Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף סימן 7 החדשה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למתעניינים בגולף סימן 7 החדשה, פתחנו רשימת המתנה ומוצע להקדים ההרשמה.

למי ששואל "איך היא?", הנה מבחן דרך ראשון שבוצע על ידי ירחון הרכב המקצועי ביותר באירופה - Autocar.

 

http://www.autocar.co.uk/car-video/volkswagen-golf-mk7-video-review

 

http://www.autocar.co.uk/car-review/volkswagen/golf/first-drives/first-drive-review-2013-volkswagen-golf-mk7

 

 

והירחון מסכם-



Should I buy one?

Yes. The Golf is precisely the globally appealing and useful car it needs to be. The desirability stakes have been upped, and it is generally a sharper, more complete package. It is a VW Golf, purified.

Best in class? Ford should be very worried indeed.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעוניין בגולף דור 7 עם מנוע 1.6 טורבו-דיזל, כמוני אלפי אנשים.

בא לי לתדלק פעם בחודש וחצי, מה רע?

 

זה הרכב: http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2572493

 

פליקס היקרים,

תסבירו לי בבקשה למה אני לא יכול לשים את ידי על הרכב הזה?

האם אני יכול לשים מקדמה להזמנה מיוחדת עבורו?

הסבר אמיתי בבקשה, בלי מריחות.

חג שמח.

 

1366903-5.jpg

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

המדינה צריכה לענות לך על זה

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
מעוניין בגולף דור 7 עם מנוע 1.6 טורבו-דיזל.

והמהדרין יוסיפו: ידנית.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
יש מחירים לגרסאות השונות ?

 

זה הרי שאלה רטורית, קח את המחיר במערב אירופה תכפיל פי 2.5 ותקבל את המחיר בארץ.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

ההורים מתניידים כיום ב-MK6 TSI122 משנת 2009.

 

לא לחוצים להחליף אבל מעוניינים לדעת אם המנוע ה-TSI140 בעל הניתוק צילינדרים מתוכנן להגיע.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

@Shmelov אתה לא באמת מצפה לתשובה עניינית נכון?

 

הרי ברור לכולנו שברגע שיתחילו ייבוא סדיר של בלו-מושן כלשהו המס על הסולר יעלה ב200% וכל היתרון של הרכב הזה ייעלם כלא היה.

(למרות שעם אפשרות לנסוע 1500 קמ על מיכל של 50ליטר, אנשים פשוט ייסעו לשטחי הרשות ויתדלקו שם ג'ריקנים במחיר של 4שקל או משהו כזה.. לכל השנה)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מעוניין בגולף דור 7 עם מנוע 1.6 טורבו-דיזל, כמוני אלפי אנשים.

בא לי לתדלק פעם בחודש וחצי, מה רע?

 

1366903-5.jpg

 

+3.

 

אם יוחלט להביא את רכבי הבלומושן של VW (פולו- גולף) וכן גרין- ליין של סקודה לארץ- משפחתי תזמין 3 בלי למצמץ.

 

אה, ואני מכיר עוד 3-4 שישמחו לרכוש כזו. הם רק מחכים. באמת.

 

מצטרף לנ"ל בבקשה להסבר על "למה אני לא יכול לשים את ידי על הרכב הזה?".

 

ל-NINJMNKY,

 

אם יעלו את המס על הסולר- משמע תחבורה ציבורית יקרה יותר. מוניות יותר יקרות ושלא לדבר משאיות ואמצעי שינוע של מוצרי הצריכה השונים.

אם הסולר יתייקר- זה ישפיע על כולם, ללא יוצא מן הכלל. במחירי האוכל וכו'.

 

לכן, לסולר הרבה פחות בעל פוטנציאל התייקרות ביחס לבנזין. וזה אמר לי מישהו שמבין דבר או שניים בתחום.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
מוקדם מדי :-o

 

מייד לכשנדע פרטים אודות הרכב - נודיעכם!

 

אני הייתי בעליה של גולף היילין, המחיר היה מופרך ומוגזם וללא ספק טעיתי כאשר רכשתי אותה. בלי לדבר על בעיות האמינות השונות, התמכור של הגולף בארץ פשוט הזוי וטיפשי, וחבל שצ'מפיון לא עושים "תספורת" קלה למחיר.

פורסם
מעוניין בגולף דור 7 עם מנוע 1.6 טורבו-דיזל, כמוני אלפי אנשים.

בא לי לתדלק פעם בחודש וחצי, מה רע?

 

זה הרכב: http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2572493

 

פליקס היקרים,

תסבירו לי בבקשה למה אני לא יכול לשים את ידי על הרכב הזה?

האם אני יכול לשים מקדמה להזמנה מיוחדת עבורו?

הסבר אמיתי בבקשה, בלי מריחות.

חג שמח.

 

1366903-5.jpg

 

גרסה כזו לא משתלמת במיוחד בישראל. מחירה של גרסה זו בישראל גבוה ב-12-15 אלף שקל יותר מדגם הדיזל הרגיל מה שאומר שהיא תהיה משתלמת לעומת גרסת הדיזל הרגילה באזור ה-220-260 אלף ק"מ.

פורסם
יש מחירים לגרסאות השונות ?

באירופה הדור החדש זול מעט מהדור הנוכחי.

ולגבי המחיר בארץ - נו, לא צריך להיות נביא גדול כדי לדעת שהגולף הנוכחית תשמור על תמחור הדומה לזה של הנוכחית. 130 אלף ש"ח לדגם הבנזין האוטומטי הבסיסי ומשם צפונה עד אזור ה-230-250 אלף ש"ח ל-GTI.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לכשנדע את פרטי היבוא

 

אבי וייזל

 

רשום בכתבה בוואלה שאתם לא מתכוונים לייבא את הגרסה הזו.

שאלתי למה?

אני מבין שלא בא לך לענות...

 

 

גרסה כזו לא משתלמת במיוחד בישראל. מחירה של גרסה זו בישראל גבוה ב-12-15 אלף שקל יותר מדגם הדיזל הרגיל מה שאומר שהיא תהיה משתלמת לעומת גרסת הדיזל הרגילה באזור ה-220-260 אלף ק"מ.

 

מזה גרסת הדיזל הרגילה לגולף MK7? ולמה הגירסה החסכונית הזו צריכה לעלות יותר?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...