רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2 אלף צפיות
המנצחת לא מפתיעה אך בכל זאת נחמד למי שאוהב קו ישר .
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מה אתם אומרים על זה? רק צריך קומפרסור בשביל לספק אוויר לבוכנות ויש לכם אחד כזה משלכם. תהנו.
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש לי רישיון כשנה וחצי ואני בן 21 מותר לי להסיע רכב מלא?
הודעה אחרונה מאת Kobilach, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אהלן, ממש בימים האחרונים קראתי על הרבה דגמים חדשים של פורד (בטח כמו רבים וטובים כאן) בין היתר ראיתי את דגם הפיאסטה החדש. קודם כל הוא ממש יפה לטעמי, עם נגיעות אסטון מרטין הרכב מרגיש יותר צעקני במובן חיובי. דבר יותר מעניין מבחינתי הוא שילוב ה ECOBOOST 1.0 עם תיבה ידנית מנוע שעם כזאת מכונית קטנה יכול לתת ביצועים בהחלט מספקים בתוספת לצריכת דלק טובה למדי ובשילוב ידני גם פשוט כיף.. ואז קראתי ב YNET את זה: מחברת דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, נמסר ל-ynet כי שילובו של המנוע הקטן והחדשני בשוק הרכב המקומי נשקל ברצינות, אך ספק אם יגיע עקב מחירו הגבוה. עכשיו למיטב הבנתי הפרש המחירים באמת לא גדול. אז אני לא מבין מה הם רוצים... לא אחת הבנתי שדלק …
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
http://www.carpassion.it/render-mercedes-classe-e-facelift-2013/ לא מצליח להבין אם היא מוצאת חן בעיניי או לא הפרונט נראה כמו דגם חדש ולא מתיחת פנים. תנו חו"ד
הודעה אחרונה מאת The Coolest, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=1ECw-HVeNKw דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. דווקא רעיון נחמד
הודעה אחרונה מאת Elantra05, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אחרי ארבע וחצי שנים עם המיאטה, מכרתי את הרכב. NC לבנה שקניתי מדלק מוטורס ב 2008. נפרדתי בצער רב מהאוטו הכי מגניב, הכי כייפי והכי אמין שהיה לי עד היום ובטח הקנייה הכי טובה שעשיתי עד היום. הרכב נמכר תוך יומיים, מעל המחירון וללא בדיקה במכון. הרבה זמן חיפשתי מחליף ראוי. הצורך היה רכב עם (קצת) יותר מקום לנייד אופניים בתוך הרכב, אבל עדיין מספיק קטן לת”א. התקציב היה סביב 200 לרכב חדש, ספורטיבי, מהנה מאוד לנהיגה, מאובזר ועם גיר ידני. העדפה לסופר מיני או קומפקטית. התלבטתי המון... ביקרתי במספר אולמות תצוגה, התייעצתי עם הרבה אנשים, עשיתי מספר נהיגות מבחן (GTI, מגאן RS, ST). נורא רציתי i125 (הנעה אחורית) אבל קמור לא מביאים. ב GT86 / BRZ האופניים לא ממש נכנסים (פתח הטענה צר מא…
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן. החלטתי להתחיל לתדלק 98, יש בנהריה תחנה של דור אלון אך המחיר הוא מטורף, 9.6 שקל לליטר! ראיתי פה שרשור שבאיזור תל אביב יש תחנות ב8.2 וכ'ו. אז לצפוניים שבינינו, מישהו מתדלק בתחנה כזאת ויכול להעיד על איכות דלק טובה ומחיר זול יחסית? תודה, בן.
הודעה אחרונה מאת יאן, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 718 צפיות
רכב מיני ייחודי בעל מנוע 660 סמ"ק. איכות גימור יותר טובה מרכבים דומים שנמכרים כיום בארץ וכן גם תצרוכת דלק יותר טובה (30 ק"מ/לליטר) מכל ההיברידים שנמכרים כיום בארץ. הפוטנציאל קיים, נקווה שהיבואן החדש גם יזהה אותו. (בזמנו, הרקס ואח"כ הג'סטי זכו להצלחה גדולה בארץ ונמכרו באלפיהם). http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/956/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95-%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%A1-%E2%80%93-%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%A7-%D7%94%D7%99%D7%A4%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מישהו שמע משהו ? מתי יגיעו הדגמים החדשים? אשמח לשמוע מצרף תמונה
הודעה אחרונה מאת The Coolest, -
האם לנסוע בסביבת 350 ק"מ בנסיעה עירונית לאחר מילוי מיכל דלק מלא זה נחשב חסכוני ברכב חדש ובכלל?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
לפני כ5 דקות חברה שלי מתקשרת אליי ואומרת לי שהשכן קלט נערה בת 16 שופכת לי קמח על הרכב ובורחת, הוא הצליח לצלם אותה, מכיון שאני לא בבית אני לא יודע אם היא עשתה עוד נזק, אין לי מושג למה היא עשתה את זה ומדוע, אני חדש בבנין ולא מסוכסך עם אף אחד , הקמח לא מפריע לי זה באמת שטויות מה שמציק לי זה למה היא עשתה לי את זה ומה האינטרס, מה לעשות במקרה הזה?
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
ראיתי באתר שלהם שהמבצע הוא עד ה- 31\12\12. מישהו יודע אם הם מתכוונים להמשיך איתו גם ב-2013?
הודעה אחרונה מאת senior585, -
מחירי רכב בארץ 1 2
מאת jojakoja- 18 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני בטוח שלכל אחד ואחד מאיתנו יצא לחשוב ולהתעצבן על המונופול המעצבן הזה. כל אחד מאיתנו חשב (ואם לא חשב כדאי שיחשוב) על למה הרכב כל כך יקר? אל תאשימו את המיסוי רבותיי, המיסוי הוא רק חלק מהעניין. אנחנו צריכים להאשים את הקרטלים ו- יבואני הרכב ששולטים גם בשוק הליסינג- שבעצם מתחרים בעצמם? זה הכל שקר! אני יודע שכל הרשום מעלה אתם יודעים, השאלה שלי היא ככה- כל כך הרבה חולי רכב נמצאים בפורום הגדול בארץ לרכב: 1) למה אף אחד לא יצא נגד? 2) למה שלא נצא להפגין? ידוע לי שזו דרישה לא קלה לצאת מהבית, לעזוב הרבה דברים ולצאת להפגין. אך מסתבר שככה משיגים דברים במדינת ישראל. 3) למה שלא נארגן אנחנו מכתב ישירות למשרד התחבורה? ננסח מכתב ונחתום את שמינו עליו. הדלק …
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 38 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4318865,00.html בקרוב: צ'נג לונג יאנג (יצרן) 911 אוונטדור ברלינטה (דגם) ברמת גימור M6 (עיצוב מועתק מפיאט דובלו).
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 652 צפיות
איך הוא? מישהו ניסה ויכול לתת ביקורת ?
הודעה אחרונה מאת ChaoscripT, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 740 צפיות
תהנו....
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אחד מהפרקים האקזוטיים ביותר של טופ גיר - http://www.youtube.com/watch?v=57eQDVZwisw דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. סרטון של שעה, מומלץ לצפות
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
http://www.autocar.co.uk/car-news/detroit-motor-show-2013/new-bmw-m6-grancoup%C3%A9-revealed אני שואל את עצמי כעת, מה הטעם ב-M5? כלומר אין ספק כי ה-6 נראית טוב יותר ובעלת מראה ספורטיבי יותר. המכלולים, למיטב הבנתי, זהים למעט אולי מפסק סרנים גדול יותר ב-M6, שזה כמובן יתרון קליל לטובת ה-M6 (מאחור - 1582 מ"מ ב-M5 לעומת 1612. מקדימה ההבדל די זניח, ב-M6 יש 1631 מ"מ לעומת 1627 מ"מ ב-M5).
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ראיתי היום במכללה שבה אני לומד,טויוטוה קורולה חדשה ידנית עם 6 הילוכים!! עצרתי ודברתי עם הנהג משהו כמו 10 דק' רק מההתפעלות,הוא אמר שהיא עולה 120 אלף,וצורכת 1-17. האם באמת הרכבים המודרניים(הידניים) ישודכו לתיבות בעלי 6 הילוכים??
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברצוני לשלוח מכתב תלונה ל-Audi כבר הרבה זמן... בכל פעם שאני נזכר בזה ומחפש את כתובת האימייל שלהם, אני לא מוצא. האם יכול להיות שאין דרך לשלוח אימייל לHQ שלהם? האם מישהו, שכבר יצא לו להגיש תלונה, יכול לספק את הפרטים? תודה
הודעה אחרונה מאת gil, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, יש לי שאלה,מקווה שזה קשור לפה. עכשיו אני בעלייה באמצע נסיעה,עכשיו אני רוצה לפנות וצריך לתת למכונית זכות קדימה. איך אני עוצר רק עם קלאץ' בעלייה? מבלי שהרכב יתרדר אחורה. תודה. אני מתכוון למי שלא הבין עצירה רק עם קלאץ',ללא ברקס.
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
- 1 תגובות
- 599 צפיות
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3590352,00.html
הודעה אחרונה מאת bar72, -
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שימו לב לדגש: כיף, במחיר סביר. If only... http://www.topgear.com/uk/car-news/jeremy-clarkson-car-of-the-year-toyota-gt86-2012-12-7
הודעה אחרונה מאת ITSIK86, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם. האם מישהו מכיר חנות או רשת חנויות שמוכרת מוצרים לרכב (סטייל אוטו דיפו) בברלין? מישהו יודע אם ברשתות סופרמרקט אפשר להשיג מוצרים לרכב? אני לא מעוניין להזמין מוצרים און ליין.
הודעה אחרונה מאת e_r, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 59 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
http://www.netcarshow.com/skoda/2013-octavia/
-
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים, חשבתי על לייבא רפידות מאיבאיי, או כל אתר אחר למעשה לרכב שלי, זכור לי שלפני כמה חודשים ניתנו הקלות שחרור על חלקים מסויימים לרכב האם רפידות נכללות בזה? אם לא, מה אני צריך לדעת\להכין לפני שאני מזמין את הרפידות?
הודעה אחרונה מאת elik0, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 38.4 אלף צפיות
החברה הייתה ונכשלה..והיא אשכרה ישבה יומיים לפני ולמדה את החוברת שנתנו להם. לטענתה לכחצי מהשאלות לא היתה תשובה בחוברת שחולקה/לא דיברו על הנושא בשיעורים. אז איך אפשר לעבור את זה? האמת שאני לא זוכר שעשיתי אי פעם, בטח שלא מבחן, ובטח שלא אחד מכשיל.
הודעה אחרונה מאת orancar, -
-
במקום העבודה שלי קונים את הרכבים משומשים מחברת אלדן. השבוע הזדכתי על הרכב הישן שהגיע לפרקו (250000 ק"מ) ונסעתי עם אחראי הרכב שלנו לאסוף את הרכב ה"חדש" (עם 78400 ק"מ על השעון). מנסיון עם הרכב הקודם, שנקנה גם הוא מאלדן, אני יודע כבר שצריך לבדוק את תאריך הייצור של המצבר ואת מצב הצמיגים. אני ניגש לרכב מרים מכסה מנוע, מתברר שהמצבר מקורי. אני מאשר. בודק את הצמיגים, מתברר ששני צמיגים הם מקורים שאיתם הגיע הרכב. שניים נוספים יוצרו בתחילת 2011 וכל הצמיגים יבשים עם סדקים. אני קורא לנציג של אלדן שקורא למומחה מטעמם שבודק את הצמיגים, בלי להתכופף כמובן ואומר לי "הצמיגים יבשים? תרטיב אותם. יש להם בשר". את המשך הדיון אחסוך, בסופו של דבר, אחרי שיחה מאוד לא פרודוקטיבית…
הודעה אחרונה מאת mysterio57, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4319386,00.html
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 283 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 98civic
- daniel.asu
- meir_gi
- ArikC
- DC10
- `Infinity
- אלי55
- גולדן191
- 318i
- M H
- Stavik
- discoTD5
- om2
- tan tan
- borsood
- poune
- גרנד פריקס
- llaavvii
- Aviv943
- RedLabel
- Itzik-b
- BoazB11
- haranza
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Liquidator
- Igalz
- Alberrto
- Or05230
- אביתר א.
- redroze
- Avia
- yossiaviel
- Nakamichi
- gpro
- נתנאל - Net
- arice
- avargel
- DareDevil
- פריג'י
- chezik
- topop
- SurfHigh
- לירון .ה.
- flytomars
- Night Driver
- שביט
- Giant_TA
- menir1
- אהרן ג
