Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גני ילדים


laviil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התופעה מוכרת וקיימת בכל עיר, גם העיריה גם המשטרה גם המקומונים וגם התושבים - כולם יודעים.

אבל עושים כלום. ולמרבה המזל אין אסונות, אולי כי למרות הצפיפות והלחץ (להגיע בזמן או לקחת בסיום הלימודים) - הנהגים/ות אדיבים וזהירים יחסית במקומות אלו, וחבל שרק לכמה דקות.

 

הסבר למי שעוד לא מגדל/גידל ילדים ויום אחד יהיה בסיטואציה הזו:

יש הבדל בין גני ילדים - שם הבלגן ועצום וההפרעות לתנועה גדולות, כי ההורה מלווה את הילד לתוך הגן ועוזב את רכבו במקום מאולתר, ואין אפשרות להורה תורן או סייעת ללוות כל ילד וילדה פנימה (הטיילת הזו לוקחת זמן) לבין בתי ספר שם הילד יורד ועולה בצורה עצמאית.

בבתי ספר יש איזו תוכנית שנקראת "נשק וסע" (הופצה ע"י גוף ארצי, לא זוכר מי) - שם יש מה שתואר בשרשור: 2-3 הורים תורנים עומדים ליד השער, פותחים את דלת הרכב במקום בטוח, "שולפים" ילד קטן החוצה יחד עם התיק ומשגרים את ההורה הנוהג לדרכו. כמובן הגדולים יוצאים לבד. בצורה כזו הכל מתקתק ויש זרימה כלי רכב סבירה גם ברחוב חד סיטרי.

איני זוכר אם התורנות לכלל ההורים או לכיתות מסויימות - אבל התורנות היא יום אחד בשנה, מקסימום פעמיים בשנה,כולה לחצי שעה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

^

ממש אדיבות, אתמול חציתי את הכביש עם הילד באותו מקום, ואחרי שהייתי באמצע מישהי מצפצפת לי ומסמנת לי עם היד כאילו יש לידה זבוב וזה במרחק 15-20 מטר ממני.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

בתור אבא לשני ילדים אחד 1.8 ואחת 5 חודשים, אני יכול להגיד לכם שזה באמת מבצע מסובך להוריד את שני הילדים ביחד, במיוחד אם הילד השני על הדרך צורח ומשתולל בגלל שאין לו מוצץ, ואם אתה מנסה לתת לו ללכת ולתפוס לו את היד, אז הוא עושה הפגנות כי הוא רוצה על הידיים, אסור להשאיר אותו לבד לשניה אחת, כי תוך שניה הוא מסוגל לרוץ לאיזה רכב בין הגלגלים (והוא עוד אוהב לבדוק גלגלים של רכבים), ותוסיף את זה שלהרים את שניהם במקביל זה קשה מאוד (כי צריך שהצוואר של הקטנה יהיה ישר בגלל שהיא עדיין לא תופסת את הראש טוב, וצריך להשגיח במקביל שהמוצץ לא יפול), ואחת כמה וכמה כשזה רחוק (ואני עוד לא בן אדם חלש, אני עובד במחסן שמוכרים בו חומרי בניין, ואני מרים כל היום אריזות של 30 ק"ג +).

 

לא שאני מצדיק את הבחור של דיפלומט, אני אומר שצריך קצת להתחשב בהורים.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

אני אחסוך לך

לבחור של הדיפלומט הייתה ילדה בת 14-15 באוטו.

אתה צודק עם זאת

קשה לדאוג לשניהם ביחד.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

המצב כאן עוד טוב. ברחוב סגל בראשל״צ נוהגים ההורים להחנות את רכבם על הכביש כי החניה המסודרת בצד השני של הרחוב רחוקה מדי כנראה. ונעמדים שם דקות אחדות גם לפני שהגן משחרר את הילדים.

כתוצאה כולם עוקפים את כולם, אוטובוסים עוקפים במסלול צר מדי לעקיפה ומדי יום נהגים ישראלים ממהרים כמעט נפגשים חזיתית. העיקר שמתוקי לא יצטרך לחצות כביש.

 

אחד המנהגים האהובים עליי הוא לפנות למשטרה ברגע ההתרחשות ולדוןח, יום למחרת השוטרים מתקשרים חדשה להודיע לי אם נמצא שם מי שיקבל על הראש :evil:

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

תופעה מוכרת. אני מוכן לסלוח על הרבה דברים שקשורים להובלת ילדים, אבל יש דבר אחד שלא יסולח: הכנסת והוצאת הילד בצד שמאל של הרכב. משום מה ההורים מתעקשים לגשת לילד מצד הכביש ולא מצד המדרכה.

ולגבי העצירה באדום לבן וחסימת נתיבים - מילא בגן, שם זה 30 דקות פעמיים ביום (ואולי פחות) - אבל באזורי בילוי או אזורי מסחר מסויימים אין לנהגים בעיה לעצור באדום לבן בדרך עמוסה בשביל דברים דחופים כמו רכישת חפיסת סיגריות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא יכול לסלוח לשום הורה שעוצר בשום חלק של הכביש ומעכב את התנועה העיקר שפינוקי ירד מהרכב בבטחה ומול הגן. זה שהילד שלכם הוא האהוב של הבית שלכם לא הופך אותו ליקר הכביש של כולנו. ומכיוון שהוא אינו כזה קחו אותו (שלא נאמר תעיפו) מהכביש וגם את עצמכם.

כשאני הייתי ילד בגן אף אחד לא הסיע אותי עד כיסא הגננת. המקסימום הזכור לי הוא שסבתא שלי (זל) הלכה איתי עד הגן. קצת הליכה ברגל לילדים המפונקים יתר על המידה של היום. ומקסימום, הליכה מחניה בקרבת מקום, לילד שלכם לא יקרה כלום.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אני עם הבמבה^

הילדים של היום פדלאות שמנים ומפונקים שהופכים לערסיים יותר מדור לדור.

וכן זה מתחיל בזה!

באופן כללי הורים עם ילדים קטנים זו חבורת הבהמות הכי מגעילה בארץ!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלייקעס ובמבה - בני כמה הילדים שלכם?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני חושבת שלהורים לא איכפת מהילדים שלהם, והקריירה חשובה להם יותר,

ל'

את מתכוונת ל"ישיבה בתפקיד מיותר על משכורת מנופחת עם מאמץ להיראות עסוק כשהבוס בא" או "לדפוק את המערכת".

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני עם הבמבה^

הילדים של היום פדלאות שמנים ומפונקים שהופכים לערסיים יותר מדור לדור.

וכן זה מתחיל בזה!

באופן כללי הורים עם ילדים קטנים זו חבורת הבהמות הכי מגעילה בארץ!

 

לא ידעתי איך לאכול את האמירה הזו , אולי כי הייתי עסוק בלהעלות גירה .:|

Gn'f'R

פורסם
בתור אבא לשני ילדים אחד 1.8 ואחת 5 חודשים, אני יכול להגיד לכם שזה באמת מבצע מסובך להוריד את שני הילדים ביחד, במיוחד אם הילד השני על הדרך צורח ומשתולל בגלל שאין לו מוצץ, ואם אתה מנסה לתת לו ללכת ולתפוס לו את היד, אז הוא עושה הפגנות כי הוא רוצה על הידיים, אסור להשאיר אותו לבד לשניה אחת, כי תוך שניה הוא מסוגל לרוץ לאיזה רכב בין הגלגלים (והוא עוד אוהב לבדוק גלגלים של רכבים), ותוסיף את זה שלהרים את שניהם במקביל זה קשה מאוד (כי צריך שהצוואר של הקטנה יהיה ישר בגלל שהיא עדיין לא תופסת את הראש טוב, וצריך להשגיח במקביל שהמוצץ לא יפול), ואחת כמה וכמה כשזה רחוק (ואני עוד לא בן אדם חלש, אני עובד במחסן שמוכרים בו חומרי בניין, ואני מרים כל היום אריזות של 30 ק"ג +).

 

לא שאני מצדיק את הבחור של דיפלומט, אני אומר שצריך קצת להתחשב בהורים.

 

+1.

כהורה לתאומים בני 3 חודשים וילד בן שנה, ההסעה לגן ומהגן בחזרה היא סיוט עבור כל הורה. מציאת מקום להעמיד את הרכב ב- 2 המקרים הינה סיוט בפני עצמה, ולצערי על מנת לשמור על בטיחותם של ילדיי וילדים אחרים היוצאים מהגן עליי לעבור לא פעם על חוק תנועה כזה או אחר.

 

אני לא יכול לסלוח לשום הורה שעוצר בשום חלק של הכביש ומעכב את התנועה העיקר שפינוקי ירד מהרכב בבטחה ומול הגן. זה שהילד שלכם הוא האהוב של הבית שלכם לא הופך אותו ליקר הכביש של כולנו. ומכיוון שהוא אינו כזה קחו אותו (שלא נאמר תעיפו) מהכביש וגם את עצמכם.

כשאני הייתי ילד בגן אף אחד לא הסיע אותי עד כיסא הגננת. המקסימום הזכור לי הוא שסבתא שלי (זל) הלכה איתי עד הגן. קצת הליכה ברגל לילדים המפונקים יתר על המידה של היום. ומקסימום, הליכה מחניה בקרבת מקום, לילד שלכם לא יקרה כלום.

 

כשאתה היית ילד בגן לא היו כל כך הרבה מכוניות על הכביש, והתנועה לא היתה סואנת כל כך כמו היום, אלא אם אתה עדיין בבי"ס יסודי...

 

אני עם הבמבה^

הילדים של היום פדלאות שמנים ומפונקים שהופכים לערסיים יותר מדור לדור.

וכן זה מתחיל בזה!

באופן כללי הורים עם ילדים קטנים זו חבורת הבהמות הכי מגעילה בארץ!

 

מאחר וכמדומני שמפאת גילך רב השנים רחוק מאוד היום בו יהיו לך ילדים, לא נותר לי אלא לאחל לך שילדיך לא יהיו שמנים ומפונקים, ושלאישתך יהיו לפחות 4 שדיים על מנת להניק את הילדים הלא מפונקים שלך ואותך עצמך..

 

שלייקעס ובמבה - בני כמה הילדים שלכם?

 

עזוב'תך באמ'שך. אתה לא שם לב שהם לא עברו בי"ס יסודי..? כו* ראבק - אנחנו הערסים כאן ! :)

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אין לי ילדים, לא יהיו לי בטווח חמש השנים הקרובות. אני בן 21, מה שאומר שכשהייתי בגילאי גן ובי״ס יסודי התנועה הייתה דומה לזו של היום. אני כילד הלכתי ברגל (רגע, מה?!? ברגל?!?) לבית הספר היסודי החל מכיתה א׳ ועד כיתה י״ב. כן, ברגל. והיום אני פה כדי לספר על זה. הסיקו את מסקנותיכם.

 

מה שכן יש לי (תחליף ראוי לילדים כרגע :-P ) זה רכב ואני משתדל שלא לשחק בו במכוניות מתנגשות עם אחרים. ואתם הורים יקרים (שעבורכם יש חניה משני צידי הגן ברחוב סגל שעומד בדיוק בין 2 רחובות ו2 שכונות) ממש מקשים עליי לעשות כן ולכן אם יש פה שרשור שכזה, אני שמח להביע בו את מורת רוחי.

 

וזה שאדון הורה יקר עוצר באמצע הכביש, חונה רכבו ומעכב את התנועה, זה בדיוק להגיד לכל ציבור הנהגים בפנים ״אתם יכולים לשבת לי על ה*** אני וילדי חשובים יותר״ וכמו הרבה דעות פה בשלל נושאים, גם זו המראה לחברה הישראלית שלנו ולישראלי המצוי, שאכפת לו מכלום ושום דבר מלבד עצמו. בטח ובטח שלא מזולתו, וכמובן שלא, רחמנא ליצלן, ממשתמשי הכביש האחרים.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

במבה יקר,

 

אם כל כך חשוב לך מה שקורה בסביבת הגן במשך כחצי שעה ביום, אז אולי תתנדב בשעות הבוקר (במקום לשחק במכוניתך), ותעזור להורים להביא את בנם בביטחה (כמובן שברגל) מהמכונית אל תוך הגן ? כך תוכל (אולי) לחסוך קצת מעומס המכוניות וחוסר החנייה בשעות בו מגיעים ההורים לגן ?

 

ועוד דבר, חשוב לא פחות - אני הייתי מאוד שמח לראות סרטון (הרי זה היה מלפני 20 שנה - אז כבר היו צלמניות וידאו וכד') שלך הולך לגן ברגל בגיל 3 חודשים... :)

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אני מסכים עם כל מי שאומר שזה קשה עם ללכת עם ילד.

אבל זה לא בלתי אפשרי!

עובדה שאם צריך, אני עושה את זה עם הילדה שלי. אז היא קצת מתבכיינת, קצת עוצרת להריח פרחים בדרך, אבל כשאני עם הילדה, אני דואג לבטיחות שלה.

אני מסכים שעם שני ילדים זה הרבה יותר קשה, אבל אם מראש מגיעים ומוצאים חניה, גם אם היא רחוקה, זה לא צריך להיות יותר מדי קשה.

 

בעיר אצלנו זה פשוט מטורף. אמנם זה לבתי הספר בעיר, אבל תחשבו ש- 300 הורים מגיעים בבוקר עם הרכב וגם ממהרים להוריד את הילד/ה איפה שלא יהיה. אנשים עוצרים באמצע צומת, גם כשיש מאחוריהם עוד 10 מכוניות, בלי להתחשב! שלא לדבר על חניות כפולות, חסימת כניסות של בתים ועוד כל מיני תופינים.

ונחשו מה? יש במרחק של 20 מטר חניון ענק. ואפילו לא גובים שם כסף. אז אם את חושבים שהורים שומרים על הבטיחות של הילדים שלהם, אתם טועים. אכפת להם יותר להגיע מהר, מהר לעבודה.


×
×
  • תוכן חדש...