Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצצתי בלוח של יד 2 ו לא מובן לי איך רכב כזה גדול ומפואר כמו פולקסווגן פאסאט (עד 2005) נמכר בכזה זול.

 

ראיתי מחירים בין 16,000 ל-גג 30 אלף ש"ח.

 

למה המחירון כל כך נמוך?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^ מה שראית זה לא "מחירון" אלה "מודעות למכירה".

 

הודעות למכירה צריך לשפוט כל מקרה לגופו, יש 1001 סיבות למה למכור רכב במחיר נמוך מהמחירון הרשמי. לרוב סיבות אלה לא הופכות את הרכב לאטרקטיבי יותר.

 

תבדוק את המחירון הרשמי של הרכב אותו אתה מחפש (לוי יצחק, יד שתיים) ואז תקבל פחות או יותר תמונה באיזה מחירים הוא אמור להיות מוצע למכירה באתרים השונים.

 

* זכור שהיום רכבי יד שניה נמכרים בפועל לרוב במחירים זולים מהמחירון הרשמי בגלל עודף היצע.

** אם אתה רואה כי הרכב מוצע למכירה במחיר הרבה יותר זול ממחיר מחירון, תבדוק שבעתיים את הסיבה למחיר הנמוך, הרי

שאין ארוחות חינם.

זמין 8)

פורסם

דרך אגב גם הוולוו s80 נמכר גם באיזור ה20 אלף ש"ח.

 

זה זול מידי ומפתה לקנות כי אלה מכוניות פוזה ומפוארות ויפות אני אוהב את המראה שלהן...

 

וראיתי קרייזלר ויזן(היחיד שיש באתר) ב6 אלף ש"ח - איך זה הגיוני המחירים האלה?

פורסם

הנה טיפ לחבר פורום חדש (כזה שיחסוך לך המון כסף וכאב ראש מיותר ) :

 

לקנות רכב זה מאוד פשוט ! לתחזק אותו כראוי זאת כבר משימה הרבה יותר קשה.

 

לא כל הנוצץ זהב ידידי , אל תעשה צעדים פזיזים. :wink:

זמין 8)

פורסם
הנה טיפ לחבר פורום חדש (כזה שיחסוך לך המון כסף וכאב ראש מיותר ) :

 

לקנות רכב זה מאוד פשוט ! לתחזק אותו כראוי זאת כבר משימה הרבה יותר קשה.

 

לא כל הנוצץ זהב ידידי , אל תעשה צעדים פזיזים. :wink:

 

צודק לגמרי.

 

אבל קשה להתעלם מהמחירי זנות האלה למכוניות מפוארות כאלה חחחחח...

פורסם

הרכבים האלו לא סתם נמכרים במחירים האלו.

רכבים שלא מזדקנים בכבוד.

מחיר הטיפולים והתיקונים מאוד יקרים.

 

 

שתקנה כזאת פסאט במחיר של 20 אלף ש"ח ותכנס לטיפול טיימיג תגלה שמחיר הטיפול ללא התוספות על הדרך הוא ה 25% מערך הרכב.

 

או שתקנה S80 וילך לך טורבו (וזה מאוד נפוץ בדגמי האלו) תגלה שה 1700 ק"ג ברזל שיש לך ביד שווה היום 1360 ש"ח בלבד.

 

מצד שני אם היה לך מזל, יכול להיות שזאת עיסקה לא כל כך רעה.

פורסם
הרכבים האלו לא סתם נמכרים במחירים האלו.

רכבים שלא מזדקנים בכבוד.

מחיר הטיפולים והתיקונים מאוד יקרים.

 

 

שתקנה כזאת פסאט במחיר של 20 אלף ש"ח ותכנס לטיפול טיימיג תגלה שמחיר הטיפול ללא התוספות על הדרך הוא ה 25% מערך הרכב.

 

או שתקנה S80 וילך לך טורבו (וזה מאוד נפוץ בדגמי האלו) תגלה שה 1700 ק"ג ברזל שיש לך ביד שווה היום 1360 ש"ח בלבד.

 

מצד שני אם היה לך מזל, יכול להיות שזאת עיסקה לא כל כך רעה.

 

אני ממש לא רץ לקנות, פשוט הנושא של המחירים מעניין אותי.

 

חוץ מיזה אם משהו מתקלקל ברכב והמשהו הזה לא מפריע לרכב להמשיך לנסוע אפשר גם לא ללכת למוסך לתקן ולהישאר עם המשהו הזה שלא עובד.

פורסם
אם הגיר גמור איך תנהג ברכב? גיר כזה עולה כמו מחיר הרכישה של הרכב.

 

למה שהגיר יהיה גמור? למה לחשוב שלילי?

 

וכמה עולה גיר חדש?

פורסם

כמו שנאמר, גיר "חדש" שזה אומר משופץ במקרה הטוב או מפירוק יכול לעלות 5-10K גם במכוניות לא מפוארות, אז לרכבי פאר צפה למחירים שהם פי 2 ופי 3 מרכבים זולים יותר.

לחשוב שלילי? כי רכבים שנמכרים בזול לא נמכרים בזול ללא סיבה מוצדקת בד"כ.

פורסם

אז יש לי שאלה אחרת :

 

איך מחזירים לדוגמא פולקסווגן לימיו הראשונים?

 

זאת אומרת "למחוק לו" את כל הקילומטרים שעשו עליו?

 

מנוע חדש? או איך בדיוק?


×
×
  • תוכן חדש...