Jump to content

מעריץ של סיטרואן

  • הודעות

    26
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    מכוניות

הנקודות של מעריץ של סיטרואן

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מה אומרים?
  2. בחיים אבל בחיים אל תיקנה רכב עם מושבים מעור, בקיץ אי אפשר לשבת על זה אפילו דקה!! אתה תתחרט על זה!! לילה טוב
  3. http://www.toyota.co.il/toyota-cars//hiace-gallery.htm זה טויוטה הייאס, זה אותו גודל של הגלגלים של הקורולה של שנת 2005,מישהו יכול לעזור??
  4. מישהו יודע כמה אינץ' זה הגלגלים של טויטה הייאס? אני מחפש טאסות משומשות מקוריות של טויטה,אם למישהו יש מוזמן לשלוח לי בה"פ תודה
  5. סיטרואן C3 החדשה
  6. התכוונתי למצלמה לצילום לתיעוד הנסיעה נגד תאונות ונגד שוטרים!!
  7. אני מעוניין לדעת האם יש מסך מגע לרכב שהוא גם DVD, מצלמה אחורית, GPS, בלוטוס, ומצלמה לצילום הנסיעה מקדימה. ואם אין את כולם ביחד-מה יש הכי הרבה ביחד?? תודה
  8. אני מעוניין לדעת האם יש מסך מגע לרכב שהוא גם DVD, מצלמה אחורית, GPS, בלוטוס, ומצלמה לצילום הנסיעה מקדימה. ואם אין את כולם ביחד-מה יש הכי הרבה ביחד?? תודה
  9. לאחרונה הרכב של אבא שלי עשה תאונה בחלקו הקדמי של הרכב ונפתחו רק 2 הכריות אויר הקדמיות. האם רק הם אמורות להיפתח או שכולם אמורות להיפתח??(יש 6 כריות)
  10. לא יודע איך זה הגיוני אבל ב C4 הקודמת שלי שהיתה ידנית היה בה שיוט!!
  11. אתמול אבא שלי עשה תאונה עם ה C4,הוא רוצה לקנות רכב חדש/יד שניה שיהיה מאוד חסכוני, חשבנו על סיטרואן C3 דיזל ועל טויוטה פריוס,מה אתם אומרים על הרכבים האלה??בתור חדשים ובתור יד שניה. חשוב לציין שה C4 היתה מאוד מפנקת מבחינת האבזור והיתה מאוד חסכונית אבל היו לה קצת בעיות בהעברת ההילוכים-גיר רובוטי שההילוכים לא עברו חלק :evil: :evil: אתם לא יודעים כמה אני משתגע בלעדיה!!!
  12. לסבתא שלי יש קורולה 2005 שהסיומת שלה הוא 14. היא קנתה אותו חדש וזה הנספר שהיא קיבלה וראיתי הרבה קורולות שזה הסיומת שלהם!!
  13. אודי A6 זה גרוטאה??
  14. סיטרואן C4 החדשה 2011 רובוטי הבעיה היחידה זה שהרכב לא מעביר הילוכים מספיק טוב שהוא במצב אוטומט אבל מתרגלים לזה אבל אם זה עדיין מפריע אפשר להעביר למצב ידני
  15. כן , כי המדינה לא רצתה אותה כי זה היה רכב "יקר מדי" כדי להראות שהמיסים לא הולכים לדברים כאלה...ובסוף הם קיבלו סיטרואן C5
×
×
  • תוכן חדש...