רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
סיכומים קודמים עם ק"מ נמוכים יותר: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=449125 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=438273 ביום שישי הרכב חגג 10 אלף ק"מ , אז על מה יש לדבר כבר? על זה שאחריי עוד כמה ק"מ מאז הסיקור האחרון, הרכב עבר כנראה פתיחת מנוע סופית וסוחב יפה בסך הכול, הביצועים סבירים בהחלט. הוא כבר הספיק לבקר באילת ולחזור באותו היום, את העליות הוא עשה בצורה מכובדת, למרות שהיה צורך למשוך הילוכים צריכת הדלק בהחלט משביעה רצון, מאילת עד באר שבע: 1:17.2, נתון שמושג בנהיגה גם בכביש 6 עם עקיפות. צריכת הדלק מכובדת בהחלט ומפתיעה אותי לטובה מתדלוק לתדלוק. היות ועכשיו חורף ואין צורך במזגן כמעט, צריכת הדלק כמובן טובה יותר, בקיץ סביר להני…
הודעה אחרונה מאת Ziv, -
- 3 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
אני חייל בחיל חימוש ועברתי קורס מכונאות 06 המקביל לסוג 1 באזרחות. עכשיו אני כבר באמצע שירות עברתי קורס מכונאות 09, השאלה שלי אם מישהו יודע האם הקורס הזה מקביל לסוג 2 באזרחות? תודה מראש על כל עזרה שהיא.
הודעה אחרונה מאת איגוד המוסכים, -
- 1 תגובות
- 571 צפיות
נראה נחמד.
הודעה אחרונה מאת YossiGo, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היום בשעות הצהריים עברתי ברחוב רמתיים שבהוד השרון מול פלאפל כדורי למי שמכיר. לפני אני רואה משאית נוסעת כשלאט לאט היא עוברת לנתיב השמאלי בכדי לפנות שמאלה ובוא זמנית דלת הצד של המשאית נפתחת. הדלת נפתחת פעם אחת שניה לפני שהיא פוגעת ברכב מימין ושוב נסגרת אך בפעם השניה שנפתחה הדלת היא עקמה למזדה שלוש את החלק שנמצא בדיוק מאחורי החלון האחורי שמאלי. הבחור שישב ליד נהג המשאית יוצא מהרכב כשבדיוק באותו הזמן הגברת עם המזדה שלוש יוצאת ומסתכלת על הנזק... הבחור בקור רוח סוגר את הדלת של המשאית נכנס אל המשאית וזו התחילה לנסוע כאשר הנהגת (מבוגרת יש לציין) צועקת לו תעצור, דופקת לו על הדלת ומנסה לפתוח. למזלה הרמזור התחלף לאדום והוא היה חייב לעצור, הוא אמנם עצר אבל לא פתח לה את הדלת…
הודעה אחרונה מאת beastmode, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בקרוב עומד להיפתח אולם תצוגה ראשון של יבוא מקביל (לדגמי פורד בהתחלה). החברה אומרת שבכוונתם להביא בעתיד הקרוב לפחות עוד שני מותגים קיימים לארץ. המחירים כמובן צפויים להיות זולים יותר, יותר היצע של דגמים שכרגע לא מיובאים על ידי היבואן הרישמי (דלק מוטורס) אבל גם אחריות קצרה יותר (שנתיים במקום שלוש). גם מחירי החלפים צפויים להיות זולים יותר מאשר אצל היבואנים הרשמיים. על פניו נראה כאילו חזון אחרית הימים. השאלה כמה יפגע השרות ללקוח הקטן בגלל שהרגולטור (משרד התחבורה) "מחליק" כמה פינות ליבוא המקביל כדי להקל עליהם להתמודד מול היבואנים הרישמיים. אישית נראה לי שתתחיל פה שכונה כי במדינת קומבינות כמו שלנו אנשים יתפתו לקנות בכמה אלפים פחות (שזה בסדר וטוב) אבל כשיגיע רגע האמת של אחריות, ר…
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
אחרי הרבה מאד זמן שלא התקשרתי למודעות מיד2 ,מחפשים מחליפה לדייהו. הכלה המבוקשת היא דייהטסו טריוס. יש כ-4 דפים של מודעות רלוונטיות ביד2. מתוכן, סיננתי טלפונית והגעתי לכ-6-8 מודעות שכדאי לראות בעין. נתקלתי בהמון סוחרים חאפרים, נתקלתי באנשים הזויים שסבורים שיש להם ביד אוצר בלום, למרות שהרכב יד עשירית עם ק"מ הזוי. זה בקטנה. בגולן טלקום אפילו לא עולות לי השיחות. בגלל שהגברת "נעולה" על הדגם, אין ברירה אלא לקבוע רדיוס חיפוש רחב. בסה"כ נסעתי כבר קרוב ל-800 ק"מ (!!!) בחיפושים. לא נורא, גם זה חלק מהמשחק. למרות שהמאזדה לא נוסעת על מים מינרליים. את רוב המכוניות, מיינתי כבר בבדיקה הפיזית הראשונית. עוד כמה סוחרים מתחכמים שעברו את הסינון הטלפוני, רכבים שרק כמות גדול…
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
- 1 תגובות
- 749 צפיות
אהלן רציתי לדעת מה אומרים הסוגים השונים: 1. שמן מינראלי 2. שמן סינטתי 3. שמן חצי סינטתי ואגב, מה אומרים המספרים? תודה!
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שבוע טוב, אני מעוניין לגרור את האופנוע ים עם הרכב הפרטי. ברישיון של הנגרר רשום שרשאי לגרור את העגלה כל רכב בעל משקל של 1360 ק"ג. מאחר שאני לפני קניית/קבלת רכב, אני מעוניין לבחור ברכב שיכול לגרור את האופנוע ורכב הרכבים המוצעים לי הם במשקל נמוך מ1360 ק"ג. בדקתי עם מס' מתקינים, משרד התחבורה ועוד מס' גופים שלא ידעו לתת לי את התשובה. מוסך של אופנועי ים אמר לי שמדובר במשקל כולל ולא משקל עצמי של הרכב, הרי יש לא מעט אנשים שגוררים עם מכוניות כמו קורולה, פוקוס ודומותיהם. שאלתי היא האם מדובר במשקל עצמי או במשקל כולל? האם ניתן לגרור את הנגרר עם רכבים מסוג פוקוס, I35 וכו' שמשקלם באיזור ה1200 ק"ג? תודה מראש, חן.
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
אחרי שחרשנו את הפורום והרשת על מידע בנושא , הגיע הזמן לתכלס... מי באמת משתמש בזה לרכב שלו ? באיזה רכבים ? יש לנו מכונה שמייצרת , באיכות טובה מאוד , מיובאת מאנגליה , כוללת שטיפה יבשה וכל הסיפור .. משתמשים בתוצר להסקה.. (למרות שבמקור מיועדת לשימוש לכלי רכב .. ) חושבים לשלב אולי 30-50 אחוז ברכב ( אוקטביה 2005 1.9 TDI ) נשמח לשמוע מבעלי ניסיון ...
הודעה אחרונה מאת amirtzs, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 776 צפיות
הודעה אחרונה מאת papikian, -
- 7 תגובות
- 661 צפיות
היי שלום לכם שמתי לב שלנהגים פשוט לא אכפת מהמכוניות האחרות פשוט חוסמים ולא מעניין אותם ממש כמה שעות היה לי מקרה עכשיו שרכב חסם אותי למזלי הרכב שהיה לצידי נסע וטוב שלא חניתי את הרכב עד סוף המדרכה ככה שאחרי חמש פעמים ששילבתי לרוורס הצלחתי לצאת זה ממש מעצבן ראיתי גם את הסרטון הזה עכשיו במקרה אתם חושבים שמגיע לנהג החוסם ?.. מה שהאיש עשה לו ?. שאני מסתכל על הסרטון עכשיו אני מבין את העצבים שיש לאותו בן אדם http://flix.tapuz.co.il/v/watch-3753554-.html
הודעה אחרונה מאת ג'יימס, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, בזמן האחרון ההורים שלי הגיעו למסקנה שהגיע הזמן להחליף את האוקטביה של אמא שלי לרכב חדש יותר ואחרי הרבה התלבטויות הוחלט על רכב חדש מהחברה. ניגשנו לסוכנות סקודה בתל אביב, אמא שלי התלהבה מהייטי וביקשנו לעשות טרייד-אין על הרכב. לאחר חפירה ונבירה בראש שלנו ובספר המחירון, הגענו למסקנה שהרכב שווה באיזור ה 60,000 ש"ח. אוקטביה אמביינטה 2008 עם 80,000 קילומטר ונקייה ממכות ותאונות. כששאלנו כמה הם מוכנים להציע לנו על האוטו קיבלנו תשובה די מסתכלת, הם מוכנים לשלם על האוטו 45,000 ש"ח בלי שום סיבה נראית לעין, לא שציפיתי לקבל מחירון על הרכב אבל להוריד לי 15,000 ש"ח סתם ככה? כמובן שהעסקה בוטלה באותו הרגע ואני אנסה למכור את האוטו בכוחות עצמי כי …
הודעה אחרונה מאת sluzon, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 508 צפיות
לפי השרשור "נהג חדש" שיש בנעוץ, יש לי כבר שנה רשיון על קטנוע, זה אומר שמאז שעובר שנתיים מהיום שבו הוצאתי רשיון על קטנוע נגמר לי הנהג חדש ברכב ואני יכול ליסוע בלי השלט של הנהג חדש ולהסיע יותר מ2 נוסעים ? או שאני צריך שנתיים וותק עם הרכב שזה אומר שנתיים מהתאריך שבו הוצאתי רשיון על רכב ? מי שלא ממש הבין שיקרא שוב בבקשה זה קצת מסבך אבל בסוף מובן תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת MeDuZa, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 57 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
ברשת ACE קנה ובנה יש מבצע עכשיו על הפחיות 2+1 כשאחת עולה או 18 שקל כלומר 3 ב-36. פתחנו אחת והריח שיצא היה חזק מאוד
הודעה אחרונה מאת deltaHF, -
-
- 1 תגובות
- 835 צפיות
כרגיל, מידי בוקר לפני שאני יוצא לעבודה אני עושה סיבוב מסביב לאוטו ובודק שהכל בסדר. אתמול כאשר עשיתי את "סיבוב הבדיקה" ראיתי שניסו לי לפרק לי את הגלגל, ומצאתי את אחד הגלגלים האחורים שלי עקומים, הצמיג מפונצר ומספר כלי עבודה לצד הרכב. בנוסף בפח שטיפה למעלה ראיתי מעיכה יחסית עמוקה ואני עדיין לא הצלחתי להבין מה הגורם לכך. הצד הנ"ל של הרכב חנה בצמוד למדרכה כך שהאפשרות שמדובר ברכב שגרם לנזק המדובר נשללת. יש רעיונות לכיצד הגיעה המעיכה ?
הודעה אחרונה מאת andrey12341, -
נגנבה גולף sdi לבנה. 1 2
מאת bengee- 22 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אהלן חברה, לצערי הרב נגנב לי היום בבוקר הרכב גולף לבנה sdi , מסםר רישוי 9067218 כל היודע דבר , רמז שיכול לעזור אני יודה לו מאד, פרס כספי למוצא!!! הרכב נגנב מביתי בחיפה מצורפת תמונה
הודעה אחרונה מאת stio, -
- 3 תגובות
- 758 צפיות
משרד התחבורה אישר 13 מכוני רישוי ברחבי הארץ לבדיקת תקינות ורישום רכב ביבוא אישי, כשהמטרה היא להקל ולפשט את תהליך הרישום והרישוי של רכבים אלה. על בעל הרכב המייבא רכב ביבוא אישי, לגשת לבדיקת הרכב באחד ממכוני הרישוי המורשים איגוד המוסכים
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מלאה שנה מאז שקיבלתי את האוטו. בתקופה זו רשמתי בדקדקנות את נתוני צריכת הדלק. לטובת מי שמתעניין, להלן התמצית: -- תקופת מעקב: 12 חודשים מלאים. -- נסועה בתקופה: 13,400 ק"מ. -- מתאר הנסיעה: רובה ככולה עירונית (להערכתי מעל 90%), כ-40 ק"מ ליום, מהירות ממוצעת של 20 קמ"ש. -- צריכת דלק: 18.0 ק"מ לליטר בממוצע שנתי. זו הצריכה האמיתית, מחושבת לפי רישומי התדלוק בפועל ולא לפי מחשב הדרך של האוטו, שנוטה לאופטימיות. להשוואה: קורולה רנאקס באותו מתאר נסיעה צרכה 1 ליטר ל-8 ק"מ. -- עלות דלק שנתית: 5,650 ש"ח. מכאן שהחיסכון הכספי לעומת הקורולה הוא כ-7,000 ש"ח לשנה. -- בסה"כ אוטו נעים, שקט, מרווח וחסכוני למי שעיקר נסיעותיו בעיר.
הודעה אחרונה מאת niro123, -
-
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
קיבלתי היום את הרכב הפאביה ואני רוצה לקנות חיישני רוורס, יש מקום שבאזור נתניה והסביבה שאתם ממלצים לי להתקין,?
הודעה אחרונה מאת doscape, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה זה אומר מבחינתי? נסעתי 120 בכביש של 90 (איילון דרום) וקיבלתי דוח 750 שקל שילמתי אותו בלי משפט בלי כלום ובעוד חודש אמור להיגמר לי הנהג חדש בנוסף אני חייל אז ממש אין לי זמן לכל הזיוני שכל האלה אני אשמח אם מישהו יוכל לתת לי תשובה מדויקת ומפורטת מה אני צריך לעשות
הודעה אחרונה מאת wil, -
שלומות, מתוך סקרנות וגם מתוך רצון עז לרכישת הרכב, מה הסיפור עם האודי A4 החדשה? הרכב חתיך, מפנק עם כל האביזרים הדרושים, עור, חימום וזיכרונות ומסך וקסנון וחבילות מנוע שונות מגיע בגרסאות טורבו ו 4/4 ממנועים של 1800 עד 3200 (אולי יש יותר ולא ראיתי) עם 120 כ״ס ועד 260 כ״ס כך שהוא מתאים להמון סוגים של דרישות. ואני רואה שבשנתונים 08-10 וראיתי גם 11 שיש די הרבה למכירה ובק״מ מאוד נמוך. פספסתי משהו?! כי על פניו הרכב עושה עלי רושם מדהים!
הודעה אחרונה מאת doras, -
- 1 תגובות
- 619 צפיות
משומש או חדש אפילו החלפה על מקורי שלי בתוספת כסף אשמח להצעות
הודעה אחרונה מאת T-Corolla, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 826 צפיות
.....
הודעה אחרונה מאת papikian, -
-
- 6 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם, לאשתי (הטריה) רכב על שמה. מה נדרש ממני בכדי שאוכל לבצע העברת בעלות לרכב? חיטטתי ומצאתי את הטופס הנל - http://media.mot.gov.il/PDF/RISHUI/YipuyKoahPrati.pdf האם די בכך ובת.זהות? ואם לא, מה עלי למצוא עוד? מרבית ההודעות בפורום שעוסקות בנושא ישנות בשנתיים לפחות, לכן אני שואל מחדש במידה ודברים השתנו.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
עברנו מנורות הלוגן לקסנון והיום המילה האחרונה היא LED (שימוש כאור ראשי כמובן). החלוצות בתחום: מרצדס ואאודי. אאודי שילבה אותן כאורות ראשיים בR8 ב2006 ומרצדס הצליחה להוזיל את היצור וליצור מתקן LED מתאים לרכבים בקטגוריות פחות אקזוטיות, עם הCLS בשנת 2011. הנה כתבה מעניינת על הנושא: http://www.autoevolution.com/news/battle-of-the-headlights-halogen-vs-xenon-vs-led-26530.html וידאו שמדגים את הנסיעה עם אורות LED:
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 763 צפיות
שלום, אנחנו נוסעים לסקי בצרפת (נוחתים בג'נבה) ואני מתלבט איזה מכונית לשכור עבור 4 מבוגרים עם 4 מזוודות (ללא ציוד סקי). שתי האפשרוית שהוצעו לי הן: opel insignia station או רנו קנגו (המחיר די דומה). מה עדיף הן מבחינת מקום והן מבחינת נסיעה (בטיחות ונוחות) באלפים המושלגים (העיירה בגובה 1850 מטר). תודה, איציק
הודעה אחרונה מאת itzikp, -
-
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
- או שמספיק לגשת למנעולן, לקודד מחדש את האימובילייזר + להתחדש בסט מפתחות נוסף. סיפור המעשה בקצרה: לחבר נגנבו מפתחות הרכב (כנראה כוייס). כמובן שהתלונן במשטרה (נעלם גם הארנק + תעודות). האם במקרה זה חלה חובה להודיע לביטוח על גניבת המפתחות ? (הרכב מבוטח בביטוח מקיף). עריכה - בצעתי חיפוש בפורום אע"פ שהמקרה ממש לא זהה (גניבת רכב) http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=250120&highlight=%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%91%D7%AA+%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%AA+%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97. האם יש למישהו מה להוסיף ?
הודעה אחרונה מאת nir100, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כמו שאתם יודעים בסביבות חודש יולי השנה אמור להכנס החוק החדש שניתן לעשות רישיון מגיל 16 ו-9 חודשים. יש לי מספר שאלות שלא ממש הצלחתי למצוא עליהם תשובה: 1. מאיזה גיל ניתן להתחיל ללמוד לרישיון? 16.5? 2. הבנתי שתקופת המלווה היא 6 חודשים, בחלק מהמקומות רושם שצריך 3 חודשים גם ביום וגם בלילה ו3 החודשים הבאים צריך מלווה רק בלילה.. נכון או לא? 3. מאיזה גיל ניתן לעשות תיאוריה? לכמה זמן היא תקפה והאם מומלץ לעשות לפני הלימודים או אחרי?
הודעה אחרונה מאת AlonElk, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 943 צפיות
שלום אני מחפש רכב 7 מקומות 2009 ומעלה. יש לי עכשיו מזדה 5 2007 וחשבתי להחליף ב 2010 צורה חדשה, אבל עלו לי מחשבות על ג'יפים בגלל שהם גבוהים. אני ראיתי ש רקסטון ואוטלנדר הם הכי זולים בארץ. מה עדיף מבחינת נוחות,סחירות,אחזקה,תא מטען,ביטוח*, סחיבה,צריכת דלק? אני ראיתי שאני אוסיף 40k כדי להגיע למאזדה 5 2010. האם מחיר הג'יפים יותר גבוהה ממחיר מאזדה 2010? אני רוצה רק להחליף- לא למכור ואחר כך לקנות.
הודעה אחרונה מאת explorer, -
נהיגה מתקדמת
מאת Ioel- 0 תגובות
- 541 צפיות
שלום לכולם מאז ומתמיד אני איך נאמר.."שרוט"על מכוניות ונהיגה בכלל. אני בסך הכל שנה ו4 חודשים על הכביש כשחלק מהזמן הזה היה רק על אופנוע. אז ככה..אני מאד אוהב מכוניות ונהיגה מאז ומתמיד וכבר הרבה זמן שאני רוצה להתחיל את כל הקטע הזה של "נהיגה מתקדמת"..עכשיו אין לי מושג מאיפה להתחיל.. אם מישהו יכול להמליץ לי איך להתחיל,באיזה קורסים והאם כדאי בכלל לקחת את זה עכשיו אני אשמח מאד. אני מאד רוצה ללמוד ולשפר את הנהיגה שלי כי זה לא רק להגיע ממקום למקום אלא גם תחביב..מאיפה אני מתחיל? תודה רבה לכולם
הודעה אחרונה מאת Ioel,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 286 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Golf_91
- yahaga
- Itzik-b
- גור אדם
- נעם101
- viper83
- יבגניפ
- רפי לין
- Liviur
- BoazB11
- Gosser1860
- שביט
- Avia
- טויוטה סופרה
- Tal7
- sperial
- `Infinity
- nir eli
- GTאי
- blackpolo
- AUDIO KING
- ברווז
- blackice
- nglancer
- amosbmw
- 3n
- ראובי
- om2
- Liquidator
- menir1
- יובל .מ.
- wee~man acuna
- מיץ פטל
- orsh99
- עדי-אל
- פינדר
- Be roo
- TvrSpee12
- ofralon
- גולדן191
- zvigolden
- baer
- Yoyo770
- topop
- לירון .ה.
- Shay Shd Dave
- axSupreme
- orankohn
- Night Driver
- דובצע
