Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף הרומן שלי עם צ'מפיון? (תלונה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצחיק לקרוא. ב- S3 2008 שלי קרה בדיוק אותו הדבר. הוחלף באחריות אחרי כמעט שלוש שנים ואז קרה שוב.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני רק מציין עובדות/שואל שאלות.

 

1. האם מרחו חומרי ניקוי על משענת היד?

2. האם יכול להיות שפריט לבוש כמו רוכסן בקצה השרוול או משהו עשה את זה?

 

מאחר והרכב בתום תקופת האחריות ולמעשה כבר שנתיים וחצי אצלך, נדמה לי שמדובר בבלאי (קיצוני).

 

אף פעם לא השתמשתי בחומרי ניקוי על חלקים פנימיים ברכב. אין לי פרטי לבוש עם אבזרים במרפק...

פספסת כנראה שהחלק הוחלף כבר פעם אחת וזה קרה שוב אחרי פחות משנה. זה לא בלאי, אלא פשוט חומר לא מתאים.

גם השימוש במשענת היה מועט יחסית כי הרכב נסע הרבה מתחת לממוצע.

 

אני חושב שאתה מגזים בתגובתך, רכב זו מכונה וליצרן יש אינטרס כלכלי שחלקים יתקלקלו גם אם מדובר במשענת יד.

אם אתה מרוצה מהרכב כמכלול אין שום סיבה לשלול תוצרת שלמה של יצרן בגלל פגם כזה.

 

התגובה שלי מוגזמת לעומת אנשים שלא איכפת להם מהדברים האלה. אבל לדעתי זה לא אמור לקרות ואני כן מצפה מהם לקחת אחריות.

אם היה מדובר בשפשוף שיש לי בכיסא עור בעקבות כפתורי גינס, או שריטות קטנות שיש בפלסטיקה, או כל בלאי אחר שבאמת נגרם משימוש, אז לא הייתי בא בטענות. אבל כאן זה לא בלאי! אני אתקן את זה וזה יקרה שוב כי החומר שהם בחרו כנראה לא מתאים.

 

יש אלטרנטיבות ולכן אני כן יכול לשלול. כי זה מספיק מרגיז אותי.

הייתה לי BMW, יד שניה שבכלל לא באחרית. היו לי צקצוקים ורעשים מהגומיות מסביב כל החלונות.

נגשתי למוסך המרכזי והם פנו ליצרן קיבלו אישור להחליף את כולן! טיפול של כ4000 שקל. וזה כן בלאי טבעי...

לא הייתי לקוח שלהם לפני ובכל זאת הם עשו את זה בלי שום ויכוח. אז מיצרן שאני לקוח שלו מעל 3 שנים ורואה בי כלקוח עתידי הייתי מצפה שיחליף חלק שעולה לו כלום באופן מיידי.

 

האם אתה פנית ליצרן במייל וסיפרת לו את הסיפור או שהיבואן פנה וענה לך שהיצרן לא מוכן להחליף?.

 

היבואן פנה. איך אני יכול לפנות בעצמי? באמת יש טעם?

 

מצחיק לקרוא. ב- S3 2008 שלי קרה בדיוק אותו הדבר. הוחלף באחריות אחרי כמעט שלוש שנים ואז קרה שוב.

 

ומה עשית?

פורסם

בגדי המלך החדשים

ואז באים כל מיני קשקשנים ומספרים סיפורי שבח והלל לאיכות הגימור במילה אחת ח*א

תמיד היה רק שלא סיפרו לכן

בית משפט תביעות קטנות שם תקבל את מבוקשך

פורסם
ומה עשית?

 

לא היה לי זמן\כוח להתעסקות מולם שלא במסגרת האחריות. זה נראה באמת בעיה בחומר - מעניין האם עוד בעלי S3 סובלים מזה.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

אתה יכול לפנות לשירות לקוחות של אודי(אמרת שזה אודי נכון?)העולמי

וזה מאוד יכול לעזור מניסיון,עם חברה אחרת,

לפעמים(רוב המקרים) היבואן אומר שהיצרן לא מאשר כדי לנפנף אותך.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

אותו דבר קרה אצל חבר בA3 לאחר זמן קצר, כמו שאמרתם כנראה זאת בעיה נפוצה.

שווה לבדוק האם הוחלפו מק"טים ויצא לזה "תיקון" למרות שאני בספק.

כנראה האזור שם רגיש ונדרש טיפול קבוע בעזרת איזשהוא leather conditioner כדי שהשמש לא תייבש את העור לרמה הזאת.

 

נראה לי שפנייה ליצרן תהיה בעייתית כי נראה שאין להם פתרון טוב,

כך שכנראה תיקון עצמאי אצל 'אוטו אלגנס' יחסוך לך את הכאב ראש בהתנהלות מול היבואן והיצרן.

פורסם

יש שלוש אפשרויות:

1. לפנות בעצמך ליצרן ישירות לשמוע תגובה

2. להגיע למסקנה שיש לך חולצה או מעיל "אלימים" שגורמים לזה.

3. הבעיה באמת ברגישות יתר של החלק, וברכב בסדר גודל של מחיר כזה ההתנעות ממש, אבל ממש, לא מקובלת, ואתה באמת צריך לעשות את המעשה הצרכני הנבון ולמחוק את עצמך מרשימת הלקוחות של VAG.

פורסם

התגובה שלי מוגזמת לעומת אנשים שלא איכפת להם מהדברים האלה. אבל לדעתי זה לא אמור לקרות ואני כן מצפה מהם לקחת אחריות.

אם היה מדובר בשפשוף שיש לי בכיסא עור בעקבות כפתורי גינס, או שריטות קטנות שיש בפלסטיקה, או כל בלאי אחר שבאמת נגרם משימוש, אז לא הייתי בא בטענות. אבל כאן זה לא בלאי! אני אתקן את זה וזה יקרה שוב כי החומר שהם בחרו כנראה לא מתאים.

 

 

התגובה שלך ממש לא מוגזמת.

 

רכב הוא מוצר עדין ופגיע יחסית שיוצא מהמפעל ברמת גימור מושלמת, פגמים שמצטברים בו יוצרים - אצלי לפחות - מסה קריטית שגורמת לי להחליף רכב.

פגם כזה היה "שורט" לי את העין בצורה כזו שבשום אופן לא הייתי משלים איתו, ניתן לשקול: רכישת חלק חדש, תיקון אצל עסק מתמחה או החלפת הרכב.

 

דבר אחד ברור לי - שאצלי כך זה לא היה נישאר, אגב - מאחר ומדובר בפורום חובבי רכב שלא מעט חברים בו פדנטים ברמה חולנית, אז די ברור שאחוז ה'לא מתקנים' יהיה כאן נמוך במיוחד.

 

את הרכב הבא תרכוש גם לפי פרמטר של עמידות חמרי גלם.

פורסם

לא יעזור, כנראה שהחומרים של הגרמנים (רובם לפחות) לא ממש עמידים לשמש/אקלים הישראלי.

ברכבים יפנים העמידות גבוהה יותר, כמעט באופן גורף הייתי אומר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אמנם היבואן לא חייב פורמלית משהו ללקוח כזה אדרבא אם היצרן סירב לקבל את הבקשה, אבל זה עצוב שזה השירות שנותנים לאדם שקנה אוטו ב 300Kש"ח ממותג "פרימיום" ומתחשבנים איתו על חלק של אלפים בודדים והרבה פחות מזה להם.

 

מיתוג מוצר כפרימיום זה לא רק פרסומת נוצצת ותג מחיר הזוי, זה (בעיקר) התחושה שהמוצר אמור להיות בקצה סקאלת האיכות והתכנון. משענת מתקלפת הייתה אמורה לגרום אי-נחת למנהל המוסך בפעם הראשונה ומבוכה גדולה בשניה, כ"כ גדולה שהוא צריך היה להחליף את המשענת באותו הרגע ו"לריב" עם אאודי מאחורי הקלעים.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
היבואן פנה. איך אני יכול לפנות בעצמי? באמת יש טעם?

 

כמו שכמה חברים פה כבר אמרו אכן יש טעם לפנות בעצמך.

יש סבירות לא רעה בכלל שהיבואן לא באמת פנה לאף אחד, ולהגיד לך את מה שאמרו זאת דרך טובה לנפנף אותך.

V5

פורסם
אמנם היבואן לא חייב פורמלית משהו ללקוח כזה אדרבא אם היצרן סירב לקבל את הבקשה, אבל זה עצוב שזה השירות שנותנים לאדם שקנה אוטו ב 300Kש"ח ממותג "פרימיום" ומתחשבנים איתו על חלק של אלפים בודדים והרבה פחות מזה להם.

 

מיתוג מוצר כפרימיום זה לא רק פרסומת נוצצת ותג מחיר הזוי, זה (בעיקר) התחושה שהמוצר אמור להיות בקצה סקאלת האיכות והתכנון. משענת מתקלפת הייתה אמורה לגרום אי-נחת למנהל המוסך בפעם הראשונה ומבוכה גדולה בשניה, כ"כ גדולה שהוא צריך היה להחליף את המשענת באותו הרגע ו"לריב" עם אאודי מאחורי הקלעים.

צודק לגמרי. כנראה לא איכפת להם לאבד לקוח, אולי כבר יש להם יותר מידי...

פניתי גם לשיווק וגם הם לא הצליחו להשיג יותר, שהם דווקא כן אמורים לדעת את הדברים שציינת.

מה שמדהים זה עד כמה עולם אחר זה השירות של מרצדס. לאודי יש עוד הרבה ללמוד כנראה...

 

 

אני רואה הרבה המלצות על קאר אלגנס.

אולי אני באמת אצור קשר, גם בשביל טיפול למושבי העור הסובלים משפשופי גינס.

תודה על הטיפ:)

פורסם
באמת שאני מבין את שעל ליבך... אך בעצמך כתבת שהיצרן מסרב לאשר את החלפת החלק, אז למה הטענות כלפי צ׳מפיון, הרי אם היצרן מסרב, למה שהיבואן ייקח את זה על עצמו?.... סתם שאלה...

 

למה? אולי בכדי שאותו הלקוח יהיה מרוצה, יבין שיש לו גב של יבואן אשר חפץ ביקרו, ובעתיד ישקול לרכוש מוצר נוסף מאותו היבואן!

סה"כ זה לא שצ'מפיון צריכים להיות פילנטרופים גדולים, בכל מקרה הם גזרו קופון שמן מאוד ממכירת הרכב.

על רכבי יוקרה יש נתח של עשרות אחוזים, ובמחירים כאלו זה לא מעט כלל וכלל..

אז כן, אם הייתי רוכש רכב יוקרה מיבואן רכב בישראל הייתי מצפה לקבל שירות ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר אחד שרוכש רכב ב-80K ש"ח.

 

ופה קבור הכלב.

פורסם

אני מכיר את יצרני הרכב הגרמנים מהצד השני, כאשר מוצר שאתה מספק להם כושל הם מוציאים לך את המיץ.

האם פנית ישירות ליצרן לא דרך היבואן?

התלונה שלך + PAVI +עוד בחור עם A3 מצביעה על כשל של יצרן המשענת, אאודי ישמחו לזרוק דברים כאלו על הספק ולדרוש פיצוי.

הצעתי היא לנסח מכתב יפה המפרט את המקרה ולשלוח אותו ישירות לאאודי, אולי תופתע לגלות שהיחס הוא שונה.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

2. להגיע למסקנה שיש לך חולצה או מעיל "אלימים" שגורמים לזה.

 

יש כאן עוד טענות בשרשור, ככה שאת סעיף 2 אתה יכול להוריד. אני הייתי ממליץ כמו ש"אלעד" המליץ - ללכת למישהו בעל שם בתחום, ולפתור אצלו את הבעיה באותו סכום כסף ובעבודה ה-ר-ב-ה יותר טובה.

 

BAR72, לא נראה לך מוזר מה שכתבת? כמו הקטע עם ה-DSG שטענו שפשוט חם מידי בארץ (למרות שגירים הלכו גם בחורף ובקור). אני לא הייתי מאשים את האקלים, למרות שלא יזיק לבדוק בפורומים בחו"ל אם הבעיה קיימת גם שם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...