Jump to content

dror158

  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

הנקודות של dror158

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. תבדוק את החוט חיווי של הברקסים.
  2. שלום לכולם אני מחזיק באאודי טורבו A4 1.8 ידני דגם מנוע :AEB הדוושה מחברת בחצי הדוושה אני יודע שצריך בעתיד הלא רחוק לעשות קלאצ. הגיר שם יושב מאחורי המנוע ולא לצידו. כמה אמור לעלות קלאצ? כמה אמור לעלות עבודה?
  3. https://www.facebook.com/groups/219528304837549/members/
  4. יש כלי מיוחד שצד אחד שלו פותח את הפקק שמן צד שני שלו מותח את מותחן הטיימינג אני קניתי בירושלים
  5. איפה בדיוק הנעילה הזאת? אפשרי איזה תמונה? והשאלה היא כאשר אני נועל האם יש רק נעילה שהרכב בטיימינג? או שאפשר לנעול גם לא בטיימינג
  6. dror158

    רמזורי התאבדות

    אני יסביר לך לצערנו הרב המורי נהיגה של היום לא מלמדים את הנהגים לנהוג אלה לעבור טסט בלבד! אין נהג בישראל אפילו אחד שלמד להחליף גלגל רזרבי או לבדוק שמן מנוע/מים אין נהג בישראל שיתנסה במהלך שיעורי נהיגה בבלימת חירום עם או בלי abs ונהגים טובים יודעים כמה חשוב ההבדל ביניהם הרבה נהגים שעולים להגה אחרי שקיבלו רשיון וצריכים בפעם הראשונה לבלום בלימת חירום באוטו של אבא עושים תאונה למה כי המערכת הזאת מפחידה את מי שמישתמש בה פעם ראשונה נתתי לך פה דוגמא קטנה מאוד אז רמזור של הולכי רגל ילמדו למה גם ככה הנהג לא יודע לבלום אני לא מאשים את מורי הנהיגה הם צודקים במאה אחוז תלמיד שהמורה יעשה לו שיעור על הכרת הרכב גם לא ישלם לו וגם ילך למורה אחר כי הוא רוצה רשיון לא ללמוד נהיגה השינוי צריך לבוא במשרד התחבורה צריך לשנות את המצב דחוף שאני הוצאתי רשיון עכשיו אני אומר בלב שלם הייתי סכנה לאנושות כי לא ידעתי כלום וכל נהג שעולה לכביש הוא סכנה!!!!
  7. dror158

    נראה מי יצליח לזהות

    אולי באמת נציע ראיון לאתר שיעשו טריוויה דומה אם פרסים זה אכן ראש של מנוע 1.8 זה ספציפי של אאודי 125 כוח אבל זה מתאים לעוד רכבים היום אני יביא לכם אחד קשה אש
  8. http://www.google.co.il/search?hl=iw&client=safari&tbo=d&biw=320&bih=416&tbm=isch&sa=1&q=renault+scenic+2004+fuse+box&oq=renault+scenic+2004+fuse+box&gs_l=mobile-gws-serp.3...67583.69888.0.70262.7.7.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1ac.1.Be8gmKd_8gQ#i=33 זה הבית פיוזים שיש לך ברכב??
  9. שים לב לקנות צמיגים בזול זאת סכנה במיוחד שאתה מחפש את הזול על צמיגים לא מתפשרים לא על איכותם ולא על תאריך היצור שלהם שים לב זה הקשר היחידי שלך עם הכביש
  10. אני מעריך ( אל תפוס אותי במידה ) שטרמוסטט מהחברה יעלה בסביבות 200 שח ועוד איזה 100 שח נוזל קירור
  11. במידה ויש מים כמו שצריך וחוץ מי זה הכל תקין זה עניין של טרמוסטט שתקוע
  12. לפי התיאור שלך זה נשמע כמו טרמוסטט שנתקע במצב פתוח בעמידה השעון מגיע לטמפרטורת עבודה 90• ? לגבי מחיר זה תלוי במידה והוא מכני זה ממש זול בכל מקרה שווה לתקן מהר הצריכת דלק מושפעת מאוד מהנושא הזה
  13. נשמע כאילו הוא מנסה להתחמק מאחריות על החלק במידה ואתה עושה כדבריו בסוף תיהיה נוכח במקום כשהוא עושה את העבודה ותבקש ממנו את החלקים הישנים שהוא החליף ובנוסף תבקש ממנו שיחתום לך שאכן היה צריך להחליף בנוסף את מה שהוא אמר חוקית מותר לך לבקש ואין סיבה שהוא לא יסכים לזה במידה והוא צודק
  14. במידה ואף פעם לא שמת איזה שהוא נוזל לאיטום חורים ברדיאטור אז יכול להיות שיש מעבר של שמן למים
  15. ניראה לי לא יאשרו את זה בגלל המשקל המרבי המותר.
×
×
  • תוכן חדש...