רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
להנאתכם חברים - אני וחבריי : http://www.youtube.com/watch?v=G0wXQIFcCng&list=UU2u1rKganoRlMzyuHq7ggOg&index=3 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=HWoC_R-PN4s&list=UU2u1rKganoRlMzyuHq7ggOg&index=2 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=B_7zgSuL5EE&list=UU2u1rKganoRlMzyuHq7ggOg&index=1 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash inst…
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ולא אכפת לי אם זה מ2009 ואם זה כבר היה כאן. חיפשתי את זה בשביל חבר והנחתי שאולי כדאי להראות לכם על הדרך. GT2 בלגונה סקה, קורבט נגד 911. brNtbaMadX4 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. לראות עד הסוף, רצוי ב720P, ולהקשיב לפרשנים.
הודעה אחרונה מאת אאוץ, -
-
- 21 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
קניתי לא מזמן את הפולו 2012 1.4 אוטומט ,.. עכשיו יש לי בעיה איתה , כל פעם שאני לוחץ בקטנה על גז ממש בקטנה , הטורים עולים ואז רק אחרי איזה כמה שניות האוטו מתחיל לזוז למה זה ככה ? ברכבים אחרים זה לא ככה בכלל !!
הודעה אחרונה מאת K4vK4Zi, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 577 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_292.html
הודעה אחרונה מאת igaadmin, -
פגעו ברכב בחניה,ולא השאירו פרטים.( אבל השכן ראה ) 1 2
מאת Guest ישליישלי- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
ערב טוב. כמו בכותרת, היום בצוהרים כאשר ירדתי לרכב מצאתי פתק על השמשה. "פגעו לך ברכב מאחורה,בצד שמאל.רכב בצבע לבן מס-xxxxxxx " ללא פרטים נוספים. הנזק לטמבון לא גדול,אבל מכיוון שהרכב עבר פחחות וצבע,אז התפוצצה שכבת השפכטל בטמבון. אין לי מושג מי השאיר את הפתק. אם הרכב הפוגע היה משאיר פרטים אולי הייתי מוותר. מה עלי לעשות?
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אומרים שמכוניות יוקרה הן אלה שמביאות למכוניות העממיות את הטכנולוגיה, אז הנה, הגיע לו יצרן קטן שכנראה יודע על מה הוא מדבר, כי מרודסטר קטנה ומגניבה שעליה הם למדו והתנסו הגענו לרכב פאר פול סייז, מתחרה ישיר לCLS סדרה 6 ודומיו, במחיר שלא שונה בהרבה מהמתחרות. אז אומרים שתמונה אחת שווה 1000 מילים, אני חושב שזה לא מספיק. קבלו את הטסלה מודל S במבחן דרכים של קאר & דרייבר: http://www.youtube.com/watch?v=1kCG-WqpVnI דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. לדעתי - הצליח להם ובענק (למרות שהמסך הזה מטורף ודורש הרבה הסתגלות)... מה שנקרא, בטר פלייס - IN YOUR FACE!
הודעה אחרונה מאת ~MeiR~, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לרכוש את המוצר הבא ורציתי לשאול מה אתם אומרים על המוצר האנגלית שלי ממש גרועה בגלל זה אני צריך את עזרתכם. האם זה יתאים ללאון FR? ומישהו יודע אם זה קל להרכבה? אם אפשר גם הסבר קצר על איך זה עובד. http://www.ebay.com/itm/APEXI-Turbo-Timer-NA-Black-Control-Universal-BLUE-LED-1002-BL-/261131056319?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3ccc9fb4bf&vxp=mtr הרבה תודות!
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
- 4 תגובות
- 895 צפיות
שלום רב לאחרונה הייתה אשתי היקרה מעורבת בתאונה בה נגרם לרכב אובדן גמור (טוטאל לוס). לאשתי שלום, תודה לאל (רנו קנגו - האוטו טוטאל, הנהגת ללא פגע - יפה מאד, לא?) אני שילמתי את כל שנת הביטוח מנובמבר ועד נובמבר, אך התאונה קרתה עכשיו, ביולי, ואין לי כבר רכב לבטח. האם מגיע לי החזר או זיכוי על ארבעת החודשים האחרונים של השנה? האם אפשר "להקפיא" את הביטוח ולהשתמש ביתרה בשביל אוטו אחר? למותר לציין שהסוכן טוען שלא: "קנית פוליסה והנה אתה משתמש בה, אז אין שום החזר". תודה
הודעה אחרונה מאת Reimond, -
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בוקר טוב. היום בעת שאני נוסע לתומי נתקלתי במקרה שבמצב פחות טוב היה נגמר במוות שלי ובכך שהפיאט שלי כנראה הייתה נמרחת על הכביש כמו נוטלה. עמדתי ברמזור אדום הפונה שמאלה, כשנהיה ירוק נכנסתי לצומת בהיעדר מכוניות מסביב. כמה שניות לפני שאני משלים את הסיבוב (למזלי רק נכנסתי לצומת) עוברת פורד מונדאו באדום מלא לחלוטין במסלול שאני אמור להכנס אליו, במהירות שיא ונעלמת כלעומת שבאה. אם היה לי מנוע גדול יותר, הייתי מאיץ מהרמזור מהר יותר וכו, לא הייתי מגיע היום ליעדי, ואם לשפוט עפ״י המהירות של הפורד, גם ליעד היחיד שהיו לוקחים אותי (בי״ח) כנראה היה מיותר להגיע. השלמתי את הפניה והמשכתי בנסיעה, הפורד חיכתה ברמזור הבא הפונה שמאלה כאילו כלום לא היה, אז ניצלתי את הרגע לעצור בצד ולרשום …
הודעה אחרונה מאת Reimond, -
שברולט סוואנה בנזין 1 2
מאת all-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 26 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
לאחר חשיבה רבה החלטתי לנסות סוואנה בנזין. מקור הרכב הזה הוא הכוח הרב לאומי בסיני. האם יש למישהו מושג איך ניתן להגיע למכרזים שלהם?
הודעה אחרונה מאת all, -
-
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
ממ...
הודעה אחרונה מאת Guy30, -
הקשר בין צבע לצורה. 1 2
מאת proxima- 3 עוקבים
- 23 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
לא הצלחתי עדיין לפענח למה לא רואים למשל מרצדס אדומה, או רולס או אודי A8.. ובגדול אדום למשל לא מתאים לרכב קובייתי גדול, אבל שחור, אפור, חום או אפילו ירוק שמפניה הולך יופי. ולעומת זאת מכוניות מחודדות או מקומרות עם צללית נמוכה ארוכה נראות מעולה באדום, לבן, צהוב,כתום.
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מה אפשר לעשות עם זה?
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- 4 תגובות
- 864 צפיות
או שהרישיון הישראלי תופס?
הודעה אחרונה מאת laviil, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שימו לב לסרטון: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4318056,00.html ולמה אני זה שמפרסם את זה...
הודעה אחרונה מאת ג'יימס, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
התקשר אליי הבחור מסובארו שבזמנו דיברתי איתו לגבי קניה של ה-BRZ: "דיברתי איתך בעבר לגבי ה-BRZ" – "כן, זה ממש היה בעבר" "נכון, ורציתי לדעת מה התקדם מאז" – "אני התקדמתי. קניתי מגאן קאפ". מפגרים. זה היה לפני כמעט 5 חודשים !! (אולי יצאו שם מהקפאה עם הרכישה שעומדת לקרות בקרוב ?) נהגתי קצת (5 דק') בהשקה בכוכב-יאיר ביולי וביקשתי לתאם נסיעת מבחן רצינית יותר. אמרו לי "תראה, אנחנו לא יודעים, יש כרגע תיאומים למבחנים של כל העיתונאים. נדבר איתך". בסדר, חיכיתי בסבלנות. בכל זאת, יש הייפ מטורף והמון עיתונאים אז רק אחרי 5 חודשים הגיע הזמן להתייחס גם לקונים פוטנציאליים. עם הקבועי זמן האלה, תרשמו אותי כבר מעכשיו ל-BRZ המוגדשת העתידית שאולי תתפנה מהעיתונאים בזמן ב…
הודעה אחרונה מאת yairba, -
-
אמנם ידנית ואמנם 1.6 אבל עדיין נשמע מאוד מעניין לדעתי. נשמע לי כמו עוד להיט מבית ניסן. ראו את הידיעה בוואלה רכב...
הודעה אחרונה מאת פמקין, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 670 צפיות
שלום! יש לי פולקסווגן פולו משנת 99 בצבע אדום עם גג נפתח. טסט עד אפריל. מצד אחד הרבה חלקים בו החלפתי לאחרונה והשקעתי בו לא מעט כסף (רדיאטור, מצבר, צמיגים נראה לי גם). כנראה לא התמזל מזלי למצוא מוסך טוב, האוטו התחיל לעשות בעיות של היכבות/חוסר התנעה. עכשיו הצלחתי לפתור את הבעיה הזו, אבל הופיעה לו מנורת שמן דלוקה (ושמן יש - יתכן שצריך לעשות לו טיפול של החלפת פילטרים פשוט או שיש בעיה במשאבה). בנוסף יש גם בעיה במנורת הABS. אני לא יכולה להשקיע בו כסף, יש לי רכב אחר היום, ואני ממש שוברת ראש מה לעשות עם הישן. האם בכלל ניתן למכור אוטו במצב כפי שהוא, שמצריך טיפולים מיידיים? איזה סכום יהיה הוגן? או לשלוח אותו לפירוק? או מה אתם מציעים?
הודעה אחרונה מאת matansab, -
- 5 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
ערב טוב, איזה שמן מנוע צריך לשים לשברולט אופרה 2009 1600 אוטומט ומה כוללת המערכת מוזיקה המקורית? כמה רמקולים והאם יש usb או ?aux
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
- 0 תגובות
- 553 צפיות
ממתי שימוש במתנול מייקר את האחזקה ועוד ב 9% ולמה
הודעה אחרונה מאת proxima, -
חניית אופנועים על מדרכות 1 2 3 4 7
מאת S-e-X-y 620-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 100 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
שלום רב, שמי ערן ואני מייצג את מועדון האופנועים הישראלי במאבק נגד דוחות חנייה לרכב דו גלגלי. כידוע לכם (או שלא) על פי חוק אסור לאופנועים וקטנועים לחנות על מדרכה, הקנס הוא 250 ש"ח. בחודשים האחרונים הצטברו תלונות רבות מרוכבים אשר נקנסו על כך שחנו על מדרכה למרות שלא חסמו אותה ואף השאירו מרווח סביר (130 ס"מ) למעבר הולכי רגל, עגלות תינוק וכסא גלגלים. לפני שאמשיך, ידוע לי כי לא כולנו צדיקים ואכן רוכבים רבים מזלזלים בהולכי הרגל וחוסמים מדרכות, ואין בכוונתי להגן עליהם או להצדיק את מעשיהם. אנו פועלים גם להעלאת המודעות לבעיה אצלנו ומנסים ליצור שינוי בתופעה הזו. איך זה קשור לפורום הזה? ובכן, אם החוק איננו מאפשר לי לחנות על מדרכה ובעצם אני מסתכן בדו"ח, …
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 840 צפיות
כיום מחיר גז בתחנות הינו 4.22 בערך. האם יש ספקים פרטיים שמוכרים ביותר זול? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, אני בן 21 ועברתי טסט ממש לאחרונה, לאבא שלי יש רכב מטעם המדינה (הוא עובד מדינה ויש לו רכב צמוד). רציתי לשאול אם יש דרך להוסיף אותי לביטוח של הרכב, כדי שגם אני אוכל לנהוג ברכב לפעמים (כמובן בליווי שלו) חיפשתי גם בשירשור של הנהג חדש בנעוץ, וגם סתם בפורום, ולא מצאתי התייחסות לנושא, אשמח אם תאירו את עיני בנושא. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 9 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
הבנתי שיש חוק חדש שמורה על כל ניידת בתפקיד או לא להדליק בזמן הנסיעה את הצ'קלקה (אור אדום/כחול) האם זה נכון? ואם החוק נכון ותאורתית עברתי את המהירות המותרת והייתה ניידת מאחורי ללא צ'קלקה דולקת ,יכול השוטר/ת לתת לי דו"ח?? תודה רבה לעונים
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 800 צפיות
ב 2009 אמרו שיעלו מחיר אגרה ל 3000 שקל לרכבי גז.. זה בסוף בוטל? תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 589 צפיות
אמנם יש לי עוד זמן, אך תחביב מוזר פיתחתי כבר מהארץ הוא לנבור ולהתעניין בדברים שלא בהכרח אוכל לרכוש בזמן הקרוב. בטווח השנים הקרובות (שנתיים מקס׳) אני מתכנן מעבר לגרמניה לצורך לימודים ויוצא לי להתעניין בכל תחומי החיים במדינה (כולל קריאת עיתונים ברשת ) לאחרונה יצא לי לעבור על מחירי הרכב בגרמניה והסוגים ונתקלתי עד כה ב2 דברים שהייתי חייב לשאול לגביהם: האחד, הכוח שם נמדד עפי kW וPS, מי יוכל לשפוך אור על הנושא ולהרחיב בעצם מה זה אומר מבחינת המידות המקבילות הישראליות? השני, ראיתי שם בטווח מחירים נמוך רכב שמעולם לא יובא לארץ, פיאט סטילו. יש לזה סיבה? הרכב נראה מאובזר ומודרני ועומד בקנה מידה אחד עם הרכבים מאותו שנתון, מה גרם לסמלת למנוע מאיתנו את האפשרות הזאת? …
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מקווה שאני בפורום הנכון.. במשך יותר מ 8 שנים היתה ברשותי פיאט פונטו יפייפיה ועכשיו עברתי לקיה האם יש מועדון חברים של קיה כמו שיש בפיאט או מועדון מאזדה ? ממש נחמש שיש פורום שעוסק במכונית שאתה בעלים שלה ויכול לכתוב וללמוד ממנו הרבה (בנוסף לקארספורום המדהים ) אם אתם מכירים אנא שתפו תודה מראש שחר
הודעה אחרונה מאת shach, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, ידוע שיש מצלמות בטיחות במנהרות הכרמל בחיפה, זה לשם מניעת נהגים פרועים ונזקים חמורים. אבל האם יש מצלמות מהירות? אם נהג נוסע ב-120 (סך הכל מהירות סבירה שבזכותה הוא מסיים בזריזות את הממנהרה, מפנה בה מקום ומונע עומס אשר הוא בפני עצמו מסוכן במנהרות). האם צפוי לקבל דו"ח על כך? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
שלום! אתמול בלילה נגנבה סובארו ג'אסטי שנת 91 שלנו. היום בלילה התקשרו מהמשטרה והודיעו שמצאו אותה באזור בית אל, בשטחים. מה קורה עכשיו? האם גוררים לי את הרכב למקום מגורים? האם אני בעזרת ביטוח גרר צריך להביא את הרכב למקום שנוח לי? כי אין לי ממש חשק לנסוע עכשיו לאותו אזור, או לשלם סכום כלשהו על גרירה שתעלה יותר מהרכב.
הודעה אחרונה מאת rOOmUSh, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. האם ניתן לשכפל עוד מפתח+שלט לגולף שלי? הבעלים הקודמים שלי ברוב חוכמתו שכח את המפתח השני לפני כשנה בערך במרכז קניות, חזר ולא מצא אותו. כמה העלות בצ'מפיון והאם יש שמשכפלים חוץ מצמפיון, או דרכים אחרות? יש לציין כי זה מפתח קפיץ+שלט עם אמבולייזר קבוע. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת oranbuskila,
-
מי מחובר 25 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 491 אורחים (הצג רשימה מלאה)
