רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
הרכב בן 20 ולא יעלה כנראה שוב על כבישי ישראל. רציתי לדעת כמה שווה הטסט במידה ואני הולך למשרד התחבורה ומבטל אותו. האם אני זכאי ל-50 אחוז מסכום האגרה בחזרה? (הטסט לעוד חצי שנה).
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברים, בבעלותי סיאט לאון 2012 ושמתי לב השבוע למשהו מעניין, אני פשוט רוצה לשאול האם זה פיצ'ר חדש שקיים בכל סיאט או לאון? נסעתי ביום גשום ולכן הפעלתי את המגבים על רמה 2 והם עובדים כרגיל. פתאום כאשר עצרתי ברמזור אדום שמתי לב שמהירות העבודה שלהם ירדה והם עובדים "רגוע" יותר, כאשר התחלתי בנסיעה שוב אשר צברה מהירות, כך גם המגבים התחילו שוב לעבוד חזק יותר. מאוד חמוד ואהבתי, זה אמור להיות כך? זה בכל לאון? תודה,
הודעה אחרונה מאת PrinceT, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לשימחתי קיבלתי טלפון ראשון (!!!) לגבי הרכב שלי. זה היה מרשת דרעקנו-טסט. מסתבר שהם יצאו במבצע חדש, שבו כל מי שבודק את הרכב אצלהם, יקבל (גם הוא וגם הקונה הפוטנציאלי) כסף בחזרה. כששאלתי אם זה נראה לה הגיוני שאני אגרום לקונה פוטנציאלי לחשוד שעשיתי קומבינה עם המכון כי אני מתעקש עליהם, היא אמרה "כן"... בזה השיחה נגמרה. אז, אם אתם קונים\מוכרים, ומתעקשים אתכם על מכון של דרעקנו-טסט, תדעו למה.
הודעה אחרונה מאת yairw, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 941 צפיות
אני מוכר רכב מיצבושי מגנום 99 דיזל. הבנתי שלפני המכירה צריך לשלם את ההפרש של הרישוי. הרכב אצלי מעל שנה, האם עדיין אני אמור לשלם את ההפרש ? אגרת הרישוי עלה לי 26 ש"ח. אם כן כמה אני צריך לשלם ,הרכב עבר טסט ב11-11-2012 והוא בתוקף עד 9-9-2013. אני פשוט לא יודע כמה זה האגרה הרגילה . תודה רבה הרכב אמור להימכר מחר אם הכל יצא לפועל.
הודעה אחרונה מאת polov16, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 9 אלף צפיות
שלום לכולם, מעניין אותי לדעת איך בדיוק עובדת מערכת הוואקום ברכב, למה אנחנו צריכים אותה בכלל? מאילו חלקים עיקריים היא מורכבת? תודה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם ההבדל היחידי מבחינת עמידות הרכב מסתכם במנועים או שישנם חלקים נוספים ברכב הדיזל ששונים מזה שיש בבנזין? אם אני אהיה יותר ספציפי, שמתי את העין על רכב דיזל שעשה בשנה ו-3 חודשים כ-75,000 ק"מ. מקריאה בנושא אני מבין שזה לא נחשב הרבה בשביל מנוע דיזל, השאלה אם יש מכלולים אחרים ברכב שגם בשבילם זה לא הרבה או שאני אמור לצפות שיהיה לי צורך בהחלפה/תיקון של מערכות ברכב בדיוק כמו ברכב בנזין?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
לפני כמה שבועות דובר על מצלמות לרכב, קניתי מצלמה בEbay ורציתי לשתף. מצלמה ב 50$ שעושה את העבודה. http://www.ebay.com/itm/2-5-TFT-1080P-Car-DVR-Cam-Recorder-Camcorder-Motion-detect-F900LHD-/260957178627?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item3cc2428b03 צילמתי סירטון כדי שיהיה באפשרותכם לראות: מצלמת 80 דקות על כרטיס 16GB, בלופים של 5 דקות. כמובן לצפות ב1080i .
הודעה אחרונה מאת `Infinity, -
אהלן, אני רוצה לשתף אתכם בבעיה הנוכחית שלי עם צ'מפיון. מצורפות תמונות עם קרעים שיש במשענת היד במצד של הנהג. קרעים אלה הופיעו לאחר שנתיים וחצי שהרכב היה אצלי. החלק הוחלף באחריות. לאחר כשנה מהחלפת החלף ואחרי סיום האחריות (3 שנים), אותם קרעים\סדקים הופיעו שוב (מה שרואים בתמונה). פניתי למוסך בטענה שלא הגיוני שזה קורה שוב. אני לא יודע להסביר למה זה קורה, שכמובן איני מבצע כל שימוש בלתי סביר עם משענת היד. היא משמשת, בדיוק כפי שנשמע, כשמענת ליד. אולי יש לי מרפק בעייתי, אך מה שיותר סביר זה שבחינת החומר של היצרן אינה מתאימה לתפקוד זה. הרכב שלי שמור במצב תצוגה למעט אותם קרעים וכל מי שמכיר יותר יודע עד כמה הרכב שמור. המוסך שלח בקשה לגרמניה אך הבקשה נדחתה.…
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- 8 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
כמה סיאט איביזה בעלת מנוע 1400 וגיר ידני עושה ?
הודעה אחרונה מאת domo2, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אמנם עצר ודיבר איתי, אמר שלו אין נזק. ניסה לשכנע אותי לא להחליף איתו פרטים . לאחר 5 דקות בזמן שאני מוציא עט ונייר , אני רואה שהוא כבר מתרחק ולוקח נוסעים. הספקתי לרשום את המס' רכב שלו. למיטב הבנתי הוא חייב לתת לי פרטים . מה הפרוצדורה כעת? והאם עצם זה שהוא שהוא "ברח" בלי לתת לי פרטים, עובדת לטובתי אם אני רוצה לתבוע את הביטוח על הנזק שנגרם לי? פלוס, אשמח להמלצה על פחח אמין באזור המרכז, עדיף בראשון. לא מצאתי המלצות מהשנה האחרונה. מדובר על רכב חדש (שנה וחצי על הכביש), עם פגיעת פח בדלת נוסע ושריטות בדלת אחורית וכמובן פגיעת צבע.
הודעה אחרונה מאת tomerR, -
- 0 תגובות
- 680 צפיות
היום נסעתי בכביש החוף ממחלף פולג עד מחלף רבין וראיתי אנשים בצמוד לכביש במעקה בטיחות עם מצלמות למישהו ידוע מה הם צילמו ? בנוסף אם אני לא טועה הם היו עם וסט צהוב
הודעה אחרונה מאת dj_leonardo, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אני בטוח שאני לא היחיד שנמצא בבעיה הזאת אבל זה כבר עובר כל גבול. בבניין בו אני גר יש חניה שהיא משתופת גם לבניינים הסמוכים, בד"כ אותן המכוניות חונות בה. היום אני יורד בבוקר לבדוק את הרכב ושוב שם לב שאידיוט (אין מילה אחרת לתאר אותו) נכנס לי בטמבון הקידמי וגרם נזק שאני מעריך בלא פחות מ1500 שקל (טמבון,גריל,מספר,פלסטיקים,סמל, בקיצור לא חסר נזק). כל זה אחרי שלפני חודש עוד חכמולוגית נכנסה לי בצד הרכב ולפחות הייתה נחמדה מספיק בשביל להשאיר פרטים (עד היום לא הספקתי לתקן את הנזק כי לפני שבועיים היא מקרה דומה שבו דווקה כן טיפלתי). עם קצת מאמץ אני יחפש טוב במצלמות וימצא מי האידיוט שנכנס בי ועוד לא השאיר פרטים, כמובן כמו תמיד הוא לא יהיה מוכן לתת פרטים של הביטוח אבל אם לא יתן א…
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
-
מצלמת רוורס
מאת yairupei-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום רב, אני נהג חדש יחסית בתחום הנהיגה. התקנתי באמצעות מתקין מקצועי חיישני רוורס. למען שיפור הביטחון והבטיחות אני מעוניין להתקין מצלמת רוורס. האם אפשרי להתקין מצלמה בכל רכב ובכלל רכב שהותקנו בו חיישני רוורס? האם לאחר שאתקין יהיה לי גם מצלמה וגם חיישני רוורס? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
שלום לכולם לאחרונה נאבד לי המפתח הראשי לרכב, אמנם יש לי עוד אחד רזרבי אך הבנתי שבמקרה, חס וחלילה, שהרכב יגנב, הביטוח לא ישלם לי מכיוון שהוא דורש את הזוג הרזרבי. יש אמת בדבר? ואם כן מה אפשר לעשות? תודה
הודעה אחרונה מאת Tamir FR, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
השמשה האחורית במכונית חדשה נשברה. חברת הביטוח קשורה בחוזה עם אוטוגלס. השירות היה מהיר ומיומן - הודבקה לי שמשה של דגם קודם - לא השמשה המתאימה. שעתיים לאחר היציאה מהמוסך המרכזי בחולון הבחנתי בכך והתקשרתי. זאת השמשה, קבעו בפסקנות. (רווח גדול בין שולי השמשה לפנסים, שהולך וגדל כלפי שוליה התחתונים של השמשה) לא ניתן להחליף כל עוד הדבק רטוב. תבוא להראות. ואם אראה ? אין ממילא שמשה אחרת. התנצלות ? לא קיימת בלקסיקון שלהם. שלחתי צילומים של השמשה שהרכיבו לי וצילום של השמשה בדגם החדש. עדיין לא מוכנים להכיר בטעותם. התייאשתי מאוטוגלס, אינני לקוח שלהם, הלקוח הוא חברת הביטוח. הסוכן פנה לחברה עצמה. לאחר חודשיים של טלפונים ומייל אולי יבוא העניין על פתרונ…
הודעה אחרונה מאת GaBi_88, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום יש התלבטות לגבי צבע לרכב גיפון ,מצד אחד אני מאוד אוהב את הצבע השחור בגיפון ומצד שני המשפחה רוצה לבן פנינה ,מה לדעתם יותר יפה לבן פנינה או שחור אפשר גם צבע אחר תודה לעוזרים .
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
איך אמרו ידידינו בחווה? יש שווים ויש שווים יותר. במקום לנהוג 50 שעות עם מלווה רגיל ניתן לשלם לאיזה מורה נהיגה מנומנם 1200 ש"ח ולהסתפק ב12 שעות. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4321324,00.html עכשיו, כמו שאני מכיר את המדינה הנאורה שלנו ומשרד התחבורה אני בטוח שעשו מחקר מקיף בנושא וגילו ש12 שעות מורה מנומנם אכן שווה ל50 שעות מלווה "חובב". נראה כאילו לאף אחד לא באמת יש כוונה להעלות את רמת הנהגים בארץ, יותר בכיוון להגדיל את פער המעמדות. נוסף על כך, איך לעזאזל נדע שהמלווה באמת היה 50\12 שעות? האם כשנהג צעיר יסע עם אביו ברכב הם יחתימו כרטיס?
הודעה אחרונה מאת shoun, -
- 0 תגובות
- 511 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_293.html
הודעה אחרונה מאת איגוד המוסכים, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
פרסמתי שני רכבים בתקופה האחרונה לסירוגין: הג'יפ שלי (פרוזה) והקליאו ספורט. וגם את הסיריון של אשתי לסירוגין. איך אני מבטל? תודה!
הודעה אחרונה מאת oren1001, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
ערב טוב. יש לי שאלה בנושא הורדה מהכביש על "זיהום אוויר" ברכב דיזל, שנבדק ע"י ניידות של "המשרד להגנת הסביבה". מדובר ברכב מסוג טנדר ניסאן דיזל, הרכב עובר טסט כול שנה בלי בעייה את בדיקת זיהום האוויר בהפרשים גבוהים כלפי מטה מהמותר. עצרה אותי ניידת הנל וביצעה בדיקת עשן "לפי העין", לאחר מכן הרכב חובר למכשיר בדיקת זיהום אוויר. כפי שידוע לי יש סלד מקסימלי שבו צריך להיות המנוע במהלך הבדיקה, בבדיקה שבוצעה לי נתנו פול גל ושיחקו מספר פעמים עם דוושת הגז, שוב אני חוזר הבדיקה עצמה בוצעה בפול גז ולא בסלד מסויים (אני לא בטוח שאני צודק אך אסור לרכב לעבור את ה 2800 סלד במהלך הבדיקה והוא בהחלט עבר!, האם זה נכון?) עד כמה שידוע לי הדבר אינו תקין והבדיקה יכול להיפסל עקב …
הודעה אחרונה מאת נתן לנדאו, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. ברצוני לדעת האם יש מועדון של פולקסווגן בארץ, מעניין אותי אם כן תודה לכול העונים על התשובה ותודה.
הודעה אחרונה מאת oranbuskila, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4318970,00.html סיטרואן ג'מפי, פיג'ו פז'ו אקספרט, יונדאי I800, פיאט סקודו, ורנו טראפיק כשלו במבחן, כאשר אף אחת לא מתעלה על 3 כוכבים. האור בקצה המנהרה: פורד טראנזיט. הנה תמונה של סיכום המבחנים:
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
צולם לפני שנה באזור שטוטגרט -דגמי אאודי שצילמתי בגרמניה-האם יש כאלה בארץ?
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- 2 תגובות
- 930 צפיות
האם רכב שחונה/עומד הרבה זמן(שבועיים בממוצע) ללא תזוזה עם הגה/גלגלים נוטים הצידה עד הסוף עלול לסבול מבלאי משמעותי/רציני של חלקיי המיתלים/הפרונט או של משאבת ההגה?
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
עד לא מזמן היה ברור לי (לפחות) כי קונפ' המנוע מרכזי היא המועדפת במכוניות ספורט, אבל אז החלו סדקים לפרוץ, אבל עדיין ניסיתי לתרץ בכל מיני סיבות למה מכונית זו אחרת עם מנוע קדמי מהירה יותר (בפניות, רק שיהיה ברור), אבל הפרארי האחרונה עם המנוע קדמי, שהתעלתה על ה 458 שברה אותי, פה כבר התחלתי לחשוב ברצינות אם מנוע מרכזי באמת כזה עדיף, עוד לא הגעתי למסקנה, אבל הגעתי לתובנה מסוימת בענין. בראשונה, היתרון המוחלט בקונפ' מ"מ, חייב להיות הטרן-אין, אני מניח כי אין באמת צורך להסביר. אבל מכאן והלאה העניינים כבר לא מוחלטים, מה שכן הציק לי כל הזמן היה השליטה המוחלטת של הקונפיגורציה במירוצי פורמולה. הרי היא חייבת להיות הקונפיגורציה המוחלטת אם כל מתכנני הפורמולה עובדים לפיה …
הודעה אחרונה מאת proxima, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
קיה פיקנטו 1.25 אוטו' LX או סוזוקי ספלאש 1.25 ידני GLS איזה רכב יותר חסכני בדלק? ומה עדיף בכלל? (לא על פי נתוני היצרן, הם לרוב חארטה!!!)
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 643 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4322502,00.html
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 845 צפיות
למי שלא זוכר, מדובר במיזם המשותף של החברה לישראל וצ'רי הסינים. למעט הגריל המוזר, המראה דווקא הרמוני ובוגר. הרבה יותר מעניין, למשל, מסקודה ראפיד(עיצוב הפנים דווקא מזכיר אותה במאוד - ולא לטובה). אלו הן תמונות רשמיות ראשונות של הגרסה הסדרתית, אשר תוצג רשמית בתערוכת ז'נבה הקרובה(טרם נחשפו המפרטים). http://www.autoweek.nl/nieuws/21665/qoros-gq3-eerste-fotos
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שימו לב איך הוא חנה, למרות זאת, הצלחתי בקושי להשתחל.
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
מי מחובר 25 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 491 אורחים (הצג רשימה מלאה)
