אני יסביר לך
לצערנו הרב המורי נהיגה של היום לא מלמדים את הנהגים לנהוג אלה לעבור טסט בלבד!
אין נהג בישראל אפילו אחד שלמד להחליף גלגל רזרבי או לבדוק שמן מנוע/מים
אין נהג בישראל שיתנסה במהלך שיעורי נהיגה בבלימת חירום עם או בלי abs
ונהגים טובים יודעים כמה חשוב ההבדל ביניהם
הרבה נהגים שעולים להגה אחרי שקיבלו רשיון וצריכים בפעם הראשונה לבלום בלימת חירום באוטו של אבא
עושים תאונה למה כי המערכת הזאת מפחידה את מי שמישתמש בה פעם ראשונה
נתתי לך פה דוגמא קטנה מאוד אז רמזור של הולכי רגל ילמדו למה גם ככה הנהג לא יודע לבלום
אני לא מאשים את מורי הנהיגה הם צודקים במאה אחוז תלמיד שהמורה יעשה לו שיעור על הכרת הרכב
גם לא ישלם לו וגם ילך למורה אחר כי הוא רוצה רשיון לא ללמוד נהיגה
השינוי צריך לבוא במשרד התחבורה צריך לשנות את המצב דחוף
שאני הוצאתי רשיון עכשיו אני אומר בלב שלם הייתי סכנה לאנושות כי לא ידעתי כלום
וכל נהג שעולה לכביש הוא סכנה!!!!