Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף סימן 7 החדשה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פוסט מיותר, למה הוא נועד?

היי אנחנו פליקס וכמונו יש עוד40 מרכזי שירות.

ההבדל הוא שאנחנו מבזבזים לכם את הזמן עם הודעות סרק ללא חדשות על ייבוא או חס וחלילה רשימת המתנה מיוחדת לחברי הפורום.

פורסם
רשימת המתנה??

ממתי גולף הפכה להיות אייפון.. :shock:

:-)

 

תתפלא.

השבוע הייתי בסוכנות של טויוטה ובמקרה יצא לי לעמוד לי הפקידה כשהיא קיבלה טלפון מלקוח. הוא קרא באינטרנט שיש ורסו 2013 חדש והוא רוצה להזמין. במשך אולי 10 דקות הפקידה ניסתה להסביר לו שאין לה כרגע מידע מתי יגיע הרכב וכמה יעלה. והלקוח? הוא התפלא שאי אפשר ״לשריין״ כבר עכשיו.

אז כן, יש לא מעט לקוחות מסורתיים של המותג שרוצים שיתקשרו אליהם חודש לפני כולם ויזמינו אותם להשקה מוקדמת. זה שאתה לא אחד מהם, לא אומר שאתה צריך לזלזל באלו שכן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

 

 

 

מזה גרסת הדיזל הרגילה לגולף MK7? ולמה הגירסה החסכונית הזו צריכה לעלות יותר?

 

גרסת הדיזל הרגילה: 1.6TDI עם 105 כ"ס ומערכת עצור/סע ובלימה רגנרטיבית (26.3 ק"מ לליטר). גרסת בלומושן מלאה: אותו מנוע בדיוק עם הנמכת מרכב, תחתית רכב שטוחה (כיסוי), חישוקי גלגלים מיוחדים, תריס נסגר/נפתח אוטו' בגריל הקדמי וכמובן מערכת עצור/סע ובלימה רגנרטיבית (31.2 ק"מ לליטר). המחיר באירופה תמיד היה גבוהה בכ-1,500 אירו בין הדגם הרגיל לדגם הבלומושן ובתרגום ישראלי זה בערך 12-15 אלף שקל.

פורסם
ההורים מתניידים כיום ב-MK6 TSI122 משנת 2009.

 

לא לחוצים להחליף אבל מעוניינים לדעת אם המנוע ה-TSI140 בעל הניתוק צילינדרים מתוכנן להגיע.

 

למדינה אין שום אינטרס לעודד חיסכון בדלק שכן ההכנסות שלה יפגעו כתוצאה מכך. מנועי הבלומושיין הם סדין אדום לפקידי האוצר המזורגגים. למדינה יש סף הכנסות מסוים שהיא לא יכולה לרדת ממנו ואם למשל כולם יעבור למנועים חשמליים, המס על החשמל יהיה כל כך גבוה וכך גם במקרה של הגז הטבעי אפילו שהוא יופק בישראל ואמור להיות זול. חבל שכך אבל זו המציאות

פורסם
גרסת הדיזל הרגילה: 1.6TDI עם 105 כ"ס ומערכת עצור/סע ובלימה רגנרטיבית (26.3 ק"מ לליטר).

 

אז את הגירסה הזו כן מביאים לישראל?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

בדגם הקודם ייבוא גירסאות הדיזל נפסק דיי מהר.

גם ב-5 אם אני זוכר נכון מנוע ה-2 ליטר 140 כ"ס נעלם דיי מהר מהמחירון ואחריו גם ה-1.9 עם 105 כ"ס.

 

גם אם יהיה דיזל, במציאות המחירים הנוכחית של צ'מפיון רכישה של גולף דיזל שתומחרה בזמנו באיזור ה-170 אלף שקלים היא לא משתלמת בעליל.

 

אני אישית מחכה למגאן 5 דלתות דיזל או לקליאו דיזל הידנית במידה והתמחור יהיה מספיק אטרקטיבי בכדי להיות רכב שני בבית.

פורסם
פוסט מיותר, למה הוא נועד?

היי אנחנו פליקס וכמונו יש עוד40 מרכזי שירות.

ההבדל הוא שאנחנו מבזבזים לכם את הזמן עם הודעות סרק ללא חדשות על ייבוא או חס וחלילה רשימת המתנה מיוחדת לחברי הפורום.

LOL. מסכים בהחלט.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

עשיתי הערכה, לעלות ביודיזל בהפקה עצמית.

למי שזוכר את שרשור הפרוייקט של זאהר מלפני מספר שנים, 3000 ש"ח עלות ציוד ההפקה ו- 1.20 ש"ח לליטר.

הבלומויישן תכסה 15000 ק"מ בעלות של 600 ש"ח לעומת 8000 ש"ח לרכב עם צריכת דלק ממוצעת של 15 ק"מ לליטר.

פורסם
בדגם הקודם ייבוא גירסאות הדיזל נפסק דיי מהר.

גם ב-5 אם אני זוכר נכון מנוע ה-2 ליטר 140 כ"ס נעלם דיי מהר מהמחירון ואחריו גם ה-1.9 עם 105 כ"ס.

 

גם אם יהיה דיזל, במציאות המחירים הנוכחית של צ'מפיון רכישה של גולף דיזל שתומחרה בזמנו באיזור ה-170 אלף שקלים היא לא משתלמת בעליל.

 

אני אישית מחכה למגאן 5 דלתות דיזל או לקליאו דיזל הידנית במידה והתמחור יהיה מספיק אטרקטיבי בכדי להיות רכב שני בבית.

 

יש בקריית גת MK6 משנת 2009, מנוע 2.0 ליטר דיזל 140 כ"ס.

הרכב נרכש יד ראשונה במחיר של קרוב ל-170,000 שקלים :shock:.

אגב, הרכב נרכש גם לפני שהתחיל המיסוי הירוק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מוקדם מדי :-o

 

מייד לכשנדע פרטים אודות הרכב - נודיעכם!

 

לא אתה לא.

 

אתה תכתוב איזו הודעה חסרת תוכן בערך בלשון הזאת בפורום ספונסרים:

 

הגולף החדשה הגיעה לפליקס - לפרטים נא להתקשר לאולם התצוגה ולבקש את מושמושית.


×
×
  • תוכן חדש...