם לא שונים מכל נהג שחותך, מזגזג, לא משתין לכיוון של אף אחד אחר בכביש.

כן חינוך, לא חינוך. דבר בסיסי שצריך להתקיים בכל מקום, זה התחשבות באחרים, לא על חשבוני, אבל אם אפשר להמנע מבזבוז של כספם, זמנם או כל דבר אחר, של אנשים אחרים.

מה שאנשים אומרים פה, זה שאף אחד אחר על הכביש לא מעניין אותם. הם חוסמים נתיב, מסכנים נהגים אחרים וילדים אחרים, העיקר שהם והילד שלהם בסדר. לא יקרה כלום אם תלכו עם הילד 100 מטר. בימים שאני או אישתי חייבים את הרכב והצד השני לוקח את הילדה לגן, עושים את זה ברגל. כן, הולכים לגן. מרחק של כ- 2 ק"מ. עם צומת מרומזרת ועוד כמה צמתים. והילדה שלי רק בת שנתיים. אז או ששמים אותה על אופניים, או שמחזיקים ביד בחלק מהדרך, אבל עושים הכל כדי לא לפגוע בנהגים/עוברי דרך אחרים.

 

ציפיתי ליותר מאנשים כאן. ציפיתי מאותם אנשים שבוכים על זה שמישהו פתח להם על הרכב את הדלת, שיתחשבו בזמנם של אחרים.

מאנשים שרותחים שמישהו השתלב להם לנתיב, שיתחשבו בילדים אחרים שהולכים ברגל לבית הספר. כנראה שלא משנה כמה אתה מתהדר בנוצות של "אני בסדר וכולם לא", פחות אכפת לך מהסובבים אותך.

 

סוף סוף, צדיק בסדום! :arrow:

 

בדיוק!

 

אין להפריע לתנועה, גם אם אתה האפיפיור (אלא אם תיאמת את התהלוכה שלך עם המועצה המקומית 8)) או אבו אל בנת.

נקודה .

אני בעד שוטר מחוץ כל גן ואפילו כל קיוסק שיקנוס את כל אלה ש"רק קונה סיגריות שנייה", גם שירות אמיתי לציבור וגם פעולת חינוך נחוצה יותר ממים במדינה הזאת.

 

קשקשנים, מכיתה א' אני הולך (הלכתי, בעבר) ברגל לבית הספר (מעל קילומטר) וכשהייתי בגן, אמא פשוט הורידה אותי לפני הזמן ולכן לא נתקלה בבעיות חנייה אי פעם.

 

אם באמת אכפת לכם גם מילדכם וגם מהחברה, תגיעו מוקדם יותר!

משחקים אותה קדושים כשבעצם רוצים לזרוק את הילד דקה לפני שהשיעור מתחיל בכדי שתישנו עוד כמה דקות.

 

אני גר ברחוב צר שמאוכלס בעיקר ע"י זקנים,

צמוד לביתי יש גן ילדים,

אחרי הגן, משני צדדי הרחוב ועד סופו יש שתי רחבות ענק פנויות (אחרי הגן עד סוף הרחוב אין יותר בתים אלא שטח פנוי עם מעט עשבייה), ניתן להחנות שם לפחות 30 אוטובוסים, לפחות!

אבל איזו הפתעה, אף אחד לא חונה שם בכדי להוריד את הילד, בשביל לחסוך 10 מטר (כן, כן, 10 פאקינג מטר!!!!) הם מגיעים עד הגן,

ואז מה הם מגלים (למרות שניתן לראות זאת בבירור ממרחק)?

שיש עוד הורים חמורים שחשבו כמותם לחסוך עשר מטר ולהחנות על שער הגן,

מה קורה? אין מקום על השער של הגן, אז מתקדמים עוד קצת ואז מתחילים להחנות לכל אורך הרחוב, או יותר נכון - לחסום לו את האמא.

בסוף יוצא שהם החנו יותר רחוק מהגן תוך כדי חסימת הרחוב או מניעת יציאה של אחד הדיירים ע"י חסימת השער שלו.

אם אני לא עף מהאזור לפני שבע - הלך עליי.

בתאריך 21/12/12 - סוף העולם אם פיספסתם, לא התעוררתי בזמן לעבודה (בניתי על זה שהעולם יושמד :-P) אבל התעוררתי ב7:30 לצלילי מלחמת צופרים וצעקות, חשבתי שסוף העולם, אבל מסתבר שזאת חבורת חמורים, שזרקה את ילדיהם בגן תוך כדי חסימת הרחוב לכל אורכו, ומכיוון שהוא צר וכל ההורים חיכו לרגע האחרון להוריד את הילד, הם הצליחו לחסום את הרחוב משני הכיוונים בצורה כזאת שכל הרחוב תקוע והדרך היחידה היא להוציא ברוורס את כל המכוניות משני צדדי הרחוב.

אחרי 10 דקות של צפירות (בא לי להוציא להם את העיניים!!! הייתם מטומטמים מספיק בשביל לחסום ועכשיו אתם צופרים כי אתם חסומים!!! אם זה לא היה כל כך מעצבן ומרתיח... לא, בעצם זה רק מעצבן ומרתיח!!! :x) ראיתי שאחד החמורים הבין את המתרחש ובאמצעות עוד תבע (כל אחד הלך לצד אחר של הרחוב) התחילו לכוון את כל התנועה החוצה ברוורס, סך הכל איזה 20-25 דקות של אפס תנועה ברחוב...

מיותר לציין שהעדפתי לחכות בבית עד שעדר החמורים ייצא.

 

ולפני שקופצים עליי עם אבנים, מקלות וקללות, אני קורא להם חמורים כי הם בהמות, אם היו מחנים בכניסה לרחוב, היכן שיש רחבות ענק להחנות את הרכב מבלי מפריע, תוך כדי התחשבות בדיירי הרחוב ובזולת שמעוניין לעבור ברחוב, אולי היו מפרידים את עצמם מן הבהמות.

כל עוד יבחרו באופציה העדרתית, עם אפס התחשבות בזולת, לא מעניין אותי איזה יהלומים (ילדים) יש להם, הם בהמות.

 

יש גם צדיקים, לא כולם בהמות, אבל אתם יודעים בדיוק כמוני שהם הרוב.

 

אפס התחשבות בזולת = בהמיות ישראלית קלאסית

 

בישראל זאת מגפה

כבר חתמתי...

פורסם

ומה היית אומר אם לא היה מגרש ריק "10 מטר משם"?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שי - אם לסבתא היו גלגלים...

זה מה שאמרו בזמני.

 

העובדה היא גם כשיש פתרון ההורים מעדיפים לנסות לא "לצאת פראיירים". שאני אחנה רחוק והוא יעמוד מול הגן ויחסום? זין! אני חוסם רק שניה, זה גם ככה לא מפריע לאף אחד.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
שי - אם לסבתא היו גלגלים...

זה מה שאמרו בזמני.

 

העובדה היא גם כשיש פתרון ההורים מעדיפים לנסות לא "לצאת פראיירים". שאני אחנה רחוק והוא יעמוד מול הגן ויחסום? זין! אני חוסם רק שניה, זה גם ככה לא מפריע לאף אחד.

 

אצלנו זה לא כך.

שנים היה בלאגן - גן חיות!

מרגע שעשו סדר כפי שפרטתי - עולם מושלם!

אפשר להציב שוטר ויהיה לו כל הזמן שבעולם לחטט באף...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...