Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב עומד להיפתח אולם תצוגה ראשון של יבוא מקביל (לדגמי פורד בהתחלה). החברה אומרת שבכוונתם להביא בעתיד הקרוב לפחות עוד שני מותגים קיימים לארץ. המחירים כמובן צפויים להיות זולים יותר, יותר היצע של דגמים שכרגע לא מיובאים על ידי היבואן הרישמי (דלק מוטורס) אבל גם אחריות קצרה יותר (שנתיים במקום שלוש). גם מחירי החלפים צפויים להיות זולים יותר מאשר אצל היבואנים הרשמיים. על פניו נראה כאילו חזון אחרית הימים. השאלה כמה יפגע השרות ללקוח הקטן בגלל שהרגולטור (משרד התחבורה) "מחליק" כמה פינות ליבוא המקביל כדי להקל עליהם להתמודד מול היבואנים הרישמיים. אישית נראה לי שתתחיל פה שכונה כי במדינת קומבינות כמו שלנו אנשים יתפתו לקנות בכמה אלפים פחות (שזה בסדר וטוב) אבל כשיגיע רגע האמת של אחריות, ריקולים, מלאי וזמינות חלקי חילוף וכו', יתחילו הצרות ויגלגלו את האחריות מאחד לשני. כיום ליבואנים הגדולים יש אמנם מונופול שמנוצל לתמחור גבוה אבל גם חוסן כלכלי איתן שמבטיח את כספו של הלקוח. בשוק האופנועים למשל בזמנו לא היו חסרים מקרים של יבואנים קטנים שפשטו את הרגל והשאירו אנשים בלי אופנועים ובלי הכסף שלהם. מה דעתכם על הנושא? יבוא מקביל - טוב ליהודים?

פורסם

ראשית, תחרות עושה רק טוב לשוק. לדוגמה, אם היבואן המקביל ייבא את המוסטנג במחיר שפוי(בו היא גם נמכרת בחו"ל) וימכור כמה עשרות יחידות, אולי מישהו בדלק מוטורס יזיז את ישבנו המדושן ויחליט סוף סוף לייבא את האייקון הזה.

 

שנית, על מנת להיות יבואן, על המבקש להוכיח יכולת פיננסית כלשהי ולהעמיד בטוחות, כך שהרוכשים הפוטנציאליים אמורים להרגיש מוגנים(יחסית) והם גם יכולים להגן על עצמם בעת התשלום.

 

שלישית, תחרות בשוק החלפים תעשה לו רק טוב.

 

בסופו של יום, תמיד יהיו לך גם את מוסכי היבואן הרשמי, שישמח לקבל אותך כלקוח. כך שבין הכסאות, לא תיפול.

 

ובהערת אגב, אקווה שאחד המותגים הנוספים שיביאו יהיה טויוטה, מה שיביא להוזלת מחיר ראויה ל-GT86.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

גם ככה אני קונה את רוב החלקים (מקורים) באינטרנט .ומשלם בן 10ל30 אחוז מהמחיר שדורשים בארץ.שיביאו את המכוניות בזול אם השאר נסתדר.

פורסם
גם ככה אני קונה את רוב החלקים (מקורים) באינטרנט .ומשלם בן 10ל30 אחוז מהמחיר שדורשים בארץ.שיביאו את המכוניות בזול אם השאר נסתדר.

 

לקנות באינטרנט זה אחד, להרכיב זה שתיים. לא כל אחד יודע להתקין או להחליף לבד כך שבכל מקרה תזדקק למוסך. לא יודע מה קבעו לגבי מוסכים. ממה שכתוב בעיתון, דלק מוטורס צריכים לתת שרות לפחות בתקופת האחריות. אבל אחרי זה למה שהם יתאמצו בשביל מישהו שמרוויח על חשבונם?! ואז הטיפולים יעברו למוסכים הרבה פחות מקצועיים ויתחיל הבלאגן. מזה החשש.

פורסם
לקנות באינטרנט זה אחד' date=' להרכיב זה שתיים. לא כל אחד יודע להתקין או להחליף לבד כך שבכל מקרה תזדקק למוסך. לא יודע מה קבעו לגבי מוסכים. ממה שכתוב בעיתון, דלק מוטורס צריכים לתת שרות לפחות בתקופת האחריות. אבל אחרי זה למה שהם יתאמצו בשביל מישהו שמרוויח על חשבונם?! ואז הטיפולים יעברו למוסכים הרבה פחות מקצועיים ויתחיל הבלאגן. מזה החשש.[/quote']

 

מצד שני אולי לא הרוויחו עליך בקניה אבל ירצו שתכנס אליהם בשביל הטיפול, לפחות פה יכולים להרוויח משהו.

מעבר לכך הם יכולים להנהיג מחירון מיוחד ללקוחות שקנו דרכם ובכך לתת ללקוחות סיבה להעדיף לשלם קצת יותר ולקבל 3 שנות אחריות וטיפולים מוזלים.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

פוקוס 2.0 Sport ידנית = want.

פוקוס 1.6T Trend ידנית = עוד יותר want.

 

אפשר להתחיל לחלום?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מצד שני אולי לא הרוויחו עליך בקניה אבל ירצו שתכנס אליהם בשביל הטיפול, לפחות פה יכולים להרוויח משהו.

מעבר לכך הם יכולים להנהיג מחירון מיוחד ללקוחות שקנו דרכם ובכך לתת ללקוחות סיבה להעדיף לשלם קצת יותר ולקבל 3 שנות אחריות וטיפולים מוזלים.

 

השאלה אם הרגולטור יאפשר ליבואנים הרישמיים להבדיל במחירים ללקוחות שלהם. היבוא המקביל יטען להפלייה וכמו שראינו, משרד התחבורה רוצה לעודד את היבוא המקביל ולא בטוח שיאפשר זאת. יש לי חבר יבואן בתחום השעונים שלא מוכן בכלל לשמוע לתת שירות לכאלה שמביאים את הפירמה שלו דרך יבוא מקביל ולא מעניין אותו שהוא מרוויח עליהם כסף בתיקון. מבחינתו זה מעודד יבוא מקביל שהם מקבלים בכלל שירות. יש לו מעבדה משוכללת ולחאפרים שמביאים אין.

פורסם
פוקוס 2.0 Sport ידנית = want.

פוקוס 1.6T Trend ידנית = עוד יותר want.

 

אפשר להתחיל לחלום?

 

אתה יכול רק לחלום, כי אין דגמים כאלו גם בחו"ל. ה-2 ליטר מיוצר עם גיר רובוטי בלבד וה-1.6 אקובוסט(עם 150/180 כ"ס) אינו מצורף לרמות הגימור הפשוטות.

 

לפחות נהנית מכמה שעות של תקוה :wink:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
השאלה אם הרגולטור יאפשר ליבואנים הרישמיים להבדיל במחירים ללקוחות שלהם. היבוא המקביל יטען להפלייה וכמו שראינו' date=' משרד התחבורה רוצה לעודד את היבוא המקביל ולא בטוח שיאפשר זאת. יש לי חבר יבואן בתחום השעונים שלא מוכן בכלל לשמוע לתת שירות לכאלה שמביאים את הפירמה שלו דרך יבוא מקביל ולא מעניין אותו שהוא מרוויח עליהם כסף בתיקון. מבחינתו זה מעודד יבוא מקביל שהם מקבלים בכלל שירות. יש לו מעבדה משוכללת ולחאפרים שמביאים אין.[/quote']

 

יש תקדים של מגה בעניין. לפני המון זמן הם ניסו אותו פטנט ונאסר עליהם. לפני כמה חודשים הם ניסו את אותו פטנט, אבל אף אחד לא פצה פה. יכול להיות שליבואנים זה גם יעבוד. הם יכולים לומר שהיבוא המקביל יכול לפתוח מוסכים בעצמו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אתה יכול רק לחלום, כי אין דגמים כאלו גם בחו"ל. ה-2 ליטר מיוצר עם גיר רובוטי בלבד וה-1.6 אקובוסט(עם 150/180 כ"ס) אינו מצורף לרמות הגימור הפשוטות.

 

לפחות נהנית מכמה שעות של תקוה :wink:

 

הרסת אותי :cry:

 

אז לכל הפחות שיהיה 1.6T כמו של דלק אבל זול יותר.. אחרת אני לא יודע מה הם ימכרו ולמי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
השאלה אם הרגולטור יאפשר ליבואנים הרישמיים להבדיל במחירים ללקוחות שלהם. היבוא המקביל יטען להפלייה וכמו שראינו' date=' משרד התחבורה רוצה לעודד את היבוא המקביל ולא בטוח שיאפשר זאת. יש לי חבר יבואן בתחום השעונים שלא מוכן בכלל לשמוע לתת שירות לכאלה שמביאים את הפירמה שלו דרך יבוא מקביל ולא מעניין אותו שהוא מרוויח עליהם כסף בתיקון. מבחינתו זה מעודד יבוא מקביל שהם מקבלים בכלל שירות. יש לו מעבדה משוכללת ולחאפרים שמביאים אין.[/quote']

 

תמיד אפשר לטעון שמי שקונה דרך היבואן הרשמי הוא "חבר מועדון" ולכן זכאי ל X אחוזי הנחה (בדיוק כמו חבר מועדון ברשתות השיווק).

זכור גם שמתח הרווחים בענף חלקי החילוף הוא עצום, לא פעם היבואנים מרוויחים על שירותים יותר ממכירת הרכבים עצמם. קשה לי להאמין שברגע שיאושר יבוא מקביל והוא יתפוס נתח שוק מישהו בענף יוותר על לקוחות שמוציאים אלפי שקלים בשנה מסיבה כלשהי, זה פשוט לא חכם כלכלית.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

בתחומים כמו סלולר וצילום זה הולך טוב בסך הכול,

אבל לפעמים ההפרשים לא מצדיקים ושווה לקנות מהיבואן הרשמי.

 

אם ההפרשים יהיו גדולים, בסדר גודל של 10-15%, זה שווה בדיקה.

אוטו זה לא פלאפון ולא מצלמה, זו הוצאה הרבה יותר גדולה ומורכבת.

 

מה שדווקא כן מעניין אותי זה דגמים של רנו, מה זה הדבר המעפן הזה, להביא רק את הקליאו III עם מנוע 1.2 ידני ו1.6 אוטומט? ואם בא לי 1.6 ידני שירביץ קצת? או איזה דיזל מטרטר? :-P

(שלא לדבר על זה שהיא נמכרת ברמת אבזור אחת, שזה מעצבן!)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

השרות הוא עיקר הבעיה נראה לי, כי כמו באיפון או איפד למשל, אי-דיגיטל מפלים בין לקוחות שרכשו מהם לבין כאלה שהביאו מחו"ל והשרות אצלם מאוד יקר. כל תיקון וכו' בסוף מקזז את כל מה שחשבת להרוויח בקניה פרטית. ככה נראה לי שזה יקרה עם המכוניות והמוסכים. יכול להיות שהיבואנים הרישמים יצטרכו לצאת בשורת הטבות ללקוחות שלהם כמו הארכת אחריות. בכל מקרה נראה שהלקוח הסופי ירוויח מהתחרות ורק שלא נהיה עדים פה לתופעות של עסקים שקפצו מעל הפופיק והותירו מאחוריהם שובל של לקוחות מרומים בלי כסף ובלי מכוניות או שרות.

×
×
  • תוכן חדש...