רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 888 צפיות
זה מתוך האתר שלהם, מה דעתכם? גם השנה מצפה לנו שלל רכבי הליסינג של השנה הבאה בביתן 1? גם בפייסבוק הם מפרסמים ומחלקים כרטיסים...
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
פתיחת מחסום בחניון 1 2
מאת bgfc- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 6 אלף צפיות
אני עובד מידי פעם בחניון..מדובר בחניון תת קרקעי..שנכנסים המכונה מזהה רכב(יש חוטים שזורים על הריצפה).. ונותנת אופציה להוציא פתק עם שעת כניסה..מתי שהפתק יוצא המחסום נפתח.. ביציאה אמורים למסור את הפתק לשומר..השומר מעביר את הפתק במחשב..המחשב מחשב את מס' שעות החניה ולפי זה קובע מחיר.. נודע לי שיש אנשים שמצליחים לצאת מהחניון ללא תשלום..איך הם עושים את זה?! האם הגיוני שמישו "המציא" שלט למחסום הזה?? כי למחסום הזה סתם ככה אין שלט ורק המחשב פותח אותו..
הודעה אחרונה מאת Solidice190, -
- 3 תגובות
- 743 צפיות
שלום לכולם, דיברו על זה שבדצמבר תגיע המאזדה 6 החדשה 2013 לארץ, אנחנו עוד 3 שעות כבר בינואר 2013 והיא עדיין לא כאן (או שכן?) למישהו יש מושג מה קורה עם זה?
הודעה אחרונה מאת dr_orlick, -
- 0 תגובות
- 970 צפיות
שלום. מישהו יודע באילו חברות מחזירים את הרכב השכור ישירות לטרמינל 3 ולא לחניון בטרמינל 1? תודה מראש, ADZ
הודעה אחרונה מאת adz, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 767 צפיות
שלום חברים, לרגל יום ההולדת של אחי הבקשה שלו היתה וולנטיין 1 , לאור המחירים המוגזמים שדורשים בארץ חשבתי על לקנות אחד באי ביי תמורת 300$ או אפילו משומש גרסה 1 [שהיא לא הכי אחרונה] בסביבות ה 130$. השאלות שלי: 1. האם אפשרי ליבא בלא בעיות ? או שמה עלי לקחת בחשבון שהמכס או מישהו יכול לעצור לי את זה ללא אפשרות שיחרור. 2. האם אפשרי לעדכן לו את התוכנה\גרסה לגירסה החדשה יותר ? 3. האם הוא תומך במפות GPS לאיתור המצלמות החדשות ? והשאלה האחרונה האם ישנם מחירים שפויים בארץ למוצר ? תודה. טל.
הודעה אחרונה מאת vigi, -
- 1 תגובות
- 767 צפיות
שלום לכל החפץ לעזור לי =] אני מעוניין בקניית סיטרואן C5 2002 2.0 לא PAK. חקרתי עליה המון וראיתי הערות כמו "לא להתקרב לצרפתיות" שלא באמת מעניינות אותי אז לחסוך.. בעיקרון את הדברים הטובים הבנתי.. השאלה שלי היא מה הבעיות הנפוצות ברכב הזה? בערך מה העלויות? ואם מישהו מכיר מוסך טוב באיזור חיפה והקריות כי כמו שהבנתי מי שלא מבין שלא ייגע. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
היו לי צמיגים מ09 ו08 של SAILUN.. מתחילת החורף אני מחליק בכל כיכר... זה היה לי ממש כיף אבל מתישהו זה נמאס. קניתי 4 צמיגים של OVAISION ב850 ש"ח, תאריך 4212 שזה מעולה. אבל בפנצ'ריה לא ממש חשבתי על חברת הצמיג ואיכותו בלי קשר למידותיו ותאריכו... עשיתי קצת חיפוש בגוגל על החברה ולא ממש הבנתי אם זה זבל סיני או סיני באיכות טובה, אחרי הכל אני לא רייסר והרכב שלי לא אוהב לעבור את ה140 קמ"ש אז סיני באיכות טובה זה בסדר גמור בשבילי. תודה לעונים: כמה אוביישן זה חרא? כמה אני צריך לפחד מפיצוץ צמיג ימין כשאני לוקח סיבוב חד שמאלה על 90 קמ"ש או קרע בצמיג בנסיעת כביש 6 כזה על 120 קמ"ש?
הודעה אחרונה מאת TheOne23, -
-
איך הוא לא מתהפך ? 1 2
מאת proxima- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מישהו בדק זוית אפשרית לפני שהוחלט על הניסוי Po0a-ZZBNpE דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת proxima, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן, האם ניתן לבטל העברת בעלות על רכב יום אחרי העברת הבעלות? לאחר חיפושים פה בפורום לא מצאתי תשובה חד משמעית, תודה.
הודעה אחרונה מאת רן חדש, -
לפי הפרסומים, 217K ש"ח כוללים כבר אבזור כגון SUNROOF, ומגיעים ב- 9.2 שניות למאה (מ- 136 כ"ס יחסית צנועים). האם דלק פיצחו את השיטה?
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
http://www.buy2.co.il/o/7ec9ab6e-8845-41bc-a8e4-d5ab689c6a2b 50 שקל נראה סביר בהחלט השאלה אם זה אמין ובמיוחד החום שיש לנו בארץ שזה לא נופל אחרי 3 חודשיים. מקס.
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 1 תגובות
- 613 צפיות
ברצוני לדעת האם חובה וניתן לאשר את זה ברישיון? המידה היא אותה מידה מלבד החתך מידה מקורית:16/205/45 מידה רצויה:16/205/55 תודה
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני באמת שואל את עצמי מה הקריטריונים של הישראלי המצוי ( לא חבר בפורום ) כשהוא בא לקראת קניית רכב חדש? גילוי נאות ,אני נוהג על סיאט לאון ולא מעט פעמים אני מוצא את האנשים שואלים אותי למה לקנות סיאט במחיר של מאזדה/טויוטה/פורד, אתה פרייאר. לא נכנס לדיון האם סיאט טובה יותר או טובה פחות משאר החברות שציינתי , מעניין אותי לדעת עד כמה שם המותג חשוב כשישראלי בא לקנות רכב? יכול להיות מצב שישראלי קונה רכב רק בגלל שמו? בלי לבדוק נתונים/איכות ? הפואנטה שאני מנסה להעביר היא שאם כל אחד היה קונה רכב לפי הנתונים ולפי האיכות וההרגשה ולא לפי השם היתכן כי היבואניות יביאו רכבים מאובזרים יותר? איכותיים יותר? קחו כל רכב במצב בסיסי שמשווק בישראל תראו אותו באירופה/ארה"…
הודעה אחרונה מאת VitaliGal, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
האם גם לכם קורה שלאחר בדיקת תא המטען ברכב השומר לא חושב פעמיים לפני סגירת דלת תא המטען והעוצמה שבה שהוא סוגר את הדלת מקפיצה את כל הרכב על המקום? יש הרגשה שהדלת או המנעול עוד מעט יתפרקו. ברור שאין לו זמן ורצון להתעסק בכל רכב בעדינות, אבל יש גבול ליחס שהשומרים נותנים לרכוש של אחרים. אציין שהרכב שלי חדש ואת דלת תא המטען ניתן לסגור באצבע אחת ללא שום מאמץ. אז תארו לכם את ההבדל בעוצמה שמופעל על הדלת. בזמן האחרון התחלתי פשוט לצאת מהרכב לפני שהוא סוגר את הדלת ולבקש ממנו שיעשה את זה ביותר עדינות, או שאני בעצמי סוגר אותה. האם גם אתם חווים את זה? איך אתם מתייחסים לזה?
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
צפיתי בסדרה של NG תעשיות-על בפרק על הגומפרט, להפתעתי הסיבי פחם רק יושבים על שלדה צינורות כרומולי, אתמול צפיתי בפרק על הפגאני ויירה החדשה, שוב שילדה מצינורות מתכת, 2 מכוניות במליון אירו כל אחת עדיין בנויות בטכנולוגיה הישנה. כבר התחלתי לפקפק אם יש בכלל מכונית לכביש כזו.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 6 תגובות
- 860 צפיות
החודש כמו כולם, נאלצתי לעבור טסט באחד הקרטלים הידועים. ניחא לוחית הרישוי, אבל הבעיה שלי היא עם משרד הרישוי. מדוע למען השם כשאני ניגש לשלם את האגרה בדואר עם כרטיס אשראי, אני מחוייב ללפחות 2 תשלומים ועוד בריבית? ואם בא לי לשלם בתשלום אחד? פשוט התנהגות דרקונית של המשרד, לא זכור לי העניין משנים קודמות. אם אתם חושבים שיש כאן עניין לציבור, אולי ניתן לעניין את כתבי הרכב ולהעלות את המודעות.
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
צריך המלצה לצופר חזק 1 2
מאת nir100- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
כרגע יש לי באמריקאית שבחתימה צופר מקורי טון-נמוך, כמו קול של שדרן רדיו ב5 וחצי בבוקר, אחרי הסיגריה והקפה. תקין אבל לא מספיק חזק. כבר נמאס לי מאנשים שמיישרים כיכרות (דו-נתיבי), לוקחים זכות קדימה, מתנהגים כאילו הכביש שלהם, או שסתם נוסעים לאט מאוד בשמאלי. כל כמה ימים קורה לי שאיזה אגואיסט מיישר כיכר דו-נתיבי (לא משנה באיזה נתיב אני), לאנשים יש בעיה, קשה להם ליסוע לפי הקווים, ואני צריך לתת ברקס. עכשיו יש לי אמריקאית שלא ממש אכפת לי ממנה, היא טפו טפו טפו יכולה לשבור קירות, הבעיה שהרבה מהמכוניות בכביש יפות וחבל להשאיר להם איזה שקע בפח. עכשיו לא בצחוק, אני מתעצבן מאוד, כי אני זה שתמיד בסדר, אני מתחשב, גם אורות אני מדליק בימים האלו, כדי שאיזה צדיק-מסדום יראה או…
הודעה אחרונה מאת Japanese Engine, -
מישהו יודע איפה? פעם היו מעדכנים, עכשיו רק הודיעו שהתקינו עוד 11 מצלמות. בוויז זה מעודכן?
הודעה אחרונה מאת OfirCohen87, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כך ניראית קיה קוריס החדשה בעלת הנעה אחורית: מזכיר לכם משהו? ועוד משהו בתור חומר למחשבה: מה הולך פה?
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 916 צפיות
ישראל כץ: העלנו מהירות הנסיעה - ויש פחות תאונות דרכים שר התחבורה הגן על החלטתו להעלות את מהירות הנסיעה בכביש 6 ל-120 קמ"ש או 130 בפועל, ואמר כי "באותם מקומות שבהם הועלתה המהירות באף כביש לא הורע המצב ובחלק מהמקומות יש פחות תאונות מכפי שהיה קודם". http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000810146 אז רגע. אני מבולבל. אם מהירות לא הורגת, למה צריך 300 מצלמות בכבישים ישרים ללא תאונות?
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם! אחי קיבל סיטרואן C4 חדשה ונתן לי לנהוג עליה. דבר ראשון שעצבן אותי היה גלגל ההגה המוזר עם פלסטיק ישר בתחתית גלגל ההגה. השאלה שלי היא למה יש את הדבר המוזר הזה? ראיתי את הדבר הזה בעוד מכוניות. לי בכל מקרה זה לא היה נוח. אני מצרף תמונות כדי שתבינו על מה אני מדבר... דבר נוסף הוא פתיחת תא המטען - צריך ללחוץ בצורה מאוד מסויימת בצד שמאל של הלחצן בדלת של תא המטען- לא נראה לי תקין, אחי טוען שתקין. מי צודק? תודה לכל מי שעונה
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
ביום שישי היה בערד ראלי. אמיתי, רשמי, עם כמה קטגוריות (RZR, 2*4, 4*4, ג'יפ), עם הכוונה משטרתית, כרוז אינפורמטיבי, ואווירה טובה. רק חובבי הרכב, שתמיד מתלוננים שאין בארץ מירוצים, ואין ואין ואין, נעדרו. למעט כמה מאות בודדות של מקומיים ואולי כמה עשרות בודדות של נוספים שבאו מרחוק, אתם - חובבי הרכב, שיוצאים למסעות טיול בארץ בקבוצות, לא הגעתם. מדוע? הרי יש ערך כה רב לתחילת תרבות מוטורית בארץ, וזה בנוסף לפאן של הארוע. שיירות בשבת כן, מירוצים אמיתיים בשישי לא?
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 779 צפיות
ערב טוב לכולם. חבר שלי נמצא כרגע בשלילה,והציעו לו במקום העבודה ללכת לקורס מלגזה כדי שיוכל לתפעל אחת כזאת במפעל. הוא שואל אם יש איזהשהי בעיה להוציא רישיון מלגזה כאשר אתה שלול רישיון ? אני שמעתי תגובות שהן לכאן ולכאן חלק אומרים שכן וחלק אומרים שלא,יש אפילו כמה שאומרים ש"חבר של החבר של הכלב שלו.." הוציא רישיון מלגזה גם בהיותו בשלילה? מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היי לכולם, לפני כמה חודשים פתחתי דיון ובו ביקשתי הצעות כיצד ניתן לארגן שמצלמת הדרך שברכב שלי תצלם קבוע גם כשהרכב מכובה, כלומר שתשמור מפני שכנים שלא יודעים לנהוג ונותים לדפוק את הרכב ולא להשאיר פרטים ( ). כולם אמרו שזה בלתי אפשרי, אם יחבר את המצלמה ישירות למצבר הוא יתרוקן/ואין בטרייה מספיק חזקה שתחזיק זמן צילום ארוך כ"כ. עכשיו אני שם לב להרבה חברה כאן בפורום שרושמים שבעזרת המצלמה הם מוצאים אנשים ששרטו/פגעו להם ברכב בחנייה, איך? מה הפתרון? זה ממש דחוף לי, הודה מאוד למי שישתף! תודה!
הודעה אחרונה מאת Skity, -
-
- 4 תגובות
- 714 צפיות
ערב טוב לכם אתם יכולים לזהות את הרכב הזה ? מצטער על האיכות הקטנתי את זה
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 23 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
סתם מודעה שנתקלתי בה ביד 2, סיאט לאון שנת 2002 ב 125K !!! בהתחלה חשבתי שמדובר בטעות, אבל אז ראיתי שהיא מושקעת ב 100K... 4X4 SPORT TURBO ... בכל מקרה מה אתם חושבים ? http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=29&SubModelID=258&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info= לא מבין למה להשקיע כלכך הרבה כסף במקום לקנות רכב חדש, ומי באמת יקנה רכב ישן כזה במחיר כזה ...
הודעה אחרונה מאת Miraz, -
- 2 תגובות
- 481 צפיות
כפי שנאמר בנושא אם מישהו יודע להגיד לי מהו מרווח הברגים בג'אנטים ברכב זה 5*100? 5*112? תודה מראש לעונים שאו ברכה
הודעה אחרונה מאת seat ibiza TDI, -
- עוקב אחד
- 50 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
היי, מישהו יכול להגיד לי פעם אחת ולתמיד איך נכון לבטא את שם היצרן קיה- KIA, או KAYA? תודה
הודעה אחרונה מאת The Coolest, -
- 0 תגובות
- 521 צפיות
האם יצא לאחרונה (חודש אחרון) איזה עדכון לגיר שקצת מרסן את ההתנהגות המשוגעת של הגיר?
הודעה אחרונה מאת kanter_m, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 850 צפיות
היי, אני שעות על גבי שעות מחפש ספר היינס או כל קובץ PDF של טיפולים לקליאו MK2 99 האם יש מישהו שמחזיק בספר עצמו או בקובץ PDF ? או איכן אוכל למצוא ? תודה רבה לכל העוזרים !
הודעה אחרונה מאת Danix60, -
-
מי מחובר 38 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 194 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- llaavvii
- Camaro 92
- AviorXD
- fch68lz
- ניקו פ.
- פינדר
- om2
- orsh99
- גולדן191
- SurfHigh
- makatuvkan
- malcishua
- שי
- דובצע
- blackice
- mikk
- outnex
- urich
- D1winner
- נעם101
- טויוטה סופרה
- פאר האורה
- David32
- Avia
- אברהם א
- tohanov
- shilo_v
- נהג חדש תקציב קטן
- mcshmupi
- ypz
- tan tan
- flytomars
- andor
- 318i
- yahaga
- amosbmw
- yossiaviel
- אורי מ.
