Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנוע חשמלי - blitz motors, מישהו מכיר? שמע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"גבי רשם: קטנוע חשמלי - blitz motors, מישהו מכיר? שמע?"

מידי כמה שנים צצים בארץ סוכנויות לממכר קטנועים חשמליים, ואחרי תקופה, לא שורדים, ונסגרים.

כך למשל כי אולם התצוגה וחנות המכר הראשית של "אקו קטנועים" שהייתה ברח' מוזס פינת בן שמן, בת"א- נסגרה.

(כן יש ממכר באתר ויש מוסך > http://www.ecomotors.co.il).

 

חברת הקטנועים החשמליים "וקטריקס" העולמית, שנמכר בזמנו בארץ, הייתה דאז לפני פשיטת רגל.

(באינטרנט רשום 2 כתובות > קיבוץ גלויות 71 בת"א ו/או שוקן 27 בת"א)

(אתר- http://www.ifi.co.il > הדף לא עולה)

(http://www.vectrix.co.il > הדף מוביל לדף של חב' erider קטנועים חשמליים).

 

מודה כי אינני מכיר את הקטנוע החשמלי שבנדון, אך מ-נ-י-ס-י-ו-ן (כן בעבר היה לי קטנוע חשמלי) אוכל להגיד כי בצד היתרונות ישנם גם חסרונות לא מעטים, שמסיבות מובנות לא מבליטים אותם, כגון:

 

1)משקל עצמי הגבוהה ב-% ניכרים מעבר לקטנועים "סטנדרטים", בשל הסוללות.

2)האחריות לסוללות תהא לרוב בין 6 - 12 חודשים בלבד.

3)איטיות בתחילת הנסיעה, ביחס לשאר הקטנועים (לא נעים כשאתה עומד ראשון ברמזור ומאחוריך יש רכבים שממתינים).

4)מרחק נסיעה ו/או מהירות סופית שאינה בהכרח עפ"י המוצהר.

 

בשורה התחתונה, ומבלי לציין את שם החברה/דגם שקניתי, הקטנוע היה מאכזב ביותר, מרחק הנסיעה היה קצר

משמעותית וכך גם המהירות המרבית, כך שאחרי כמה פעמים שנתקעתי בדרך הביתה פשוט התייאשתי.

אחרי כחודש וחצי-חודשיים ממש לא מוצלחים הגעתי עם היבואן להסדר שבמסגרתו הקטנוע נמכר לו בחזרה, במחיר פחות.

 

לסיכום: לא ממליץ!!!.

 

*ט.ל.ח.

*הנני אדם פרטי, לא חברה מתחרה, ולא מוסך.

*מבלי להוציא דיבה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לMlur קונים את זה בגדוד העברי 12 בתל אביב.

 

שמוליק - אני לא יודעת על איזה קטנוע אתה רכבת אבל אתה מוזמן לבוא ולעשות נסיעת מבחן על הBLITZ, מבטיחה לך חווית נסיעה מדהימה.

 

האיטיות שאתה מדבר עליה ניתנת לקינפוג בבקר וזה גם הרבה עניין של שליטה נכונה על ידית ההנעה.

 

המשקל העצמי של הקטנוע הגדול שלנו BLITZ6000 הינו 180 ק"ג שזה הרבה פחות מקטנועי בנזין 200-250 סמ"ק ויש לו מרכז כובד באמצע שמאפשר לו יציבות רבה. למי ש180 ק"ג עדיין כבד לו, יש כפתור רוורס כך שאין צורך לדחוף עם הרגליים בתמרוני חניות וכו' :)

 

הסוללות שנמכרו לך בקטנוע היו כנראה מניקל או סיליקון, אנחנו משתמשים בסוללות ליתיום איון פוספט בלבד ונותנים עליהם שנתיים אחראיות. כנ"ל גם למטען, בקר ומנוע.

 

לסיכום: אל תשלול לפני שאתה טועם.

פורסם

מצטער על הביטוי אבל - בולשיט!

 

"המשקל העצמי של הקטנוע הגדול שלנו BLITZ6000 הינו 180 ק"ג שזה הרבה פחות מקטנועי בנזין 200-250 סמ"ק"

 

Joymax 250 שהוא בגודל של טנק שוקל רק 172 ק"ג.

 

Joyride 200 שוקל 144 ק"ג. (משקל רטוב !)

 

Honda CN250 שוקל רק 152 ק"ג

 

ימאה R1, אופנוע (או יותר נכון מטוס קרב על 2) בעל 1000 סמ"ק שוקל רק 177 ק"ג.

 

אז בבקשה לא להגיד סתם שקרים בשביל לקדם מוצרים.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

אני עם הכאוס השחור!

לי יש XEVO 250, ששוקל קצת פחות מ170. קטנועי 200 שוקלים פחות מ150 ק"ג. אז אין צורך להנפיץ. אמנם יש יתרונות רבים לקטנוע החשמלי אך משקל עצמי הוא בהחלט לא אחד מהם.

בנוסף איכות החומרים פחותה מקטנועים אירופאים (פיאג'ו) ויפנים (סוזוקי, הונדה).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...