רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 870 צפיות
citigo אוטמטית, האם מדובר בגיר רובוטי או גיר אוטומטי רגיל ? בפרוספקט רשום תיבת הילוכים Semi Automatic תודה,
הודעה אחרונה מאת bodovg, -
-
- 3 תגובות
- 751 צפיות
שלום, משהו קטן שהיתי צריך לשתף בשנים האחרונות שלי על הכביש, התרבו להן רכבים מסוג מאזדה 3/6. כמעט כל יום שלי על הכביש, לא משנה איפה אני נוסע, יהיה אידיוט (אחד או שניים או אפילו יותר) שיחליטו לנהוג כאילו הכביש הזה של אבא שלהם, בלי כל התחשבות בנוסעים על הכביש וב"טיסה" - כמובן שרוב האנשים האלו נוהגים במאזדות הנ"ל ספציפית. אני לא יודע למה הרכב הזה תפס שם של "ערסים" אולי בגלל הכמויות רכבים שנמכרו כליסינג או רכב עבודה שהחברות נותנות לעובדים שלהם שפשוט קורעים לרכב תצורה על הכביש, הרכב הינו זריז אז אני מבין מאיפה זה בא. או שמדובר בילדים שחושבים שהרכב הזה הוא רכב ספורט שלא מורידים תרגל מהגז. אני בטוח שעוד כאלה נתקלו במקרים דומים על הכביש. אתמול המקרה שהיה לי …
הודעה אחרונה מאת bar72, -
דרגת רישיון
מאת יוסי חן- 3 תגובות
- 711 צפיות
יש לי שתי שאלות. אני מחזיק ברישיון נהיגה מדרגת C1 ואני נהג חדש האם. אחרי השלושה חודשי מלווה עדין אסור לי להסיע יותר משני אנשים כמו אדם אם רישיון רגיל B או שזה אחרת ועוד שאלה האם מותר לי לנהוג ברכב שברישיון רכב זה רכב ציבורי אבל לנהוג בא בלי נוסעים כי יש לי על הרכב הזה רישיון רק לא ציבורי תודה .....
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
מישהו יודע מה קורה ב1.1.13 מבחינת המיסוי על הרכבים? חבר הזמין רגב ויוכל לרשום בעלות בסוף דצמבר או בתחילת ינואר ע"פ רצונו אולם ברור שאם יחול שינוי במיסוי לא משתלם לעלות בשנת עליה לכביש תמורת כמה אלפים. הבנתי שיש אפשרות שעקב הבחירות ימשיכו באותה מתכונת מיסוי (כלכלת בחירות...) כדי שהמחירים לא ינסקו וזה יעורר את זעם המצביעים. אשמח אם מישהו שמעודכן בעניין יוכל לשפוך אור בנושא
הודעה אחרונה מאת massa, -
היי, אני חוזר מהעבודה מאוחר בלילה וזוהי הפעם השלישית שאני נתקל במחסום של משטרת ישראל, 2 דקות מהפניה לרחוב שלי. שבוע שעבר עצרו אותי פעמיים ברציפות ורשמו את מס' הרישיון שלי. היום זה שוב קרה לי, באותו המקום ובאותה השעה כמעט! רק שהיום הם אפילו לא רצו לרשום את מס' הרישיון שלי, רק שאלו היכן אני גר. ואני שואל - מה הם מחפשים בשעות כאלה? אפילו קנסות הם לא מחלקים (נסעתי עם פנסי ערפל...)
הודעה אחרונה מאת epiphone, -
נסיעה לאילת 1 2
מאת avivfl-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אני מתכנן היום לסוע לאילת מכיוון תל אביב עם הרכב, עקב מזג האוויר יש לי קצת חששות, מהסיבה גם שפעם אחרונה שנסעתי הוויז לקח אותי בדרך מדברית שהיו שם שלטים פה ושם שאומרים "לא לעבור בעת הצפה" האם לוותר על הנסיעה לגמרי כי זה ממש מסוכן? או שאולי יש דרכים חלופיות יותר בטוחות? תודה
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 0 תגובות
- 436 צפיות
הודעה אחרונה מאת oranbuskila, -
ליד ביתי עובר רחוב צר שהפך עם השנים לעורק תנועה עמוס. אני חוצה את הכביש בבוקר בכל פעם שאני לוקח את הילד לבית ספר. כמובן שרק במעבר חציה מסומן היטב ובמקום שבו הנראות שלי היא מצוינת למרחק של 100 מטר לפחות (מהירות נסיעה מותרת ברחוב 50 קמ"ש). בממוצע עוברות על פני 3-4 מכוניות לפני שהראשונה עוצרת, אבל לא על זה אני מתרגז. קטנועים עוקפים מימין מכוניות שכבר עצרו לי ואחרי שהתחלתי לחצות, הבנתי שמדובר במקרה אבוד ואני פשוט נזהר. רוכבי אופניים צצים בכלל מהכיוון השני (מדובר בדרך חד-סיטרית) - דובר על כך בדיון אחר. אני מתרגז על נהגים שרואים אותי ממתין לפני מעבר החציה עם הילד, יודעים שאני מעוניין לחצות ובמקום לעצור מהבהבים באורות הגבוהים בשביל שאני לא אעז לרדת אל הכביש. אני מדבר ע…
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
יד I ליסינג 0 ק"מ. http://www.motodeal.co.il/deals/59/?aff_id=100 למי ששוקל כזה רכב - אחלה מחיר לדעתי.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
היום בשעה 07:50 נסעתי על כביש 65 מעפולה לכיוון צומת מעונות הסטודנטים של מכללת עמק יזרעאל, והתמקמתי באחד הנתיבים מתוך 2 הפונים שמאלה לכיוון כפר גדעון (כביש 60). אני הייתי שני, מלפניי עמדה סיטרואן פיקאסו. לאחר מס' דקות בודדות התברר שהרמזור נתקע על אור אדום, מה שגרם לפקקי ענק מהצומת הנ"ל ועד עפולה עצמה. התנועה בכל שאר הנתיבים זרמה בחופשיות, הם קיבלו אור ירוק... חייב לציין את ההתנהלות הבזויה של משטרת התנועה או מי שאחראי על הרמזורים - למרות שנהגים הודיעו להם כמה וכמה פעמים לא שלחו אף אחד לתקן את התקלה או לכוון את התנועה. יש לציין כי ניידת מתנ"א מסוג טויוטה קרינה היתה עסוקה בנתיב הנגדי בלתפוס "עבריינים" שנוסעים 120 במקום 90 עם אקדח לייזר. בשלב מסויים ראינו את הניידת …
הודעה אחרונה מאת Skins, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
http://www.themarker.com/dynamo/1.1883564 "ניסוי מהפכני // תערובת חדשה תוזיל את הדלק ב-40 אגורות לליטר בתחנת דלק קטנה במפרץ חיפה מבוצע בחודשים האחרונים ניסוי במסגרתו מתודלקות מדי יום 10 מכוניות במתנול מגז טבעי ■ המטרה: להוכיח שמכוניות יכולות לנסוע על תערובת של בנזין עם מתנול"
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
חברים שלום, לאחרונה אני מקבל המון התראות שווא על מארבי משטרה בכביש 1 ובכביש 4. מישהו יודע מה הסיבה? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת amiger, -
אוהבות קוריאניות? 1 2
מאת Notepad-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
http://paultan.org/2006/02/18/top-gear-compares-malaysian-and-korean-cars/ קצת ישן, אבל משעשע.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ידיעה מהיום: http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2598437
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
הותקנה מצלמת מהירות ראשונה בכביש 5 (ממערב למזרח, בין מחלף ירקון לקסם). זה הזמן להזכיר שמהירות מהווה גורם לכ6% מתאונות הדרכים (למ"ס). בו בזמן המדינה החליטה להשקיע כחצי מיליארד ש"ח במצלמות מהירות, כידוע, מסחטת הכספים הקלה ביותר, כמובן בתואנה שמדובר במלחמה בתאונות הדרכים (חצי מיליארד ש"ח שמופנים ל6% מהתאונות... "מעניין"). מהיום שבו סללו את הכבישים ואת החוק במדינת ישראל, כמעט לא השתנתה המהירות המקסימלית, למרות המהפך הדרסטי שחוו רכבינו (שלדה קורסת, ABS, בלמים משופרים, מערכת בקרת יציבות, כריות אוויר, חגורות בטיחות ואפילו הגנות אקטיביות כמו חיישני פגיעה), כרגיל כמו בכל בתחום, אנחנו משתרכים מאחורי מדינות המערב שהעלו את המהירות הממוצעת בכבישים מהירים ל111 קמ"ש. בא…
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 8 אלף צפיות
אני זקוק למידע....
הודעה אחרונה מאת kobimishali, -
- 9 תגובות
- 57.5 אלף צפיות
מה עליי לעבור כדיי להוציא רשיון על מונית?
הודעה אחרונה מאת kobimishali, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני מבטוח שנה בביטוח פיניקס, הלכתי עליהם רק בגלל שאין צורך לא בקודן ולא באיתורן עכשיו אחרי שנה שאני מבוטח אצלם הם אומרים לי שהחברות ביטוח מבקשות איתורן סייפ. מדובר על רכב סיאט איביזה 1.4 רפרנס. נכון לעכשיו אני משלם 6200 לביטוח כולל חובה ומקיף. פחות מחודש אני יהיה בן 24 הביטוח יורד ל5200 כולל חובה ומקיף. אני ממש לא רוצה לעשות את האיתורן הזה עלות של 600+ חד פעמי שנה ראשונה לא משלמים ואחרי שנה 20 שקל לחודש. הסיבות שאני לא רוצה להתקין איתורן הן שלא יתעסקו לי ברכב, ולא בא לי להוציא 600 שקל מיותרים... מההתחלה הלכתי עליהם רק בגלל שלא צריך שום קודנית או איתורן, הגעתי אליהם דרך הפורם סוג של ביטוח קבוצתי מאז שיצא המבצע על הסיאט והסקודה. אני מתחיל …
הודעה אחרונה מאת 2B3MAYA, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 993 צפיות
היי. כמובן שהיום כולם כבר משתמשים בוייז ואף אחד כבר לא מתייחס ל GPS כמכשיר נפרד בצורה רצינית אבל רציית לשאול בכל זאת בשביל אבא שלי שממש אין לו אייפון איך המכשירים של APEX? שווים משהו? כמה אמור לעלות GPS נורמלי שנותן הדרכה נכונה ושתהיה לו קליטה טובה? וגם אם מישהו יודע איך האחריות של APEX כי יש לאבא שלי היסטוריה של הריסת מכשירים שהוא משתמש בהם נ.ב מקווה שזה הפורום המתאים לשאלה כי לא מצאתי פורום מתאים לנושא באופן ספציפי
הודעה אחרונה מאת sofiste, -
- 12 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ברשותי סיאט לאון FR DSG 2012 בעבר ביטחתי את הרכב בהסדר ביטוח של עובדי מדינה, שבו הצעת המחיר הייתה המשתלמת ביותר. כעת אני לקראת חידוש הביטוח והמחיר הועלה משמעותית! דורשים כעת 6300 ש"ח עבור מקיף בלבד! עבור "כל נהג מעל גיל 30" אשמח לשמוע מבעלי רכב דומה כמה הם משלמים עבור הביטוח, ולקבל הפניות לחברות\סוכנויות מומלצות. תודה מראש לעונים!
הודעה אחרונה מאת basss, -
נגנבה לי הגולף 1 2 3 4
מאת Muzic4Ever- עוקב אחד
- 57 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
נגנבה היום, ערב מוצ"ש מחניית בית החולים הלל יפה בחדרה. צבע כחול מטאלי, מס' רישוי 42-174-35 כל היודע דבר על מקום המצאה נא ליצור קשר ב: אפס חמש ארבע חמש ארבע תשע שתיים תשע שש ארבע. תודה!
הודעה אחרונה מאת itzikc78, -
"דלק", כמה מאות מטרים צפונית לגשר לרוקח על דרך נמיר. מתדלק שם כבר מעל חצי שנה בלי שום בעיה. לשם השוואה - אתמול, פז בכפר הירוק, 9.43 לליטר.
הודעה אחרונה מאת tgt, -
- 0 תגובות
- 411 צפיות
אז ככה, בעוד כחודשיים בדיוק אני מתכנן טיולון קטן לאיטליה,אני נוסע עם חברה שלי ועוד זוג ואני לא אפרט לגבי הטיול כי פה זה לא פורום למטייל. בכל אופן ברצלוני לנסוע מורונה להרים הדלומיטיים,נסיעה שאורכת כשעתיים בערך,180 ק"מ. רציתי לדעת,האם יש מגבלה להשכרת רכב לצעיר בן 24 שבעוד חודשיים החל מאותו התאריך יימלאו לו 25? ברצוני להשכיר את הרכב ל3 ימים. האם יש מגבלות? איפה הכי זול? אני הולך לנסוע למקומות הרריים ומושלגים,אז אני בגישה של לקחת רכב 4*4. חשבתי על משהו כמו S3 או משהו בכיוון הזה. רציתי לדעת מה אתם ממליצים,איפה אתם ממליצים? כמה התענוג אמור לעלות לי? ידוע לי שרכב בסגנון הS3 לא נחשב לאיזה רכב פאר באירופה אז נראה ל שגם המחיר שלו לא אמור להיות בשמיים. אם יש…
הודעה אחרונה מאת viper05, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום כולם. עוד שבוע וחצי בערך נגמר לי הביטוח לרכב, בשנה האחרונה הייתי מבוטח דרך הקבוצת רכישה לביטוח שנעשתה לרכב הזה, אבל השבוע קבלתי טלפון שמעכשיו צריך לעשות איתורן אם רוצים להמשיך לבטח את הרכב. מישהו מצא חברה או סוכן אחרים עם מחיר נורמאלי שלא דורש איתורן?(יש העדר תביעות, ויש גם קודנית וכספת) אשמח אם תעדכנו אותי, תודה
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
החנתי את הרכב בצד והם עבדו בעבודות גיזום והרכב ניזוק בכנף האחורית בצד שמאל של הדלת!!!!!!!!!! בא לי לפרק להם ?@#$@#$?@#$?@#$?@#$? בהתחלה חשבתי שמי שעשה את המכה זה העירייה שעושה עבודות גיזום אבל ששלחתי להם מייל, קיבלתי מהם תשובה, שכן היו עבודות גיזום במקום אבל של חברת החשמל!!! הנהג טרקטור הזה בלי בושה דפק לי תכנף!! ועוד רכבים ניזוקו מהמקרה הזה אשכרה נפלו ענפים גדולים על רכבים, היה שם רכב אחד כאילו נפל עליו עץ!! כול הגג התעקם!! בא לי ללכת לחברת החשמל ולהפוך להם תמקום!@?!@?
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 4 תגובות
- 737 צפיות
אני חייב לדעת בדחיפות איפה נמצא הקוד צבע של הרכב באימפרזה שנת 2002 כל מי שיודע אני אשמח לפירוט
הודעה אחרונה מאת busta20, -
- 0 תגובות
- 890 צפיות
היי, אני מעוניין לייבא הגה שבמקור ללא כרית אוויר, "הגה ספורט" אשר יותקן על סופה, האם אפשרי לייבא הגה מבלי בעיות מיוחדות במכס ? מה הפרוצדורה שצריך לעשות ? תודה רבה ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת Danix60, -
- 6 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
בחדשות 10 שידרו סרטון שצולם מתוך רכב ומתאר את תאונת השרשרת בניצנה. שמעתי את המהדורה ברדיו. למישהו יש את הסרטון? אני לא מוצא אותו באתר שלהם. תודה
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
S350 TOTALLED
מאת proxima- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קצת ישן, אבל הכסאח שהמרצדס עברה עבר מרשים.
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
פעם נוספת הצליחו מקבלי ההחלטות בשיתוף עם המהנדסים האחראיים (וסביר כי גם ידם של הקבלנים אינה נקייה, לא בעצם לא סביר, בטוח) להתעלות על עצמם: מסלולי המטרונית בכמה מקטעים ייחסמו והרציפים ייחפרו שוב כדי לשתול בהם "רכיב חכם", עקב טעות במהלך העבודות – כך אמרו גורמים אגד לרדיו חיפה. מנכ"ל יפה נוף: "עבודות שתוכננו להתבצע לקראת הפעלת המטרונית ואין זה חריג" http://www.krayot.com/archives/11919 במדינות נאורות, כבר היו מזמן עורפים את הראשים של כל הנוגעים בדבר ומאכילים את גופותיהם לאוכלי נבלות. הם בונים נתיב מוגבה כבר 6 שנים! ------- ------- ------- ------- ------- ------- ------- תזכורת: - על-פי התנאים שנקבעו במכרז להפעלת השירות, החברה שתזכה בו תהיה מחויבת לה…
הודעה אחרונה מאת Yony_S,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 304 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פיגו107שנת2010
- מ.צ
- Pavlik
- flytomars
- Camaro 92
- אליהו שבת
- Tal7
- Liquidator
- קוסקוס
- superb
- Style
- ברווז
- Ragnar
- `Infinity
- Ohad91
- dorosen
- לירון .ה.
- Gavrik
- Arielz2405
- יוני3227
- שחר 1
- Shay Shd Dave
- natco
- Supertigre
- Zorly
- Night Driver
- SurfHigh
- פריג'י
- guy.a
- urich
- shlomiko
- mikk
- epiphone
- MIHAEL
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Ronenbb
- om2
- itaysamurai
- גור אדם
- fatboy1340
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- Igalz
