Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אורות מצוקה בנסיעה בגשם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

My 2 cents:

להדליק אורות ערפל כשיורד גשם נראה לי מיותר, האורות עלולים להפריע ולסנוור. אורות ערפל מדליקים כש(הפתעה!!) יש ערפל.

בכל מצב אחר, שוב, לדעתי זה מיותר ואף עלול להיות מסוכן.

 

להדליק אורות מצוקה כשיש ערפל זה מסוכן בריבוע, כיוון שמי שמאחוריך עלול לחשוב שאתה עומד/ נוסע בשוליים, בזמן שאתם בעצם בנתיב, לעקוף אותך ובדיוק אז יבוא רכב ממול וייכנס בו.

 

מה שלא יהיה, בערפל לא(!!!) מעבירים לאור גבוה.

 

עדיף לנסוע לאט ובזהירות לפני שמתחילים לשחק עם אורות שלא לצורך.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תראו את החשיבה של הנהג הישראלי הממוצע: כשיורד גשם קל לא מדליקים אורות ערפל (למרות שלא רואים את הרכב מלפנים בגלל הרסס שעל הכביש שזה אותו אפקט כמו ערפל), כיי האור הערפל האחורי מיועד ל"ערפל בלבד", אבל מצד שני כן מדליקים את כל אורות הרכב בחודשי החורף במזג אוויר נאה לחלוטין (השמש זורחת והציפורים מצייצות) כי "זה החוק".

 

אורות ערפל מדליקים בכל פעם כשיש הגבלות ראות - זה יכול להיות בגלל ערפל, גשם שוטף, רסס על הכביש, שלג או אובך כבד. ראיתי הרבה טעויות נהיגה של נהגים בסופה האחרונה, והגעתי למסקנה שרוב הנהגים פשוט לא יודעים לנהוג. לא יודעים מתי להתשמש באורות ערפל, לא יודעים איפה נמצא הכפתור של הפשרת האדים, לא יודעים מתי להפעיל מגבים, לא מפעילים מגב אחורי למרות שהשמשה מלאה ברסס ובקיצור לא רואים כלום, נוסעים עם מראות צד מלאות אדים, לא מאותתים, נוסעים על 120 קמ"ש כשיש רוחות צד של 120 קמ"ש ואז הרבב מטייל בין הנתיבים... בקיצור לא יודעים לנהוג. השרשור הזה רק מחזק את זה.

 

מה שכן, רוב הנהגים יודעים להדליק אורות חזית במזג אוויר נאה כי "זה החוק", ועל הדרך מעלים את צריכת הדלק של הרכב בעוד 3% (ע"פ מחקר של 'אור ירוק'). מעניין...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תראו את החשיבה של הנהג הישראלי הממוצע: כשיורד גשם קל לא מדליקים אורות ערפל (למרות שלא רואים את הרכב מלפנים בגלל הרסס שעל הכביש שזה אותו אפקט כמו ערפל), כיי האור הערפל האחורי מיועד ל"ערפל בלבד", אבל מצד שני כן מדליקים את כל אורות הרכב בחודשי החורף במזג אוויר נאה לחלוטין (השמש זורחת והציפורים מצייצות) כי "זה החוק".

 

אורות ערפל מדליקים בכל פעם כשיש הגבלות ראות - זה יכול להיות בגלל ערפל, גשם שוטף, רסס על הכביש, שלג או אובך כבד. ראיתי הרבה טעויות נהיגה של נהגים בסופה האחרונה, והגעתי למסקנה שרוב הנהגים פשוט לא יודעים לנהוג. לא יודעים מתי להתשמש באורות ערפל, לא יודעים איפה נמצא הכפתור של הפשרת האדים, לא יודעים מתי להפעיל מגבים, לא מפעילים מגב אחורי למרות שהשמשה מלאה ברסס ובקיצור לא רואים כלום, נוסעים עם מראות צד מלאות אדים, לא מאותתים, נוסעים על 120 קמ"ש כשיש רוחות צד של 120 קמ"ש ואז הרבב מטייל בין הנתיבים... בקיצור לא יודעים לנהוג. השרשור הזה רק מחזק את זה.

 

מה שכן, רוב הנהגים יודעים להדליק אורות חזית במזג אוויר נאה כי "זה החוק", ועל הדרך מעלים את צריכת הדלק של הרכב בעוד 3% (ע"פ מחקר של 'אור ירוק'). מעניין...

חלק מאי שימוש באורות ערפל זה בגלל הפחד לקבל דו"ח.

על זה שלא משתמשים במגב האחורי זה בד"כ בגלל הטימטום של הישראלי לא להחליף אותו בחורף עם הקדמיים (יותר כסף), ובמילא חוץ מלמרוח מים על השמשה הוא לא עושה כלום.

היתה לי אופל אסטרה 5 דלתות עם מגב אחורי. אחד האנשים במקום העבודה אז שאל אותי למה דווקא 5 דלתות ולא 4, כי זה סתם יקר להחליף 3 מגבים. וזו לא היתה בדיחה...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גיא, אני שמח שאתה חושב עליי כ"הנהג הישראלי הממוצע". אם היית מכיר אותי היית יודע שאני רחוק מכך.

אני נגד הנהגים שמדליקים את אורות הערפל שלהם בכל הזדמנות (רובם עושים זאת כי הם חושבים שזה מגניב), ולפעמים אורות הערפל פשוט לא נחוצים ומסנוורים.

מסכים איתך שיש להדליק אורות ערפל במצבי קיצון- ערפל, אובך או אבק, אבל במקרים אחרים, "רגילים" יותר, אורות הערפל (במיוחד של הג'יפים ורכבי ה"שופוני" הגבוהים) מסנוורים, גם למי שראייתו 6:6

מנגד, אין שום רע בלהדליק את אורות הדרך כל היום ובכל ימות השנה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...