Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום במכללה שבה אני לומד,טויוטוה קורולה חדשה ידנית עם 6 הילוכים!! עצרתי ודברתי עם הנהג משהו כמו 10 דק' רק מההתפעלות,הוא אמר שהיא עולה 120 אלף,וצורכת 1-17. האם באמת הרכבים המודרניים(הידניים) ישודכו לתיבות בעלי 6 הילוכים??

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

יש גם שבעה הילוכים בפורשה החדשה, אם כי להילוך השביעי אתה יכול להיכנס רק במהירות מסויימת (זה הילוך שיוט)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בשנים 2009-10 נהגתי (בגרמניה) בפורד מונדיאו ובפיג'ו 5008 - שניהם כלי רכב לא ספורטיביים בעליל - ושניהם היו מצויידים בתיבות ידניות בנות 6 הילוכים קדמיים. לא מדובר במשהו חריג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כמו שצריך.

 

בכל רכב עם מנוע 1.6 סטנדרטי, ומעלה, צריך לשים 6 הילוכים. (חיסכון בדלק למי שיודע להשתמש בו).

 

לחבר שלי יש לאון 1.8TSI ויש לה 6 הילוכים.

 

הפאביה החדשה שלי, יש 5 הילוכים, אבל בגלל שזה רכב שנחשב מיני וצריך לחסוך כמה שיותר דלק, הייתי מוסיף לה הילוך 6.

(עם מנוע 1.4 סטנדרטי והחלש ביותר שמוצע עם הפאביה, היא סוחבת יפה, הייתי מעדיף אבל שהטורים יהיו נמוכים יותר ב120 קמש ככה, למרות שגם עכשיו היא חסכונית במהירויות כאלו).

פורסם

ובמשאיות לפני 20 שנה כבר היו 18 הילוכים ויותר (עם על מיני קונפיגורציות של שני גירים, טרנספרים על שלושה טווחים ועוד). האם זה אומר קידמה טכנולוגית?

 

כמות ההילוכים זו לא קידמה טכנולוגית אלא ניסיון להילחם בצריכת הדלק בנתוני פרוספקט ובפליטת מזהמים. כאשר יש יותר מידי הילוכים זה מתחיל להיות עבודה יותר קשה לנהג, במיוחד אם המנוע אינו גמיש (ועל זה באים לפצות הרבה הילוכים). אני מעדיף מנוע גמיש מאוד עם הילוכים ארוכים ושיהיה פחות הילוכים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ראיתי היום במכללה שבה אני לומד,טויוטוה קורולה חדשה ידנית עם 6 הילוכים!! עצרתי ודברתי עם הנהג משהו כמו 10 דק' רק מההתפעלות,הוא אמר שהיא עולה 120 אלף,וצורכת 1-17. האם באמת הרכבים המודרניים(הידניים) ישודכו לתיבות בעלי 6 הילוכים??

 

למה אתה מתפעל? בשנה שעברה אבא שלי קנה אחת בדיוק כזו. נכון עם 6 הילוכים. מנוע 124 כ"ס, רמת גימור GLI. אוטו פצצה! הלא נכון זה 1:17. אני חושב שזה סביב 1:14

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אמנם 6 הילוכים, אך אני משוכנע שיחסי ההעברה קצרים יותר בכדי להפוך אותה ל"יותר נמרצת". מה לעשות, ה VVT-i וה VTec כבר לא ממש אטרקטיביים כשכיום יש מנועים קטנים, מוגדשים וחסכוניים יותר.

פורסם
הפאביה החדשה שלי, יש 5 הילוכים, אבל בגלל שזה רכב שנחשב מיני וצריך לחסוך כמה שיותר דלק, הייתי מוסיף לה הילוך 6.

(עם מנוע 1.4 סטנדרטי והחלש ביותר שמוצע עם הפאביה, היא סוחבת יפה, הייתי מעדיף אבל שהטורים יהיו נמוכים יותר ב120 קמש ככה, למרות שגם עכשיו היא חסכונית במהירויות כאלו).

גם הקליאו מאוד חסכונית במהירויות האלו, אבל אין ספק שהילוך שישי היה מקנה לי הרבה יותר שקט בתא הנוסעים וצריכת דלק מדהימה.

סביר להניח שהייתי משתמש גם בהילוך השישי אפילו בתוך העיר, לשייט ב70-80 קמ"ש כשיש גל ירוק, חוסך בדלק מאוד.

בi30 1.4 החדשה שמו גם כן גיר של 6 הילוכים, ואני חושב שגם ביאריס, שזו בין הסופר מיני היחידות נראה לי שיש עם גיר ידני 6 הילוכים.

 

רנו נתקעו משום מה עם הקליאו עדיין עם גיר 5 הילוכים, מעצבן. חשבתי שבדור IV כבר יהיה 6 הילוכים ידני, מסתבר שגם המנועים החזקים, כמו ה1.2 טורבו וה1.5 טורבו דיזל 90 כ"ס יגיעו עם 5 הילוכים. באסה :-(

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני מודע לזה ש6 הילוכים זה לא חדש! אבל זה קיים רק ברכבי ספורט (ובג'יפ צבאי של סופה) כך לפחות חשבתי עד היום..

הפתיע אותי שרכב סטנדרטי לחלוטין היה בעל תיבה עם 6 הילוכים ולא 5.. זה בהחלט חסכון אדיר בדלק וכמו שאמר קודמי שקט בתא הנוסעים..

ותהרגו אותי אני לא מסוגל להבין איך אפשר להעדיף תיבה אוטו' על ידנית,ולא אני לא אוכל את הסרט הזה שזה בגלל הפקקים,אני גר במרכז וגם אני סובל מהפקקים,ועדיין לא היתי מחליף על אוטו' בחיים! מבחינתי החסרון היחיד בידני זה שאתה לא יכול להחזיק ידיים עם החברה כשאתה נוהג בעיר

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...