Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מילה רעה על BMW


niv
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב, עד עכשיו לא חזרו אלי. וזה לא משנה כמה אתה מוכר, שירות זה שירות במיוחד במחירים הללו.

צודק !

שרות טוב צריך לתת לכל קונה, ביו אם הוא קונה רכב יקר או את הרכב הכי זול בשישים אלף.

בשביל כל קונה של רכב חדש מדובר בהשקעה של סכום גדול - ויש ציפיות לקבל תמורה בהתאם.

שרות הוא חלק מהתמורה, לא רק הרכב.

חברה שמפרסמת מודעה "סתם ככה" בלי תמיכה נילוות - תעורר אצלי חשש שגם השרות בהמשך יהיה בסגנון "חפש את החברים שלך".

גם אני נמנע ממקומות או חברות שמקבלות דעה שלילית על רמת השרות שלהן, אפילו אם אוותר על משהו שרציתי או ארכש במחיר גבוה יותר.

הנורמות משתנות לפי השטח: בשוק כמו בשוק, בקניית רכב כמו בקניית רכב.

ילה גבר בא נראה! מר +1
  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב אז עברו עוד 21 שעות ועדיין אין טלפון מדלק מוטורס, פשוט יודעים לתת שירות הח'ברה:-(

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
יש מצב שזה מיקור חוץ שעונה לטלפונים ומעביר רק אח"כ את הפרטים לסוכנים אמיתיים.

 

אז זו תעודת עניות ליבואן.

אצל יבואנים אחרים ישר ענה לי סוכן מכירות, ובדרך כלל בסיום השיחה היה נותן את המספר האישי שלו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אם הייתי רוצה לרכוש ב.מ.וו ספק אם תחילת ההתקשרות שלי איתם הייתה דרך איזה באנר. אני בטוח שבסוכנות פנים מול פנים תקבל יחס טוב הרבה יותר

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

שרושר מיותר.

 

גם אני פעם מילאתי את הפרטים שלי בפרסומת של אינפיניטי כאשר יצאו בפעם הראשונה (לפני כשנה אני מניח) במבצע של ה 260K על ה G ועד היום לא חזרו אלי.

 

אני לא מסיק מזה שהשירות שלהם לא טוב.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

חברים מי שחושב שהגיוני שלא יתייחסו ללקוח שהשאיר טלפון בבאנר איננו מבין את מטרת הבאנר.

 

הרי עם התוצאה אי החזרת טלפון/מענה אז מדוע להשאיר באנר? בשביל הפרסומת? הדבר רק פוגע בחברה כאשר היא לא חוזרת ללקוחות פוטנציאלים. לא נאה לחברה כזאת, בכלל לא נאה לאף חברה שמשווקת מוצר בעשרות אלפי שקלים.

 

אני מכיר חברות שמשווקות מוצר במאות אלפי שקלים ובמיליוני שקלים ויש להם עשרות(ולחברות הגדולות מאות) טלפונים ביום! הם חוזרים לכל אחד ואחד ולאלו שמתלבטים הם חוזרים שוב אחר כמה ימים.

 

אני בטוח של BMW אין מאות טלפונים ביום אם בכלל מתקרבים ל100 שיחות ביום.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

רועי שלום,

הצטערתי לשמוע כי לא קיבלת את השרות הראוי לך.

אשמח לעמוד לשרותך לגבי הסדרה 3 החדשה.

בברכה,

ברק כהן

מנהל חטיבת BMW

089139813

פורסם
רועי שלום,

הצטערתי לשמוע כי לא קיבלת את השרות הראוי לך.

אשמח לעמוד לשרותך לגבי הסדרה 3 החדשה.

בברכה,

ברק כהן

מנהל חטיבת BMW

089139813

 

ברק התכוונת לניב ולא לרועי.

תודה רבה שהקדשת זמן לפנייתי.

אני יעשה לך טלפון מחר בבוקר.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
בשביל לקבל יחס רציני, אתה צריך לתת יחס רציני בחזרה.

 

זה בדיוק מה שאני חושב.

אני לא אחזור על דברי שאר חברי הפורום, כי כמובן שאין טעם, אך רק אתקן, אם יורשה לי להיות קטנוני לרגע- הבעיה שלך היא עם דלק מוטורס, ולא עם ב.מ.וו. יחי ההבדל הקטן.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם
מה לעשות אבל לאינפיניטי יש לקוח ורבע בערך ולאפלא אותו הדבר. אהה כן, גם ליגואר יש בערך אותו הדבר.

 

עם כל הכבוד, ב.מ.וו סדרה 3 זו מכונית עממית יחסית במיוחד בדגם 316i שפורסם.

 

מצידי שיהיה רכב שנמכר כמו לחמניות חמות..אתה מוציא קרוב לחצי מליון שקל ולא תקבל שירות כראוי? למה כסף גדל על העצים?

זה סכום שלוקח לבן אדם ממוצע שנוהג על מאזדה או מיצובישי חדשה כמה שנים טובות מאוד להוציא, בטח שעל רכב.

 

ועל החברה שמייצגת את עצמה בתור BMW להחזיק נציגות שא' כל ידברו יפה ללקוחות וב' יתנו יחס כמו שצריך, ושיחזרו ללקוח שמבקש לקנות רכב כזה.

 

נ.ב דוד שלי למשל קונה קבוע X5 ו X6 וכל פעם משדרג, כל שנתיים בערך, הוא מקבל יחס מלוקק, במה הכסף שלו יותר טוב מלקוחות אחרים? הרכבים בערך באותם המחיר (400K +) כנראה שגם נפלת על איזו נציגה לא מי יודע מה.

 

חוצמזה, אני מתאר לעצמי שיש רכבים לא פחות טובים בסדר גודל המחיר הנ"ל.

Opel Adam S 2017

פורסם

יש פה הגזמה לחלוטין, אבל במובן אחר.

 

אין ספק כי השירות חייב להיות מושלם ברכבי יוקרה, אבל פסילה של של רכב בגלל טעות של נציגה זה להעניש את עצמך.

 

אם במוו היא הרכב המושלם במחיר המושלם בשבילך חבל שתבזבז כסף והנאה פוטנציאלית בגלל שיקולי אגו.

 

בסופו של דבר ברכב אתה נוהג כל יום, שירות אתה מקבל פעם בשנה...

פורסם

צודק לחלוטין.

בעצה אחת איתי, משרד מאוד גדול ויתר על הזמנת שלושה רכבים מסדרה 5, רק בגלל השירות ומראה האתר החובבני. מי שלא משקיע באתר נורמלי ובשירות לפני קנייה, יותר מסביר להניח שהשירות שלו אחרי הקנייה הרבה יותר גרוע מזה.

 

יש יופי של אלטרנטיבות בשוק, עד שמישהו שם יתעורר, נעדיף אותם.

פורסם
אני יעשה לך טלפון מחר בבוקר.

 

יש לך מושג כמה שעות שאני מחכה לעידכון שלך?

אתה לא חבר פורום רציני. תסלח לי...

 

:evil:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
יש לך מושג כמה שעות שאני מחכה לעידכון שלך?

אתה לא חבר פורום רציני. תסלח לי...

 

:evil:

 

לא עידכנתי כי בינתיים הוא לא עונה, עונה מזכירה אוטומטית כשאני ידבר איתו יהיה עידכון.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280


×
×
  • תוכן חדש...