היות ואני בחוץ לארץ חבר הביא לי תרופות שאזלו לי , הבעיה שהוא שם אותם בתוך מזוודה פיברגלאס בתא מטען מכונית עד הנסיעה לשדה תעופה לוד
האוטו עמד בשמש עד השעה 12:30 בצהריים , בשעה 12:30 הוא שם את את המזוודה (עם התרורפות) בתוך התא מטען של המכונית ונסע כ 25 -30 דקות לנתבג
השאלה האם חדר חום לתוך ה מזוודה? האם ה מזוודה פיברגלאס מבודדת את החום ? והכי גרוע התרופות היו גם בתא מטען של המטוס , האם גם שם יש טמפרטורה גבוהה /נמוכה מטמפרטורת החדר?
נורא מאוכזב התרופות היו יקרות - חבל שלא מייצרים מזוודות אזבסט -הבידוד היה 100 אחוז