רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 564 צפיות
זה מה שנקרא נחישות "בן 13 שרב עם הוריו המאמצים בגלל חשבון הטלפון הסלולרי שלו גנב את מכונית המרצדס של אביו ונסע כאלף ק"מ ברחבי אירופה - לכיוון ביתו" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4331595,00.html
הודעה אחרונה מאת bennyavi, -
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, בשבוע שעבר קיבלתי רכב ליסינג פורד פוקוס חדשה, מכיוון שהרכב מגיע עם דיבורית BT מובנית היה חשוב לי לוודא שנושא החיוג הקולי עובד כשורה, למזלי מישהו אחר במשרד קיבל בדיוק את אותו הרכב חודש לפני, ניגשתי לרכב שלו חיברתי את האייפון שלי ואכן חיוג קולי עובד. כאשר הגיע הרכב שלי ציפיתי שהדבר יעבוד בדיוק אותו הדבר, להפתעתי החיוג הקולי לא עובד בכלל, לא משנה מה עשיתי פשוט לא עובד, פניתי אל חברת הליסינג בבקשה לבדוק למה זה לא עובד, אחרי מספר ימים שהרכב במוסך קיבלתי תשובה לקונית "במשלוח האחרון שהגיע לארץ חברת פורד הורידה את נושא החיוג הקולי", כלומר ברכב שאני קיבלתי זה לא זמין ולא משנה מה אעשה זה לא יעבוד. לא באופן אישי זה נשמע כמו קשקוש שהמציאו בחברת הליסינג בשביל להור…
הודעה אחרונה מאת E-man, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 31 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
למתעניינים בגולף סימן 7 החדשה, פתחנו רשימת המתנה ומוצע להקדים ההרשמה. למי ששואל "איך היא?", הנה מבחן דרך ראשון שבוצע על ידי ירחון הרכב המקצועי ביותר באירופה - Autocar. http://www.autocar.co.uk/car-video/volkswagen-golf-mk7-video-review http://www.autocar.co.uk/car-review/volkswagen/golf/first-drives/first-drive-review-2013-volkswagen-golf-mk7 והירחון מסכם- Should I buy one? Yes. The Golf is precisely the globally appealing and useful car it needs to be. The desirability stakes have been upped, and it is generally a sharper, more complete package. It is a VW Golf, purified. Best in class? Ford should be very worried indeed.
הודעה אחרונה מאת nasamir, -
-
- 0 תגובות
- 429 צפיות
סיאט איביזה 1998 תאונת חזית מנוע שלם באיזור המרכז.
הודעה אחרונה מאת gelroy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת ariel_nir, -
-
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יצא לי כבר כמה פעמיים לראות רכבים ששמו את הסמל הפוך , לא יודע אם זה בטעות או בכוונה .
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
- 2 תגובות
- 835 צפיות
שלום לכולם, האם יש למישהו מושג אם Supersprint Exhaust קיים בישראל? והאם זה חוקי כאן בארץ?
הודעה אחרונה מאת exma, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קיבלתי היום את הרכב ושחכתי לשאול את הסוכן כמה יעלה עוד מפתח אני מדבר על המפתח הקפיצי עם הנעילה המכרזית http://3.bp.blogspot.com/_leoGYAeiH44/SanuNUqWsqI/AAAAAAAAFT0/8DDzOyyAJu0/s320/seat+key+2.jpg
הודעה אחרונה מאת דרור ע, -
שלום לכולם, היום בבוקר נסענו אני אבי ואימי לראות 2 מכוניות חדשות לקנייה אחת לאבי ואחת לאימי. בהתחלה נסענו לסוכנות פורד ומאזדה ( הכוונה הייתה פורד פוקוס לאמא שלי ומאזדה 6 לאבא שלי) התרשמנו מאוד לטובה מן המאזדה החדשה והפוקוס הרבה הרבה פחות, עכשיו לסיפור: מאחורי הסוכנות של פורד נמצאת הסוכנות טרייד אין שעובדת עם מאזדה ופורד, כשאר ישבנו עם הנציג עוד לפני שהראנו להם את האוטו של אבא שלי (מאזדה 6 2008 ) הם התחילו בהרצאות שהם לא לוקחים מחיר קרוב למחירון וכל השטויות הללו. עכשיו אני מבין שהם בתור חברה צריכים להרוויח אבל ההצעה שהם נתנו לנו היא פשוט לעשוק אותנו, המחירון של הרכב הוא 89 אלף שקל וההצעה שלהם הייתה 58 אלף שקל!!! כמה גועל נפש אפשר להיות??? להוריד שליש ממחיר הרכב?…
הודעה אחרונה מאת ofir1000, -
- 4 תגובות
- 607 צפיות
מישהו יודע כמה אינץ' זה הגלגלים של טויטה הייאס? אני מחפש טאסות משומשות מקוריות של טויטה,אם למישהו יש מוזמן לשלוח לי בה"פ תודה
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יכול לקרות משהו לאוטו אם קפאו הנוזלים בצינורות ואני מניע את האוטו? רצוי להניע? רצוי לא להניע? לא משנה?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
נניח שכסף זמין יש לכם (והרבה...) תנו לדימיון שלכם לפרוח.. וספרו: מהי מכונית החלומות שלכם ואם ברצונכם, תפרטו גם למה... לדוגמא: אני - ניחשתם נכון, Maserati 3200 GT למה? האקזוטיות האיטלקית, השם, יצירת המופת שהם קוראים לה "המנוע", העיצוב המגרה (ובעיניי יופי הוא דבר חשוב מאוד..), הרעש המושך... שתפו את כולם בפנטזיות שלכם... אדם
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 13 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני בקשר עם חברה בסין שמתמחה ביצור של נורות קסנון לרכב, ולכן יכול למכור את המוצרים שלהם במחירים טובים. לפני שאני "קופץ לבריכה", רציתי לברר האם יש ביקוש לנורות קסנון, והאם אנשים בארץ רוכשים נורות תוצרת סין? מדובר על נורות בטווחים של 3000K עד 30000K. המחירים בסביבות ה-280-300 ש"ח לקיט התקנה שלם, ו-150-160 ש"ח לזוג נורות (ללא קיט שלם). אשמח לשמוע את דעתכם בנושא (כדאיות, מחירים וכו'). מנהלים יקרים, אם הנושא מתאים לאוף-טופיק (או כל קטגוריה אחרת), אשמח אם תעבירו. אם הנושא לא מתאים בכלל לקארספורום, אשמח אם תמחקו אותו.
הודעה אחרונה מאת GaBi_88, -
- 1 תגובות
- 518 צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לקנות ג'יפ בתקציב עד 50K אני נוסיע כ 120KM כול יום , 90% מחוץ לעיר מעוניין פעם בשבוע לרדת לשטח + לגרור עגלה של 750KG פעם ב.. אני נוסיע היום על סיטרואן ברלינגו 2005 ( אפשר להוסיף אותו לתקציב ) מעניין אותי צריכת דלק , אחזקה שוטפת , נוחות נסיעה , יכולת שטח בינונית ( לא צריך מפלצת ). תודה רבה
הודעה אחרונה מאת OR TALMON, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://www.topgear.com/uk/photos/the-bargain-of-the-year-dacia-duster-2012-01-09 קראתי, נהניתי (בעיקר מהתמונות המדהימות) ואני שואל; בתקופה שקרסו מחדשים כל יום עם מבצעים והצעות שוברות-שוק - איפה הדאסטר ולמה אני עוד לא יכול לקנות כזה?
הודעה אחרונה מאת Monopusto, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מישהו מצליח לזהות איזה רכב זה? נראה כמו מאזדה 323 או מיצובישי ישנה. נלקח מכאן http://news.walla.co.il/?w=/10/2605698/1425475/5/@@/media תודה
הודעה אחרונה מאת bdog, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הרכב שלי שחנה בחניון הבניין שלנו ב חנייה מקורה נפגע מצנור שהתפרק מהצנרת שתלויה בחניון עקב הסערה שעוברת עלינו . מי אמור לשלם על תיקון הנזק ? אשתי פנתה לועד הבית . אני עדיין לא יודע מה תגובתו והאם יש לו בטוח . מה הנוהל וכיצד צריך לנהוג במקרה שכזה ? הרכב חנה בחנייה האישית שלי והצנור שנפל ממוקם מעל. תודה
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
רציתי לשתף איך עברה עליי חווית הנהיגה הראשונה בשלג. חלק יקראו לי משוגע, מטורף, אבל לא ממש מחדשים לי משהו, אני אוהב את חווית הנהיגה בכל תנאי מזג האוויר. אני בן 18, ברשותי גולף מודל 2001 מנוע 2.0 אוטמוט דגם קומפורטליין עם ABS אך ללא ESP עם צמיגים סינים של חברת ALLIANCE. אתמול בשעה 11 בלילה בשיא השלג בירושלים רציתי לנסוע לחברים בהר אדר, ההורים ניסו לשכנע אותי לא לנסוע אך ללא הצלחה, עליתי לרכב ולמען האמת הופתעתי שהמד טמפרטורה עומד על 0 מעלות והרכב הניע בנגיעה. מפעיל את המגבים שמפלסים כמויות של שלג מהשמשה הקדמית, מכניס לD ויאללה לדרך. הדבר הראשון שעשיתי - בדיקת מרחקי בלימה עם הרכב, והגעתי למסקנה דיי ברורה - ברגע שהABS מופעל, הרכב פשוט מסרב לעצור וממשיך לה…
הודעה אחרונה מאת Apple, -
- 6 תגובות
- 838 צפיות
איך לא חשבו על זה קודם ? THE VOICE למכוניות http://www.youtube.com/watch?v=mzYOwYkxqYM דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. בקיצור שווה...על 1080P:-o
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
אתמול יצא לי לנהוג די הרבה בגשם, כולל במבול סוחף בכביש 6, בואכה עמק חפר, דרך שלוליות, גשרים תחתיים מוצפים, סתם כבישים מבוצבצים וכו'. מה אני אגיד, ה-ESP משנה מקצה לקצה את חווית הנהיגה בתנאי אחיזה לא ברורים ובעיקר לא עקביים. אני מזהה אותה נכנסת לפעולה במקרים שונים, אבל הנהיגה ממשיכה להיות רגועה, זורמת וחסרת דרמות לחלוטין. אפילו לוחמת הגה בשלוליות עמוקות אין, וכשאתה בסה"כ רוצה להגיע עם הבת שלך בשלום, זה דווקא נחמד. רק אתמול בבוקר נסעה לידי קאררה מתחילת שנות ה-90', נהוגה כאילו הביצים של הנהג מגרדות את הכביש מלמעלה. לאט, לאט וכל כך בזהירות בכל סיבוב וסיבוב. בתור מי שנהג במכוניות הנעה אחורית דומות בתנאים כאלו, אני מבין את הנהג הזה... אבל מה זה לא מקנא בו. כשאתה רק רוצ…
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
בסוף זה קרה. שרשור הענק שנפתח לכבודה של הפיקנטו הכריע, ופיקנטו קטנה, שחורה ואוטומטית נחתה כאן למבחן ארוך וממצה. מכונית אחת קטנה, חדשה, מעוצבת ובעיקר זולה שאמורה להתאים לכל כך הרבה אנשים - מהסטודנט התפרן ועד להוא שמחפש רכב שני. ארבעה אנשים נהגו בפיקנטו אחת במשך כשלושה ימים, וחזרו עם מסקנה עיקרית אחת - הפיקנטו היא מכונית ש... ההמשך, כולל אבטיח לקנה מידה, בקישור המצורף: קיה פיקנטו
הודעה אחרונה מאת shai_l, -
אני שונא רעשי רוח! 1 2
מאת Shay_u- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן חברים. יצא לי לתהות, מי מהמכוניות הישנות מתהדרות באפס רעשי רוח ותא נוסעים שקט? זו סתם שאלה שעלתה במוחי, האם כל המכוניות הישנות יותר הן עגלות מרעישות או שיש גם יוצאות מהכלל. תודה!
הודעה אחרונה מאת bennyavi, -
- 18 תגובות
- 14.6 אלף צפיות
שלום לכולם חשבתי אולי לשטוף רכבים בבית הלקוח כמקור הכנסה נוסף...... תכננתי לקנות רכב מסחרי עם כל הצייוד הנלווה + שואב + גרניק(קיטור) חומרים וכו... וכו... ניקיון פנימי + חיצוני ב50 שקל בלבד בבית הלקוח...... אני צריך מכם פידבקים על הנושא.... בברכה מושיק גלימידי
הודעה אחרונה מאת ערן 29, -
סתם חשבתי (בעקבות שרשור אחר) שיהיה מעניין לראות מה ממוצע המהירות המצטבר במחשב הרכב שיש לכל אחד (אם יש כמובן). אפשר לצרף גם נתון צריכת דלק ממוצעת, סוג נהיגה (חסכוני/אגרסיבי וכו) וכמובן את סוג הרכב, אולי ייצא משהו מעניין. כמובן שמדובר על ממוצע ארוך טווח, נאמר כמה שבועות לפחות. פוקוס 2.0 2012, צריכה 1/7.5 ק"מ, מהירות ממוצעת 54 קמ"ש. נהיגה מאד לא חסכונית..
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
עברתי קצת על האתר.(היד 2 של אירופה) אני לא יודע אם זה אמיתי או האתר הזה פאק אחד גדול. לדוגמא - BMW ב750 יורו(3750 שקלים) - תיראו איזה במוו http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-735i-gross-zimmern/170366676.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=257&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=33%2C34%2C35%2C36%2C37%2C38%2C39%2C40%2C41%2C63&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false& damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALS…
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
לפי אתר כלכליסט - http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3592004,00.html
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
לפני חצי שעה נסעתי על איילון והיה גשם ממש חזק עם ראות נמוכה, ראיתי מספר רכבים שנסעו עם האורות מצוקה, האם זה נהוג כשיש מזג אוויר קשה וראות גרועה?
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 750 צפיות
אחותי קיבלה סמארט לסופ"ש מהיחצ"נים של היבואן, וכתבה את חוות דעתה בבלוג שלה (שהוא בעקרון בלוג אופנה ולא קשור לרכב). אמנם לא "מבחן דרכים מקצועי" אך זו חוו"ד של מי שאמורה להיות קהל היעד האידיאלי של המכונית הזו - תל אביבית fashion minded, שאינה זקוקה לרכב גדול. http://sharonabaaron.blogspot.co.il/2013/01/blog-post_8.html אציין שגם אני עשיתי סיבוב קצרצר בסמארט הזו והתמלאתי פליאה - מהאנטי-דינאמיות של הרכב, חוסר יכולת הבלמים לעצור רכב שאמור להיות קל משקל, מהקשר שלו למרצדס - חברה שאני בד"כ מעריך.
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בשלגים בשנים קודמות בירושלים, השתמשתי בגרבי שלג Autosock. היתרון שלהם הוא שקל מאוד להלביש אותם על הצמיגים (יתרון אדיר בתנאי סופה) והם עוזרים לחלץ את הרכב ממקומות שהוא היה אחרת נתקע בהם. יתרון נוסף שמידה אחת מתאימה לטווח די גדול של מידות צמיגים, כך שסט אחד התאים לי לשתי מכוניות. החיסרון הוא שבשימוש על כבישים מפונים הם מתבלים מהר מאוד ובסוף הם נקרעים. הסט שהיה לי הגיע אחר כבוד לפח. הם גם יקרים, 80 אירו בגרמניה. בתמונה הם על הרכב בשנת 2006. השנה נהגתי לראשונה בשלג עם שרשראות שלג ממשיות. אין ספק שהיכולת שלהם הרבה יותר רצינית, ויכולתי להתגבר על מכשולים כמו הרמפה בכניסה לחניה של הבניין, שהייתה קבורה בעשרות ס"מ של שלג ושום רכב עם צמיגים רגילים לא מצליח לעלות. נדרש כל הכח ש…
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים רציתי לדעת האם תקין עבור שברולט אופטרה ( חורף , נסיע אך ורק עירונית ) טנק דלק (50 ליטר ) עבור 320 קילומטר ...
הודעה אחרונה מאת Michaelpet, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 232 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פינדר
- אהרן ג
- אלעדית
- נעם101
- axSupreme
- BRAVO_SX
- gpm11
- parnuk
- ברווז
- יובל .מ.
- דובצע
- David32
- שחר 1
- mcshmupi
- ELI001
- אלרואי ט
- Golf_91
- wee~man acuna
- Camaro 92
- Or1999l
- מלטבשי
- om2
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- nechmya
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- Fraysa
- NAPOLEON
- Tom78
