רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 702 צפיות
שלום, אני מתלבט בין 2 סוגי צמיגים הראשון: קונטיננטל contacat 2 לבין צמיגי גודייר, המוכר לא זוכר את הדגם (אמר שיש דגם אחד כזה) מידה: r14 175\65 יש לציין ששני הצמיגים אותו המחיר. אשמח לקבל עזרה, בברכה, אמיר.
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הי, אני מעונין לשכור טויוטה פריוס (או כל רכב היברידי אחר, אבל עדיפות לפריוס) לנהג בן 24 (לא נהג חדש, רישיון משנת 2006). מישהו מכיר מקום שמאפשר זאת, באזור גוש דן?
הודעה אחרונה מאת גיל מאוויס, -
מישהוא יודע כמה מסובך לייבא מנוע? מה אני צריך להכין? איזו ניירת? בברכה אלדד 0528113421
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
- 1 תגובות
- 694 צפיות
האם זה עולה כסף להוציא חדש? באלפון אמרו שאין אפשרות לשלוח כי הוא מופקד . מישהו קרה לו משהו כזה ?
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
שלום לכולם לפני כמה ימים נתפס מישהו שאני מכיר בנהיגה בשכרות פעם שנייה תוך חודשיים, ועדיין לא היה לו אפילו משפט ראשון וכן הוא נהג חדש. עניין אותי לדעת עד כמה הולכים לכסח אותו
הודעה אחרונה מאת dani s, -
בקשר לסיאט
מאת VGG- 2 תגובות
- 658 צפיות
שאלה מוזרה אבל רצינית : סיאט זה רכב ספרדי או גרמני?
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 968 צפיות
יהיה ירידה רק במכוניות החדשות או גם ביישנות? אני מתכוון לרכוש הונדה סיוויק 2004 במחירון היום היא 34000 צפוייה ירידה משמעותית במחירון לוי יצחק או שיהיה אותו דבר כי יש איזה רכב שרציתי מחר לראות ולקנות כדאי לי לחכות או שאין לי מה לחכות זה לא יהיה משמעותי? *אגב על רכבים במצב טוב רוצים כמעט מחירון על מה ולמה עדיין לא הבנתי למה השוק שלהם כל כך יקר? תודה.
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 700 צפיות
אני צריך לקחת תנור אפיה סטנדרטי מתל אביב לחיפה גודל 60X60X80 אני מתלבט אם זה יהיה אפשרי לסחוב אותו עם גגון 2 מוטות עד חיפה הרכב הוא אימפרזה 99 א.לא רוצה להרוס את הצבע של הרכב, יכול להוות בעיה? ב.זה אפשרי? ג.חוקי?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
:?http://www.iga.org.il/newsletter/news_294.html
הודעה אחרונה מאת איגוד המוסכים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 997 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=VhT9LRkJJh0
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1 אלף צפיות
המפכ"ל למעשה מודה שבגלל המכסות נרשמו כל שנה כמעט 700K דוחות שלא היו אמורים להרשם. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000809371
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
זאת שאלה שתמיד צצה לי אחרי שאני רואה סצנה של מרדף מכוניות . ואחרי מרדף קצר המכונית (אקזוטית,ספורטיבית,נדירה,או סתם מכונית יוקרה) פשוט מתרסקת על קיר או מתעופפת באוויר. השאלה שלי איך עושים דבר כזה? יש מכוניות בסרטים שהם נדירות או מכוניות יקרות שעולות אלפי דולרים ופשוט באמצע הסרט הם מתרסקות כליל.
הודעה אחרונה מאת roiei, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 476 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_294.html
הודעה אחרונה מאת igaadmin, -
- 5 תגובות
- 830 צפיות
http://www.carsguide.com.au/news-and-reviews/car-news/fishermen_catch_a_porsche
הודעה אחרונה מאת Sanction, -
מילה טובה למשטרה 1 2
מאת bar72-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היום בבוקר קמתי וגיליתי שנהג/ת של רכב שברולט קווליר חצוף, פשוט חנה בדאבל, חסם את הרכב שלי ועוד אחד נוסף, ונעלם. זה כמובן מנע מעוד רכבים (רחבים) לעבור ברחוב, כגון נהג משאית הגז של סופרגז, שהיה צריך לסחוב את הבלונים משום שלא יכל לעבור ברחוב. בעירייה אף אחד לא ענה ב- 106, אבל במשטרה דווקא מאוד עזרו, שלחו ניידת שניסתה לאתר את הנהג, ולאחר שלא מצאו אותו - נתנו דוח והזמינו גרר מהעירייה. כה לחי!
הודעה אחרונה מאת ya_pl, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני רואה שיש הבדלים זניחים בין פאביה לסיטיגו במהירות תאוצה מ-0 ל-100 ההבדל ביניהם רק שנייה אחת, וסיטיגו יכול להגיע ל-170 קמ"ש בשיא, כ"ס של פאביה הוא 85 לעומת סיטיגו יש 75 כ"ס ידני האם זה משמעותי? בפאביה יש מנוע 1.4MPI מיושן וכבד לעומת סיטיגו יש מנוע 1.0 חדיש ומודרני, אני לא מבין בעניין של מומנט? מישהו יכול להסביר לי. בעוד עשרות אלפים ש"ח אפשר לרכוש את פאביה מאשר סיטיגו אבל פאביה כבר מיושנת בעוד שנה יוחלף לדגם חדש ומודרני ויישר קו לכל שאר דגמי סקודה, אז חשבתי לקחת סיטיגו יותר מודרני וחדיש לעומת פאביה מיושנת מה אתם אומרים? ללכת על סיטיגו או פאביה?
הודעה אחרונה מאת diveman, -
-
אופנוע חשמלי
מאת luzoni- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
מצטער מראש אם זה לא שייך לפה. הייתי רוצה לדעת היכן אפשר לקנות אופנוע חשמלי? מה החוקים לגביו? האם צריך רישיון? ולכל מי שיש מה לומר בעניין זה,שיתן כמה שיותר פרטים.
הודעה אחרונה מאת St. Bob, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים הבנתי שבשנת 2007 או באיזור השנה הזו,הסיאט איביזה עברה מתיחת פנים חיפשתי וחיפשתי אבל לא מצאתי שום הבדל,מישהו יכול להראות לי בבקשה בתמונות איפה המתיחת פנים? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת saar1320, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
בקצרה: הביטוח דרש התקנת כספת - והסכמתי ( נוח לי , וזול יחסית ) הגעתי להתקנת הכספת והמתקין טוען שהוא צריך לפרק חלק פח בתא המנוע (כיסוי שמסתיר את המחשב עשוי פח מתכת) על מנת לקבל גישה למחשב , פירוק החלק דורש הסרת גומייה ארוכה לכל רוחב הרכב ופירוק 2 ברגים (ראו בתמונה ). לחלק זה מחוברת הגומייה שאוטמת את תא המנוע , כך שגשם לא יכנס , אני חושש שמה האיטום לא יהיה כמו שלפני הפירוק . האם פירוק החלק פח המדובר זה הליך סביר ? האם בעלי לאון אחרים שהתקינו כספת גם נאלצו לפרק את החלק המדובר? האם בעתיד, בבדיקת רכב למכירה , מכון הבדיקה יטען ל"פורקו חלקי פח" ? תודה אהרון (התמונה המצורפת אינה של הרכב שלי , מצאתי סתם תמונה מתאימה וערכתי אותה )
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 654 צפיות
שלום רב, אני יודע שהנושא נחרש בפורום, אבל אני ממש מבולבל... קראתי פה בפורום שניתן להעביר בעלות על רכב שאין עליו טסט בעזרת תשלום האגרה של העברת בעלות (על סך 211 ש"חנכון להיום). אבל התקשרתי עכשיו לנציגות טלפונית במשרד הרשוי וענתה לי מישהי שגם שאלה את האחראית עליה ואמרה לי "לא ניתן להעביר בעלות על רכב ללא להעביר אותו טסט אלא אם כן זה רכב אספנות" אז אני ממש מבולבל...אפשר או אי אפשר- כי זה נראה לי תחום ממש אפור שחלק יודעים שאפשר וחלק לא... בכל אופן שלחתי מכתב למנהלת רשות הרישוי בעניין ונראה מה יגידו... בנתיים תגידו מה אתם חושבים בעניין... אפשר או אי אפשר? בברכה עידו
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
הצצתי בלוח של יד 2 ו לא מובן לי איך רכב כזה גדול ומפואר כמו פולקסווגן פאסאט (עד 2005) נמכר בכזה זול. ראיתי מחירים בין 16,000 ל-גג 30 אלף ש"ח. למה המחירון כל כך נמוך?
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 3 תגובות
- 568 צפיות
אני רוצה להתקין ביפר באוטו ו...ןרציתי לשאול מה המחיר שלו ואם מישהו מכיר מקום טוב איפה אפשר להתקין אותו באזור המרכז? תודה = )
הודעה אחרונה מאת sharpwind, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
http://www.blitzmotors.co.il/ https://www.facebook.com/Blitzmotors
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, יש לי רכב ליסינג מהעבודה יונדאי I30 רגילה (לא CW) הרכב אצלי כמעט שנה וחצי ובימים אלה הוא יעבור את ה 50,000 ק"מ. הרכב נוסע הרבה מאוד על כביש 6 במהירות גבוהה הרכב בעל צמיגים מקוריים (NEXEN או משהו סיני...) מתי לפי דעתכם יש צורך בהחלפת צמיגים?
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.themarker.com/dynamo/1.1873426 לפי הכתבה, שתי רשתות בינלאומיות יקימו 50 מוסכים זולים בתוך שנה. טלטלה בענף הרכב? רוחות של שינוי?
הודעה אחרונה מאת YossiGo, -
- 6 תגובות
- 925 צפיות
שלום, אני מחפש רכב ליום המאושר, כמה קריטריונים: שיהיה מקום לכלה מאחור (שמלה נפוחה). גיר אוטו'. זול כמה שאפשר. איסוף מחולון או בקרבה לה. השכירות ליום אחד, הנהג בן 23 (רישיון מ2007). אני מבקש המלצה לחברת השכרה וסוג רכב, תודה, יניב
הודעה אחרונה מאת SpeeDevil, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
נצפתה הערב ברחובות קורולה כסופה(או שזה תכלת מטאלי) סמויה עם צ׳קלקה בסוכך שמש ובחלון האחורי וסירנה כמו של ניידת רגילה אהה ונראה לי יש צילונים של שילב בחלון צד האחורי. ונשמרתם לארנקיכם! מוגש כשירות לציבור. מאז שהם עברו לטויוטה צריך לפחד גם מהקורולות :/
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 758 צפיות
שלום, יש לי טיוטה 2005 SUN נשרפה לי מנורה. פרקתי את זה , זה בא עם 2 כניסות. יש לי אחת בצד עם 3 אז נראה לי שלא מתאימה הזאתי עם 3 אולי היא לאור הגבוהה... איזה סוג זאתי עם ה-2. מה לבקש בדיוק בחנות אבזרי רכב? ואם קצת הסבר על הדרך אז גם תודה.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
אני נוהג על סוזוקי בלאנו מודל 2000, ולאחרונה אחותי הוציאה רישיון ועתידה לנהוג על הרכב שלי, לאור המצב אני רוצה לעשות ביטוח מקיף לרכב, קיבלתי הצעה מ"דורון ענק הביטוח" ולפני שאני "חותם" על העיסקה, רציתי לשמוע חוות דעת של אנשים, מומלץ? לא מומלץ?
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
- 1 תגובות
- 790 צפיות
חבר פנה אלי עם המקרה הבא: בזמן העבודה, הוא זחל לאיטו בפקק (מהירות 2-3 ק"מ) כאשר רכב פגע בו מאחורה. כתוצאה מהפגיעה הוא נכנס ברכב שלפניו. חברת הביטוח של מקום העבודה, מבקשת ממנו לשלם את ההשתתפות העצמית, מכיוון שהוא לא שמר מרחק מהרכב שלפניו (!). האם מותר להם לעשות זאת?
הודעה אחרונה מאת Solidice190,
-
מי מחובר 25 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 491 אורחים (הצג רשימה מלאה)
