Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף הרומן שלי עם צ'מפיון? (תלונה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שגורם לי לתהות למה יש להם כ"כ הרבה רוכשים לכל הרוחות, שגם עשרה פוסטים כאלה לא ישנו להם כלום...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה שגורם לי לתהות למה יש להם כ"כ הרבה רוכשים לכל הרוחות, שגם עשרה פוסטים כאלה לא ישנו להם כלום...

 

כי ישנם עדיין לא מעט אנשים שמאמינים באיכות הגרמנית העילאית והבלתי מתפשרת, שהיא אגדה עירונית שמתנפצת על קרקע המציאות.

 

בנוסף ישנם כאלה (אותם ניתן לזהות גם בפורום) שנידמה להם שהתוצרת הזו מספקת חוויית נהיגה שאין כדוגמתה, אפילו כשמדובר ברכב בינוני מינוס.

 

גם אלה יתפכחו בסןף וגם אלה.

פורסם

אני הייתי פונה ישירות ליצרן יחד עם PAVI ואולי מנסה לאסוף במועדונים הרלוונטיים עוד כמה נפגעים של הבעיה הנ"ל.

 

מרגיז שברכב שמסווג כיוקרתי קורים דברים כאלה, מצד שני ראיתי במו עיניי איך חומרים סוג ז' של מכון לשטיפת רכב גרמו להרס חלקים פנימיים אצלי ואילצו אותי להזמין מקוריים חדשים גם ברכב הנוכחי וגם בקודם. חלקים שבמשך שנים רבות מאוד לא ניזוקו כאשר טופחו ע"י תכשירים מהמובילים בשוק.

 

אני אישית לא בוחר את הרכב לפי היבואן שלו , בין היתר מאחר ואין בידי את הממון לקנות אותם חדשים.

זה נותן לי יתרון גדול לסקור הסטוריית בעיות/ תיקונים ולפסול מבעוד מועד רכבי לימון.

זה נותן לי עוד יתרון ענק - אני לא מתחתן עם צ'מפיון והשירות שלהם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ולפתוח השרשור גם מרצדס בחצי מליון שקל לא חפה מבעיות דומות ואפילו יותר חמורות, ויבואן מרצדס עוד יותר חמום ראש מצ'מפיון (הכי גרועים מבחינתי הם UMI).

 

לגבי מרצדס יש לי כרגע בעיה בS שלי איזה חלק שהם טוענים לא באחריות שעלותו כמה עשרות אלפים, ולא מוכנים להחליף הקטע הוא שאני יותר חמום ראש מהם, שלאחר כמה שיחות שלי שהגיעו לבעלי כלמוביל פתרו את הבעיה כי המכוניות שלהם גם מגיעות למגרש שבבעלותי :lol: אז הם הבינו את המסר מהר.

 

לגבי UMI יש לי CTS קופה שבאחד הבקרים לא הניעה טוענים בגלל שהיה קר מאוד בלילה ואחד החיישנים הלך :shock: לקחו את הרכב למוסך באותו היום אחרי כמה שעות החזירו אותו, תיקנו והכל הסתדר היה שירות מצוין בלי הרבה בעיות ראוי לשבח.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

בטח, ל-CTS קופה יתנו שירות VIP. אבל לרכבים עממיים יותר... נו, אתה יודע את התשובה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

במקרה שלך יצאת מזה בהצלחה היות ולך האפשרות לתפוס להם בביצים. מי שאין לו האפשרות הזו והוא סתם רכש מרצדס והמקס' שיקרה שהוא לא ירכוש יותר מרצדס, זה לא יזיז לכלמוביל.

ככה זה בארץ - הרבה מאוד אנשים מנסים לדפוק את הלקוחות. במקרים הבודדים שבהם הלקוחות יכולים לעשות משהו ולוקחים את העניינים לידיים, הם עושים זאת. ברוב המקרים זה לא כך ולכן הרבה אנשים נדפקים.

פורסם

ברוב המקרים מדובר בקהל יעד של לקוחות מן המניין שזו החווייה הראשונה שלו אצל יבואן יוקרה X.

 

התופעה ללא ספק מקוממת ומאכזבת.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אין מה לעשות , היבואנים הם סוג של מונופול והם מרשים לעצמם. רק בחודש האחרון נשמעו על גביי הפורום תלונות על מעל חמישה יבואנים.

פורסם
עובדות:

א. החלק התקלקל בתוך תקופת האחריות והוחלף לשביעות רצונך.

ב. החלק התקלקל לאחר תום תקופת האחריות ונעשה צעד של רצון טוב מצד היצרן להשתתף איתך בעלות החלק.

ג.אתה מאוכזב מאיכות החומרים כיוון שלטענתך חלק כמו משענת יד לא צריך להראות בלאי כזה בשימוש סטנדרטי.

 

אני חושב שאתה מגזים בתגובתך, רכב זו מכונה וליצרן יש אינטרס כלכלי שחלקים יתקלקלו גם אם מדובר במשענת יד.

אם אתה מרוצה מהרכב כמכלול אין שום סיבה לשלול תוצרת שלמה של יצרן בגלל פגם כזה.

+1 מחזק.

Porsche 944 turbo

פורסם

חדות שלך.

אם זאת, הבנת את הכוונה. רכב זה לא כמו שמפו לדוגמא. אם. היחס או המחיר לא יימצאו חן בעינייך ברשת מסוימת תלך ממול לרשת שיווק אחרת ותמצא את אותו שמפו רק ביחס ומחיר אחר.

פורסם

מענין למה ברכב פרימיום, כביכול, משתמשים בציפוי זול של PVC.

 

אם מדובר בכשל יצרן של החלק אז מה קורה במשענת בצד השני ובאלו מאחור? אני מניח שהם תקינים לחלוטין ולכן יש משהו יוצא דופן שעובר על החלק בצד הנהג שלא קיים בשאר הדלתות? נסה לחפש את הגודם המבדל כי אחרת גם בחלק הבא שתחליף יקרה בדיוק אותו דבר.

פורסם

מה כאן לא ברור?

בית המשפט לתביעות קטנות,שם צמפיון יתעוררו ותקבל את מבוקשך,ציין גם שזה תיקון חוזר להוכחת עייפות החומר

והיה ותוכל להביא עוד בעל רכב עם בעיה דומה הזכיה במשפט כמעט בטוחה,גם תצהיר טוב

סיכי גבוהה שהבעיה תפטר עוד בהתחלה שתגיש את התביעה

ישנה גם אופציה לשלוח את החומר המתפורר נסדק למעבדה בלתי תלויה וקבלת תוצאות בכתב להוכחה חד משמעית במשפט

בהצלחה

פורסם

אמירתו של דניאל מעניינת.

אולי המקור הוא באיזה דטרגנט שקשור לכביסה שלך, אם יתר הידיות מחזיקות מעמד?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...