Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תסלחו לי, שירשור טפשי. זה עניין עובדתי. 6 הילוכים אינם "קידמה".

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בשנת 2006 נהגתי בגולף דיזל עם 6 הילוכים? ספורטיבי? לא ממש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
גם הקליאו מאוד חסכונית במהירויות האלו, אבל אין ספק שהילוך שישי היה מקנה לי הרבה יותר שקט בתא הנוסעים וצריכת דלק מדהימה.

סביר להניח שהייתי משתמש גם בהילוך השישי אפילו בתוך העיר, לשייט ב70-80 קמ"ש כשיש גל ירוק, חוסך בדלק מאוד.

בi30 1.4 החדשה שמו גם כן גיר של 6 הילוכים, ואני חושב שגם ביאריס, שזו בין הסופר מיני היחידות נראה לי שיש עם גיר ידני 6 הילוכים.

 

רנו נתקעו משום מה עם הקליאו עדיין עם גיר 5 הילוכים, מעצבן. חשבתי שבדור IV כבר יהיה 6 הילוכים ידני, מסתבר שגם המנועים החזקים, כמו ה1.2 טורבו וה1.5 טורבו דיזל 90 כ"ס יגיעו עם 5 הילוכים. באסה :-(

 

בסוכנות של רנו, לא אהבתי את הקליאו, מהידית איתות ועד הלוח שעונים (הלוח של רנו, שוכב יחסית), אני גם חיפשתי את המיני הכי מרווחת, בקיצור הפאביה הכי מתאימה לדרישות שלי.

 

מקווה מאוד שבשנים הקרובות, יכניסו לכל המיני, ובכלל כל הרכבים הידניים, הילוך 6, עם יחס העברה נמוך (שב120 המנוע יהיה על 2.5K סלד).

ודור, לתוך העיר, הילוך 5 מספיק לשיוט בגל ירוק, יותר מזה אתה כבר מאמץ את המנוע.

 

למה אתה מתפעל? בשנה שעברה אבא שלי קנה אחת בדיוק כזו. נכון עם 6 הילוכים. מנוע 124 כ"ס, רמת גימור GLI. אוטו פצצה! הלא נכון זה 1:17. אני חושב שזה סביב 1:14

 

לא מבין למה אנשים משקרים לעצמם או לחברים שלהם, מה הקטע?

זה כמו שאני יגיד שהקוואליר שלי עושה 1\15. (היא עושה 1\8 ואני מעדיף להחזיק אותה כי בשנתיים הקרובות היא עולה לי פחות מהרכב הכי חסכוני על הכביש).

 

אתה צודק, קורולה אוטומטית של חבר שלי עושה בערך 1\13, ככה שהידנית כולה לגרד את ה1\14.

 

מי שאמר שיותר הילוכים, יוצא יותר עבודה לנהג, כמו שצריך, בשביל חיסכון צריך לעבוד.

פורסם

הייתי בטוח שזה שרשור מלפני 10 שנים, התברר שטעיתי :?

אפשר לנעול.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...