Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב הסתמי ביותר ששווק בארץ.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמרתי במבי, שימושי ובטיחותי, ממש שיא הריגוש.

כשאני רואה רכב ברחוב, כל רכב, אני בוחן אותו, אם זאת מזדה 3, ניסן ג'וק או סוזוקי אלטו.

אני בוחן את צבע הרכב, את מצבו, את סוג הצמיגים, את הנהג ועוד.

בגלל שאת האהבה המוטורית ירשתי מאבי, אני עושה זאת מאז שאני זוכר את עצמי וזה קורה בתת מודע ולוקח מילי שניות.

גם אם ארוץ בשדה של רנו סניקים, הם לא יעוררו בי את החוש המוטורי הזה, הצבע, סוג הצמיג, מצב הרכב, הכל יעניין לי את הבי*ה השמאלית.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • תגובות 172
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה חשבתי.



 

אם כבר מדברים על עיצובים סתמיים, אז האלפות החדשות (אני לא מביע דעה על נוחות/בטיחות/התנהגות/ביצועים, רק על עיצוב), מיטו וג'ולייטה.

 

האלפא ה"אמיתית" האחרונה הייתה 159, כל מה שבא אחרי זה, זה פיאט עם פרונט שונה. וולוו סטיישן של דוסים יותר יפה ומיוחדת מזה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

[

כמו שאמרתי במבי, שימושי ובטיחותי, ממש שיא הריגוש.

כשאני רואה רכב ברחוב, כל רכב, אני בוחן אותו, אם זאת מזדה 3, ניסן ג'וק או סוזוקי אלטו.

אני בוחן את צבע הרכב, את מצבו, את סוג הצמיגים, את הנהג ועוד.

בגלל שאת האהבה המוטורית ירשתי מאבי, אני עושה זאת מאז שאני זוכר את עצמי וזה קורה בתת מודע ולוקח מילי שניות.

גם אם ארוץ בשדה של רנו סניקים, הם לא יעוררו בי את החוש המוטורי הזה, הצבע, סוג הצמיג, מצב הרכב, הכל יעניין לי את הבי*ה השמאלית.

 

סתמי=נטול ייחוד.

סתמימה שלא יוצר לי ריגוש בביצים.

 

הגדרות לא עוסקות בביצה השמאלית של אינדיווידואל זה או אחר, חשקיו או מורשת אביו. הגדרות הן כלליות והסניק לא היתה "סתמית" לפי שום הגדרה מקובלת.

 

הסניק לא רק שלא היתה נטולת ייחוד, אם היתה לך העונג לשכור אחת בחו"ל עם תינוק, לדוגמא, היית מנשק לה את הטיירים. מכונית שהגדירה סיגמנט שלהם, עם עיצוב מוצלח ושימושי, לא יכולה להיות סתמית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מיותר זה לא כמו סתמי. גם bmw x6 זה רכב מיותר לדעתי אבל סתמי הוא לא

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כנראה שלא ניסית את האופל אומגה של אותן שנים(על אף הספק נאה "על הנייר" של 115 כ"ס). איזו נבלה סרוחה :oops:

 

האודי 100 עם 90 כ"ס משנת 84'(במקור היו לה 75) היתה די נסבלת, מאחר והיתה קלה ואוירודינמית מאד(בסביבות 1100 ק"ג בלבד).

 

ואפרופו הוולוו 240DL, היה רק דבר אחד נורא ממנה. 240DL ללא הגה כח(והיו לא מעט כאלו...)

 

ניתן להוסיף את הפורד סיירה 1300 לקבוצה מכובדת זו:lol:

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

למצעד המשעממות:

 

טויוטה קורולה 02 - בתור בעלים לשעבר...פשוט קקה משעמם.

 

ברלינגו....משעמם מכוער וקקה.

 

(שוב) טויוטה (הפעם) היילקס - מצ'עמם ו...כן - קקה.

 

ולסיום - יונדאי גטס.

פורסם

בעיקרון מיצובישי לנסר 95+ ומעלה כולל ה כריזמה היו סתמיות ולא מוצלחות בארץ .

דווקא לנסר 92 היה רכב מצויין,היה כזאתי גם להורים שלי בזמנו , חוץ מהחלונות החשמליים שהתקלקלו שזאת הייתה תופעה נפוצה אצלהם ,רכב אמין ביותר .

HYUNDAI - Always there for you .


×
×
  • תוכן חדש...