רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
שלום, יצא לי לחשוב כמה פעמיים מה עושה הפתח הזה שקיים בבית גלגל בצד שמאל של הנהג, יש לי תמונה להמחשה : איפה שציירתי ריבוע אדום זה הפתח, הרכב בתמונה לא שלי ,ומי שיש מאזדה 6 או יונדאי אלנטרה בטח יודע על איזה פתח אני מדבר. תודה
הודעה אחרונה מאת Elantra05, -
מה הוא לדעתכם הרכב עם המנוע הרדום ביותר, הסלון האפור ביותר, העיצוב המשעמם ביותר ששווק בארץ? סוג של רכב שגם אם יציעו לכם במחיר שטיחה לא תסכימו (תהיו מחוייבים לנסוע בו). בעייני יש מנצחת אחת, הלאנטיס 323 1.6: לא רחוק מאחוריה: וכמובן איך אפשר בלי: עוד הצעות?
הודעה אחרונה מאת Elantra05, -
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, איך אני יכול לדעת כמה זמן הבעלים מחזיק ברכב? נניח הוא אומר 4 שנים, כיצד יודעים? שאלה נוספת היא איך יודעים שכל הידיים פרטיות ? תודה
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני יודע שאפשר להוציא אחד חדש ממשרד הרישוי, השאלה, האם בנוסף להגיש תלונה בגלל שיכולים לשכפל לי את הרכב?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 603 צפיות
בכביש 443 אחר צומת גימזו לכיוון לוד ישנה צומת קטנה, פניונת שמאלה לכיוון כביש מספר 1 לירושלים. כבר כמעט 20 (מאז שאני נוהג) מוצב שם תמרור תן זכות קדימה ולא ראיתי או שמעתי שסטטיסטיקת התאונות גבוהה שם. לפני כשבועיים שלושה לערך הוחלף התמרור בעצור ומאז חיינו אינם אותם חיים, פקקים רבותי פקקים כל ערב עומדים שם וכאשר מגיעים לצומת ופונים שמאלה הפלא ופלא ניידת מתנ"א - אוונסיס לבנה, חדשה ונוצצת עומדת שם ולכל אלו שלא ראו את התמרור החדש ולא עצרו מחכה דו"ח קטנטן, אבל הבעיה תמונה רק בעמידת הניידת, עם ישראל רואה שוטר ונבהל עוצר פעמיים פעם בקו וליתר ביטחון בשביל הניידת גם על הצומת למרות שאין רכב אפילו באופק, מה שגורר פקקים ועומסים. ואם איזה שוטר קורא את זה עכשיו אז הוא מוזמ…
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כיון שאין לי את ספר הרכב מישהו יודע איך משנים את בהירות לוח השעונים. לא ראיתי בשום מקום דימר מישהו יודע מה תפקיד כפתור ON/OFF על המראה המרכזית. חוץ מלהדליק נורית קטנה על המראה? מישהו יודע מה תפקיד כפתור קטן עליו רשום "נעילה" בלועזית על קונסולת ההילוכים
הודעה אחרונה מאת doras, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
אני שוקל לרכוש רכב חדש מצ'מפיון. הרכב מגיע עם שנתיים אחריות מלאה ובנוסף שנה נוספת של אחריות המוגדרת "רצון טוב". להרבה יבואנים מתחרים יש 3 שנות אחריות מלאות. מחבר שלי בעל סיאט בת שנתיים וחצי שמעתי שאכן אחרי השנה השנייה (לכאורה לאחר תום האחריות) ארעה תקלה במתג חלון חשמלי ואכן תוקנה לו הבעייה ללא עלות. בעל המוסך אמר לו מניסיונו שצ'מפיון תמיד מאשרים תיקון חינם בשנה השלישית. שאלתי : האם מניסיון חברי הפורום תמיד זה כך ואפשר להתייחס לאחריות כאילו היא בעצם של 3 שנים מלאות ?
הודעה אחרונה מאת Soundman, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מעוניין בקניית פיגו 307 אבל הסתבכתי מאוד עם המחירונים של הדגמים לדוגמא דגם הXS בשנת 2002 מנוע 1600 אוטומט עולה על פי לוי יצחק 21,600 אבל כשדיברתי עם בן אדם הוא אמר לי שהוא לא מצא את הדגם בלוי יצחק והוא התקשר ואמרו לו שהמחירון הוא26000. מישהו בבקשה יוכל להגיד לי מהו המחירון של פיגו 307 שנת 2002 קוד משרד תחוברה 07391151 ודגם 3cnfue זה למעשה פיגו 307 XS אבל אולי זה יש עוד תת דגמים שאני לא יודע עליהם אז בבקשה שמישהו יבדוק לי את זה
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
רציתי לדעת אם יש אישור ואכן יעבירו לי את הפנסים האלו במכס ובמשרד התחבורה תודה לכל העוזרים http://www.carid.com/2007-mini-cooper-headlights/spec-d-halo-led-projector-headlights-492889.html
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 2 תגובות
- 808 צפיות
מישהו יודע להסביר את הסיבה לזה?
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אהלן לאור שיטוטים קצרים בלוחות אני שמתי לב להרבה "מציאות". אפשר למצוא היום לנטיס 323 במחירים שנעים סביב ה13-15K, לרכב שהיה באנקר על 20K מינ'. גם הB4 בגדר מציאה, פאסאט ומליבו. מהי לדעתכם "הגניבה" של השוק היום ?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
יש הרבה מקרים של תאונות בכבישים מהירים בהם נהגים פוגעים ברוכבי אופניים ולא מצליחים לראות אותם. מדובר בבעיה נפוצה כי אין כמעט בארץ שבילים לרוכבי אופניים והם נאלצים לנסוע על השוליים. כמעט תמיד כשרוכב אופניים נפגע ,מאשימים את הנהג שלא היה מספיק זהיר ןלא עשה מספיק כדי לשים לב התעלם וכ"ו,אבל המציאות היא שרוכבי אופניים פהרבה פעמים(לא כולם) פשוט מסכנים אתעצמם ונוסעים באזורים שלנהג רכב כמעט אין יכולת לראות אותם או לעצור בזמן. קרה לכם שרוכבי אופניים פשוט גלשו לכם לנתיב וציפו שאיכשהו הרכב שנוסע במהירות הרבה יותר גבוהה מהם יצליח לתמרן. הבעיה עם הרוכבים שהם לוקחים סיכון גדול מדי ואוהבים להיות צודקים במקום חכמים. כי הנהג תמיד אשם. מה עדיף לעשות כדי להימנע מפגיעה בר…
הודעה אחרונה מאת oria1199, -
בימים אלו , שמחאת העם על יוקר המחייה , הריכוזיות , המיסים המטורפים באופן כללי , ובמיוחד המיסוי על הרכב וחלפיו , נמצאת בעיצומה , נוחתת מכה נוספת פרי פיתוח של המוח היהודי היצירתי , והפעם המכה מגיעה ממשרד התחבורה שדואג להערים קשיים נוספים על האזרח המקופח הרוצה להביא מכונית ביבוא אישי ולחסוך את פערי התיווך מול יבואני הרכב , שבטח מחככים את ידיהם בהנאה אחרי מה שתקראו בכתבה שופרסמה בכלכליסט : http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3527770,00.html לפי הכתבה , 90% מהמכוניות שהובאו ביבוא אישי/ מקביל עיי סוכנות תיווך , יוחזרו לחו"ל !!! פשוט לא יאמן באיזו מדינה אנחנו חיים ......
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 793 צפיות
ראיתי המון בפורום שיורדים על נהגי "ליסינג" שהם נוהגים פרוע בחוסר התחשבות ברכב כגון עליה על באמפרים על מהירויות גבוהות, סל"ד גבוהה מתמשך וכו'. מחיפוש באינטרנט הבנתי שליסינג זה בעצם "לקנות" רכב מחברה ולשלם כל חודש במשך שנתיים, ואחרי השנתיים האלה לבחור האם לשלם את הפרש המחיר על הרכב, או לשדרג לרכב אחר מהחברה שממנה "רכשתי" את הקודם בעצם ולהמשיך לשלם במשך שנתיים. אז מה מניע אותי לקרוע את הרכב ככה? אם אני ירצה לקנות את הרכב ולשלם את ההפרש בסוף השנתיים? זה אומר שאני נשאר בעצם עם רכב גמור. מישהו יכול להסביר לי מה ההגיון כאן?
הודעה אחרונה מאת danielgury, -
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אהלן טוב אולי אתם תצדיקו את אותם אנשים אבל אני נהג חדש ומן הסתם עם השלט לעיתים יש כל מיני ביריוני כביש שניצמדים אלי ועושים לי אור גבוהה, מצאתי פטפט קסמים זה מצב נוגד סינוור. וזה לא שאני בנתיב השמאלי על 30 קמש באיזה כביש פתוח אלא ברחובות שכונתיים דו סיטריים שאולי אני נוסע שם. הבעיה שלי היא כזו היא שאני מאט הם לא מתרחקים ואני חושש שהם יכנסו בי. מה שיותר חמור זה שאני מפנה יותר מידי תשומת לב למראה המרכזית וכתוצאה מכך אני כמעט מפספס הולכי רגל (קרה לי משהו כזה עם מראה ימנית שנמנע ברגע האחרון) עכשיו נסעתי בחושך ואיזה ג'יפ שיצא מחניון של בניין ניסה להיתפרץ אני צופר לו ושאני מיתקרב אליו הוא גולש כזה ואני שוב צופר לו ושם בלימה ואז הוא התחיל להיצמד אלי ול…
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
הלכתי לטיול היום ועברתי ליד סוכן המקומי של פיאט/אלפא/לנצ'יה כאן בווינה... מגוחכת, אבל מושכת באופן מוזר
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
איזה כיף סופסוף גם הרכב שלי נגנב עכשיו בנימה קצת יותר רצינית הלילה נגנב לי הרכב ניסאן סאני 93' האוטו הלך ואני מבין את זה וגם כל הדברים ברכב שהייתי קשור אלייהם (במיוחד הארגז כלים) נתתי לרכב הזה את הנשמה עכשיו השאלה שלי היא למה לגנוב כזה אוטו ישן? הת.ז והרשיון רכב שלי היו ברכב לאיזה נזק לצפות?
הודעה אחרונה מאת 4Real, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לאחר שחוויתי גניבות לא פעם של הקאפות בג'אנטים ברכבי(נמאס לי כבר להזמין מאיביי כל פעם מחדש)ברצוני למצוא דרך מקורית ויצירתית אך לא פחות חשוב שתהיה אסטטית וכמובן מהצד הפנימי (שבמבט חיצוני על הגלגל לא יראו כלום),אשמח לשמוע רעיונות ודרכים לביצוע המשימה. תודה רבה מראש והמשך יום נעים לכל חבריי הפורום הנכבד.
הודעה אחרונה מאת 4Real, -
- 2 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
במכירת רכב, מתי לדרוש את הכסף מהצד השני? בוודאי תגידו- לאחר העברת הבעלות בדואר. אך מה קורה אם שנייה לאחר העברת הבעלות הממוחשבת הבחור אומר "אין לי את הכסף, או אין לי מספיק", זה שהרכב עדין אצלך לא פותר את הבעיה. הרכב באופן חוקי כבר רשום על שמו ולך אין שום הוכחה שקיבלת או לא קיבלת את הכסף. הוא יזמין פורץ בטענה שאיבד את המפתח ואתה תצטרך להתחיל לרדוף אחריו ולך תוכיח. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת djyakini, -
- 0 תגובות
- 647 צפיות
libw1rV2McY דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת proxima, -
- 4 תגובות
- 821 צפיות
בקיץ האחרון יצא לי לבקר באיה נאפה, היו שם רכבים ממש מטורפים בכמויות אך זה לא הנושא. כשהיינו בדרך למועדון, לפתע ראיתי גולף, התגובה הראשונה שלי הייתה - "אה, הנה אוטו כמו שלי!", ככל שהתקרבתי אליה יותר התחלתי להבין שמשהו לא מסתדר לי, עד שראיתי אותה מקצת זווית ולפתע קלטתי שזאת סטיישן, הייתי בשוק כשראיתי אותה, מה שלא ראיתי בחיים ולא ידעתי אפילו על הקיום של אחת כזאת. למה היא לא שווקה בארץ? אם הדגם הרגיל היה מוצלח באותה התקופה, לאיפה הסטיישן נעלמה? עריכה: אם מספיק אנשים ירצו, אני יכול לפתוח שרשור עם הרכבים שצילמתי שם, ממש חוויה רק לראות אותם.
הודעה אחרונה מאת Ac Performance, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 11.8 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לשים כיסא תינוק מקדימה וצריך לבטל כרית אויר. אציין שבצד הדלת הימנית אין סויץ' של מפתחות שמבטל את הכרית. תודה, אסף
הודעה אחרונה מאת Skity, -
- 1 תגובות
- 804 צפיות
רצה הגורל ומצאתי את עצמי במדריד החל מאתמול ועד הסופ״ש. בלי תכנון מוקדם. יש לי יחסית זמן פנוי. האם מישהו מכיר מסלול מירוצים או קארטינג מומלץ במדריד או בסביבה ? האם יש אטרקציות נוספות לחובבי הפטרול ?! אשמח לעזרה. תודה.
הודעה אחרונה מאת Monopusto, -
רמזורי התאבדות 1 2 3
מאת tzvipper-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שמתי לב שיש מקומות בערים שונות, כאשר רמזור נסיעה לפנייה ירוק וגם רמזור של הולכי רגל. כלומר כל פעם נוצר קונפליקט מי עובר - הולך רגל או רכב. כמובן זכות קדימה להולכי רגל, אבל זה מאוד מסוכן כי לפעמים מעבר חצייה נמצא אחרי פניות וראות להולכי רגל ורכב מוגבלת. למה בכל זאת עושים ככה?
הודעה אחרונה מאת Solidice190, -
-
- 6 תגובות
- 890 צפיות
כנסו לכאן שאלת היום והצביעו. כמה שמדברים עדיין יש כאלה שמתעקשים שמהירות הורגת ולא משנה אם תוכיחו להם ההפך באותות ובמופתים.
הודעה אחרונה מאת Skity, -
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
http://www.auto.co.il/כתבה-29547-אור-ירוק-מתנגדת-להעלאת-המהירות.aspx מנכ"ל אור ירוק בראיון רדיו. אני לא מצליח להבין, האם כביש 6 לא נחשב ברמה "אירופאית"? מהיכן נולד הפחד הישראלי הזה בדבר מהירות גבוה?
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
שלום קניתי השבוע ולנטיין,רציתי לדעת איך מפעילים אותו? ומה זה שתי הכפתורים שמסובבים? תודה מראש. (קניתי יד שניה והמוכר מעולם לא השתמש הוא גם לא יודע)
הודעה אחרונה מאת cbacba, -
- 5 תגובות
- 919 צפיות
אני מעלה תמונה ואתם צריכים לגלות לאיזה רכב זה שייך יצרן : דגם : נפח:
הודעה אחרונה מאת dror158, -
לייזר מהרכב, 1 2
מאת Kenworth Man- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, חזרתי הרגע מהעבודה, נסעתי אחרי מאזדה 6, מהחלון האחורי ילד מפגר עם לייזר ירוק מכוון לעיני הנהגים, אני חטפתי ממנו סינוור לתוך עין ימין, עצרתי בשוליים, וחיכיתי לאזן את אישוניי, והמשכתי בנסיעתי כעוס והמום, המום מכמה דברים, וצפו גם שאלות 1: למה מוכרים את הזבל הזה ועוד לילדים? 2: למה ההורים קונים את זה לילדיהם? 3: למה הורה שרואה את בנו מסנוור נהגים אחרים עם לייזר ועוד מחייך לא עושה כלום בנדון? 4: מה הקנס או השלילה לנהג כזה שבנו מסכן את משתמשי הדרך? 5: מה אני הייתי צריך לעשות? מה לעאזזל עובר לאנשים בראש?
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
עוצר אותי שוטר ב-12 בלילה החליט שאני מסטול עשה לי ינשוף יצא נקי עשה לי חיפוש ברכב מצא בקבוק וודקה בתא המטען הוא אומר לי אסור להחזיק אלכהול ברכב אחרי 11בלילה אמתי לו אני לא שותה אבל הוא שפך לי את הבקבוק האם שמעתם על החוק הזה? אני יודע אסור לשתות אבל להחזיק ברכב? תודה.
הודעה אחרונה מאת alonjp,
-
מי מחובר 25 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 491 אורחים (הצג רשימה מלאה)
