Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף הרומן שלי עם צ'מפיון? (תלונה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה יודע להגיד לי סדר גודל של מחיר?

ואם זה חבר קרוב, אשמח לראות תמונה :)

 

 

 

החומר אינו עור, אלא דמוי עור כלשהו... לא יודע אם סקאי או לא. אבל בכל מקרה, עור זה לא (ועור לדעתי לא היה נקרע).

 

תתפלא, חברים קנו סלון עור במיטב כספם אבל אחרי שנה כבר נראה כאילו גדוד טנקים עבר עליו בנסיעה. עכשיו בתביעה מול החנות. עור זה לא חומר-על עמיד וחסין כל.

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מאמין שהוא יצליח להחזיק את המרפק שלי יותר טוב מהחומר הלא מספיק גמיש שנמצא שם עכשיו :)

אבל אתה צודק, אם בסוף הוא גם יקרע, אז לא עשיתי בזה כלום.

פורסם

אל תשכח שעור זה לא בהכרח עור. יש חברות שמשתמשות בכל מיני שאריות שגורסים ואז עם דבר יוצרים משטחים. אתה יכול להבין שזה הרבה הרבה פחות מעור של ממש, שמורידים מהפרה ומעבירים למה-שזה-לא-יהיה. כלומר תופרים ממש יריעות עור.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אין לי חיבה מיוחדת לעור. לא איכפת לי אם זה עור אמיתי, לא עור אמיתי או אם זה פלסטיק יפני, סיני או מה שזה לא יהיה.

פשוט שלא יקרע תוך כדי ביצוע העבודה שלו וגם שיראה טוב לפחות כמו הנוכחי.

 

יש גם את עניין הנוחות אבל הוא לא כזה קריטי.

שלא יהיה חתיכת פלסטיק קשיחה מצופה בבד כמו בג'ימיני (הורס את המרפק!), אבל לא צריך כורסה אמריקאית :)

פורסם

זה צריך לעלות באזור ה400 ש"ח ואולי אפילו פחות.

 

אני פעם רציתי לתקן סדק כזה ,בכיסא סקאי וזה מה שהוצא לי אצל רפד שנמצא ביצחק שדה פינת טברסקי.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
גבי היפניות העגלות, גם זה שטויות.

קאמרי 3.5L עם 280 כ"ס מזנקת מר יותר מגולף GTI, סתם דוגמא..

גם הקאמרי הבסיסית לא איטית בהרבה מפסאט, אך "קצת" יותר אמינה.

 

מספר דברים:

אם כבר להשוות - אז כדאי שהרכבים יהיו מאותה הרמה.

 

1. במקרה יש לי פאסאט V6 2800 ולחבר שלי יש את הקמרי ("הבסיסית") - אין מה להשוות (גם לא בתאוצה).

2. אם כבר קמרי עם 3.5L - אז תשווה לפאסאט עם המנוע הגדול גם (W8)

בנוסף, לגרמניות יש למשל את ה-AUDI S4 או S6 - אם כבר להשוות אז שלפחות הרכבים יהיו באותה הרמה

 

להמשיך ?

פורסם
מספר דברים:

אם כבר להשוות - אז כדאי שהרכבים יהיו מאותה הרמה.

 

1. במקרה יש לי פאסאט V6 2800 ולחבר שלי יש את הקמרי ("הבסיסית") - אין מה להשוות (גם לא בתאוצה).

2. אם כבר קמרי עם 3.5L - אז תשווה לפאסאט עם המנוע הגדול גם (W8)

בנוסף, לגרמניות יש למשל את ה-AUDI S4 או S6 - אם כבר להשוות אז שלפחות הרכבים יהיו באותה הרמה

 

להמשיך ?

 

1. אכן אין מה להשוות פסאט עם מנוע V6 2.8L לקאמרי 2.4L ארבע ציל', אם כבר תשווה את הדגם הנ"ל לדגם הבסיס של הפסאט 1.8TSI, אשר לא מהיר משמעותית (3 עשיריות השניה זה לא משמעותי, אגב הפסאט הרגישה לי אישית איטית יותר מהקאמרי).

2. אם כבר קאמרי V6 אז יש להשוות אותה לפסאט V6 אשר איטית יותר מהקאמרי. אם להשוות לפסאט 2.0TSI, עדיין ה-V6 מהירה יותר.

3. אחלה שלגרמניות יש גם S4 ו-S6, איך זה קשור לקאמרי? אתה יודע גם ליפניות יש פה ושם מכוניות מהירות (סופרה..) ואם כבר המקבילה של אאודי היא לקסוס על שלל גרסאות, שלדעתי (ולדעת לא מעט סקרי דעת קהל) עדיפה על פני אודי בכל הסיגמנטים.

 

בכל מקרה, אין לזה שום קשר לשרשור.

זה רק בא כתגובה לאחת התגובות המטומטמות אשר ציינו כי היפניות "עגלות" לעומת רכבי הטורבו המהוללים של פולקסווגן (או אודי).

אגב, לאחריה באו כמה תגובות מטומטמות של משתמש אחר בנוגע לעלויות הפלסטיקה ברכבים יפנים לעומת פאר היצירה מבית VAG.

בכדי להשלים את סדרת התגובות המטומטמות זכינו גם בתגובה אינפנטילית על קופסאות מילקי חומוס..:roll:

 

בכל מקרה הוויכוח מיותר, ככל הנראה היד של פותח השרשור היא האשמה ולא החומר.

פותח השרשור צריך ללמוד שלא לחבר ניטים ליד.

או שאולי הוא מגלח את השערות של המרפק וידוע שזה גורם לשחיקה מוגברת, עדיף לגדל שיער ארוך על המרפק (עם עדיפות למתולתל).

 

 

ועכשיו לא בציניות, דמוי עור עשוי לרוב מ-PVC או PU (פוליאוריתן, כן כמו המזרונים).

בשני המקרים בחירת החומרים צריכה להיות ללא דופי.

בחירה לא נכונה של חומרים עשויה לבוא לידי ביטוי בנדידת פלסטיסייזרים לפני השטח במקרה של PVC או לסדרים בחומר במקרה של PU (ובמקרים מסויימים גם PVC).

הזיהוי אם מקור הסדקים הוא באשמת החומר או בידי המשתמש הוא דיי פשוט אם יש את האמצעים המתאימים (בעיקר מיקרוסקופיה).

פורסם
לקסוס על שלל גרסאות, שלדעתי (ולדעת לא מעט סקרי דעת קהל) עדיפה על פני אודי בכל הסיגמנטים.

 

רק לידיעה - לוקסוס משווים למרצדס (שלא נדבר על גרסאות AMG).

דובר על רכבים משפחתיים באותה רמת מחיר.

 

זה רק בא כתגובה לאחת התגובות המטומטמות אשר ציינו כי היפניות "עגלות" לעומת רכבי הטורבו המהוללים של פולקסווגן

אכן?

מספר דוגמאות:

 

יפניות:

מזדה 1.6L 3 עם 105כ"ס ב-6000סל"ד - 13.1ש'

מזדה 3 2L עם 150 כ"ס ב- 6500סל"ד- 10.4ש'

 

טויוטה קורולה 1.6L עם 124כ"ס ב-6000סל"ד - 11.9ש'

 

הונדה סיויק 4ד' 1.8L עם 142 כ"ס (לא מצויין סל"ד אך אני מנחש שזה קרוב לקו האדום) - 10.7ש'

הונדה סיויק 5ד' 1.8L עם 142 כ"ס (לא מצויין סל"ד אך אני מנחש שזה קרוב לקו האדום) - 10.9ש'

 

גרמניות:

גולף 1.2L עם 124כ"ס ב-6000סל"ד - 10.6ש'

גולף 1.4L עם 122כ"ס ב-6000סל"ד - 9.5ש'

גולף 1.3L עם 160כ"ס ב-5800סל"ד - 8ש'

 

שים לב לפירגון של כוחות הסוס ביפניות (ובאיזה סל"ד זה נמדד).

עוד דוגמאות?

פורסם
קאמרי 3.5L עם 280 כ"ס מזנקת מר יותר מגולף GTI, סתם דוגמא..

 

עוד עדכון קטן:

טויוטה קמרי מנוע 3.5L V6 עם 268כ"ס - אפס למאה לא מצאתי באתר היצרן - באתר אחר מופיע 7.2ש'

 

פאסאט 3.6L VR6 עם 280כ"ס, 6.5ש' למאה

גולף GTI 2L עם "רק" 200כ"ס, 6.8ש' למאה

פורסם
רק לידיעה - לוקסוס משווים למרצדס (שלא נדבר על גרסאות AMG).

דובר על רכבים משפחתיים באותה רמת מחיר.

 

 

אכן?

מספר דוגמאות:

 

יפניות:

מזדה 1.6L 3 עם 105כ"ס ב-6000סל"ד - 13.1ש'

מזדה 3 2L עם 150 כ"ס ב- 6500סל"ד- 10.4ש'

 

טויוטה קורולה 1.6L עם 124כ"ס ב-6000סל"ד - 11.9ש'

 

הונדה סיויק 4ד' 1.8L עם 142 כ"ס (לא מצויין סל"ד אך אני מנחש שזה קרוב לקו האדום) - 10.7ש'

הונדה סיויק 5ד' 1.8L עם 142 כ"ס (לא מצויין סל"ד אך אני מנחש שזה קרוב לקו האדום) - 10.9ש'

 

גרמניות:

גולף 1.2L עם 124כ"ס ב-6000סל"ד - 10.6ש'

גולף 1.4L עם 122כ"ס ב-6000סל"ד - 9.5ש'

גולף 1.3L עם 160כ"ס ב-5800סל"ד - 8ש'

 

שים לב לפירגון של כוחות הסוס ביפניות (ובאיזה סל"ד זה נמדד).

עוד דוגמאות?

 

אתה מודע לזה שאתה משווה רכבים (יפנים) עם מנוע אטמוספרי לרכבים (גרמניים) עם מנוע מוגדש? סתם ככה לידיעה, כי הרי זה ברור וידוע לכול בנאדם עם מעט הבנה בסיסית שמנוע מוגדש ייתן יותר כוח על פני מנוע אטמוספרי.

 

ד"א - אם קנית גרמניה, אתה לא חייב להגן על כול התוצרת הגרמנית בחירוף נפש ובאבירות שכזו, זה בסדר.

לי יש לאנטיס, אתה חושב שמזיז לי שצוחקים על יפניות או אומרים שהן מכוניות לא טובות?

 

וזה מטרת השרשור הזה היא בכלל לא בכיוון של מיאוץ 0-100, אז אין פה קשר להשוואות שלכם, עוד דבר, ל99 אחוז מרוכשי הרכבים שציינת 0-100 ממש לא משנה, האיכות פנים וההרכבה, האבזור והנוחות חשובים הרבה יותר.

פורסם
אתה מודע לזה שאתה משווה רכבים (יפנים) עם מנוע אטמוספרי לרכבים (גרמניים) עם מנוע מוגדש? סתם ככה לידיעה, כי הרי זה ברור וידוע לכול בנאדם עם מעט הבנה בסיסית שמנוע מוגדש ייתן יותר כוח על פני מנוע אטמוספרי.

 

ד"א - אם קנית גרמניה, אתה לא חייב להגן על כול התוצרת הגרמנית בחירוף נפש ובאבירות שכזו, זה בסדר.

 

כמובן שאני יודע, זה הכיוון שהגרמנים הולכים - מנועים מוגדשים והיפנים עדיין עם המנועים האטמוספריים.

אני לא מקבל אחוזים ב-VW, יש לי גם רכבים נוספים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כח ומהירות זה לא תמיד הפרמטר העיקרי כשמחפשים רכב משפחתי. מכונית יפנית אטמוספרית תהיה זולה לאחזקה מגרמניה עם טורבו. לעומת זאת תא הנוסעים בגרמניות מרגיש נעים ואיכותי יותר ועם זה קשה להתווכח. זה שבחלק מהמכוניות הוא מתחיל להתקלף כשהרכב בן שנתיים זה באמת בעיה מעצבנת.

אישית אני מעדיף מוצר עמיד ישחזיק הרבה שנים גם אם זה בא על חשבון ביצועים ותחושה יוקרתית

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...