Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף הרומן שלי עם צ'מפיון? (תלונה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שמותר לך (פותח השרשור) לבקש "העתק" של תגובת צ'מפיון העולמי. למה שלא ייתנו לך ? לא רואה סיבה שלא.

באמת מאכזב שחלק כזה מתבלה כמו כל חלק שב"שימוש שוטף".

alfa 156 2.5.

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

על פניו נראה לי שכדאי לבקש העתק של תגובת צ'מפיון העולמית. אם היבואן פתאום יתחמק זה אומר "דרשני". לך תדע אם היתה תגובה בכלל :roll:

פורסם

המלצה שלי לפני רכישת עתידית של כל רכב:

להיסתובב במגרשי טרייד ולקבל תמונת מצב של בלאי עתידי, לדוגמא:

סדקים בדשבורד, התיקלפויות בכפתורים, קרעים בריפוד בתלתות וכו.

 

אחרי אין ספור סיורים הבנתי שמכוניות גרמניות ממש לא מתאימות לאקלים הישראלי, בכולם הריפודים של העור, ציפוי הגה וכו' היו במצב עגום מאוד,לעומתם היפנים ניראו כמו חדשות (6סיגמא כבר אמרנו?).

 

אם כל הכבוד לאיכות חומרים הארופאים שמתגאים ברכות שלהם- אני מעדיף חומר טיפה קשה יותר ולא להגיע למצב של פותח הדיון שרכב מעל 300K מתחיל להראות סימנים כמו רכב בן 15 שנה.

 

 

מצד אחד גם אתה מודע לבעיה שגם אם באורח פלא יתקנו לך את החלק, בעוד שנה הכל חוזר חזרה ואז כבר בטוח יגרמו לך לשלם.

לכן מראש לדעתי כדאי לך להקשיב לחברי הפורום ולקחת את הרכב לרפד שישים לך ריפוד עור על הדלתות ויעלה את הרכב רמה נוספת ביוקרה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
דווקא מהבחינה הזאת הגיוני ומקובל שתגובת היצרן תתקבל דרך הצינור המקובל שהינו היבואן שלו.

 

נכון... אבל בכל זאת הייתי מופתע, כי הם כן ענו לי למייל המקורי.

 

על פניו נראה לי שכדאי לבקש העתק של תגובת צ'מפיון העולמית. אם היבואן פתאום יתחמק זה אומר "דרשני". לך תדע אם היתה תגובה בכלל :roll:

 

 

אוקיי.

בעצתכם התקשרתי שוב לשירות של צ'מפיון וביקשתי לקבל את התשובה. הסתבר לי שאין עדיין תשובה סופית.

מה שקורה הוא שהיצרן יצר קשר עם היבואן ושאל אותו איך הוא טיפל בנושא ומה הוא הציע.

היבואן מחוייב ליצור קשר עם הלקוח במצב כזה ולעדכן אותו.

כנראה העדכון שקיבלתי אתמול לא היה מספיק ברור והיה נשמע כמו תשובה שלילית נוספת.

 

עכשיו היבואן עונה לייצרן ומפרט לו את צורת הטיפול (היבואן נתן 50% הנחה, לא היצרן) שלו באירוע.

לאחר מכן כנראה היצרן אמור לחזור אלי ישירות ולתת לי תשובה, בין אם הוא יחליט לספוג את זה (עד עכשיו הוא לא הסכים לספוג כלום) ובין אם לא.

 

אז אני אחכה עוד קצת ואתן להם צ'אנס לתקן את האבל.

וכמו שנאמר כאן- זה קרה פעמיים, זה כנראה יקרה גם פעם שלישית. בכל מקרה אני אצטרך למצוא איזשהו פיתרון נוסף.

פורסם

ככל הידוע זה כנראה מקרה חד פעמי ולא תופעה. יש לי חבר עם S5 מעל שנתיים, נראיית בונבון בפנים. לי יש גולף שלישית כבר ואיכות החומרים וההרכבה של תא הנוסעים היא אחד הדברים שאני הכי אוהב במותג. על פניו נראה כמו קרעים שנגרמו ממשהו חד, אולי מעיל מחוספס או נייט בבגד בלי ששמת לב. הדברים האלה קורים ולא נראה לי שעשית את זה בכוונה אבל גם מבין למה היצרן משוכנע שזה לא משהו שקשור לבלאי טבעי של החומר. זאת מכונית יוקרה. אם זאת היתה תופעה היו מחליפים בלי להתווכח, תהיה בטוח.

פורסם
וואי, תעשה לי טובה, לצערי יצא לי לקרוא פה את התגובות שלך לנושא וזה נשמע לי שאתה איזה ילד שלא מבין כלום ומקשקש ללא הרף.

תעבור לשרשור אחר, כזה שמדבר על התקנת נורות אולטרה סגולות בבגאז׳ או משהו בסגנון...

אני מציע לך לתקוף את הדיעה שלי עם טענות מבוססות (ולא אותי אישית).

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

מה זה קשור לצמפיון ? הם מיבאים לא מייצרים רכבים.

עובדה שהחליפו לך באחריות.

 

דרך אגב : גם אני לא מתכוון לקנות שוב רכב מהם משני סיבות, אחד זה שאני מחפש רכב יוקרתי באמת אודי זה לא יוקרה.

שתיים: אני מחפש שינוי.

פורסם
ככל הידוע זה כנראה מקרה חד פעמי ולא תופעה. יש לי חבר עם S5 מעל שנתיים' date=' נראיית בונבון בפנים. לי יש גולף שלישית כבר ואיכות החומרים וההרכבה של תא הנוסעים היא אחד הדברים שאני הכי אוהב במותג. על פניו נראה כמו קרעים שנגרמו ממשהו חד, אולי מעיל מחוספס או נייט בבגד בלי ששמת לב. הדברים האלה קורים ולא נראה לי שעשית את זה בכוונה אבל גם מבין למה היצרן משוכנע שזה לא משהו שקשור לבלאי טבעי של החומר. זאת מכונית יוקרה. אם זאת היתה תופעה היו מחליפים בלי להתווכח, תהיה בטוח.[/quote']

 

כמה שטויות. אני מקווה שזה בגלל שלא קראת הכל...

א. מספר אנשים דיווחו כאן על אותו מקרה בדיוק. ככה שאולי לא תופעה, אבל גם לא חד פעמי.

ב. אתה יודע איך הרכב שלי נראה מבפנים? כנראה שלא. למעט הסדקים האלה, הוא "בונבון" מבפנים. אה והוא בן 4.5 שנים ולא שנתיים... (ד"א, הפעם הראשנה שזה קרה היה אחרי שנתיים וחצי ככה שלחבר שלך עוד יש צ'אנס)

ג. אני לא יודע מה אתה לובש באיזור המרפקים שלך, אבל אני לא לובש שם דברים חדים, ניטים או כל סטייה אחרת. החומר היחיד שבא במגע עם המשענת יד הוא העור שלי, פליז או עור של מעיל ואף אחד מהם לא חד או מסוכן למשענת.

ד. זה התחיל בסדק קטן והלך והתרחב. זה נטו בלאי מהלחץ של המרפק על המשענת.

 

יכול להיות שלא כולם מניחים את המרפק שלהם שם ואני כן. יכול להיות שלי יש מרפק מיוחד... אבל זה לא משנה.

משענת יד צריכה לתמוך ביד ולהיות מותאמת ללחץ המרפק מבלי להתבלות, גם לא אחרי 10 שנים. בטח שלא שנה.

כמובן שזה לא קרה ברכבים קודמים שלי.

 

כמו שאמרת, זאת מכונית יוקרה אתה משלם יותר בגלל המותג.

על תופעה עושים recall. על בעיה של לקוח ספציפי אני מצפה מהם להחליף עוד לפני שהוא מספיק להיות לא מרוצה.

(במיוחד שמדובר בהוצאה זניחה)

 

מה זה קשור לצמפיון ? הם מיבאים לא מייצרים רכבים.

עובדה שהחליפו לך באחריות.

 

נכון. אני לא מאשים כבר את צ'מפיון, אלא את היצרן עצמו.

צ'מפיון הם אלה שהציעו 50% ולא היצרן.

 

המטרה שלי היא רק להראות שבעיות כאלה יכולות להיות באאודי ולא יהיה מי שיעמוד מאחוריהן לאחר תום האחריות.

אותי כלקוח הם כבר הפסידו.

פורסם
כמה שטויות. אני מקווה שזה בגלל שלא קראת הכל...

א. מספר אנשים דיווחו כאן על אותו מקרה בדיוק. ככה שאולי לא תופעה, אבל גם לא חד פעמי.

ב. אתה יודע איך הרכב שלי נראה מבפנים? כנראה שלא. למעט הסדקים האלה, הוא "בונבון" מבפנים. אה והוא בן 4.5 שנים ולא שנתיים... (ד"א, הפעם הראשנה שזה קרה היה אחרי שנתיים וחצי ככה שלחבר שלך עוד יש צ'אנס)

ג. אני לא יודע מה אתה לובש באיזור המרפקים שלך, אבל אני לא לובש שם דברים חדים, ניטים או כל סטייה אחרת. החומר היחיד שבא במגע עם המשענת יד הוא העור שלי, פליז או עור של מעיל ואף אחד מהם לא חד או מסוכן למשענת.

ד. זה התחיל בסדק קטן והלך והתרחב. זה נטו בלאי מהלחץ של המרפק על המשענת.

 

יכול להיות שלא כולם מניחים את המרפק שלהם שם ואני כן. יכול להיות שלי יש מרפק מיוחד... אבל זה לא משנה.

משענת יד צריכה לתמוך ביד ולהיות מותאמת ללחץ המרפק מבלי להתבלות, גם לא אחרי 10 שנים. בטח שלא שנה.

כמובן שזה לא קרה ברכבים קודמים שלי.

 

כמו שאמרת, זאת מכונית יוקרה אתה משלם יותר בגלל המותג.

על תופעה עושים recall. על בעיה של לקוח ספציפי אני מצפה מהם להחליף עוד לפני שהוא מספיק להיות לא מרוצה.

(במיוחד שמדובר בהוצאה זניחה)

 

 

 

נכון. אני לא מאשים כבר את צ'מפיון, אלא את היצרן עצמו.

צ'מפיון הם אלה שהציעו 50% ולא היצרן.

 

המטרה שלי היא רק להראות שבעיות כאלה יכולות להיות באאודי ולא יהיה מי שיעמוד מאחוריהן לאחר תום האחריות.

אותי כלקוח הם כבר הפסידו.

גם במייבך יש תקלות, אני מניח שלעולם לא נדע מה הם.:lol:

אודי זה פולסוואגן מהודרת יותר בטח שלא פורשה, לכן אפשר להיסתפק בפולקסוואגן או לעלות לבמוו מרצדס .. .

פורסם
אני מציע לך לתקוף את הדיעה שלי עם טענות מבוססות (ולא אותי אישית).

 

ראשית אני מתנצל אם הייתי קצת תקיף, פשוט מרגיז לראות את הגישה שלך שהיא גרועה יותר מכל נותני השירות שמתלוננים עליהם פה.

 

הבלאי ההזוי הזה הוא תקלה חד משמעית, מדובר פה ברכב פאר ולא על רכב עממי מוזל ואתה אומר ״אז שיקנה כל שנה״?

 

אם הציפייה שלנו הלקוחות לשירות תהיה לפי דעותיך, אני לא רוצה לתאר מה יהיה פה... היבואנים יצחקו לנו בפנים.

 

קצת מודעות לשירות ידידי...

פורסם
אני חושב שמותר לך (פותח השרשור) לבקש "העתק" של תגובת צ'מפיון העולמי. למה שלא ייתנו לך ? לא רואה סיבה שלא.

באמת מאכזב שחלק כזה מתבלה כמו כל חלק שב"שימוש שוטף".

לא מכיר צמפיון העולמי ?

פורסם
ראשית אני מתנצל אם הייתי קצת תקיף, פשוט מרגיז לראות את הגישה שלך שהיא גרועה יותר מכל נותני השירות שמתלוננים עליהם פה.

 

הבלאי ההזוי הזה הוא תקלה חד משמעית, מדובר פה ברכב פאר ולא על רכב עממי מוזל ואתה אומר ״אז שיקנה כל שנה״?

 

אם הציפייה שלנו הלקוחות לשירות תהיה לפי דעותיך, אני לא רוצה לתאר מה יהיה פה... היבואנים יצחקו לנו בפנים.

 

קצת מודעות לשירות ידידי...

הבעיה היא לא השירות שלפי טענתו הוא קיבל. הבעיה היא שהוא רוצה אחריות מעבר לאחריות.

הבלאי הזוי, אני מסכים. אבל זה לא משנה כמה כסף שילמת על הרכב כי השירות צריך להיות שווה לכולם בין אם קנית אלטו או פרארי. הצפייה שלי לשירות מאוד גבוהה כל עוד חייבים לי משהו.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אני לא בטוח שאתה צודק. כלומר, היחס מבחינת נותני השירות צריך להיות זהה, אך לעולם לא תקבל יחס זהה בין אוטו שעולה 65K לבין אוטו שעולה מעל מליון ש״ח. יוקרה (ברכבים, בכ״א) ברמה הזו זו לא רק מילה. מדובר גם על מעטפת של דברים מסביב.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

חבר שלי עם S3 סבל מאותה בעיה. גם אצלו הוחלף באחריות וקרה שוב. הוא עשה את החשבון שזה ממילא יקרה שוב כנראה והחליט בשלב הזה לפנות לאוטואלגנס שם הוא קיבל ריפוד עור איכותי ולא את הסקאי הזול ששמו באודי.


×
×
  • תוכן חדש...