Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[סקר] מהי מכונית החלומות שלך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1. לוטוס סופר 7 אורגינלית עם מנוע לוטוס-קורטינה. (ראה תמונה מימין...)

2. לנצ'יה סטראטוס.

3. mercer runabout

4. למבורגיני מיורה.

מה עם ברנדה ?

:roll:

ואלללה!!!!!!!!

איך שכחתי את ברנדה????

 

יאללה - צודק. הייתי רוצה גם סיבוב על ברנדה.

DOHERTY.JPG

 

איייייי איזה כוסית אליסה הזו(אני חושב שזה השם שלה)

רק חבל שהיא מסוממת.

 

חזרה לנושא.

אני מרבה לחלום עלCSL :twisted:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איייייי איזה כוסית אליסה הזו(אני חושב שזה השם שלה)

רק חבל שהיא מסוממת.

היא מסוממת... כן...

שאנון דוהרטי... ברנדה....

אני מבין שאלוהים נתן לך 21.5 ס"מ ולקח את כל השאר :lol:

 

 

ולגבי מכונית החלום - M3 CSL תעשה את העבודה טוב יותר...

:-)

פורסם

אני אסתפק ב- Volvo S80 T6

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש 3 מכוניות כאלו:

1.אימפרזה gt דור ראשון סטיישן (לא כל כך רחוק).

2.'Eleanor' הלו היא 1967 Mustang GT 500 Shelby אחת המכוניות המדהימות שיוצרו אי פעם.

3.אופל ספידסטייר רצוי אדומה... :lol: (מתוך אהבה לאופל).

070.jpg

1967 Shelby GT500 ('Eleanor' Clone)_2.jpg

1232019.JPG

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
איייייי איזה כוסית אליסה הזו(אני חושב שזה השם שלה)

רק חבל שהיא מסוממת.

היא מסוממת... כן...

שאנון דוהרטי... ברנדה....

אני מבין שאלוהים נתן לך 21.5 ס"מ ולקח את כל השאר :lol:

 

 

ולגבי מכונית החלום - M3 CSL תעשה את העבודה טוב יותר...

 

 

חברי פורום יקרים,תבינו לאריאל יש בעייה "קטנה" שם למטה :twisted: . אז מה אם הוא מוציא את זה על האדם התמים שלא יושב כל היום ורואה סדרות,צריך לדעת להתעלם ממנו ולתת לו לחשוב שהכל איתו, בסדר גמור.

 

גלעד-הפסיכולוג.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

מקווה שזה לא מקלקל את רוח השרשור. זה אולי לא אוטו ספורט מטורף, אבל זה נוסע לבד... :wink:

ride.jpg

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם
איייייי איזה כוסית אליסה הזו(אני חושב שזה השם שלה)

רק חבל שהיא מסוממת.

היא מסוממת... כן...

שאנון דוהרטי... ברנדה....

אני מבין שאלוהים נתן לך 21.5 ס"מ ולקח את כל השאר :lol:

 

 

ולגבי מכונית החלום - M3 CSL תעשה את העבודה טוב יותר...

 

מסכים איתך בהחלט...

חוץ מה-21.5 ס"מ- באמת שאין כלום...

 

ואני מדבר מניסיון היכרות עם התימני העליז!!!!

פורסם
מקווה שזה לא מקלקל את רוח השרשור. זה אולי לא אוטו ספורט מטורף, אבל זה נוסע לבד... :wink:

 

טעם טוב יש לך אחי!

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אז בהתנגשות הענקים (F40 מול אנצו, 250LM מול 250GTO, או F355GTS F1 מול 512 ברלינטה בוקסר, ואולי בכלל 330P4?) נזכרתי באהובתי משכבר הימים.

 

375P.

 

וכולכם יכולים לנסוע בזבלה המודרני שלכם! 8)

 

בטאמן

(-;

אם יש משהו שמריץ אותי לקפיטליזם, זה חייב להיות אדום עם סוס שחור...

ברינג און דה סבבה

פורסם

וכולכם יכולים לנסוע בזבלה המודרני שלכם! 8)

איזה פאתוס!

תזכיר לי איזה אוטו היה לך ולאיזה אוטו החלפת אותו? :wink::wink::wink:


×
×
  • תוכן חדש...