Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני יודע שהנושא נחרש בפורום, אבל אני ממש מבולבל... קראתי פה בפורום שניתן להעביר בעלות על רכב שאין עליו טסט בעזרת תשלום האגרה של העברת בעלות (על סך 211 ש"חנכון להיום). אבל התקשרתי עכשיו לנציגות טלפונית במשרד הרשוי וענתה לי מישהי שגם שאלה את האחראית עליה ואמרה לי "לא ניתן להעביר בעלות על רכב ללא להעביר אותו טסט אלא אם כן זה רכב אספנות" אז אני ממש מבולבל...אפשר או אי אפשר- כי זה נראה לי תחום ממש אפור שחלק יודעים שאפשר וחלק לא... בכל אופן שלחתי מכתב למנהלת רשות הרישוי בעניין ונראה מה יגידו...

 

בנתיים תגידו מה אתם חושבים בעניין... אפשר או אי אפשר?

 

בברכה

עידו

עידו אריכא, נתניה

פורסם

הנושא עלה עשרות פעמים בפורום אספנות.

 

התשובה - אפשרי, לא בדואר אלא על ידי הגעה פיזית (של המוכר והקונה) לסניף משרד הרישוי. לא יודע אם אפשר להשתמש ביפוי כוח של אחד הצדדים במקרה זה.

 

אם יש חוב אגרות רישוי שלא שולמו- יתכן מאוד שידרשו לשלם את כל החוב לפני ההעברה. זה בלי קשר ל 207 ש"ח עלות העברת בעלות, אותם כמובן תצטרך לשלם גם.

 

יתכן גם שתחילה הפקידה תגיד לך שזה לא אפשרי, ואז תבקש לפנות לעבדת וותיקה יותר או למנהל סניף. אולי אפילו לסניף אחר. התהליך בטוח קיים ובוצע על ידי הרבה אנשים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...