Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף הרומן שלי עם צ'מפיון? (תלונה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרימיום או לא פרימיום אני חושב שאתם מגזימים קצת. האחריות נגמרה והיצרן הסכים לממן חלק מהעלות למרות שנגמרה האחריות. מה עוד אתם רוצים?

כן הייתי בא בטענות לצ'מפיון על זה שתקופת האחריות קצרה מדי אבל כבר מאוחר כי את זה ידעת מראש כשקנית את הרכב.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה תקופת האחריות קצרה מדי? 3 שנים זה יותר ממה שבמוו או מרצדס נותנים.

ובכל מקרה זו בעיה חוזרת, הם אמורים לראות שיש רישום אצלהם שהחלק הוחלף פעם ראשונה ולמרות זאת הבעיה חזרה, ועל סמך זה לאפשר החלפת החלק עוד פעם ללא עלות.

 

ולפתוח השרשור גם מרצדס בחצי מליון שקל לא חפה מבעיות דומות ואפילו יותר חמורות, ויבואן מרצדס עוד יותר חמום ראש מצ'מפיון (הכי גרועים מבחינתי הם UMI).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

BAR72, לא נראה לך מוזר מה שכתבת?

 

ממש לא. אני חושב שהסיבה (או לפחות אחת הסיבות) שרכבים יפניים בשנות ה- 80/90 היו אמינים יותר מהאירופאיים, והמגמה הזו כנראה גם ממשיכה, אם כי במישורים אחרים, היא שביפן, מה לעשות, יש גם עונות מאוד חמות ולחות. באלפים השוויצריים יותר נעים :-)

אז נכון, בודקים הכל, וכו', אבל בסופו של דבר היה (וכנראה עוד יש) הבדל בעמידות החומרים. למה? לא יודע. כנראה מאותה סיבה שגם ביפן יודעים לייצר כסאות נוחים, אבל לא תמצא אותם במזדה 3,6 או קורולה, וכן תמצא אותם בפיג'ו, VW (ואפילו סובארו) באותו מחיר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
למה תקופת האחריות קצרה מדי? 3 שנים זה יותר ממה שבמוו או מרצדס נותנים.

ובכל מקרה זו בעיה חוזרת, הם אמורים לראות שיש רישום אצלהם שהחלק הוחלף פעם ראשונה ולמרות זאת הבעיה חזרה, ועל סמך זה לאפשר החלפת החלק עוד פעם ללא עלות.

 

ולפתוח השרשור גם מרצדס בחצי מליון שקל לא חפה מבעיות דומות ואפילו יותר חמורות, ויבואן מרצדס עוד יותר חמום ראש מצ'מפיון (הכי גרועים מבחינתי הם UMI).

חשבתי שהם נותנים שנתיים כמו על שאר תוצרת הקונצרן.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
חשבתי שהם נותנים שנתיים כמו על שאר תוצרת הקונצרן.

 

הם נותנים 3 שנים. שמעתי שבמקרים בודדים גם VW.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
האחריות נגמרה והיצרן הסכים לממן חלק מהעלות למרות שנגמרה האחריות. מה עוד אתם רוצים?

אתה רציני? הם שמו לו חלק פגום ולכן הם צריכים לקחת על זה אחריות או שאולי אתה מציע שכל שנה הוא יקנה משענת חדשה.

לפי הקצב הזה זה בהחלט סביר.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

האחריות נגמרה, אז כן אני מציע שכל שנה יקנה משענת חדשה.

הם לא שמו לו חלק פגום, הם שמו לכולם חלק פגום. עובדה שהתקלה חזרה אחרי זמן קצר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

+1

לפנות ליצרן אישית עם מכתב כתוב היטב, מנומס, עם כל המידע כולל תאריכים.

משהו שיהיה קל לקרוא. לצרף תמונות.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

מבאס ממש האמת. להיות בעלים של רכב שעולה המון כסף שאמור לתת תחושה טובה ופתאום דבר כזה מופיע זה ממש ממש הורס.

אני ממליץ לך לפנות לדבוש שירפדו לך את זה בעור איכותי יותר וכך גם תהיה בטוח שזה לא יקרה יותר.

בכל מקרה, תצרף את זה לשיקולים בבחירת הרכב הבא. אם AUDI משתמשים בעור מהסוג הזה לא יודע אם כדאי לרכוש עוד רכב כזה. אמנם אולי ברכבים החדשים הוחלפו החומרים.

פורסם
האחריות נגמרה, אז כן אני מציע שכל שנה יקנה משענת חדשה.

הם לא שמו לו חלק פגום, הם שמו לכולם חלק פגום. עובדה שהתקלה חזרה אחרי זמן קצר.

הם בטח שמחים לשמוע שיש אנשים שמוכנים לעשות את זה. אבל אני לא מוכן. ומה זה קשור ששמו לכולם חלק פגום? עוד יותר גרוע.

צריכים, לא צריכים, זה לא משנה. אם הם היו מחליפים, הייתי יודע שיש על מי לסמוך ואם יש תקלות שלדעתי לא צריכות לקרות, הם עומדים מאחוריהן וזה מאפשר לך בלב שקט לרכוש רכב מהם.

אני לא רואה את עצמי קונה RS5 ומחליף כל שנה חלקים שלא תוכננו נכון ;)

 

בסוף הכל זה שימור לקוחות.

אם לא משמרים לקוח בשביל 1000 שקל, זה גורם לי להתרחק מהם כמו אש ממים.

 

 

 

אז מישהו יודע מה הכתובת לשליחת אימייל ליצרן?

פורסם
האחריות נגמרה, אז כן אני מציע שכל שנה יקנה משענת חדשה.

הם לא שמו לו חלק פגום, הם שמו לכולם חלק פגום. עובדה שהתקלה חזרה אחרי זמן קצר.

 

אז שימכרו את האוטו ב305K ש"ח ויתנו לו 5 תלושים להחלפה ללא עלות..

לא הפגם מטריד את הלקוח, זה קורה בחלקים הרבה יותר יקרים וקריטיים (ע"ע DSG7), אלא היחס שלא היית מצפה לקבל ממותג פרימיום.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
האחריות נגמרה, אז כן אני מציע שכל שנה יקנה משענת חדשה.

הם לא שמו לו חלק פגום, הם שמו לכולם חלק פגום. עובדה שהתקלה חזרה אחרי זמן קצר.

 

ההתבוננות שלך על הארוע היא חד מימדית:

 

- פורמלית אתה צודק משום שהאחריות אכן הסתיימה.

 

- במישור הצרכני-שיווקי אתה טועה בענק, מדובר בחלק שאמור לשרת ללא בעיות מיוחדות לאורך כל חיי הרכב - בכל רכב.

במקרה הזה אורך חיי החלף קצר בצורה מביכה, אין אחד בפורום שיטען שזה סביר - לא במכונית זולה ועל אחת כמה וכמה במכונית שמתיימרת להיות רכב פרמיום.

 

אם לאנשי צ'מפיון היה מעט שכל בקודקודם הם היו דואגים להותיר את הלקוח מרוצה במחיר זניח יחסית, זה לא קרה ואם יורשה לי להמר אז את רכבו הבא פותח השרשור כבר ירכוש במקום אחר.

 

אגב - את ההתנהלות הזו אני מכיר ממקור ראשון, פעם החזקתי שני רכבים חדשים של הקונצרן, היום אינני מוכן לשמוע על התוצרת הזו, גם במקרה שלי הם חסכו סכום שלהערכתי היה בן אלפי ש"ח בודדים (2-3 לכל היותר).

חסכו בקטן והפסידו בגדול...

פורסם

דורקי,

מתוך סקרנות, אילו רכבים היו לך מתוצרת הקונצרן?

האם, באופן כללי, לא היית מרוצה מהם?

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

A4 ששימשה אותי ופולו ששימשה את זוגתי.

 

הפולו היה רכב מחורבן ברמות שנמכר כשהוא על גרר עם קצת יותר מ- 40,000 ק"מ על השעון.

החלק הגרוע שבסיפור לא היה הרכב (שכאמור לכשעצמו היה זוועה מוטורית) אלא השירות של הגאונים מצ'מפיון.

 

האודי דווקא הייתה בסדר גמור נטולת תקלות כמעט לחלוטין, אבל גם כאן "אשפי השירות" של היבואן גרמו לי שלא לחשוב יותר לכיוון שלהם.

 

דור הולך, דור בא - אבל בצ'מפיון המנגינה תמיד נשארת.


×
×
  • תוכן חדש...