Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתחומים כמו סלולר וצילום זה הולך טוב בסך הכול,

אבל לפעמים ההפרשים לא מצדיקים ושווה לקנות מהיבואן הרשמי.

 

אם ההפרשים יהיו גדולים, בסדר גודל של 10-15%, זה שווה בדיקה.

אוטו זה לא פלאפון ולא מצלמה, זו הוצאה הרבה יותר גדולה ומורכבת.

 

מה שדווקא כן מעניין אותי זה דגמים של רנו, מה זה הדבר המעפן הזה, להביא רק את הקליאו III עם מנוע 1.2 ידני ו1.6 אוטומט? ואם בא לי 1.6 ידני שירביץ קצת? או איזה דיזל מטרטר? :-P

(שלא לדבר על זה שהיא נמכרת ברמת אבזור אחת, שזה מעצבן!)

 

למיטב ידיעתי הדור החדש יגיע גם עם מנוע דיזל.

חוץ מזה משום מה נראה שהייבואנים חושבים שקהל היעד של הידניות הוא סגפן, אחרת איך אפשר להסביר את זה שהגרסאות הידניות מגיעות רק עם המנועים הבסיסיים וברמת גימור הכי נמוכה.

דוקא על זה מגיע מילה טובה לסקודה וסיאט, שאצלם תוכל למצוא גם גרסאות יקרות יותר עם תיבה ידנית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
למיטב ידיעתי הדור החדש יגיע גם עם מנוע דיזל.

חוץ מזה משום מה נראה שהייבואנים חושבים שקהל היעד של הידניות הוא סגפן, אחרת איך אפשר להסביר את זה שהגרסאות הידניות מגיעות רק עם המנועים הבסיסיים וברמת גימור הכי נמוכה.

דוקא על זה מגיע מילה טובה לסקודה וסיאט, שאצלם תוכל למצוא גם גרסאות יקרות יותר עם תיבה ידנית.

 

הבעיה נעוצה לפי דעתי במחירים שהיבואנים מצליחים להשיג מהיצרנים. מאחר ולא מביאים עדין כמויות גדולות של ידניות, קשה להם לקבל מחיר טוב מהיצרן ("הנחת כמות") ולכן כדי להישאר כדאיים ותחרותיים, הם נאלצים להביא מכוניות פחות מאובזרות כדי להוזיל אותן. כמובן שככל שהמגמה של קניית רכב ידני בארץ תגבר כך המחירים יהיו נוחים יותר, זה די ברור להבין.

×
×
  • תוכן חדש...