Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב הסתמי ביותר ששווק בארץ.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 172
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היו לנו במשפחה בו"ז ZX Volcane ו-306GTI והמכוניות היו שונו בכיול (וכל המשתמע מכך, אחיזה, נוחות נסיעה, התנהגות), ביחסי ההעברה בגיר וכו'.

 

הוולקן מקבילה לxsi לא כך? הgti זה כבר משהו שונה לגמרי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
סמארט. מישהו מכם באמת ינהג עליו??

 

אי אפשר לקרוא לסמארט סתמית בגלל המימדים יוצאי הדופן שלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הכי סתמית - ניסאן סאני סדאן

הכי משעממת - סוזוקי בלנו

הכי מזעזעת - דייהולט אופטרה

:twisted:Peugeot 205 GR 1994:twisted:

:lol:קליאו RSI למכירה - 0533349930 :oops:

פורסם
הוולקן מקבילה לxsi לא כך? הgti זה כבר משהו שונה לגמרי.

 

נכון.

טעות שלי. XSI.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
העיצוב החיצוני של הליאנה, במיוחד מהדור הראשון ממש אינו סתמי. הוא מזעזע. מבחינת נוחות היא בכלל לא רעה, במיוחד לאנשים שמתקשים להכנס ולצאת מרכב יותר נמוך.

 

המושבים שלה זוועתיים ..

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

כל מכוניות המנהלים של שנות השמונים עם מנועי 1.8 ליטר ותיבות הילוכים אוטומטיות שנוצרו במיוחד לשוק הישראלי: פיג'ו 505, וולוו 244, אאודי 100. 

 

או אולי לא. מה שגורם לחרדה אינו סתמי: נהגתי ב 505 1.8 אוטומטית כשהייתה עדכנית. גם אם אכן ברוב המקרים אין לך צורך (או אפשרות) להתנהל במהירויות מתונות (בהשוואה לאירופה), מידי פעם אתה נקלע למצבים שבהם תאוצה סבירה נחוצה, אפילו מאוד. במצבים האלו ה 1.8 אוט' היא מתכון בטוח לזעה קרה. לא לחינם פיג'ו לא שיווקה מודל כזה בשום מקום בעולם - באירופה אאל"ט תיבה אוטומטית הייתה אופציה רק מ 2 ל' ומעלה. כמובן, אם אתה מוכן לדמיין כל פעם שאתה נכנס לרכב שאתה נוהג במשאית אז אין בעיות. לי יש צפיות קצת יותר גבוהות ממכונית. לפני שאסווג כבחור צעיר וחסר סבלנות - אני בן 51 ונוהג ברכב שאינו ספורטיבי (בלשון ההמעטה): פורד אסקורט דיזל 92 "עם בלי" טורבו,דהיינו 59 כ"ס אימתניים, אז כך שנהיגה סבלנית אינה זרה לי.

 

שוב, גם לוולוו היו מודלים כאלה והההבדל בין ה144 הידנית והאוטומטית הוא שמיים וארץ (הייתה לי 144 ידנית ונהגתי בוולוו הישראלית, כך שאני יודע על מה אני מדבר). המכוניות הללו היו תוצאה של מדיניות מיסוי ופחדנותו הידועה של עמישראל מהסיטרא אחרא, סליחה, תיבת הילוכים ידנית....

 

בברכה,

 

T

 

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

ברלינגו זה פרטנר

 

אם כבר, אז הפרטנר מיותר. זה בדיוק כמו ברלינגו, רק פחות נוח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
(הייתה לי 144 ידנית ונהגתי בוולוו הישראלית, כך שאני יודע על מה אני מדבר)

 

 

וולבו "ישראלית" סטנדרטית או extended?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כל מכוניות המנהלים של שנות השמונים עם מנועי 1.8 ליטר ותיבות הילוכים אוטומטיות שנוצרו במיוחד לשוק הישראלי: פיג'ו 505, וולוו 244, אאודי 100.

 

או אולי לא. מה שגורם לחרדה אינו סתמי: נהגתי ב 505 1.8 אוטומטית כשהייתה עדכנית. גם אם אכן ברוב המקרים אין לך צורך (או אפשרות) להתנהל במהירויות מתונות (בהשוואה לאירופה), מידי פעם אתה נקלע למצבים שבהם תאוצה סבירה נחוצה, אפילו מאוד. במצבים האלו ה 1.8 אוט' היא מתכון בטוח לזעה קרה. לא לחינם פיג'ו לא שיווקה מודל כזה בשום מקום בעולם - באירופה אאל"ט תיבה אוטומטית הייתה אופציה רק מ 2 ל' ומעלה. כמובן, אם אתה מוכן לדמיין כל פעם שאתה נכנס לרכב שאתה נוהג במשאית אז אין בעיות. לי יש צפיות קצת יותר גבוהות ממכונית. לפני שאסווג כבחור צעיר וחסר סבלנות - אני בן 51 ונוהג ברכב שאינו ספורטיבי (בלשון ההמעטה): פורד אסקורט דיזל 92 "עם בלי" טורבו,דהיינו 59 כ"ס אימתניים, אז כך שנהיגה סבלנית אינה זרה לי.

 

שוב, גם לוולוו היו מודלים כאלה והההבדל בין ה144 הידנית והאוטומטית הוא שמיים וארץ (הייתה לי 144 ידנית ונהגתי בוולוו הישראלית, כך שאני יודע על מה אני מדבר). המכוניות הללו היו תוצאה של מדיניות מיסוי ופחדנותו הידועה של עמישראל מהסיטרא אחרא, סליחה, תיבת הילוכים ידנית....

 

בברכה,

 

T

 

כנראה שלא ניסית את האופל אומגה של אותן שנים(על אף הספק נאה "על הנייר" של 115 כ"ס). איזו נבלה סרוחה :oops:

 

האודי 100 עם 90 כ"ס משנת 84'(במקור היו לה 75) היתה די נסבלת, מאחר והיתה קלה ואוירודינמית מאד(בסביבות 1100 ק"ג בלבד).

 

ואפרופו הוולוו 240DL, היה רק דבר אחד נורא ממנה. 240DL ללא הגה כח(והיו לא מעט כאלו...)

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
סמארט. מישהו מכם באמת ינהג עליו??

 

סמארט ממש לא רכב סתמי, אלא רכב עירוני מצוין, מעניין, ובעל עיצוב שונה שמעלה חיוך.

הדבר הסתמי בו זה המחיר המוגזם שהופך את הרכב ללא אטרקטיבי לחלוטין.

פורסם

מה לגבי זה ?

Chevrolet-Cavalier_2000_1600x1200_wallpaper_09.jpg

מלבד עיצוב חביב לזמן ההשקה שלה, פחות או יותר כשלון בכל נקודה שהייתה אמורה לשרת כמשפחתית. צריכת דלק גרועה, נוחות גרועה, בטיחות גרועה - אקטיבית ופסיבית, ותומחרה בארץ באותו מחיר של משפחתיות יפניות שעשו את העבודה טוב בהרבה.


×
×
  • תוכן חדש...