Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף הרומן שלי עם צ'מפיון? (תלונה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא חושב שהנזק נגרם בגלל תקיפה כימית של חומר כלשהו, אחרת הצבע היה נפגע. PCV גם עמיד מאוד למתיחה והחתכים נראים כמו גוף זר שפגע שם.

מעניין אם באיזור החתך מרגישים כי החומר דק יותר או חסר תמיכה בבסיס.

 

כמו שאני רואה את זה יה יכול להגרם משתי סיבות:

א) קרעים קטנים מאוד שכבר היו שם לפני התקנת החלק ברכב ורק הלכו וגדלו עד שנגלו לעין בלתי מזויינת (סבירות נמוכה מכוון שאותה תופעה חזרה שוב).

ב) גורם חיצוני שפגע באיזור, כמו מפתחות של רכב, אבזם, רוכסן של בגד וכדומה.

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שמת לב לסתירה הפנימית במשפט למעלה?

 

אולי הניסוח לא מדויק, אבל קשה לי להאמין שאתה חושב שקיימת תחרות בריאה בשוק הרכב הישראלי, גם אם לאחרונה אנו עדים לניצנים של כזו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
כי ישנם עדיין לא מעט אנשים שמאמינים באיכות הגרמנית העילאית והבלתי מתפשרת, שהיא אגדה עירונית שמתנפצת על קרקע המציאות.

 

בנוסף ישנם כאלה (אותם ניתן לזהות גם בפורום) שנידמה להם שהתוצרת הזו מספקת חוויית נהיגה שאין כדוגמתה, אפילו כשמדובר ברכב בינוני מינוס.

 

גם אלה יתפכחו בסןף וגם אלה.

 

S3 זה ממש לא "רכב בינוני מינוס" כהגדרתך. הרבה הרבה הנאה וביצועים בנהיגה. במקרה לאחד הגיסים שלי יש כזה ואני נוהג בו לא מעט בשביל הפאן. אל תעשה צחוק מעצמך גם אם אתה לא חובב של המותג.

פורסם

גוני בוי, היכן ראית שההערה הזו כוונה אל ה- S3?

 

אתן לך רמז - הפעל את אופצית החיפוש שבפורום ונסה באמצעותה להיזכר איזה מחמאות מקבל הסקודה (סליחה שקודה) פאביה, תראה באיזו באיזו חרדת קודש כותבים על הפולו המעפנה ואז תחזור לדיון.

 

אוקי?

פורסם
בית המשפט לתביעות קטנות,שם צמפיון יתעוררו ותקבל את מבוקשך

זמן זה כסף. כרגע, אין לי את הזמן לפתוח הליך משפטי על משהו שאני אפילו יכול להפסיד בו ומקסימום לקבל 1000 שקל.

אני מעדיף להעניש בדרך הפסיבית כרגע.

 

אמירתו של דניאל מעניינת.

אולי המקור הוא באיזה דטרגנט שקשור לכביסה שלך, אם יתר הידיות מחזיקות מעמד?

כמובן, כי הן אינן בשימוש. מאחורה אף אחד לא יושב כמעט אף פעם.

וליד הנהג מי שיושב לא שם את היד על הידית. יד על ידית הדלת שמים רק כאשר מחזיקים בהגה.

 

אני לא חושב שהנזק נגרם בגלל תקיפה כימית של חומר כלשהו, אחרת הצבע היה נפגע. PCV גם עמיד מאוד למתיחה והחתכים נראים כמו גוף זר שפגע שם.

מעניין אם באיזור החתך מרגישים כי החומר דק יותר או חסר תמיכה בבסיס.

 

כמו שאני רואה את זה יה יכול להגרם משתי סיבות:

א) קרעים קטנים מאוד שכבר היו שם לפני התקנת החלק ברכב ורק הלכו וגדלו עד שנגלו לעין בלתי מזויינת (סבירות נמוכה מכוון שאותה תופעה חזרה שוב).

ב) גורם חיצוני שפגע באיזור, כמו מפתחות של רכב, אבזם, רוכסן של בגד וכדומה.

 

אין תמיכה בבסיס בכל החלק. יש סוג של ספוג מתחתיו כדי לגרום למשענת להיות רכב.

הנקודה שיש בה את החתכים זו הנקודה בה נשען המרפק שלי ולכן נלחצת פנימה.

כמו שנאמר, החומר פשוט לא מתאים לפעולה שהוא אמור לבצע.

פורסם
אולי הניסוח לא מדויק, אבל קשה לי להאמין שאתה חושב שקיימת תחרות בריאה בשוק הרכב הישראלי, גם אם לאחרונה אנו עדים לניצנים של כזו.

 

 

תחרות בריאה - לא, אבל בטח שאין כאן מונופול במכירת רכבים.

אבל לא ניכנס לזה עכשיו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
גוני בוי, היכן ראית שההערה הזו כוונה אל ה- S3?

 

אתן לך רמז - הפעל את אופצית החיפוש שבפורום ונסה באמצעותה להיזכר איזה מחמאות מקבל הסקודה (סליחה שקודה) פאביה, תראה באיזו באיזו חרדת קודש כותבים על הפולו המעפנה ואז תחזור לדיון.

 

אוקי?

 

ממה שכתבת, חשבתי שאתה מתכוון לS3, אם לא לזה התכוונת, אז סליחה. כי באמת לא הבנתי איך אפשר להגיד עליה בינונית מינוס.

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני רק רוצה לעדכן-

שלחתי לפני כשבוע אימייל לאאודי גרמניה, הם ענו שהם צריכים זמן כדי לגבש תשובה.

היום התקשרו אלי מצ'מפיון ואמרו שהם קיבלו תשובה מאאודי (מעניין שהם לא יכלו לענות לי ישירות) ושהתשובה שלילית.

 

אאודי מאכזבים.

פורסם
האחריות נגמרה, אז כן אני מציע שכל שנה יקנה משענת חדשה.

הם לא שמו לו חלק פגום, הם שמו לכולם חלק פגום. עובדה שהתקלה חזרה אחרי זמן קצר.

 

וואי, תעשה לי טובה, לצערי יצא לי לקרוא פה את התגובות שלך לנושא וזה נשמע לי שאתה איזה ילד שלא מבין כלום ומקשקש ללא הרף.

תעבור לשרשור אחר, כזה שמדבר על התקנת נורות אולטרה סגולות בבגאז׳ או משהו בסגנון...

פורסם

בגדול אני גם בדעה של אמיר אבל בגלל שככל הנראה זאת תקלה כרונית שלא צריכה לקרות, בטח שלא ברכב כזה יקר - יכלו לבוא לקראתך, אני בטוח שיש ליבואן\יצרן סטטיסטיקה של אנשים שביקשו להחליף את המשענת הנ"ל, הם בקלות יכולים לדעת אם זה משהו מגמתי או לא.

 

בשורה התחתונה אני לא בטוח שהיו מחליפים לך את זה אם היה לך בימר או מרק או ווטאבר ....

 

אני מצטרף להמלצות על אוטו אלגנס, מנסיון אישי.

פורסם
אני רק רוצה לעדכן-

שלחתי לפני כשבוע אימייל לאאודי גרמניה, הם ענו שהם צריכים זמן כדי לגבש תשובה.

היום התקשרו אלי מצ'מפיון ואמרו שהם קיבלו תשובה מאאודי (מעניין שהם לא יכלו לענות לי ישירות) ושהתשובה שלילית.

 

אאודי מאכזבים.

 

 

דווקא מהבחינה הזאת הגיוני ומקובל שתגובת היצרן תתקבל דרך הצינור המקובל שהינו היבואן שלו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...