Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף הרומן שלי עם צ'מפיון? (תלונה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ככל הידוע זה כנראה מקרה חד פעמי ולא תופעה. יש לי חבר עם S5 מעל שנתיים' date=' נראיית בונבון בפנים. לי יש גולף שלישית כבר ואיכות החומרים וההרכבה של תא הנוסעים היא אחד הדברים שאני הכי אוהב במותג. על פניו נראה כמו קרעים שנגרמו ממשהו חד, אולי מעיל מחוספס או נייט בבגד בלי ששמת לב. הדברים האלה קורים ולא נראה לי שעשית את זה בכוונה אבל גם מבין למה היצרן משוכנע שזה לא משהו שקשור לבלאי טבעי של החומר. זאת מכונית יוקרה. אם זאת היתה תופעה היו מחליפים בלי להתווכח, תהיה בטוח.[/quote']

 

יש לי AUDI A3 שנת 2007, בדיוק אותה בעיה בדיוק באותו המקום! חוץ מזה הכל כחדש! זה לגמרי פאק ידוע וראיתי אותו במספר רכבים.

Lexus CT200H

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לצערי, מכל זה ניתן להסיק שאין שום ערובה, שבמותג יוקרתי:

א. החלקים יהיו עמידים כמו שצריכים להיות (לפחות לבלאי "סביר" ובשימוש "סביר", ואינני מתכוון לחלקים מכאניים).

ב. ברוב המקרים, לא תקבל שרות של "רצון טוב" מעבר לאחריות גם אם מדובר בבלאי ש"אינו סביר".

ג. הגישה של "שילמת דיי הרבה למותג יוקרתי", איננה מבטיחה לא את א' ולא את ב' (והיא גם איננה מגלמת שום דבר נוסף איתה, כמו הרצון ל"לקוח חוזר" כפי שלפחות חשבתי/רציתי לחשוב בראשונה :-().

alfa 156 2.5.

פורסם
כי ישנם עדיין לא מעט אנשים שמאמינים באיכות הגרמנית העילאית והבלתי מתפשרת, שהיא אגדה עירונית שמתנפצת על קרקע המציאות.

 

בנוסף ישנם כאלה (אותם ניתן לזהות גם בפורום) שנידמה להם שהתוצרת הזו מספקת חוויית נהיגה שאין כדוגמתה, אפילו כשמדובר ברכב בינוני מינוס.

 

גם אלה יתפכחו בסןף וגם אלה.

 

לכל אלה שלא מבינים למה עדיין אנשים קונים מכוניות גרמניות:

אפילו אם משווים את הגולף או האודי A3 לרכבים כמו טויוטה או מזדה - מבינים שאין הרבה מה להשוות, גם מבחינת כח (אין מה לעשות, כל הרכבים היפנים נוסעים כמו "עגלות" יחסית לרכבי הטורבו.)

אז אולי יש יותר תקלות לרכבים גרמנים, אך צריך להבין דבר אחד -מנועים חזקים שעובדים בעומסים גבוהים יתקלקלו יותר מהר (מישהו אמר STI או WRX?)

ב-VW יש קילופים בפלסטיקים, נכון - אך האם כבר שכחתם את הסדקים בגיפים של טויוטה?

כל חומר, במיוחד פלסטיק וגומי, נהרס בשמש - אך מה עדיף קילופים או סדקים ?

 

עד שנה שעברה לא היה לי רכב של VW (ויש לי מספר רכבים).

פורסם

יכול להיות שפשוט עור לא מתאים למזג האוויר אצלנו ונסדק. אני לא נתקלתי בזה אבל אם פה יש כאלה שכן אז אני מאמין. בכל מקרה לא נראה לי שאודי שמים סקאי זול כמו שמישהו כתב כאן. איכות החומרים זה אחד הדברים שמבדלים אותם מיצרנים עממים.

פורסם

אם איכות החומרים היתה יותר גבוהה - סביר להניח לדעתי שתקלה כזו לא היתה קורית ו/או לא היתה נשנית.

זו "הוכחה" שגם יצרנים "גדולים" ו"מפוארים" משתמשים בחומרים שאינם הולמים את המותג (זולים וירודים), אבל היום כבר "מותר" הכל :|

alfa 156 2.5.

פורסם

איכות חומר ואורך חיי חומר לוא דווקא הולכים ביחד (למרות שבדרך כלל כן).

ברור שמאכזב לגלות חומר באיכות כה ירודה ברכב יוקרתי ועוד יותר מאכזב שהיבואן מתכחש לזה אבל אני עדיין מעדיף להכנס לכמעט כל רכב אירופאי על כמעט כל רכב מזרחי. משהו במגע של החומרים, האוירה הכללית ברכב, כל מיני נגיעות קטנות שהופכות את המקבילה האירופאית ליותר איכותית ומפנקת מאשר המקבילה המזרחית.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איכות חומר זה לאו דווקא שהחומר מרגיש נעים ואיכותי למגע ולמראה אלא שהוא איכותי מבחינת החומר עצמו. למשל פלסטיק של צעצוע חיקוי תוצרת סין לעומת חלק פלסטיק של לגו מקורי. הפלסטיק הסיני ישבר מהר יותר כי הוא פריך יותר, מה שגם מוזיל את עלות היצור שלו.

מה שדפוק בעסק הזה שבאאודי הספציפית הזאת שעולה 300K משתמשים בחומרים זולים ליצור עם איכות ירודה.

לעומת זאת, ראיתי A6 משנת 2005 שהפנים שלה כמו חדש, כנראה שהבעיה היא ספציפית בדגם ההוא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לכל אלה שלא מבינים למה עדיין אנשים קונים מכוניות גרמניות:

אפילו אם משווים את הגולף או האודי A3 לרכבים כמו טויוטה או מזדה - מבינים שאין הרבה מה להשוות, גם מבחינת כח (אין מה לעשות, כל הרכבים היפנים נוסעים כמו "עגלות" יחסית לרכבי הטורבו.)

אז אולי יש יותר תקלות לרכבים גרמנים, אך צריך להבין דבר אחד -מנועים חזקים שעובדים בעומסים גבוהים יתקלקלו יותר מהר (מישהו אמר STI או WRX?)

ב-VW יש קילופים בפלסטיקים, נכון - אך האם כבר שכחתם את הסדקים בגיפים של טויוטה?

כל חומר, במיוחד פלסטיק וגומי, נהרס בשמש - אך מה עדיף קילופים או סדקים ?

 

עד שנה שעברה לא היה לי רכב של VW (ויש לי מספר רכבים).

 

בתור מהנדס פלסטיק אני יכול לומר שלך שאתה מדבר שטויות.

 

לגבי היפניות העגלות, גם זה שטויות.

קאמרי 3.5L עם 280 כ"ס מזנקת מר יותר מגולף GTI, סתם דוגמא..

גם הקאמרי הבסיסית לא איטית בהרבה מפסאט, אך "קצת" יותר אמינה.

פורסם

בתור מהנדס פלסטיק אתה לא מצליח להבדיל בין מוצר איכותי מקורי של לגו לזיוף סיני?

ולא מצליח להבדיל בין פלסטיק זול בטויוטה למשהו איכותי שנעים לגעת בו ברכב אירופאי?

ידידי אתה במקצוע הלא נכון.

דרך אגב, מה זה מהנדס פלסטיק?

פורסם
חבר שלי עם S3 סבל מאותה בעיה. גם אצלו הוחלף באחריות וקרה שוב. הוא עשה את החשבון שזה ממילא יקרה שוב כנראה והחליט בשלב הזה לפנות לאוטואלגנס שם הוא קיבל ריפוד עור איכותי ולא את הסקאי הזול ששמו באודי.

 

אתה יודע להגיד לי סדר גודל של מחיר?

ואם זה חבר קרוב, אשמח לראות תמונה :)

 

יכול להיות שפשוט עור לא מתאים למזג האוויר אצלנו ונסדק. אני לא נתקלתי בזה אבל אם פה יש כאלה שכן אז אני מאמין. בכל מקרה לא נראה לי שאודי שמים סקאי זול כמו שמישהו כתב כאן. איכות החומרים זה אחד הדברים שמבדלים אותם מיצרנים עממים.

 

החומר אינו עור, אלא דמוי עור כלשהו... לא יודע אם סקאי או לא. אבל בכל מקרה, עור זה לא (ועור לדעתי לא היה נקרע).

פורסם

לא יודע מה המחיר אבל יכול לאמר לך שהעבודה בוצעה לפני כשנתיים ובפעם האחרונה שראיתי את הרכב לפני מספר חדשים זה נראה מצוין (אז הוא גם סיפר לי על הענין כולו אחרי ששאלתי אותו איך זה מחזיק מעמד בעקבות הפוסט המקורי שלך).

פורסם

הערה כללית. איכות זה ביטוי כללי. השימוש החוזר כאן בביטוי הזה עם סוג של ציפיה שהאמירה איכות מגלמת בה את כל התכונות הקיימות, אינה רצינית.

 

יש איכויות שמתייחסות לחומר מבחינת עמידותו. יש מבחינת המראה שלו, יש מבחינת התחושה שלו, יש מבחינת יכולת העמידות בתנאים מסויימים, יש מבחינת היכולת לשמור על תכונותיו לאורך זמן...ועוד.

כמו כן, יש הבדל בין איכות יצור, הרכבה, גימור...

 

ההתרשמות שלי שהאירופאים מקפידים יותר בהיבטים של האיכויות הנראות. כמו שאנו מגלים בשרשור הזה, למרות המצופה אין תמיד מתאם בין מה שנראה למה שבפועל (במקרה זה - עמידות). בהרבה מקרים יש.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
בתור מהנדס פלסטיק אתה לא מצליח להבדיל בין מוצר איכותי מקורי של לגו לזיוף סיני?

ולא מצליח להבדיל בין פלסטיק זול בטויוטה למשהו איכותי שנעים לגעת בו ברכב אירופאי?

ידידי אתה במקצוע הלא נכון.

דרך אגב, מה זה מהנדס פלסטיק?

 

1. כן, לגו מקורי עשוי ABS+ASA, חיקוי סיני לרוב יהיה עשוי פוליפרופילן, עכשיו תגיד לי איך זה קשור?

2. פלסטיק זול זה הביטוי הכי מטומטם שיש בעולם הרכב, אל תדאג אתה לא היחיד שטוען לשטות הזו.

לידיעתך, בדר"כ ככל שהפלסטיק יהיה קשיח יותר כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר. פלסטיק קשיח מאפשר הורדת עובי דופן של המוצר וע"י כך חיסכון משמעותי במשקל החלק [כך ניתן לגלח עוד כמה עשרות ק"ג ממשקל הרכב, דבר שהופך חשוב יותר ויותר בזמן האחרון].

פלסטיק רך, או בעל מגע נעים יותר לאו דווקא יהיה יקר יותר לרכישה.

בתעשיה הזו אנו עובדים ללא הפסק על פיתוח מוצרים חדשים אשר יציגו קשיחות הגבוהה ביותר תוך שמירה על עמידות באימפקט גבוהה, וזה ממש לא פשוט לביצוע.

3. לגבי המקצוע שלי, לא ידעתי ששאלו אותך אבל תודה על העצה, אני אמסור זאת למנכ"ל שלי שמינה אותי למנהל פרויקטים [כמפתח חומרי גלם אגב].

4. מהנדס פלסטיק זה מהנדס כימיה אשר מתמחה בפלסטיק [על כל סוגיו] להבדיל ממהנדס חומרים אשר מתמחה במתכות וחומרים קרמיים.

 

אגב, יש לי גם תואר שני בפולימרים אשר עשיתי בחברה המובילה בעולם בייצור פולי-אוליפינים, אתה מאשר לי אותו או שאני צריך להתקשר ולבקש מהם לבטל אותו?

 

אגב-2, משהו "איכותי" שנעים לגעת בו ניתן למצוא בעוד הרבה רכבים, יפנים כמו גם אירופאים. החוכמה היא שהמוצר גם יישרוד את מבחן הזמן.

זה תלוי נטו בבחירת חומרים נכונה ובתהליך בדיקות קפדני. בדר"כ ניתן להגיע לאותה התוצאה אך עם מוצר עמיד בהרבה, זה רק דורש השקעה נוספת [עוד כסף].

 

אבל זכותך להישאר בקיבעון מחשבתי ולזלזל, זה בדיוק מה שמאפשר ליצרני רכב להמשיך לזלזל בלקוח בחזרה.

בהצלחה

פורסם

סבבה אז הפלסטיק היפני אינו זול, הוא יקר ואיכותי ורק בטעות מרגיש כמו קופסא חלולה של מילקי ומתאים לטויוטה V6 שלוקחת GTI בקו ישר.

יש מצב שזה גם נכון אבל זה וכל היעילות היפנית שהופכת את מכוניותיהם למאוד אמינות וסטנדרטיות למשעממות ומרגישות כמו קופסא ריקה של חומוס. אני יודע דבר אחד, אחרי חודש וחצי מאולצים מאוד בקאמרי (V6 עם עור ומערכת ניווט סינית) אני לוקח את האירופאית הנחותה בשתי ידיים.

פורסם

הגרמניות מרגישות איכותית. רק כשהן חדשות.

אחרי כמה שנים הן נראות כמו זבל. והתקלות שלהן לא גדולות. אבל היחס של היבואן ממש לא עוזר.

 

אצלי יש משענת יד לא מקורית. היא בת 5 לדעתי.

הבד לא נקרע. אבל הספוג כבר התייבש. במחיר שקניתי אותה (400 שקל) לא כואב הלב.

הלכתי לרפד רכב. ריפד אותה ב150 שקל. עבודה סבבה. ותודה רבה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...