Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מילה רעה על BMW


niv
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא עידכנתי כי בינתיים הוא לא עונה, עונה מזכירה אוטומטית כשאני ידבר איתו יהיה עידכון.

 

אז גם אתה לא בסדר וגם הוא...

2:1 לטובתך

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אז גם אתה לא בסדר וגם הוא...

2:1 לטובתך

 

אני בטוח שברגע שהוא יענה הוא יהיה בסדר גמור, עידכון בהמשך

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

אתה לא רציני, אתה רוצה לקנות רכב בסכום של כמה מאות אלפי שקלים ופשוט נכנסת לאיזה באנר מפוקפק שראית באיזה אתר אינטרנט שמטרתו להכניס כסף לאתר המפרסם? למה לא להתקשר לסוכנות? שזה בעצם מה שאמורים לעשות.

 

אני בטוח שאם תתקשר לסוכנות עצמה ולא להשאיר מספר טלפון באיזה באנר בשקל, תקבל שירות הרבה יותר טוב.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם
אני יעשה לך טלפון מחר בבוקר.

 

מה קרה לעברית היפה שגדלנו עליה? זה דיבור של מעברות משנות החמישים, לא של ישראלים צעירים ב-2013 (וכן, אני יודע שצורת ההטיה הזו מאד נפוצה, במיוחד כשאחשלו מדבר עם דודשלו :wink:).

 

סתם נקודה למחשבה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

bmw ישראל משתמשת בשירות מיקור חוץ למענה טלפוני, אני משתמש באותה החברה בעסק שלי.

יש לפעמים נציגים טובים ולפעמים כאלו שזורקים.

בכל אופן, הכי טוב להתקשר לאולם.

פורסם

נכנסתי לשרשור בשם" מילה רעה על במוו" ו אשכרה אני חש מרומה. מדברים על היבטים מסויימים של שרות. מה הקשר לבמוו?

אז הנה קצת:

גם בשרשור הזה וגם בשרשור שפתח בעבר שמלוב וגם בשרשור שפתח בעבר קרמריקה מדובר על שרות ו או אתר האינטרנט ופעילותו.

לרמת אנשי המכירות זכיתי להיחשף בשרשור שפתח שמלוב. מלבב.

זה הפרונט העיסקי- כשרוצים למכור. מה קורה בהמשך ללקוח שתלוי בהם בשרות ואחריות? אני בטוח שאז זה אחרת כי אתה כבר לקוח שלהם, של מותג יוקרה אז מתייחסים אלייך כמו מלך. בכל זאת, הרבה כסף.

יתכן שהשווק מופנה לסקטורים אחרים מן הגולשים בפורום. אינני בקיא.

המותג מזוהה בארץ בעיקר עם הייטק והשכלה גבוהה. לא טוב. לא קול .מצד שני הוא מזוהה שלא מזמן עם הניתוק והניכור של נבחרינו.

לא טוב.

מאידך לא רק שזהו מותג יוקרה גרמני איכותי, הוא היה כזה כבר לפני עשרות שנים. עובדים מכל אירופה נהרו לפני שבעים שנה לעבוד במקום זה, בחינם רק בשביל החוויה של הכרת טכנולוגיה עילית מקרוב.

ובכן, יש נימוקים לכאן ולכאן ולפתע אני רואה שגם אני לא הגעתי לעניין: המוצר עצמו: איקס שש זה אוטו שמדבר בעד עצמו- דוגמא לטעם מעודן לקהל מעודן ואנין. כמובן ישנן יצירות נוספות שיעמידו בצל כל חיקוי יפני גס או כל מוצר אחר.

שורה תחתונה- אולי השרות לא משהו, אבל הקהל האופייני, ההיסטוריה המפוארת של שתוף בני לאומים תחת קורת הגג למען החזון הגרמני וכמובן האיכות- אין כמו מוצר גרמני. לא בכדי נאמר "גרמניה גרמניה מעל הכל"

פורסם

ניב לדעתי הגיע הזמן להשלים עם העובדה שיש פה טלפון שבור , קח את עצמך , ביום החופש שלך וגש לאולם , אם אין חופש אז תתקשר , חבל על הזמן שלך ועל הציפייה של כולנו לראות מה קורה , יום אחד לא חוזרים , יום אחר משאירים לך טלפון ולא עונים , עכשיו מבקשים ממך טלפון , מה יהיה?

גם דלק לא רציניים (במיוחד אחרי שרואים פה שאתה לא בא סתם לבלבל במוח ומשאירים לך טלפון ובכל זאת לא עונים) , וגם אתה שבמקום להתקשר ישירות לאולם מתקשר דרך באנרים ומדבר דרך פורום במרווחי זמן.

חבל.

כמובן שאני מצפה לעדכונים :)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
ניב לדעתי הגיע הזמן להשלים עם העובדה שיש פה טלפון שבור , קח את עצמך , ביום החופש שלך וגש לאולם , אם אין חופש אז תתקשר , חבל על הזמן שלך ועל הציפייה של כולנו לראות מה קורה , יום אחד לא חוזרים , יום אחר משאירים לך טלפון ולא עונים , עכשיו מבקשים ממך טלפון , מה יהיה?

גם דלק לא רציניים (במיוחד אחרי שרואים פה שאתה לא בא סתם לבלבל במוח ומשאירים לך טלפון ובכל זאת לא עונים) , וגם אתה שבמקום להתקשר ישירות לאולם מתקשר דרך באנרים ומדבר דרך פורום במרווחי זמן.

חבל.

כמובן שאני מצפה לעדכונים :)

 

אני גר באילת אז זה לא בדיוק יום חופשי אלה יותר מזה.

אני עכשיו מצמצם את האפשרויות, ושאני יגיע למרכז אני יבוא לנסיעות מבחן וסגירת עיניינים.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

נראה לי שלא הבנתם את הפואנטה, אולי לפנות דרך באנר זה לא מה שרוכש ב.מ.וו טיפוסי יעשה אבל אם הם לא חושבים שישתמשו בזה או לא מנהלים את הכלי הזה כראוי למה הוא שם??

פורסם

אז רגע, איזה דגם של BMW בדיוק לא לטעמך?

או שזה המפעל שלהם שעושה לך צרות?

 

אאה...

לא התנסחת נכון, והתכוונת למוקדנית שענתה כשהתקשרת לטלפון שהם פרסמו...

אז תגיד חיובי :?

מתחדשת*

פורסם

ניב ,תחשוב קצת שזה השרות שאתה מקבל כאשר אתה רוצה לרכוש רכב אז דמיין לעצמך איך השרות יהיה לאחר שתרכוש את הרכב . אני מדבר מניסיון לצערי עם רכב בין 3 חודשים שלא עלה מעט כסף.

גם אני לקוח של רכב מבית ניסאן/אינפיניטי (370Z) והשרות שלהם עדיף בהרבה משל דלק מוטורס, אם אתה מצפה לשירות פרימיום אז המלצה שלי תחשוב בכיוון אחר או אפילו יבוא אישי במידה ואתה ממש מעוניין בבמוו.

אני רכשתי רכב מהם בעיקר במחשבה שיש אבא ואמא אבל התבדתי , היום אני חכם יותר.

במידה ותרצה יותר פרטים אתה מוזמן לדבר איתי, גם לגבי הנחה באינפיניטי אני אשמח לעזור (במידה ותבחר לרכוש מהם) .

אורי- 0528828250

פורסם
ניב ,תחשוב קצת שזה השרות שאתה מקבל כאשר אתה רוצה לרכוש רכב אז דמיין לעצמך איך השרות יהיה לאחר שתרכוש את הרכב . אני מדבר מניסיון לצערי עם רכב בין 3 חודשים שלא עלה מעט כסף.

גם אני לקוח של רכב מבית ניסאן/אינפיניטי (370Z) והשרות שלהם עדיף בהרבה משל דלק מוטורס, אם אתה מצפה לשירות פרימיום אז המלצה שלי תחשוב בכיוון אחר או אפילו יבוא אישי במידה ואתה ממש מעוניין בבמוו.

אני רכשתי רכב מהם בעיקר במחשבה שיש אבא ואמא אבל התבדתי , היום אני חכם יותר.

במידה ותרצה יותר פרטים אתה מוזמן לדבר איתי, גם לגבי הנחה באינפיניטי אני אשמח לעזור (במידה ותבחר לרכוש מהם) .

אורי- 0528828250

 

תודה רבה על המידע. לגבי האינפיניטי זה גם שיקול.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280


×
×
  • תוכן חדש...